Na, ez korrekt, stimmel.ddt500 wrote:Ne.
LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Moderator: ddt500
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Ne.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Azért a két 04 es elég egyenletesre sikeredett... :)viking wrote:Nem tudnak egyenletes minőséget gyártani.
Nameg azt sem tudjuk, hogy ki és hogyan járatta be, szervizelte ésatöbbi.
Egyébként igen, nyilván számít a bejáratás, a mérésekkor aktuális hőmérséklet stb.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Mindjárt csinálok egyet.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Nem tudnak egyenletes minőséget gyártani.Miller wrote:Ugyanakkor van olyan 07 es is ami szintén Akrás, és gyengébb 4 lóval, mint a B. Tibié vagy az enyém...
Nameg azt sem tudjuk, hogy ki és hogyan járatta be, szervizelte ésatöbbi.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Az a legerősebb változat eddig.Miller wrote:Lehet.
Bár ez sem tendencia.
A 07-08 as táblázatra is érdemes egy pillantást vetni.
Erősebb mint a 04-06 os cirka 10 lóval...
Tudod...rájött a LYamakka is, hogy hülyeség az 5 szelep.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Ugyanakkor van olyan 07 es is ami szintén Akrás, és gyengébb 4 lóval, mint a B. Tibié vagy az enyém...
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Lehet.
Bár ez sem tendencia.
A 07-08 as táblázatra is érdemes egy pillantást vetni.
Erősebb mint a 04-06 os cirka 10 lóval...
Bár ez sem tendencia.
A 07-08 as táblázatra is érdemes egy pillantást vetni.
Erősebb mint a 04-06 os cirka 10 lóval...
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Gergő, valószínűleg most írtad le a megfejtést.Miller wrote:Én ezt nem állítottam.viking wrote:Szóval szerinted a két elől szereplő motor a TBR miatt erősebbek egy full-Akrás gépnél?
A gyári BMW-k is biztosan azért mennek Akrapovic-rendszerrel, mert egy Two Brothers slip-onnal már kezelhetetlenül erősek lennének.
Én csupán azt írtam, hogy plédául a Te (tév)hited ellenére, talán kijelenthető hogy nem csak hangot adnak ezek a dobok. Legalábbis ezen a modellen.
Neked az kicsit sem gyanús, hogy nagyjából ugyanabból a modellből (04-06), a régebbi, első szériás, egy slip onnal többet produkál mint egy ECU módosított, utolsó szériás fulltitán Akrával?
Ezzel semmiféle negatív kritikával nem illetem az Akrát! Sőt. Tudom hogy az egyik legjobb, ha nem a legjobb.
A régebbi évjáratúak erősebbek.
A 2009-es is jóval gyengébb mint a 2007-2008-as.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Én ezt nem állítottam.viking wrote:Szóval szerinted a két elől szereplő motor a TBR miatt erősebbek egy full-Akrás gépnél?
A gyári BMW-k is biztosan azért mennek Akrapovic-rendszerrel, mert egy Two Brothers slip-onnal már kezelhetetlenül erősek lennének.
Én csupán azt írtam, hogy plédául a Te (tév)hited ellenére, talán kijelenthető hogy nem csak hangot adnak ezek a dobok. Legalábbis ezen a modellen.
Neked az kicsit sem gyanús, hogy nagyjából ugyanabból a modellből (04-06), a régebbi, első szériás, egy slip onnal többet produkál mint egy ECU módosított, utolsó szériás fulltitán Akrával?
Ezzel semmiféle negatív kritikával nem illetem az Akrát! Sőt. Tudom hogy az egyik legjobb, ha nem a legjobb.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Zöldike 153Le keréken enyhén csúszó kuplunggal.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Ja, de bammeg. :smt013
Ez nem a "Te" görbéd...azt hittem, hogy tettél be egy görbét a Zöldikéről, ami 164 lóerőt mutatott és azt nem hittem el (keréken nem is... )
Ez nem a "Te" görbéd...azt hittem, hogy tettél be egy görbét a Zöldikéről, ami 164 lóerőt mutatott és azt nem hittem el (keréken nem is... )
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
viking wrote:Mivanmivan?ddt500 wrote:Ez csak a Yamakka szériaszórását minősíti. Pont a Viking kérdőjelezte meg pár napja a görbémet ahol 164Le volt a lóerőcsúcs...
viking wrote:Az adatok honnan származnak, Tibi?
Főtengelyen kevés, keréken túl sok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!
Mivanmivan?ddt500 wrote:Ez csak a Yamakka szériaszórását minősíti. Pont a Viking kérdőjelezte meg pár napja a görbémet ahol 164Le volt a lóerőcsúcs...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"