Page 8 of 9

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 20:13
by K
Köszönöm az infókat!
525ZVM jó lesz ezek alapján nekem.

Jani: A kutya tuti eredeti cuccokat hoz? :)

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 20:11
by viking
Az enyémen ez van:
http://www.ekchain.com/zzz.htm

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 20:08
by RB26DET
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Sportmotoron a kutya 25 körül tudja ezt a szettet.

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 20:03
by viking
aquabase wrote:
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)

De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Ezért tettem rá a legerősebb 530-ast.
Aki pályán használja és sűrűbben cseréli, annak lehet, hogy megéri 520-ast venni, néhány lóerőt számíthat.
De nekem többet számít, hogy tuti ne szakadjon el.

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 20:01
by ddt500
aquabase wrote:
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)

De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...

Én csak mondtam egy alternatívát. Szerintem is mindegy. :wink:

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 19:53
by aquabase
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)

De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 19:21
by ddt500
525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 18:54
by aquabase
Krisztián wrote:Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.

A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)

a különbség a mérete.
az 520-as keskenyebb.

a hosszt be tudod állítani, annyi szemeset vegyél, amennyi kell...

a D.I.D 520 ERV3 Gold ami pályázni versenyezni nagyon jó.
bár sajnos elég drága.
én ezt használom már régen.
nekem egy szezont simán kibírt.

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Posted: 2009.12.01. 17:56
by K
Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.

A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)

Re: Áttétel

Posted: 2009.09.28. 19:32
by nylontacsko
Nagyon egyszerű.
Pályacsúcs tartó akar lenni a **** a Slovak ringen... Ha csak egy napra, de akkor is :lol:

Re: Áttétel

Posted: 2009.09.28. 19:11
by repsol norbi
Bérczi Jani wrote:l lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
...ha gondolod én segítek! :smt023 .....de ezt úgyis tudod..... :wink: :cheers:

Re: Áttétel

Posted: 2009.09.28. 18:50
by viking
Jól beszél a Jani. :smt038

Re: Áttétel

Posted: 2009.09.28. 18:38
by RB26DET
****!
Most komolyan,mit vársz ettől a topictól?Szerinted ki fogja megmondani neked itt a tutit?
Tudja itt valaki,hogy a K9 nek mi a megfelelő áttétele a szlovák ringre?NEM!SENKI!
Akkor mi a megoldás?Hát az amit már nálunk is megbeszéltünk!
Az elsőt kell cserélni gyárira!(ha kell egyáltalán)Miért is?Mert a láncba is beletoldottunk,hogy elférjen a +4 hátul.
Természetesen a hátsó lánckereket is lehetne cserélni,de a lengőkar nem engedné annyira hátra a kereket hogy a lánc megfeszüljön.Így a legegyszerűbb megoldás ha visszakerül előre a gyári.A kerék így is eléggé hátul van,tehát ha az első lánckerék cseréje miatt előrébb jön a kerék az még belefér.Kicsit jobban fordul majd a gép,meg könnyebben áll majd kerékre.
De mielőtt bármihez nyúlnál én azt javaslom,hogy ne nyúlj hozzá! :grin: Pontosabban ne nyúljon hozzá senki!Menj el próbáld ki mit mutat az áttét,és aszerint cselexünk.Legfeljebb elviszed az első fogaskereket és ha már a célegyenes felétől lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?

Re: ÁTTÉTEL

Posted: 2009.09.28. 14:33
by FélSvéd
viking wrote:Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.

Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
Jani tett bele 2 szemet is

Re: ÁTTÉTEL

Posted: 2009.09.28. 11:16
by viking
Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.

Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.