Page 1 of 6

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.19. 18:27
by FélSvéd
szép a beszámolo Hajni
én apránként már irtam mindenféléröl
gondolod érdekel valakit egy átfogobb irás? Te szépen megoldottad
Annyit füznék hozzá hogy ugye az emelkedök azok nem természetesek hanem sajnos hidak, ennek az az oriási hátránya hogy a szél sokkal jobban belekap az emberbe amikor egy hidon mész át, ergo ha még el is könnyül az eleje, netán beindul a wheelie akkor hamar meglehet a baj, ezért nem bánom hogy az én stilusommal ritkán emeli az elejét, de tudom hogy valaki direkt élvezi
Arra még rá kéne beszélni a pályatulajokat hogy a 4 hidon emeljenek egy másfél-2 méteres plexifalat
ennek 2 oriási elönye lenne:
nem kap bele a szél a kerekezö motorosba
ha összeakadsz valakivel akkor nem repülsz le a hidrol a szembejövö célegyenesre

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.19. 17:24
by nylontacsko
Bab wrote:Egy kis beszámoló
:lol: :lol: :lol:
:smt023

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.19. 17:21
by Bab
Egy kis beszámoló az én szemszögemből:
Vegyes érzelmekkel vártam a 7-8.-át, mivel akkor volt a pannonia ringen a gsxr klub kupa utolsó fordulója, és nagyon megtetszett az a pálya, bár eddig igazán csak kétszer tudtam rajta jót motorozni, ezért nagyon vártam már a következő alkalmat, a sors úgy hozta, megkért az opium racing, hogy menjek ki velük a Szlovákia ringre segíteni nekik, mivel ez lesz az első rendezésük jó lenne ha ott lennék.Sajnos kis csapatunk így ketté szakadt, a fiúk mentek a pannonia ringre én meg egyedül már 6-án a szlovákiai ringen voltam.Még jó, hogy Félsvéd ott volt már, így nem éreztem magam totál egyedül......
6-án este a pályát már sajna nem láttam, de a boxokat az irodaház meg az éttermet megnéztem és már elsőre is nagyon tetszett az egész. Még este előkészítettem a másnapi regisztrációhoz a dolgokat és aztán mentünk az egész opium racing csapattal a szállodába, a szállodába már ott voltak a magyar fiúk akik már vacsoráztak és mentek fürcsizni a fedett medencébe és szaunázni.
Mindkét nap reggel én már fél6-kor kint voltam a pályán, az első nap reggel sajna esős időnk volt bár az eső elállt 9 óráig, de így is nedves maradt az aszfalt, az első-két menetet óvatosan tették meg a motorosok, én közbe segítettem a regisztrációknál, de bevallom nagyon be voltam már sózva, hogy kipróbálhassam a pályát, kb. 11-ig bírtam ekkor gyors bedugtam a gumimelegítőmet, hogy dél körül feltudjak már végre menni, ez alatt a fiúk már tudtak menni szépen mert a napocska is kisütött, majd mikor következett a menetem, már nagyon vártam csak az volt a gondom, hogy akikkel egy csoportba voltam azok már harmadszorra vannak a pályán így nem nagyon tökölhetek azzal hogy feltaláljam magam, az első kőr megtétele után úgy éreztem, hogy el fogok tévedni a következő körben, az első 20 perc után vigyorgó fejjel jöttem le, nagyon tetszik ez a pálya, már alig vártam a következő meneteket, közben azért be-be kellett mennem az irodába így összesen az első nap 4 menetet tudtam menni a 8-ból. A pálya vonalvezetése nagyon jó, van benne több emelkedő és leejtő, sok gyors kanyar és két hosszú egyenes a célegyenes nagyon hosszú, a pálya majdhogynem 6 km, így a 20 perces etapok teljesen jók, a hosszú és gyors pálya sok odafigyelést igényel mert itt azért elég nagyot lehet esni ekkora tempónál, senki sem volt elégedetlen a menet hosszúságokkal. A pályabírókkal volt néhány dolog amit le kellett tisztázni mert nem igazán voltak képbe egyes zászló jelzésekkel, bár nem nagyon akartak nekem hinni, de felhívták a Hungaroring versenyigazgatóját majd Félsvéd is segített a nagy hangjával meggyőzni őket és jó belátásra tértek.
Van pár érdekes elgondolásuk a pálya tulajdonosoknak, de tulajdonképen megértem Őket. Az első ami számomra furcsa volt, hogy kötelezővé tették a transponder használatát, ez mondjuk teljesen jogos mert csak így lehet a csoport beosztást betartatni, (lassú,gyors,közepes) már az első nap is kellett módosítani egy két embernek, mert a gyors csoportba kérte magát és még a lassúba sem felelt volna meg.A transponder 10 euro, úgyhogy végülis az ára sem vészes. A másik furcsa dolog, kötelező a gerincprotektor használata, először ezt is elleneztem, de tulajdonképen ebben is igazuk van.
Az első két napon még nem volt vas szigor, de a következőkben már csak azokat fogják pályára engedni, akinek mindene rendben van. A tükröket leszedették minden utcai motorossal plusz a lámpákat és indexeket leragasztatták, ebben már most sem engedtek megalkuvást. Sokat beszélgettem a vezetőséggel és mondták, hogy a pálya jövőre lesz 100%-os, még nincsenek rázókövek és gumifalak, a fű se nőt még ki és még a sóderágyak is nagyon lazák és mélyek, de jövő tavaszra már minden elkészül.Az egyik legbiztonságosabb pályát szeretnék létrehozni, a bukóterek tényleg hatalmasak ezzel nem lesz gond. Az aszfaltban előforduló hibákat a télen kijavítják. Lesz a pálya mellett még több sport létesítmény és szálloda. A pálya 6 részre bontható, így több rendezvényt is tudnak majd rendezni.
A második nap még jobb volt, szinte kánikulai idő volt, rengeteg motoros érkezett erre a napra, jöttek szlovákok,csehek,lengyelek is és nagy örömömre jöttek csajok is. Én szintén csak déltől tudtam motorozni és szintén 4 menetet, a nap végére már egész jó köridőket is tudtam menni, és az érzés nem változott sőttttt egyre jobban tetszik ez a pálya, aki imádja a gyorsaságot annak ez tetszeni fog.
Ezen a napon sajnos volt pár bukás is, de csak egy esetben volt szükség a mentők segítségére, ami érdekes szitu volt mert majd két menetet ült a sóderágyba szerencsétlen gyerek, ott kötözték be és csak ezután rakták a mentőbe.
A két napos rendezvény végén büszkén adtam át a legjobb köridőért járó kupát Juhász Dávidnak aki 2:14-es idővel az eddigi 2. leggyorsabb a pályán! A magyarok mindkét nap, mindkét kategóriában jól szerepeltek!
Este már alig vártam, hogy induljunk haza mert kisfiamat már 3.napja nem láttam, el is döntöttem a nagy magányomban, hogy soha többet nem hagyom otthon ennyi időre mert így nagyon rossz volt. Gyors összepakoltunk és másfél órás út után 9-re otthon is voltam.
Vasárnap ebéd után már indultunk is vissza a szlovákiai ringre, de ekkor már jött velem kis csapatom és kisfiam is.Az időjósok nem sok jóval kecsegtettek, de mi reménykedtünk.
Az első nap szinte esett egész nap az eső, délután 4 felé száradt fel az aszfalt amikor tudtak rajta menni a fúk is.
Sokat körözgettek, hogy legalább a pályát megtanulják. Másnap szép időnk volt, viszont annyira fújt a szél, hogy én nem is mertem felmenni motorozni, volt pár bátor férfi akik felmentek és a hideg-szeles idő ellenére nagyon szép időket mentek.
Összességében a pálya nagyon jó, nyugati a színvonal és ami nekünk magyaroknak jó, szinte mindenki beszél magyarul.
A szálloda is jó, nekünk ízlett a vacsora és a reggeli is, tetszett a fedett medence és a szauna is, és szintén itt is mindenki tud magyarul. És ami számunkra fontos az Opium Racing nagyon jól megszervezett 4 napot tudhat maga után, itt sem kell félni attól, hogy valaki nem érti meg amit mondunk, mert franciául, angolul, németül, szlovákul és természetesen magyarul is beszélünk.Ha Félsvéd ott van akkor még Svédül is lehet kommunikálni.
A pálya megközelítése is nagyon egyszerű még Budapestről is csak mindössze 2 óra az út, több módja van a megközelítésnek a legrövidebb utat már tudjuk, de nembiztos hogy ez a leggyorsabb. Amitől tartottunk azok a szlovák rendőrök, de mindössze egyszer állítottak meg akkor is nagyon normálisak voltak. Az tény hogy nagyon be kell tartani a sebességet, mert szinte minden faluban traffipaxoznak és nagyon sok rendőr jár az utakon, de azthiszem ez senkinek sem okozhat problémát, hiszen miattunk teszik.
És itt is szeretném megköszönni **** a sok segítséget, főleg a guminyomás méréseket :)
Remélem majd azért **** is és a fiúk is írnak egy kis beszámolót a pályáról.

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.17. 00:31
by FélSvéd
egy kurva jo slideshow, reklámnak is super

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.09. 21:05
by FélSvéd
Bérczi Jani wrote:****!
2 Koncsek Hajni van?
Mééé, csak neked lehet? :)

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.09. 20:36
by RB26DET
****!
2 Koncsek Hajni van?

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.09. 19:14
by FélSvéd
szállást a következök szerint foglaltam Dunaszerdahelyen a Bonbon Hotelben

Ezek a szobák 2 éjszakára oktober 11-13:
Balog Csaba + 1 fényképész
Tomor Lászlo egyágyas
Trexler Tamás + Zsolt
Yves Morel + Sandrine szlovákok
Bérczi János -Koncsek Hajni
Bérczi Dávid 1 ágyas
Koncsek Hajni egyágyas,
Juhász Krisztián - Illés Zoltán
Veres Norbert - Kisbán Gábor
Frebrich Csaba + 1 fö,

Ezek pedig csak 1 éjszakára oktober 11-12:
Nagy Gyözö és Bájo csak 11.- estére
Danko István és barátnöje csak 11. estére


Ha valakinek észrevétele van akkor most szoljon

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.09. 19:05
by repsol norbi
repsol norbi wrote: jó a vidió.....mennyien voltatok ma összesen?
......mégegyszer megkérdezem :smt084 ...... sm_mad
mennyien voltatok a pályán? :smt098
:smt098 :smt026 :smt119
van rá 5.44 perced , hogy válaszolj..... :smt082 :smt103

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.09. 18:50
by FélSvéd
Feltöltöttem egy ujabb videot tegnapi felvétel, itt már sikerült a kamerát ugy állitanom hogy a müszerfal látszodjon, talán tulságosan is jól sikerült, de azért néha az aszfalt is látszik csak fáktávon kicsit kevesebb.
Természetesen a km óra az áttétel miatt kb 15%-ot csal


Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.09. 07:36
by tom war
FélSvéd wrote:és egy számomra ismeretlen srác mögöttem jött és felvett.
feltöltötte ezt a videot, gondolom nem akart megelözni, köszönöm
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... ttam-54446
érdekes magam látni hátulrol, le kéne fogynom, meg ki kéne ülnöm
Üjjé' má' kifelé, wazze, hanyszor mondjam meeg! :smt003

(amugy rajottem, mert kerult fel a video: csak olvassatok el a cimet!!! :smt003 :smt003 :smt003 )

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.08. 23:39
by FélSvéd
és egy számomra ismeretlen srác mögöttem jött és felvett.
feltöltötte ezt a videot, gondolom nem akart megelözni, köszönöm
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... ttam-54446
érdekes magam látni hátulrol, le kéne fogynom, meg ki kéne ülnöm

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.08. 23:22
by FélSvéd
ezek délötti idök voltak, nekem el kellet jönnöm, én mostmar Göteborgban vagyok
délutánra változott:
Kisjuhâsz 2:14.0
Priskin István 2:16
Kurucz Feri 2:17
Nagy Zoli, Pizza 2:19
Dér Zoli 2:20
Balog Csabcsi 2:23
**** 2:27.2
Szlovâk Gabi 2:27.3
Tompi 2:32 (Csabi motorjával, mert az övé beszart)
Hajni 2:35!!

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.08. 15:16
by viking
Nem nagyon gyorsultatok.

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.08. 15:11
by FélSvéd
Kisjuhász 2:16
Kurucz Feri 2:20 (600 al!!!)
Pizza asszem 2:21
Balog Csabi 2:24
**** 2:27.2
Tompi 2:29
több most nem jut eszembe, én már a reptéren vagyok

Re: 2009 oktober 7-8 és 12-13 SlovakiaRing bevezetö áron

Posted: 2009.10.07. 19:28
by repsol norbi
FélSvéd wrote:Na ezt már nem szégyellem:
jó a vidió.....mennyien voltatok ma összesen?