WSBK 2007
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
A 9. helyért 8 pont jár, ugye?
Ha és amennyiben Haga nyerne és
Toseland 9., akkor az 17 pont különbség.
Azaz, az utolsó futam előtt 16 lenne JT előnye.
Hacsak nem teszik ki abban a futamban is, és 8-nál jobb helyre bejön, akkor hiába duplázna Haga...
Ha és amennyiben Haga nyerne és
Toseland 9., akkor az 17 pont különbség.
Azaz, az utolsó futam előtt 16 lenne JT előnye.
Hacsak nem teszik ki abban a futamban is, és 8-nál jobb helyre bejön, akkor hiába duplázna Haga...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Csak egy kis rontás volt, amin vesztett 2-3 helyet, de gyorsan ledolgozta. Toseland viszont iszonyat, hogy ért máris oda!viking wrote:Haga 33 pont lemaradásban van.
Azt nehéz lesz ledolgozni, ha Toseland bejön pontszerző helyre.
Márpedig, ha a Honda nem sérült meg, akkor be fog jönni, mert Magny Cours-ban mindig nagyon jó, a Blade pedig egy rakéta!
(Nem mondod, hogy az a fütyi B. megint elbaszott valamit???)
THE PIG
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Haga 33 pont lemaradásban van.
Azt nehéz lesz ledolgozni, ha Toseland bejön pontszerző helyre.
Márpedig, ha a Honda nem sérült meg, akkor be fog jönni, mert Magny Cours-ban mindig nagyon jó, a Blade pedig egy rakéta!
(Nem mondod, hogy az a fütyi B. megint elbaszott valamit???)
Azt nehéz lesz ledolgozni, ha Toseland bejön pontszerző helyre.
Márpedig, ha a Honda nem sérült meg, akkor be fog jönni, mert Magny Cours-ban mindig nagyon jó, a Blade pedig egy rakéta!
(Nem mondod, hogy az a fütyi B. megint elbaszott valamit???)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
SBK rajt! Toseland és Lanzi az első féktávon összeakadt. Lanzi sajnos csúnyát esett, Toseland a mezőny után tudott menni.
Last edited by Koca on 2007.10.07. 11:33, edited 1 time in total.
THE PIG
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Neukirchner nagyon profi kört ment, meg sem rezdült alatta a gép. Ha jobban sikerült volna a végén kigyorsítania a sikánból, övé a pole (a 2. szektorig övé volt a legjobb idő), de ezt Toseland mindenkinél szebben oldotta meg.
Toseland előtt le a kalappal, látszik, hogy komolyan gondolja a VB-t. Úgy érte el ezt az időt, hogy közben egy teljes jobbos visszafordítót ment pattogva keresztben csúszó hátsóval, miközben az eleje végig precízen az íven maradt! Ezt a figurát eddig még nem láttam motorversenyen, remélem valahonnan majd letölthető lesz...
Már alig várom a holnapi versenyeket!
Toseland előtt le a kalappal, látszik, hogy komolyan gondolja a VB-t. Úgy érte el ezt az időt, hogy közben egy teljes jobbos visszafordítót ment pattogva keresztben csúszó hátsóval, miközben az eleje végig precízen az íven maradt! Ezt a figurát eddig még nem láttam motorversenyen, remélem valahonnan majd letölthető lesz...
Már alig várom a holnapi versenyeket!
THE PIG
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Itt van az eredmény:
1 Toseland J. Honda CBR1000RR 1'41.742 1'40.190 1'38.501 24
2 Neukirchner M. Suzuki GSX-R1000 K7 1'42.397 1'39.802 1'38.524 36
3 Corser T. Yamaha YZF-R1 1'41.425 1'39.976 1'38.624 31
4 Haga N. Yamaha YZF-R1 1'41.402 1'39.746 1'38.897 35
5 Lanzi L. Ducati 999 F07 1'40.962 1'40.150 1'38.955 31
6 Biaggi M. Suzuki GSX-R1000 K7 1'42.620 1'40.489 1'38.982 41
7 Bayliss T. Ducati 999 F07 1'41.334 1'39.651 1'39.174 34
8 Laconi R. Kawasaki ZX-10R 1'41.840 1'39.904 1'39.638 33
9 Nieto F. Kawasaki ZX-10R 1'41.423 1'40.592 1'40.129 32
10 Xaus R. Ducati 999 F06 1'41.731 1'40.334 1'40.150 30
11 Rolfo R. Honda CBR1000RR 1'42.147 1'41.026 1'40.199 35
12 Fabrizio M. Honda CBR1000RR 1'42.136 1'40.702 1'40.390 34
13 Martin S. Suzuki GSX-R1000 K6 1'43.290 1'41.298 1'40.834 35
14 Tiberio Y. Honda CBR1000RR 1'43.132 1'41.426 1'41.106 29
15 Smrz J. Ducati 999 F05 1'42.376 1'40.450 1'41.391 39
16 Muggeridge K. Honda CBR1000RR 1'42.012 1'40.786 1'41.462 30
Others in Grid
1 Nakatomi S. Yamaha YZF-R1 1'44.616 1'41.846 35
2 Dietrich G. Suzuki GSX-R1000 K6 1'44.478 1'43.020 36
3 Morelli L. Honda CBR1000RR 1'44.940 1'43.688 35
4 Ellison D. Ducati 999RS 1'47.729 1'43.872 38
Úgy tűnik, Neukirchner nem rossz igazolás a Suzukinak!
1 Toseland J. Honda CBR1000RR 1'41.742 1'40.190 1'38.501 24
2 Neukirchner M. Suzuki GSX-R1000 K7 1'42.397 1'39.802 1'38.524 36
3 Corser T. Yamaha YZF-R1 1'41.425 1'39.976 1'38.624 31
4 Haga N. Yamaha YZF-R1 1'41.402 1'39.746 1'38.897 35
5 Lanzi L. Ducati 999 F07 1'40.962 1'40.150 1'38.955 31
6 Biaggi M. Suzuki GSX-R1000 K7 1'42.620 1'40.489 1'38.982 41
7 Bayliss T. Ducati 999 F07 1'41.334 1'39.651 1'39.174 34
8 Laconi R. Kawasaki ZX-10R 1'41.840 1'39.904 1'39.638 33
9 Nieto F. Kawasaki ZX-10R 1'41.423 1'40.592 1'40.129 32
10 Xaus R. Ducati 999 F06 1'41.731 1'40.334 1'40.150 30
11 Rolfo R. Honda CBR1000RR 1'42.147 1'41.026 1'40.199 35
12 Fabrizio M. Honda CBR1000RR 1'42.136 1'40.702 1'40.390 34
13 Martin S. Suzuki GSX-R1000 K6 1'43.290 1'41.298 1'40.834 35
14 Tiberio Y. Honda CBR1000RR 1'43.132 1'41.426 1'41.106 29
15 Smrz J. Ducati 999 F05 1'42.376 1'40.450 1'41.391 39
16 Muggeridge K. Honda CBR1000RR 1'42.012 1'40.786 1'41.462 30
Others in Grid
1 Nakatomi S. Yamaha YZF-R1 1'44.616 1'41.846 35
2 Dietrich G. Suzuki GSX-R1000 K6 1'44.478 1'43.020 36
3 Morelli L. Honda CBR1000RR 1'44.940 1'43.688 35
4 Ellison D. Ducati 999RS 1'47.729 1'43.872 38
Úgy tűnik, Neukirchner nem rossz igazolás a Suzukinak!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"