Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Moderators: ddt500, ago motors
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Ago! Köszi a pü-t. A TC térkép javaslatoddal éjjel átirtam az egyik térképet és holnap már tesztelem Portimaoban
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Annyira nem égető,hogy rákérdezz,mert adódott még egy pár alternatíva.ago motors wrote:Nézd, az injektor csatijai megegyeznek, a gyújtás csatija is, a főtengely jeladó csatija is és a tps csatija is... szóval elméletileg bele.Dave wrote:Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
Ami gond lehet - és ezt nem tudom fejből -, hogyha a belső váltóáttételen változtattak, akkor lehet, hoyg xarul fog máködni a gear trim része... meg esetleg a gyorsváltó időzítése, ha kihasználod a fokozatonkénti változtatását.
Sajna nem akarják egyenlőre megemgedni, hogy firmware-t tudjak cserélni, mert akkor ez alapból megoldaná. De rajta vagyok a dolgon!
De ha nagyon kell, rákérdezek kint.
Köszi szépen a választ!
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Nézd, az injektor csatijai megegyeznek, a gyújtás csatija is, a főtengely jeladó csatija is és a tps csatija is... szóval elméletileg bele.Dave wrote:Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
Ami gond lehet - és ezt nem tudom fejből -, hogyha a belső váltóáttételen változtattak, akkor lehet, hoyg xarul fog máködni a gear trim része... meg esetleg a gyorsváltó időzítése, ha kihasználod a fokozatonkénti változtatását.
Sajna nem akarják egyenlőre megemgedni, hogy firmware-t tudjak cserélni, mert akkor ez alapból megoldaná. De rajta vagyok a dolgon!
De ha nagyon kell, rákérdezek kint.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
ha kiderülne hogy nem (ami valoszinü) akkor jobarátnak jopénzért van elado bazzaz k5 böl heheDave wrote:Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Meg tudjátok nekem mondani ,hogy a gsx-r k7 1000-hez való Bazzaz dobozka(az ami tudja a qs-t,tc-t,térképet) belerakható e a k5 1000be?
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
találtam egy szuper videot:
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Igen.. nemsokára kijön az új sofware verzió, amibe 3 úl módosítás is lesz, amit én kértem Ron-tól (fejlesztő) és lesz 2 olyan módosítás, ami a nyári verzióba tudnak csak beletenni.
A Ducati-s dolgot nem nagyon értem, mert azok már jó ideje léteznek és rendelhető (már aki tudja a cikkszámát) mert a Bazzaz oldalán még mindig nincs fent. Fejlesztik az új oldalt és ezért nincs ezen fent.
Ezen kiívül már régen rendelhető Aprilia RSV4-hez, BMW S1000RR-hez, KTM RC8-hoz, Triumph 675-höz meg mér pár motorhoz...
A Ducati-s dolgot nem nagyon értem, mert azok már jó ideje léteznek és rendelhető (már aki tudja a cikkszámát) mert a Bazzaz oldalán még mindig nincs fent. Fejlesztik az új oldalt és ezért nincs ezen fent.
Ezen kiívül már régen rendelhető Aprilia RSV4-hez, BMW S1000RR-hez, KTM RC8-hoz, Triumph 675-höz meg mér pár motorhoz...
almano wrote:Most kaptam az infot Bazzaz-tol, az uj verziorol. Javits ki Ago ha rosszul tudom.
Csak software kezelofelulet lesz ujitva, az egyseg maga nem lesz valtoztatva. Viszont jon 1-2 honap mulva a Ducati 848/1098/1198-hoz a cucc es 2-3 honap mulva az ujabb sport Quadokhoz.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Most kaptam az infot Bazzaz-tol, az uj verziorol. Javits ki Ago ha rosszul tudom.
Csak software kezelofelulet lesz ujitva, az egyseg maga nem lesz valtoztatva. Viszont jon 1-2 honap mulva a Ducati 848/1098/1198-hoz a cucc es 2-3 honap mulva az ujabb sport Quadokhoz.
Csak software kezelofelulet lesz ujitva, az egyseg maga nem lesz valtoztatva. Viszont jon 1-2 honap mulva a Ducati 848/1098/1198-hoz a cucc es 2-3 honap mulva az ujabb sport Quadokhoz.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
A beszerelés, talán egy óráig sem tartott amig beszerelted, Bazzaz nagyon kényelmessé tette a gyári csatlakozokkal, de Ago másrol beszél, a behangolás az már azért nem ennyire egyszerü.almano wrote:Sved, milyen volt beszerelni a Bazzazt? Bonyolult vagy amatorok is be tudjak epiteni egyszeruen? A leiras egyertelmuen mutatja, hogy mit kell csinalni?FélSvéd wrote:Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is?
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol
Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
remélem nem alakul semmiféle vita és remélem mindenki örül hogy Agoval egyre több tudás kerül a forumlakok közelébe
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Sved, milyen volt beszerelni a Bazzazt? Bonyolult vagy amatorok is be tudjak epiteni egyszeruen? A leiras egyertelmuen mutatja, hogy mit kell csinalni?FélSvéd wrote:Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is?
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol
Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Elektronikai okosságok
Nem hogy csak szerelem, hanem mi vagyunk a kizárólagos magyarországi importőre (persze vannak akik szürkeimportból forgalmazzák) és tanfolyamon is részt kellett vennünk, hogy a lehető legjobban tudjuk beállítani.
Engem konkrétan az elektronika és a szoftver fejlesztőjé tanított, sokat beszéltünk és 4 olyan változtatás is megtudtunk beszélni, amiből 3-at már a következő verzióba beépítenek.
Sőt még csináltak nekem olyan adpter-t is, amivel már padon autómatikusan tudom állítani az Fi részét. Már csináltam is párat így.
A tanfolyam nagy része a TC-ről szólt, mivel engem a többi "nem érdekelt", hiszen abban csak a program felülete votl újdonság.
Van egy alap beállítás, amit a Del (ő van a kinti versenyen kint és állítja a bazzaz-t a versenyzőknek, megnézheted a bazzaz oldalán is róla a videót) javasolt egy általános beállítást versenyzőnek. Mindenképpen azt javasolta, hogy tegyünk fel egy TC switch-et is (nekünk van belőle kifejezetten tesztelésre) és a pályán a versenyző azokban a kanyarokban, ahol gondja van, állítsa át és az alapján korrigáljak vissza.
Amúgy a mi általunk szereltekkel kimegyünk egy pályanapra és kifejezetten behangoljuk a versenyzőhőz, már amennyire csak lehet.
Engem konkrétan az elektronika és a szoftver fejlesztőjé tanított, sokat beszéltünk és 4 olyan változtatás is megtudtunk beszélni, amiből 3-at már a következő verzióba beépítenek.
Sőt még csináltak nekem olyan adpter-t is, amivel már padon autómatikusan tudom állítani az Fi részét. Már csináltam is párat így.
A tanfolyam nagy része a TC-ről szólt, mivel engem a többi "nem érdekelt", hiszen abban csak a program felülete votl újdonság.
Van egy alap beállítás, amit a Del (ő van a kinti versenyen kint és állítja a bazzaz-t a versenyzőknek, megnézheted a bazzaz oldalán is róla a videót) javasolt egy általános beállítást versenyzőnek. Mindenképpen azt javasolta, hogy tegyünk fel egy TC switch-et is (nekünk van belőle kifejezetten tesztelésre) és a pályán a versenyző azokban a kanyarokban, ahol gondja van, állítsa át és az alapján korrigáljak vissza.
Amúgy a mi általunk szereltekkel kimegyünk egy pályanapra és kifejezetten behangoljuk a versenyzőhőz, már amennyire csak lehet.
FélSvéd wrote:Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is?
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol
Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Talán azért merült fel mert lehetséges hogy nekem volt elöször az országban beszerelve a Bazzaz a TC vel meg meg QS-el.ago motors wrote:Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
És persze dicsértem minden forumon, akkor mostmár szeretsz is?
a K5 ezresembe tettem bele 2008 nyarán, most meg a K9 be is tettem de ebbe már AFR-el együtt
Ha van valami bomba biztos TC térképed azt szivesen kiprobálnám mert én csak ugy hasraütésre állitgattam
Nem nagyon tudom kitalálni hogy a gázkarállásra hegyezzem ki vagy a fordulatszámra, mert pont kigyorsitáskor a kettö néha elég távol áll egymástol, amikor már kezdem felállitani ugye akkor fordulat még nincs fent de a gázkar már talán maxon van, de ez az összefüggés kanyaronként is változhat ezért nem egyszerü kitalálni hogy a gázkarállásra állitsam-e be a védelmet vagy egy fordulatszámr tartományra, nyilvánvaloan mindkettöre kell tenni védelmet de az arányok nehezen eltalálhatók föleg ugyhogy az ember szeretne majdnem minden loeröt ki is használni
Amikor kezdtem a TC vel akkor maxra állitottam minden védelmet, a német forumon meg leorditották a fejemet hogy kidobtam kb 30 loeröt a motorbol
Aztán persze visszavettem mert a srácok bizonygatták Brnoban hogy a TC-m még az egyenesben is dolgozik
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Elektronikai okosságok
Nemtom mi már találkoztunk-e (?!), de mostanában párszor felmerült a neved Bazzaz-zal kapcsolatban
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
Raktam be pár motorba TC-t és majd tavasszal megyek a ringre az emberekhez beállítani.
FélSvéd wrote:Én is iszom a szavaidat AGO
üdv a gixxertáborban
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Ez a legnagyobb bajod!
Ez a nemtörődöm hozzáállás!
Ez a nemtörődöm hozzáállás!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Bazzaz 4 az egyben tuningdoboz
Ha annyira zavarna a dolog nyílván próbálnék tenni ellene.viking wrote:Csak próbál magának hízelegni.Rumi wrote:szerinted ez lehetseges?ddt500 wrote:\ Asszem minimum 3 ember utálna meg még jobban.
Elképzelhetetlennek tartom.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"