predatork2 wrote:szétszedtem,a váltoban eltört egy tengely,az olajpumpa szorul két csavarnak a feje leszakadt ami a váltódob csapágyát tartja a helyén,gyakorlatilag megszámlálhatatlanul a letört fogak ,és mindez nem lehet az én szerelési hibám,hiszen ez a blokk amerikábol,jött,én csak olajat tettem bele és kész!tehát zsír ez nem az én saram.hogy mi lehetett az első,,,,azt ember legyen a talpán aki kitalálja.
Nem artott volna szetszedni azt a blokkot mielott beteszitek a motorba. Sosem tudni egy hasznalt blokkrol, hogy mit kapott....
Jó pap holtig tanul
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
szétszedtem,a váltoban eltört egy tengely,az olajpumpa szorul két csavarnak a feje leszakadt ami a váltódob csapágyát tartja a helyén,gyakorlatilag megszámlálhatatlanul a letört fogak ,és mindez nem lehet az én szerelési hibám,hiszen ez a blokk amerikábol,jött,én csak olajat tettem bele és kész!tehát zsír ez nem az én saram.hogy mi lehetett az első,,,,azt ember legyen a talpán aki kitalálja.
predatork2 wrote:mai nap sk ring:végre minden öszejött,tartalék kerekek,uj gumik,fékbetét szoval minden megvolt a parádés köridö teljesítéséhez(köszönet a Bérczi bros-nak a segítségért)tökéletes idő,15fok,szélcsend ,napsütés,jókedv.
regisztráltam,nyugodtan elkészültem aztán leccga....
rögtön éreztem megint formában vagyok,nem ugy a gépsárkány....első célegyenes végi féktávnál már megint jött a probléma,ami a hringen is megvolt a verseny alatt.majd azt vettem észre hogy 6.ban motorféknél egyszerüen nem hajtotta a motort a kerék(racsnizott mint egy crova,)gáznál meg ujra beugrott,lejöttem ....gyerünk haza ez nem móka...kifgelé gurulva próbálgattam de csunyán recsegett,majd a box felé haladva eszembe jutott hogy 5.ik kapcsolok csak fel,ugy is feltettem a hosszu átételt talán jo lesz mert 5-ben nem recsegett....kár volt!megint hule voltam.pont azaz pont.ilyen ni(.)kigurulok ujra(le se szálltam)5 ből szépen vált vissza...na mondom ez parádés,igy hazavihetem a kupát holnap,majd a célegyenes féktávja előtt(200-as tábla,aki volt már kint az tudja mekkora kibaszott tempo van itt)hirtelen történt vmi....mire észbe kaptam már megvolt a gond....beblokkolt a hátsó kerék,fékeztem elsővel kuplung be!vmi nagyon elmehetett,mert a kuplung ellenére is blokkolt,kb 70 métert tudtam tartani,csuszkáltam jobra balra,de egyre nagyobbakat lengett ki....majd balra csuszva megakadt...nagyszerű...gondoltam magamban erre vágytam,egy high side ilyen temponál....na meg is lett,ugy katapultált a motor hogy hirtelen láttam a házunkat is,basszátok meg ugy földhöz baszott,hogy ehez képest a hringes fikáim együtt is gyerekjátéknak tüntek.nem is volt kedvem felállni,de rühellek lent maradniugyhogy gyorsan felpattantam nehogymá a mentősnek dolgoznia kelljen,most persze fáj a bokám a csuklom,meg a nyakam,de egyben vagyok,lehet tényleg vasbol vagyok?na mindegy ,pályabirok nagynehezen kirángatták,mert ugye nem mozdult a hátsókerék,majd a boxban a láncot levettem mert beállt mint állat és nem gurult,majd kicsi feleségemmel,aki mostanában nagy segítségem a pályán,bepakoltunk,és megtépázva ,de mégis boldogan(mert élek)téptünk hazafelé....idénre befejeztem,elég 3 esés egy szezonra.szerintem....
a gumi cép lapos lett ott ahol csuszott....motor egész szépen meguszta.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
predatork2 wrote:mai nap sk ring:végre minden öszejött,tartalék kerekek,uj gumik,fékbetét szoval minden megvolt a parádés köridö teljesítéséhez(köszönet a Bérczi bros-nak a segítségért)tökéletes idő,15fok,szélcsend ,napsütés,jókedv.
regisztráltam,nyugodtan elkészültem aztán leccga....
rögtön éreztem megint formában vagyok,nem ugy a gépsárkány....első célegyenes végi féktávnál már megint jött a probléma,ami a hringen is megvolt a verseny alatt.majd azt vettem észre hogy 6.ban motorféknél egyszerüen nem hajtotta a motort a kerék(racsnizott mint egy crova,)gáznál meg ujra beugrott,lejöttem ....gyerünk haza ez nem móka...kifgelé gurulva próbálgattam de csunyán recsegett,majd a box felé haladva eszembe jutott hogy 5.ik kapcsolok csak fel,ugy is feltettem a hosszu átételt talán jo lesz mert 5-ben nem recsegett....kár volt!megint hule voltam.pont azaz pont.ilyen ni(.)kigurulok ujra(le se szálltam)5 ből szépen vált vissza...na mondom ez parádés,igy hazavihetem a kupát holnap,majd a célegyenes féktávja előtt(200-as tábla,aki volt már kint az tudja mekkora kibaszott tempo van itt)hirtelen történt vmi....mire észbe kaptam már megvolt a gond....beblokkolt a hátsó kerék,fékeztem elsővel kuplung be!vmi nagyon elmehetett,mert a kuplung ellenére is blokkolt,kb 70 métert tudtam tartani,csuszkáltam jobra balra,de egyre nagyobbakat lengett ki....majd balra csuszva megakadt...nagyszerű...gondoltam magamban erre vágytam,egy high side ilyen temponál....na meg is lett,ugy katapultált a motor hogy hirtelen láttam a házunkat is,basszátok meg ugy földhöz baszott,hogy ehez képest a hringes fikáim együtt is gyerekjátéknak tüntek.nem is volt kedvem felállni,de rühellek lent maradniugyhogy gyorsan felpattantam nehogymá a mentősnek dolgoznia kelljen,most persze fáj a bokám a csuklom,meg a nyakam,de egyben vagyok,lehet tényleg vasbol vagyok?na mindegy ,pályabirok nagynehezen kirángatták,mert ugye nem mozdult a hátsókerék,majd a boxban a láncot levettem mert beállt mint állat és nem gurult,majd kicsi feleségemmel,aki mostanában nagy segítségem a pályán,bepakoltunk,és megtépázva ,de mégis boldogan(mert élek)téptünk hazafelé....idénre befejeztem,elég 3 esés egy szezonra.szerintem....
a gumi cép lapos lett ott ahol csuszott....motor egész szépen meguszta.
azon kivul hogy csodallak, de tenyleg, azon tul peldakepem vagy. most pedig olyan iromanyt produkaltal wazz hogy azt mondom te tudsz wazz nagyon kifejezo ahogy irsz es nagyon atadja a lenyeget, irigylem a kifejezo kepseged.
a velemenyem, viszont a motor szerelesi technikadrol hat ... szerintem keresd meg golyot es kerd meg rakja ossze rendesen motorod, mert az igazat megvalva en meg ennyiszer es ennyire szt hullani suzukit eletemben nem lattam, de tenyleg. a suzuki tonkretehetetlen, kivetel ha elszerelik. bocsi pred.
es sajnalom a napod. csa.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
mai nap sk ring:végre minden öszejött,tartalék kerekek,uj gumik,fékbetét szoval minden megvolt a parádés köridö teljesítéséhez(köszönet a Bérczi bros-nak a segítségért)tökéletes idő,15fok,szélcsend ,napsütés,jókedv.
regisztráltam,nyugodtan elkészültem aztán leccga....
rögtön éreztem megint formában vagyok,nem ugy a gépsárkány....első célegyenes végi féktávnál már megint jött a probléma,ami a hringen is megvolt a verseny alatt.majd azt vettem észre hogy 6.ban motorféknél egyszerüen nem hajtotta a motort a kerék(racsnizott mint egy crova,)gáznál meg ujra beugrott,lejöttem ....gyerünk haza ez nem móka...kifgelé gurulva próbálgattam de csunyán recsegett,majd a box felé haladva eszembe jutott hogy 5.ik kapcsolok csak fel,ugy is feltettem a hosszu átételt talán jo lesz mert 5-ben nem recsegett....kár volt!megint hule voltam.pont azaz pont.ilyen ni(.)kigurulok ujra(le se szálltam)5 ből szépen vált vissza...na mondom ez parádés,igy hazavihetem a kupát holnap,majd a célegyenes féktávja előtt(200-as tábla,aki volt már kint az tudja mekkora kibaszott tempo van itt)hirtelen történt vmi....mire észbe kaptam már megvolt a gond....beblokkolt a hátsó kerék,fékeztem elsővel kuplung be!vmi nagyon elmehetett,mert a kuplung ellenére is blokkolt,kb 70 métert tudtam tartani,csuszkáltam jobra balra,de egyre nagyobbakat lengett ki....majd balra csuszva megakadt...nagyszerű...gondoltam magamban erre vágytam,egy high side ilyen temponál....na meg is lett,ugy katapultált a motor hogy hirtelen láttam a házunkat is,basszátok meg ugy földhöz baszott,hogy ehez képest a hringes fikáim együtt is gyerekjátéknak tüntek.nem is volt kedvem felállni,de rühellek lent maradniugyhogy gyorsan felpattantam nehogymá a mentősnek dolgoznia kelljen,most persze fáj a bokám a csuklom,meg a nyakam,de egyben vagyok,lehet tényleg vasbol vagyok?na mindegy ,pályabirok nagynehezen kirángatták,mert ugye nem mozdult a hátsókerék,majd a boxban a láncot levettem mert beállt mint állat és nem gurult,majd kicsi feleségemmel,aki mostanában nagy segítségem a pályán,bepakoltunk,és megtépázva ,de mégis boldogan(mert élek)téptünk hazafelé....idénre befejeztem,elég 3 esés egy szezonra.szerintem....
a gumi cép lapos lett ott ahol csuszott....motor egész szépen meguszta.
ddt500 wrote:Én már tegnap letárgyaltam vele msn-en.
De Te csókos vagy, bammeg.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"