Pannónia-Ring Phoenix-napok
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Emiatt nem kell aggódnod.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
mindegy én csak azért imdákozok hogy TehetségKutatóba férjek bele ne YT600ba kelljen *opnom...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Hát azért az túlzás de köszi.
Gondolom ír majd valamit.
Gondolom ír majd valamit.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Tibi te olyan ügyesen motorozol ...
Horgász nem nyílvánul meg????
Horgász nem nyílvánul meg????
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y7nOUiM7 ... e=youtu.be[/youtube]
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Jé! Ilyen topikunk is van.
Szóval tegnap időben kiértünk és elfoglaltuk a boxot a 3 pacival. Vacsi, fürdés alvás. Az ébresztést beállítottam 7:15-re. 5:30-kor keltem és már vissza se tudtam aludni.
Mindegy legalább az elsők közt mentünk át a gépátvételen. Regisztráció, transzpander átvétel szokás szerint olajozottan ment.
Előre egy Brian féle felső polcos 302-es Dunlop került, hátra egy 180/60as Metzeler K2. Hátul nekem vagy 6 éve nem volt semmi Dunlopon kívül de gondoltam nem lesz gond. Azzal nem is volt.
9-kor jött az első menetem. Hát fél kör után éreztem, hogy gond van. 3-ból kigyorsítva furcsa rángatásokat produkált a motor 9-10 000-es fordulaton. És amúgy a váltó is elég furcsa volt. Nyelezve egyenesben nem volt gond de lapon meg kisebb gázálláson rendszeresen csinálta. Talán 3 kört mentem és le is jöttem. Rettentően lelombozódtam és konkrétan nekiálltam levetkőzni, hogy mára ennyi volt.
Ment vele a Horgász is ő is ugyan azt konstatálta. Akkor még nem voltunk biztosak a váltó hibában, gondoltuk talán megint a gyorsváltó buzerál vagy más gond van.
Végül is csak felmentem a második menetre, hogy legalább megfejtsem a hiba mibenlétét. Na itt már mentem 2:15-öt és miután kidobálta néha a 3-ast és jó nagyokat rúgott vissza a váltókar úgy döntöttem, hogy ez biza váltóhiba. Horgász megerősítette a dolgot. Neki már a Hungaroringen rakoncátlankodott de én akkor nem foglalkoztam vele. Azt hittem csak koszos a benzin vagy ilyesmi.
Bűnös hanyagság volt a részemről.
Mindenesetre konzultáltunk pár szakértővel és úgy döntöttünk megyünk amíg szét nem esik. Ahogy haladtunk előre egyébként úgy tudtuk egyre jobban kezelni a dolgot. Én állandóan a kettest erőltettem, Horgász meg...hát majd ő elmondja.
Amúgy nagyon nagy szél volt és a lehető legrosszabb irányból fújt. A célegyenesben 10-15km/h vesztettünk a végsebességből és elég gyakran le akart tolni a pályáról.
3-ik menet talán 3 kör volt, pont utol értem a Kovács Zolit amikor a kisházas balosban két motor a kavicsban. Egyik Horváh Tomi a másik a Perger Csaba. Na mondom ezek szépen kiütötték egymást. Piros zászló. Megkeresem a Tomit hát mondja, hogy egy harmadik fickó ütötte ki mind a kettőjüket. Szép. Annyira nem volt nagy a kár emberben és gépben de azért nem hiányzott nekik ez a találkozás.
4-ik menetben már egész jól evickéltem de úgy tűnik ez a K2-es Racetek nem bírta a hőséget és produkált néhány elég kemény megcsúszást. Az egyik a célrarában volt óra szerint 180-190 körül asszem videó is van róla. Aztán a hátsó dupla balban kimentem a kavicsba. Kicsit gyorsan is mentem bele, meg későn is fordultam el, meg a szél is fújt aztán csak néztem, hogy ebből baj lesz. De nem dőltem el, szépen kijöttem belőle.
Kajaszünetben kerékcsere. Szupertitkos Dunlop felkerült hátra. Kicsit nagy volt mert 195/65-ös, emiatt a cél végén már nem kérte a 6-at a moci. Legalább nem kellett annyit küzdeni az amúgy is makacskodó váltóval.
Induljak a versenyen? Ne induljak? Induljak a boxból? Nem tudtam dönteni. Aggódtam, hogy valamelyik kigyorsításon kidobja a hármast és fellöknek hátulról.
Mindegy Horgász elindult a tehetségkutatóba, én meg a 600-ba a 24-ik helyről.
Felvezető körben próbarajt. 1 kerék, utána három rúgás felfelé mire rájöttem, hogy taposni kéne a váltót. Rosszabbul csak akkor sikerült volna a próba ha elesek.
De ha a szar főpróba jó a premier nem?
Fogjuk rá. Az éles rajtomnál beragadtam, nem is indultam meg valami jól de aztán jól megtámadtam a falat és jóval tovább húztam mint a középmezőny. Érzésre vagy 10 embert levettem féktávon.
Még kettő előztem és vége is volt a futamnak. A motor csak néha rakoncátlankodott, az új gumi tökéletes volt és én is lelkes voltam. Kicsit elfáradtam a végére de akkor futottam a legjobb köreimet. Két db 2:10.7.
Sajnos úgy tűnik a kamera megszívatott minket de ez még nem biztos. A verseny rajtja megvan.
Amúgy a 17-ik lettem. Utána a Horgász még ment egy menetet, összepakoltunk és eljöttünk.
Eredetileg 2:07-et akartam menni ami talán összejött volna ha jó a moci de így....
Na mindegy azért jó volt.
Szóval tegnap időben kiértünk és elfoglaltuk a boxot a 3 pacival. Vacsi, fürdés alvás. Az ébresztést beállítottam 7:15-re. 5:30-kor keltem és már vissza se tudtam aludni.
Mindegy legalább az elsők közt mentünk át a gépátvételen. Regisztráció, transzpander átvétel szokás szerint olajozottan ment.
Előre egy Brian féle felső polcos 302-es Dunlop került, hátra egy 180/60as Metzeler K2. Hátul nekem vagy 6 éve nem volt semmi Dunlopon kívül de gondoltam nem lesz gond. Azzal nem is volt.
9-kor jött az első menetem. Hát fél kör után éreztem, hogy gond van. 3-ból kigyorsítva furcsa rángatásokat produkált a motor 9-10 000-es fordulaton. És amúgy a váltó is elég furcsa volt. Nyelezve egyenesben nem volt gond de lapon meg kisebb gázálláson rendszeresen csinálta. Talán 3 kört mentem és le is jöttem. Rettentően lelombozódtam és konkrétan nekiálltam levetkőzni, hogy mára ennyi volt.
Ment vele a Horgász is ő is ugyan azt konstatálta. Akkor még nem voltunk biztosak a váltó hibában, gondoltuk talán megint a gyorsváltó buzerál vagy más gond van.
Végül is csak felmentem a második menetre, hogy legalább megfejtsem a hiba mibenlétét. Na itt már mentem 2:15-öt és miután kidobálta néha a 3-ast és jó nagyokat rúgott vissza a váltókar úgy döntöttem, hogy ez biza váltóhiba. Horgász megerősítette a dolgot. Neki már a Hungaroringen rakoncátlankodott de én akkor nem foglalkoztam vele. Azt hittem csak koszos a benzin vagy ilyesmi.
Bűnös hanyagság volt a részemről.
Mindenesetre konzultáltunk pár szakértővel és úgy döntöttünk megyünk amíg szét nem esik. Ahogy haladtunk előre egyébként úgy tudtuk egyre jobban kezelni a dolgot. Én állandóan a kettest erőltettem, Horgász meg...hát majd ő elmondja.
Amúgy nagyon nagy szél volt és a lehető legrosszabb irányból fújt. A célegyenesben 10-15km/h vesztettünk a végsebességből és elég gyakran le akart tolni a pályáról.
3-ik menet talán 3 kör volt, pont utol értem a Kovács Zolit amikor a kisházas balosban két motor a kavicsban. Egyik Horváh Tomi a másik a Perger Csaba. Na mondom ezek szépen kiütötték egymást. Piros zászló. Megkeresem a Tomit hát mondja, hogy egy harmadik fickó ütötte ki mind a kettőjüket. Szép. Annyira nem volt nagy a kár emberben és gépben de azért nem hiányzott nekik ez a találkozás.
4-ik menetben már egész jól evickéltem de úgy tűnik ez a K2-es Racetek nem bírta a hőséget és produkált néhány elég kemény megcsúszást. Az egyik a célrarában volt óra szerint 180-190 körül asszem videó is van róla. Aztán a hátsó dupla balban kimentem a kavicsba. Kicsit gyorsan is mentem bele, meg későn is fordultam el, meg a szél is fújt aztán csak néztem, hogy ebből baj lesz. De nem dőltem el, szépen kijöttem belőle.
Kajaszünetben kerékcsere. Szupertitkos Dunlop felkerült hátra. Kicsit nagy volt mert 195/65-ös, emiatt a cél végén már nem kérte a 6-at a moci. Legalább nem kellett annyit küzdeni az amúgy is makacskodó váltóval.
Induljak a versenyen? Ne induljak? Induljak a boxból? Nem tudtam dönteni. Aggódtam, hogy valamelyik kigyorsításon kidobja a hármast és fellöknek hátulról.
Mindegy Horgász elindult a tehetségkutatóba, én meg a 600-ba a 24-ik helyről.
Felvezető körben próbarajt. 1 kerék, utána három rúgás felfelé mire rájöttem, hogy taposni kéne a váltót. Rosszabbul csak akkor sikerült volna a próba ha elesek.
De ha a szar főpróba jó a premier nem?
Fogjuk rá. Az éles rajtomnál beragadtam, nem is indultam meg valami jól de aztán jól megtámadtam a falat és jóval tovább húztam mint a középmezőny. Érzésre vagy 10 embert levettem féktávon.
Még kettő előztem és vége is volt a futamnak. A motor csak néha rakoncátlankodott, az új gumi tökéletes volt és én is lelkes voltam. Kicsit elfáradtam a végére de akkor futottam a legjobb köreimet. Két db 2:10.7.
Sajnos úgy tűnik a kamera megszívatott minket de ez még nem biztos. A verseny rajtja megvan.
Amúgy a 17-ik lettem. Utána a Horgász még ment egy menetet, összepakoltunk és eljöttünk.
Eredetileg 2:07-et akartam menni ami talán összejött volna ha jó a moci de így....
Na mindegy azért jó volt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Nem népszerűbb ennyi az egész. Németh András szerint évi 250 pályanapjuk van! Az csak 100fővel számolva is 25 000 motoros évente. Az meg, hogy valakibe belemotoroznak hátulról a Hungaroringen is előfordulhat. Én már csak tudom.nylontacsko wrote:"érdekes", hogy ez a pálya több áldozatot szed, mint a népszerűbb hungaroring.
R.I.P
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Pancsin márciustól októberig szinte minden nap van motoros rendezvény.Hungaroringen jó ha van 20 nap összesen...
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
"érdekes", hogy ez a pálya több áldozatot szed, mint a népszerűbb hungaroring.
R.I.P
R.I.P
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
A vege lemaradt:
Nyugodjek bekeben Sosztarich Erik, egy gyonyoru kislany edesapja.
Nyugodjek bekeben Sosztarich Erik, egy gyonyoru kislany edesapja.
Kill faster and be alive.
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Ezert neztem hiaba a live-timing-ot
Sajnalom, igy elmenni...aaaa....
Azt hiszem a kovetkzo beszerzesem egy mellkaspancel lesz.
Sajnalom, igy elmenni...aaaa....
Azt hiszem a kovetkzo beszerzesem egy mellkaspancel lesz.
Kill faster and be alive.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Minden tesztelő ezt mondja egyébként.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Röviden. Nagyon tekergették ott. Még nem tud vele menni. Azt mondta annyi köze van az előzőhöz, hogy V2 de amúgy sokkal jobb.viking wrote:Atom mit karcolt az 1199-cel?
Beszélgettél vele, hogy milyen a motor?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannónia-Ring Phoenix-napok
Atom mit karcolt az 1199-cel?
Beszélgettél vele, hogy milyen a motor?
Beszélgettél vele, hogy milyen a motor?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"