2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Hát ez az!
A leggyorsabb ponton SEM ment 250-et, nemhogy a kanyarban!
A leggyorsabb ponton SEM ment 250-et, nemhogy a kanyarban!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
viking wrote:Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról.
A legnagyobb sebességet nem a célegyenesben mérik?
vagy ez telemetria adat?
az a 35,4 az nagyon komoly tempó ám ott... :)
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- sanyi-2
- Posts: 211
- Joined: 2009.01.30. 11:38
- Motorom: gsx-r 600 k7
- Itt motorozok: mindenhol
- Location: Bp
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Akkor Smrz vehetne kanyarsebesség leckéket a Svédtöl, és lehet bemenne 30 alá is!viking wrote:Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Smrz 1:35,4-gyel nyerte a Superpole-t...a legnagyobb sebessége 242 volt. Ennyit a 250-es kanyarról.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
VénSvéd 1:52,8-cal új saját rekordot ment.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Akkor egészen jól tippeltem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
kòszònòm, èn is 15% kòrùlire szàmoltam a kùlònbsègetfeket663 wrote:Sajnos a K9 1000-es adatai még nincsenek fenn a gearingcommander.com-on, de nagyjából lehet látni az arányokat egy k8-as adataival is. gyári végsebesség legyen mondjuk 13000 fordulatnál 190/50-es gumival 305 km/h, a **** féle áttétellel 190/55 ös gumikon 13000 fordulatnál 270 km/hviking wrote:Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
Slovakiaringen bele is mentem a tiltàsba ami azèrt tuti tòbb mint 270. hiszen a rev limiter az vègsebessèg mògòtt van gondolom
itt nem lesz tiltàs
szoval felèbredtùnk, indulunk
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Sajnos a K9 1000-es adatai még nincsenek fenn a gearingcommander.com-on, de nagyjából lehet látni az arányokat egy k8-as adataival is. gyári végsebesség legyen mondjuk 13000 fordulatnál 190/50-es gumival 305 km/h, a **** féle áttétellel 190/55 ös gumikon 13000 fordulatnál 270 km/hviking wrote:Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Ezt tavaly irtam:
én repùlòvel jòttem Milanoig, onnatol meg bérautoval, tòk mindegy milyen autot jelòlsz be a foglalàsnàl ugyis azt adnak ami van. Egy Toyota Yarist kaptam, de jol birta a gyùròdést mert a 360 km-t 3 ora alatt lezavartam egybe, és csak fél tank benzitnt evett meg pedig 160 kòrùl mentem tòbbnyire
Mire ideértem Ràcz àdàm volt még itt Golyon kivùl. Vacsoràhoz tényleg kellemes bort kaptunk, beestek Balog Csabiék Tompival és Qpival. Zsir Feri egyedùl jòtt egy oràval késòbb. Tehàt itt a komplett brigàd. azaz mind a 6 motoros
Mivel Golyo hozta az òsszes motort Ferién kivùl ezért 5 motor ès àllatian sok tartozékot is be kellett pakolnia a furgonba. àllitolag pakolàs kòzben diplomàt szerzett logisztikàbol Mert hogy ez a brigàd màr komoly mennyisègù cuccot hordoz magàval
Èn hoztam 2 hàtsot, egy elsòt, egy garni esògumit, gumigèp, nagy szerszàmos, benzinkanna, kòzponti emelò. szèk. ès egy oriàsi nagy tàska. Golyo szerint nekem volt a legkevesebb cuccom, namost akkor kèpzelhetitek hogy nèz ki a furgon. holnap Golyo szerint màsfèl òra lesz minimum a kipakolàs.
Az idòjàràs egyèbkènt kivàllo.
és ez meg is valosult, idén màr igy lesz a verseny, erre màr van titkos taktikàm, de nem irom leFélSvéd wrote: Szerintem a Rehm Race féle repülörajt az sokat tompitana a startbalesetek veszélyességén, ott ugyanis mindenkinek csak akkor indul a versenye amikor áthalad a startvonalon, tehát nem a célbaérés sorrendje a végeredmény hanem aki a leggyorsabban megtette a 8 kört. De az csak a Rahm Race repülörajtjánál van igy, a Jura Racing repülörajtjánál már a célbeérési sorrend a végeredmény.
Tehát a Rehm Race-nél a 20. helyen indulonak is van elvileg esélye a gyözelemre akár mindössze 3-4 elözéssel is, mert tulajdonképpen az óra ellen meccsel. Ezért találom ezt sokkal biztonságossab rajtprocedurának
én repùlòvel jòttem Milanoig, onnatol meg bérautoval, tòk mindegy milyen autot jelòlsz be a foglalàsnàl ugyis azt adnak ami van. Egy Toyota Yarist kaptam, de jol birta a gyùròdést mert a 360 km-t 3 ora alatt lezavartam egybe, és csak fél tank benzitnt evett meg pedig 160 kòrùl mentem tòbbnyire
Mire ideértem Ràcz àdàm volt még itt Golyon kivùl. Vacsoràhoz tényleg kellemes bort kaptunk, beestek Balog Csabiék Tompival és Qpival. Zsir Feri egyedùl jòtt egy oràval késòbb. Tehàt itt a komplett brigàd. azaz mind a 6 motoros
Mivel Golyo hozta az òsszes motort Ferién kivùl ezért 5 motor ès àllatian sok tartozékot is be kellett pakolnia a furgonba. àllitolag pakolàs kòzben diplomàt szerzett logisztikàbol Mert hogy ez a brigàd màr komoly mennyisègù cuccot hordoz magàval
Èn hoztam 2 hàtsot, egy elsòt, egy garni esògumit, gumigèp, nagy szerszàmos, benzinkanna, kòzponti emelò. szèk. ès egy oriàsi nagy tàska. Golyo szerint nekem volt a legkevesebb cuccom, namost akkor kèpzelhetitek hogy nèz ki a furgon. holnap Golyo szerint màsfèl òra lesz minimum a kipakolàs.
Az idòjàràs egyèbkènt kivàllo.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Nem kötözködésből írtam.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
Mondjuk így leáttételezve megy 270-et (szerintem nem, de mondjuk).
Mivel döntve van a motor, az a kerület, amin mész jóval kisebb mint ha egyenesen mennél vele. Emiatt ugyanannál a kerék forgási sebességnél kisebb a megtett táv, azaz a haladási sebességed.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
lehet hogy igazad vanviking wrote:Ez már tavaly is téma volt.
Ahhoz, hogy az valós 250 legyen, a Te leáttételezett gépeddel 6. csutkán kéne menned.
Azt meg azért nehezen hiszem.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
Ez már tavaly is téma volt.
Ahhoz, hogy az valós 250 legyen, a Te leáttételezett gépeddel 6. csutkán kéne menned.
Azt meg azért nehezen hiszem.
Ahhoz, hogy az valós 250 legyen, a Te leáttételezett gépeddel 6. csutkán kéne menned.
Azt meg azért nehezen hiszem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
én is azt irtam hogy òk elsònap megfogmakaquabase wrote:FélSvéd wrote:azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekemviking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.
Az a kanyar amiről beszélsz közel sem 250! :)
tény hogy gyors, de ha jól emlékszem kb 200.
majd este megnézem a telemetriát, h mit mutatnak a tavalyi adatok.
szerintem Csabi, és Tompi már első nap leelőznek!
de ne aggódj emiatt, Te már nyugdíjas vagy, ne siess!
jó szórakozást, jó időt, és vigyázzatok magatokra!
várjuk a beszámolókat!
szerimte, azok a kanyarok nem 200 asok hanem tòbb, de lehet hogy rosszul emléxem
holnap majd beinditom a racechronot és maglatjuk
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
FélSvéd wrote:azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekemviking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.
Az a kanyar amiről beszélsz közel sem 250! :)
tény hogy gyors, de ha jól emlékszem kb 200.
majd este megnézem a telemetriát, h mit mutatnak a tavalyi adatok.
szerintem Csabi, és Tompi már első nap leelőznek!
de ne aggódj emiatt, Te már nyugdíjas vagy, ne siess!
jó szórakozást, jó időt, és vigyázzatok magatokra!
várjuk a beszámolókat!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 oktober 30-31-november 1, MISANO
azt irtam papiron mindenkinek sokkal jobb hungaroringes körideje van mint nekemviking wrote:Akkor hogyan írhatod, hogy mindenki gyorsabb nálad?
de remélem hogy az idén ismét fejlödtem annyit hogy néhány urnak ki tudom fujni az orrát
szerintem nekem a hátso rész az hipergyors jobbosokkal nagyon jol megy, nem hiszem hogy sokan be merik ott ugy engedni a gépet mint én. Ugy emléxem tavaly azokban a jobbosokban még Aqua sem volt gyorsabb.
Az 2 olyan gyors jobbos ahol 250 körül be lehet menni. De ezt a többiek remélem nem tudják
Valami azt sugja hogy az idén a kanyartechnikám is javult egy picit. Mintha ezeken a technikás részeken sem maradnék le annyira mint korábban. Sajnos ezt nálam nem lehet a térdkoptatómon lemérni. Nem is értem hogy az én köridöimmel körbe tudok mindenhol menni térdérintés nélkül.
Szóval a titkos terv (ezt a forumot max Zsir olvassa): Balog Csabit max 1 napig tudom magam mögött tartani, Tompit 2 napig, Qpit, Zsirt és Rácz Ádámot szeretném a harmadik nap is magam mögött tartani habár mindháromnak másodpercekkel jobb köridejük van a Hringen. De ez csak terv, és pont ez a különbség köztem és a gyors fiuk közt, ha nekem nem megy akkor én nem küzdök pofára esésig, hanem hagyom magam legyözni. Ez persze nem jelenti azt hogy ne lenne bennem "majd én megmutatom a suhancoknak" szindroma. Csak éppen én nem tudom legyözni a jozanész engedte dölésszögeket és kanyarbemeneti sebességeket. Egy Balog Csabi és egy Tompi simán bevállalnak olyan kanyarbemeneti sebességet amit az agyuk valószinü ellenez. Erre én képtelen vagyok. De azt mondom nem bánom.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!