Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Posted: 2009.10.30. 14:32
Hát ez az!
A leggyorsabb ponton SEM ment 250-et, nemhogy a kanyarban!
A leggyorsabb ponton SEM ment 250-et, nemhogy a kanyarban!
Minden, ami egy GsxR-el és a pályamotorozással kapcsolatos...
https://www.gsxrfans.hu/forum/
viking wrote:Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról.
Akkor Smrz vehetne kanyarsebesség leckéket a Svédtöl, és lehet bemenne 30 alá is!viking wrote:Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról.
kòszònòm, èn is 15% kòrùlire szàmoltam a kùlònbsègetfeket663 wrote:Sajnos a K9 1000-es adatai még nincsenek fenn a gearingcommander.com-on, de nagyjából lehet látni az arányokat egy k8-as adataival is. gyári végsebesség legyen mondjuk 13000 fordulatnál 190/50-es gumival 305 km/h, a **** féle áttétellel 190/55 ös gumikon 13000 fordulatnál 270 km/hviking wrote:Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
Sajnos a K9 1000-es adatai még nincsenek fenn a gearingcommander.com-on, de nagyjából lehet látni az arányokat egy k8-as adataival is. gyári végsebesség legyen mondjuk 13000 fordulatnál 190/50-es gumival 305 km/h, a **** féle áttétellel 190/55 ös gumikon 13000 fordulatnál 270 km/hviking wrote:Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
és ez meg is valosult, idén màr igy lesz a verseny, erre màr van titkos taktikàm, de nem irom leFélSvéd wrote: Szerintem a Rehm Race féle repülörajt az sokat tompitana a startbalesetek veszélyességén, ott ugyanis mindenkinek csak akkor indul a versenye amikor áthalad a startvonalon, tehát nem a célbaérés sorrendje a végeredmény hanem aki a leggyorsabban megtette a 8 kört. De az csak a Rahm Race repülörajtjánál van igy, a Jura Racing repülörajtjánál már a célbeérési sorrend a végeredmény.
Tehát a Rehm Race-nél a 20. helyen indulonak is van elvileg esélye a gyözelemre akár mindössze 3-4 elözéssel is, mert tulajdonképpen az óra ellen meccsel. Ezért találom ezt sokkal biztonságossab rajtprocedurának
lehet hogy igazad vanviking wrote:Ez már tavaly is téma volt.
Ahhoz, hogy az valós 250 legyen, a Te leáttételezett gépeddel 6. csutkán kéne menned.
Azt meg azért nehezen hiszem.
én is azt irtam hogy òk elsònap megfogmakaquabase wrote:FélSvéd wrote:azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekemviking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.
Az a kanyar amiről beszélsz közel sem 250! :)
tény hogy gyors, de ha jól emlékszem kb 200.
majd este megnézem a telemetriát, h mit mutatnak a tavalyi adatok.
szerintem Csabi, és Tompi már első nap leelőznek!
de ne aggódj emiatt, Te már nyugdíjas vagy, ne siess!
jó szórakozást, jó időt, és vigyázzatok magatokra!
várjuk a beszámolókat!
FélSvéd wrote:azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekemviking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.
azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekemviking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?