Page 8 of 9
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 20:13
by K
Köszönöm az infókat!
525ZVM jó lesz ezek alapján nekem.
Jani: A kutya tuti eredeti cuccokat hoz? :)
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 20:11
by viking
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 20:08
by RB26DET
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Sportmotoron a kutya 25 körül tudja ezt a szettet.
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 20:03
by viking
aquabase wrote:ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)
De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Ezért tettem rá a legerősebb 530-ast.
Aki pályán használja és sűrűbben cseréli, annak lehet, hogy megéri 520-ast venni, néhány lóerőt számíthat.
De nekem többet számít, hogy tuti ne szakadjon el.
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 20:01
by ddt500
aquabase wrote:ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)
De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Én csak mondtam egy alternatívát. Szerintem is mindegy.
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 19:53
by aquabase
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)
De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 19:21
by ddt500
525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 18:54
by aquabase
Krisztián wrote:Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.
A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)
a különbség a mérete.
az 520-as keskenyebb.
a hosszt be tudod állítani, annyi szemeset vegyél, amennyi kell...
a D.I.D 520 ERV3 Gold ami pályázni versenyezni nagyon jó.
bár sajnos elég drága.
én ezt használom már régen.
nekem egy szezont simán kibírt.
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Posted: 2009.12.01. 17:56
by K
Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.
A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)
Re: Áttétel
Posted: 2009.09.28. 19:32
by nylontacsko
Nagyon egyszerű.
Pályacsúcs tartó akar lenni a **** a Slovak ringen... Ha csak egy napra, de akkor is
Re: Áttétel
Posted: 2009.09.28. 19:11
by repsol norbi
Bérczi Jani wrote:l lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
...ha gondolod én segítek!
.....de ezt úgyis tudod.....
Re: Áttétel
Posted: 2009.09.28. 18:50
by viking
Jól beszél a Jani.
Re: Áttétel
Posted: 2009.09.28. 18:38
by RB26DET
****!
Most komolyan,mit vársz ettől a topictól?Szerinted ki fogja megmondani neked itt a tutit?
Tudja itt valaki,hogy a K9 nek mi a megfelelő áttétele a szlovák ringre?NEM!SENKI!
Akkor mi a megoldás?Hát az amit már nálunk is megbeszéltünk!
Az elsőt kell cserélni gyárira!(ha kell egyáltalán)Miért is?Mert a láncba is beletoldottunk,hogy elférjen a +4 hátul.
Természetesen a hátsó lánckereket is lehetne cserélni,de a lengőkar nem engedné annyira hátra a kereket hogy a lánc megfeszüljön.Így a legegyszerűbb megoldás ha visszakerül előre a gyári.A kerék így is eléggé hátul van,tehát ha az első lánckerék cseréje miatt előrébb jön a kerék az még belefér.Kicsit jobban fordul majd a gép,meg könnyebben áll majd kerékre.
De mielőtt bármihez nyúlnál én azt javaslom,hogy ne nyúlj hozzá!
Pontosabban ne nyúljon hozzá senki!Menj el próbáld ki mit mutat az áttét,és aszerint cselexünk.Legfeljebb elviszed az első fogaskereket és ha már a célegyenes felétől lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
Re: ÁTTÉTEL
Posted: 2009.09.28. 14:33
by FélSvéd
viking wrote:Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.
Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
Jani tett bele 2 szemet is
Re: ÁTTÉTEL
Posted: 2009.09.28. 11:16
by viking
Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.
Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.