Elektronika

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Elektronika

Post by K »

feket663 wrote:Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Sajna, de köszönöm!
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronika

Post by feket663 »

Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Image
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Elektronika

Post by K »

feket663 wrote:
K wrote:
almano wrote:
K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Az lett a problema vegulis?
Igen.
Valaki? Senki? : pill :
K4-es hayabusáé nem jó?
The attachment IMGP0079.JPG is no longer available
Olyanom van egy, ha össze tudod építeni a tied lehet, csak annyi vele a gáz, hogy a pozicionáló stiftet lecsiszoltam belőle, így a házat fel kellene használni a tiedből, persze, ha jó egyáltalán
Előre is köszönöm, hogy jó-e azt még nem tudom. (majd megnézem)
Nekem igazából csak a nyíllal jelölt kapcsoló kell.
A kapcsoló belseje egy csúszókapcsoló, ami ha megnyomom egy áramkört szakít (első lámpák) és egyet zár (önindító ).
Attachments
090307_13ss.jpg
090307_13ss.jpg (21.53 KiB) Viewed 3603 times
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronika

Post by feket663 »

K wrote:
almano wrote:
K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Az lett a problema vegulis?
Igen.
Valaki? Senki? : pill :
K4-es hayabusáé nem jó?
IMGP0079.JPG
Olyanom van egy, ha össze tudod építeni a tied lehet, csak annyi vele a gáz, hogy a pozicionáló stiftet lecsiszoltam belőle, így a házat fel kellene használni a tiedből, persze, ha jó egyáltalán

Most látom, hogy teljesen más a kapcsoló külseje, de mondjuk ettől még maga a gomb lehet, hogy jó...
Last edited by feket663 on 2010.07.11. 19:06, edited 1 time in total.
Image
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Elektronika

Post by K »

almano wrote:
K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Az lett a problema vegulis?
Igen.
Valaki? Senki? : pill :
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronika

Post by almano »

K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Az lett a problema vegulis?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Elektronika

Post by K »

K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronika

Post by FélSvéd »

feket663 wrote:
FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...
már harmadik éve van Bazzaz gyorsváltom, nem mondhatom hogy keveset pályázok, mégsem volt eddig semminemü probléma
de remélem az hogy feljebb állitottam a megszakitás idöt, megoldja a gondokat
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronika

Post by feket663 »

FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...
Image
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Elektronika

Post by Miller »

Ágó? :smt017
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronika

Post by FélSvéd »

Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: Elektronika

Post by Pálesz »

Azért arra kiváncsi lennék, ha ezeket a bmw-s cuccokat /pl fék, tc, abs stb/ ráraknák a japánokra, akkor is ennyi különbség lenne-e, vagy egyáltalán győzne-e a bömbi.
Plussz azért láttam már japán sportmotort 70-80-100ezer km-rel, kiváncsi vagyok h a bmw mit mutat majd hosszútávon!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Elektronika

Post by viking »

Oké, de pályán amúgy sem nagyon használod 6.000 alatt.
Neked meg ugyebár oda kéne, pályázni.
Ráadásul le is áttételezed, gondolom én.

Azért a Master Superbike-on is rommá verte az összes többi motort.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronika

Post by FélSvéd »

viking wrote:Az egy szar, ahogyan korábban kifejtetted, hiszen a svájci haverod sem tudott vele rendesen menni.

Hiába tettem be az összes létező tesztet, áradoztak róla újságírók, versenyzők (pl: Rosivall), te eldöntötted, hogy szar.

Mire véljük ezt a pálfordulást?
Hogy ráértem kiolvasni annyi mennyiségü cikket amennyit te akkor már kiolvastál, most hogy nyaralok még az angol FastBike-to meg az angol SB-t is kiolvastam.
Azt irtam volna anno hogy szar? habár ugyis mindjárt beidézed hogy azt irtam, de én arra emléxem hogy Flisi sem tudott megbirkozni az erejével, nehezen tartotta lent az elejét, estére ki volt teljesen dögölve a géptöl és meg sem tudta anno közeliteni még vele a korábbi legjobbját.
De hogy szar lett volna azt talán nem biztos. Igaz ha jol emléxem Flisi 2 BMW-s nap után még azt irta hogy a k5 a legjobb. Egyrészt szerintem ezt már nem irná le, másrészt ne felejtsük eöl hogy Cartagenában irta ezt, az meg köztudottan egy haccázas pálya egyetlen rövid egyenessel.
Amikor én teszteltem Portimaoban a gépet akkor asszem sport állásban volt és nem voltam töle kiszakadva, de még most is azt olvasom rola hogy 6000-ig jobbak a japánok
az biztos hogy átlagos trackday rider-nek nemsokat hoz a konyhára, majd kiderül hogy én átlagos vagyok-e
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronika

Post by almano »

Az uj BMW a legjobb japan sportmotor :smt003
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Technika”