ez afféle humor volt bácsi!? na de millen dollár?nylontacsko wrote:Egy ezresből megvan. Dollárban természetesen.
Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Moderators: ddt500, ago motors
- predatork2
- Posts: 932
- Joined: 2008.08.23. 19:11
- Location: itthon
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Egy ezresből megvan. Dollárban természetesen.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- predatork2
- Posts: 932
- Joined: 2008.08.23. 19:11
- Location: itthon
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
**** bá!írja már le az árát rendesen kérem!gyorsváltóhoz ugye kell a kapcsolót külön megvenni v.az is benne van az árban?FélSvéd wrote:Gondoltam leirom a véleményemet Bazzaz unikumnak számito tuningboxával kapcsolatban
Az én esetemben elöször egy K5 GSX-R 1000-be lett installálva, most pedig egy K9 GSX-R1000-ben használom. Mivel a rendszer egyesít három funkciót, söt a K9-ben már 4 funkciot az AFM miatt, leirom a véleményemet ezekröl
Befecskendezö tuning (fuelmapping)
A gixxer gyárilag is kiválo gázreakcioval rendelkezik. A Bazzaz alapbeállitása máris javit a motor erején és gázreakcioján is, a Bazzaz box mellett semmi szükség nincs egyéb PowerCommander-re. Egy kivállo segitség hogy a kormányon elhelyezett kapcsoloval 2 különbözö befecskendezési térkép között váltogathatok, menet közben is!!!
AFM (selfmapping)
Ez a funkcio uj számomra. Menetközben egy sensoron keresztül vizsgálja a beállitást, amit természetesen az idöjárás, a hömérséklet és az én gázkezelésem is befolyásol, az AFM javaslatot tesz egy jobb beállitásra amit nekem kell jóváhagynom. Ha jóváhagyom akkor az uj beállitást használja pl a térkép 1, de a térkép 2-ön hagyhatom a régit és ha nem tetszik az uj beállitás akkor visszakapcsolhatok a kettes térképre. Természetesen az AFM továbbra is figyel és pár menet után ujra megnézhetem a javaslatát. A másik elönye az AFM-nek hogy nem kell 50.000 ftért fékpadi beállitást rendelned a power commanderedhez, és nem kell egy gumit a fékpadon tönkretenned.
Quick-Shifter
A gyorsválto nagyon kényelmessé teszi az egyeneseket. Egy dologgal kevesebbre kell figyelned, hiszen ráhasalsz a tankra, ütközésig huzod a gázt és 3 másodpercenként csak a lábfejeddel bedobod a következö sebességet, maximális gázállásnál!!! A befecskendezést pár milisekundra megszakitja ami elég a váltónak. A megszakitási idöt minden fokozatra beállithatom külön-külön. Akik Hang Off stilusban motoroznak, nekik különösen hasznos kanyarkijáratnál ugy válthatnak hogy még nem ültek vissza a nyeregbe, de nem kell a csuklomozdulattal elzárni egy pillanatra sem a gázt a váltáshoz.
Kipörgésgátlo azaz TC (Traction Control)
A kipörgésgátló volt az igazi oka annak, hogy megvettem a rendszert. A kifejezés kissé félrevezető. A rendszer megakadályozza, hogy fordulatszámugrás elforgassa a hátsó kereket, és így lehetséges, hogy megakadályozzon egy highsidert. De ez pontosan amit reméltem és vártam. Ezt a funkciót a rendszer megfelelöen teljesiti. Mivel biztos nem én vagyok a legmegfelelöbb tesztelö, ezért még rengeteg beállitási lehetöséget tartogat a rendszer. A rendszer több különbözö oldalrol enged beállitást: a teljesitmény elvétel karakterisztikája állithato agresszivre vagy lágyabbra, a beavatkozás minden sebességfokozatban külön beállithato 10 fokozatban!!! Ha az ember igazán kisérletezö hajlamu akkor annyira finoman be lehet állitani hogy csak leheletnyit veszi el a teljesitményt amikor kezdene a hátsokerék megcsuszni de a kigyorsitási erö megmarad. Mindezek mellett a kormányon is találhato egy 10 fokozatu kapcsolo amivel mégegyszer nyithatom vagy zárhatom a kipörgésgátlo effektivitását. Amikor ez a TC egy igazán gyors rider kezébe kerül akkor ezt a kormánykapcsolot menet közben a gumikopás függvényében eggyel erössebb védelemre lehet állitani.
A Bazzaz box óriási elönye hogy csakis a gyári sensorokat használja és a gyári kábelcsatlakozokra van kiépitve ezért az installálás nem jár semmilyen komplikácoval.
Egy másik nagy elöny hogy az összes funkciot az összes beállitást változtahatom percek alatt a pálya szélén szakamber és mühely nélkül.
A Bazzaz box vételára kevesebb mint egy powercommander és egy gyorsváltó, a traction controlt meg nem is találod meg más gyártotol!
Én ugy érzem nagyon megérte, hiszen mégiscsak felszabaditja a fejedben a félelmet. Amikor már a sokadik körben tapasztalod hogy a kigyorsitásoknál beavatkozik a TC akkor tisztább fejjel tudsz az egyéb képességeid vagy gyengéid feljesztésével foglalkozni.
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Ha jól be van állítva, biztosan gyorsabb lesz tőle az ember.
De: nem tanulod meg úgy kezelni a motort, mint nélküle, bátrabban húzol parasztgázt, hiszen a doboz majd úgyis elintézi helyetted.
TC+ABS és csak a gázt meg a féket kell húznod, kis túlzással érzés nélkül.
Az első motor, amelyben mindkettő egyszerre megtalálható, a BMW S1000RR, amelynek ráadásul nagyon jó a váza és a legerősebb 1000-es superbike jelenleg a piacon.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit fognak vele menni az emberkék, ha pályára kerül.
Más: a beállítás -ha jól ráhúzod a motort a padra és nemkopott a görgője- egyáltalán nem teszi tönkre a gumit.
Az enyémet múlthét kedden csinálta az Agó és meg sem látszott rajta, pedig nem bakelit, hanem Supercorsa van fent.
De: nem tanulod meg úgy kezelni a motort, mint nélküle, bátrabban húzol parasztgázt, hiszen a doboz majd úgyis elintézi helyetted.
TC+ABS és csak a gázt meg a féket kell húznod, kis túlzással érzés nélkül.
Az első motor, amelyben mindkettő egyszerre megtalálható, a BMW S1000RR, amelynek ráadásul nagyon jó a váza és a legerősebb 1000-es superbike jelenleg a piacon.
Nagyon kíváncsi vagyok, mit fognak vele menni az emberkék, ha pályára kerül.
Más: a beállítás -ha jól ráhúzod a motort a padra és nemkopott a görgője- egyáltalán nem teszi tönkre a gumit.
Az enyémet múlthét kedden csinálta az Agó és meg sem látszott rajta, pedig nem bakelit, hanem Supercorsa van fent.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Gondoltam leirom a véleményemet Bazzaz unikumnak számito tuningboxával kapcsolatban
Az én esetemben elöször egy K5 GSX-R 1000-be lett installálva, most pedig egy K9 GSX-R1000-ben használom. Mivel a rendszer egyesít három funkciót, söt a K9-ben már 4 funkciot az AFM miatt, leirom a véleményemet ezekröl
Befecskendezö tuning (fuelmapping)
A gixxer gyárilag is kiválo gázreakcioval rendelkezik. A Bazzaz alapbeállitása máris javit a motor erején és gázreakcioján is, a Bazzaz box mellett semmi szükség nincs egyéb PowerCommander-re. Egy kivállo segitség hogy a kormányon elhelyezett kapcsoloval 2 különbözö befecskendezési térkép között váltogathatok, menet közben is!!!
AFM (selfmapping)
Ez a funkcio uj számomra. Menetközben egy sensoron keresztül vizsgálja a beállitást, amit természetesen az idöjárás, a hömérséklet és az én gázkezelésem is befolyásol, az AFM javaslatot tesz egy jobb beállitásra amit nekem kell jóváhagynom. Ha jóváhagyom akkor az uj beállitást használja pl a térkép 1, de a térkép 2-ön hagyhatom a régit és ha nem tetszik az uj beállitás akkor visszakapcsolhatok a kettes térképre. Természetesen az AFM továbbra is figyel és pár menet után ujra megnézhetem a javaslatát. A másik elönye az AFM-nek hogy nem kell 50.000 ftért fékpadi beállitást rendelned a power commanderedhez, és nem kell egy gumit a fékpadon tönkretenned.
Quick-Shifter
A gyorsválto nagyon kényelmessé teszi az egyeneseket. Egy dologgal kevesebbre kell figyelned, hiszen ráhasalsz a tankra, ütközésig huzod a gázt és 3 másodpercenként csak a lábfejeddel bedobod a következö sebességet, maximális gázállásnál!!! A befecskendezést pár milisekundra megszakitja ami elég a váltónak. A megszakitási idöt minden fokozatra beállithatom külön-külön. Akik Hang Off stilusban motoroznak, nekik különösen hasznos kanyarkijáratnál ugy válthatnak hogy még nem ültek vissza a nyeregbe, de nem kell a csuklomozdulattal elzárni egy pillanatra sem a gázt a váltáshoz.
Kipörgésgátlo azaz TC (Traction Control)
A kipörgésgátló volt az igazi oka annak, hogy megvettem a rendszert. A kifejezés kissé félrevezető. A rendszer megakadályozza, hogy fordulatszámugrás elforgassa a hátsó kereket, és így lehetséges, hogy megakadályozzon egy highsidert. De ez pontosan amit reméltem és vártam. Ezt a funkciót a rendszer megfelelöen teljesiti. Mivel biztos nem én vagyok a legmegfelelöbb tesztelö, ezért még rengeteg beállitási lehetöséget tartogat a rendszer. A rendszer több különbözö oldalrol enged beállitást: a teljesitmény elvétel karakterisztikája állithato agresszivre vagy lágyabbra, a beavatkozás minden sebességfokozatban külön beállithato 10 fokozatban!!! Ha az ember igazán kisérletezö hajlamu akkor annyira finoman be lehet állitani hogy csak leheletnyit veszi el a teljesitményt amikor kezdene a hátsokerék megcsuszni de a kigyorsitási erö megmarad. Mindezek mellett a kormányon is találhato egy 10 fokozatu kapcsolo amivel mégegyszer nyithatom vagy zárhatom a kipörgésgátlo effektivitását. Amikor ez a TC egy igazán gyors rider kezébe kerül akkor ezt a kormánykapcsolot menet közben a gumikopás függvényében eggyel erössebb védelemre lehet állitani.
A Bazzaz box óriási elönye hogy csakis a gyári sensorokat használja és a gyári kábelcsatlakozokra van kiépitve ezért az installálás nem jár semmilyen komplikácoval.
Egy másik nagy elöny hogy az összes funkciot az összes beállitást változtahatom percek alatt a pálya szélén szakamber és mühely nélkül.
A Bazzaz box vételára kevesebb mint egy powercommander és egy gyorsváltó, a traction controlt meg nem is találod meg más gyártotol!
Én ugy érzem nagyon megérte, hiszen mégiscsak felszabaditja a fejedben a félelmet. Amikor már a sokadik körben tapasztalod hogy a kigyorsitásoknál beavatkozik a TC akkor tisztább fejjel tudsz az egyéb képességeid vagy gyengéid feljesztésével foglalkozni.
Az én esetemben elöször egy K5 GSX-R 1000-be lett installálva, most pedig egy K9 GSX-R1000-ben használom. Mivel a rendszer egyesít három funkciót, söt a K9-ben már 4 funkciot az AFM miatt, leirom a véleményemet ezekröl
Befecskendezö tuning (fuelmapping)
A gixxer gyárilag is kiválo gázreakcioval rendelkezik. A Bazzaz alapbeállitása máris javit a motor erején és gázreakcioján is, a Bazzaz box mellett semmi szükség nincs egyéb PowerCommander-re. Egy kivállo segitség hogy a kormányon elhelyezett kapcsoloval 2 különbözö befecskendezési térkép között váltogathatok, menet közben is!!!
AFM (selfmapping)
Ez a funkcio uj számomra. Menetközben egy sensoron keresztül vizsgálja a beállitást, amit természetesen az idöjárás, a hömérséklet és az én gázkezelésem is befolyásol, az AFM javaslatot tesz egy jobb beállitásra amit nekem kell jóváhagynom. Ha jóváhagyom akkor az uj beállitást használja pl a térkép 1, de a térkép 2-ön hagyhatom a régit és ha nem tetszik az uj beállitás akkor visszakapcsolhatok a kettes térképre. Természetesen az AFM továbbra is figyel és pár menet után ujra megnézhetem a javaslatát. A másik elönye az AFM-nek hogy nem kell 50.000 ftért fékpadi beállitást rendelned a power commanderedhez, és nem kell egy gumit a fékpadon tönkretenned.
Quick-Shifter
A gyorsválto nagyon kényelmessé teszi az egyeneseket. Egy dologgal kevesebbre kell figyelned, hiszen ráhasalsz a tankra, ütközésig huzod a gázt és 3 másodpercenként csak a lábfejeddel bedobod a következö sebességet, maximális gázállásnál!!! A befecskendezést pár milisekundra megszakitja ami elég a váltónak. A megszakitási idöt minden fokozatra beállithatom külön-külön. Akik Hang Off stilusban motoroznak, nekik különösen hasznos kanyarkijáratnál ugy válthatnak hogy még nem ültek vissza a nyeregbe, de nem kell a csuklomozdulattal elzárni egy pillanatra sem a gázt a váltáshoz.
Kipörgésgátlo azaz TC (Traction Control)
A kipörgésgátló volt az igazi oka annak, hogy megvettem a rendszert. A kifejezés kissé félrevezető. A rendszer megakadályozza, hogy fordulatszámugrás elforgassa a hátsó kereket, és így lehetséges, hogy megakadályozzon egy highsidert. De ez pontosan amit reméltem és vártam. Ezt a funkciót a rendszer megfelelöen teljesiti. Mivel biztos nem én vagyok a legmegfelelöbb tesztelö, ezért még rengeteg beállitási lehetöséget tartogat a rendszer. A rendszer több különbözö oldalrol enged beállitást: a teljesitmény elvétel karakterisztikája állithato agresszivre vagy lágyabbra, a beavatkozás minden sebességfokozatban külön beállithato 10 fokozatban!!! Ha az ember igazán kisérletezö hajlamu akkor annyira finoman be lehet állitani hogy csak leheletnyit veszi el a teljesitményt amikor kezdene a hátsokerék megcsuszni de a kigyorsitási erö megmarad. Mindezek mellett a kormányon is találhato egy 10 fokozatu kapcsolo amivel mégegyszer nyithatom vagy zárhatom a kipörgésgátlo effektivitását. Amikor ez a TC egy igazán gyors rider kezébe kerül akkor ezt a kormánykapcsolot menet közben a gumikopás függvényében eggyel erössebb védelemre lehet állitani.
A Bazzaz box óriási elönye hogy csakis a gyári sensorokat használja és a gyári kábelcsatlakozokra van kiépitve ezért az installálás nem jár semmilyen komplikácoval.
Egy másik nagy elöny hogy az összes funkciot az összes beállitást változtahatom percek alatt a pálya szélén szakamber és mühely nélkül.
A Bazzaz box vételára kevesebb mint egy powercommander és egy gyorsváltó, a traction controlt meg nem is találod meg más gyártotol!
Én ugy érzem nagyon megérte, hiszen mégiscsak felszabaditja a fejedben a félelmet. Amikor már a sokadik körben tapasztalod hogy a kigyorsitásoknál beavatkozik a TC akkor tisztább fejjel tudsz az egyéb képességeid vagy gyengéid feljesztésével foglalkozni.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!