Page 8 of 10

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 14:32
by viking
Hát ez az!
A leggyorsabb ponton SEM ment 250-et, nemhogy a kanyarban!

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 14:29
by aquabase
viking wrote:Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról. :grin:

A legnagyobb sebességet nem a célegyenesben mérik?
vagy ez telemetria adat?

az a 35,4 az nagyon komoly tempó ám ott... :)

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 14:24
by sanyi-2
viking wrote:Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról. :grin:
Akkor Smrz vehetne kanyarsebesség leckéket a Svédtöl, és lehet bemenne 30 alá is! :smt023

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 12:33
by viking
Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról. :grin:

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 12:30
by viking
VénSvéd 1:52,8-cal új saját rekordot ment.

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 07:52
by viking
Akkor egészen jól tippeltem.

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.30. 07:49
by FélSvéd
feket663 wrote:
viking wrote:Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
Sajnos a K9 1000-es adatai még nincsenek fenn a gearingcommander.com-on, de nagyjából lehet látni az arányokat egy k8-as adataival is. gyári végsebesség legyen mondjuk 13000 fordulatnál 190/50-es gumival 305 km/h, a **** féle áttétellel 190/55 ös gumikon 13000 fordulatnál 270 km/h
kòszònòm, èn is 15% kòrùlire szàmoltam a kùlònbsèget
Slovakiaringen bele is mentem a tiltàsba ami azèrt tuti tòbb mint 270. hiszen a rev limiter az vègsebessèg mògòtt van gondolom
itt nem lesz tiltàs
szoval felèbredtùnk, indulunk

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 23:40
by feket663
viking wrote:Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
Sajnos a K9 1000-es adatai még nincsenek fenn a gearingcommander.com-on, de nagyjából lehet látni az arányokat egy k8-as adataival is. gyári végsebesség legyen mondjuk 13000 fordulatnál 190/50-es gumival 305 km/h, a **** féle áttétellel 190/55 ös gumikon 13000 fordulatnál 270 km/h

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 22:52
by FélSvéd
Ezt tavaly irtam:
FélSvéd wrote: Szerintem a Rehm Race féle repülörajt az sokat tompitana a startbalesetek veszélyességén, ott ugyanis mindenkinek csak akkor indul a versenye amikor áthalad a startvonalon, tehát nem a célbaérés sorrendje a végeredmény hanem aki a leggyorsabban megtette a 8 kört. De az csak a Rahm Race repülörajtjánál van igy, a Jura Racing repülörajtjánál már a célbeérési sorrend a végeredmény.
Tehát a Rehm Race-nél a 20. helyen indulonak is van elvileg esélye a gyözelemre akár mindössze 3-4 elözéssel is, mert tulajdonképpen az óra ellen meccsel. Ezért találom ezt sokkal biztonságossab rajtprocedurának
és ez meg is valosult, idén màr igy lesz a verseny, erre màr van titkos taktikàm, de nem irom le

én repùlòvel jòttem Milanoig, onnatol meg bérautoval, tòk mindegy milyen autot jelòlsz be a foglalàsnàl ugyis azt adnak ami van. Egy Toyota Yarist kaptam, de jol birta a gyùròdést mert a 360 km-t 3 ora alatt lezavartam egybe, és csak fél tank benzitnt evett meg pedig 160 kòrùl mentem tòbbnyire
Mire ideértem Ràcz àdàm volt még itt Golyon kivùl. Vacsoràhoz tényleg kellemes bort kaptunk, beestek Balog Csabiék Tompival és Qpival. Zsir Feri egyedùl jòtt egy oràval késòbb. Tehàt itt a komplett brigàd. azaz mind a 6 motoros
Mivel Golyo hozta az òsszes motort Ferién kivùl ezért 5 motor ès àllatian sok tartozékot is be kellett pakolnia a furgonba. àllitolag pakolàs kòzben diplomàt szerzett logisztikàbol Mert hogy ez a brigàd màr komoly mennyisègù cuccot hordoz magàval
Èn hoztam 2 hàtsot, egy elsòt, egy garni esògumit, gumigèp, nagy szerszàmos, benzinkanna, kòzponti emelò. szèk. ès egy oriàsi nagy tàska. Golyo szerint nekem volt a legkevesebb cuccom, namost akkor kèpzelhetitek hogy nèz ki a furgon. holnap Golyo szerint màsfèl òra lesz minimum a kipakolàs.
Az idòjàràs egyèbkènt kivàllo.

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 22:39
by viking
Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 22:27
by FélSvéd
viking wrote:Ez már tavaly is téma volt.
Ahhoz, hogy az valós 250 legyen, a Te leáttételezett gépeddel 6. csutkán kéne menned.
Azt meg azért nehezen hiszem. :smt017
lehet hogy igazad van

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 22:19
by viking
Ez már tavaly is téma volt.
Ahhoz, hogy az valós 250 legyen, a Te leáttételezett gépeddel 6. csutkán kéne menned.
Azt meg azért nehezen hiszem. :smt017

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 22:14
by FélSvéd
aquabase wrote:
FélSvéd wrote:
viking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekem
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják :lol:
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.

Az a kanyar amiről beszélsz közel sem 250! :)
tény hogy gyors, de ha jól emlékszem kb 200.
majd este megnézem a telemetriát, h mit mutatnak a tavalyi adatok.

szerintem Csabi, és Tompi már első nap leelőznek! :D
de ne aggódj emiatt, Te már nyugdíjas vagy, ne siess! :wink:

jó szórakozást, jó időt, és vigyázzatok magatokra!
várjuk a beszámolókat!
én is azt irtam hogy òk elsònap megfogmak
szerimte, azok a kanyarok nem 200 asok hanem tòbb, de lehet hogy rosszul emléxem
holnap majd beinditom a racechronot és maglatjuk

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 11:44
by aquabase
FélSvéd wrote:
viking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekem
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják :lol:
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.

Az a kanyar amiről beszélsz közel sem 250! :)
tény hogy gyors, de ha jól emlékszem kb 200.
majd este megnézem a telemetriát, h mit mutatnak a tavalyi adatok.

szerintem Csabi, és Tompi már első nap leelőznek! :D
de ne aggódj emiatt, Te már nyugdíjas vagy, ne siess! :wink:

jó szórakozást, jó időt, és vigyázzatok magatokra!
várjuk a beszámolókat!

Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO

Posted: 2009.10.29. 01:37
by FélSvéd
viking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekem
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják :lol:
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.