Sajna, de köszönöm!feket663 wrote:Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Elektronika
Moderator: ddt500
Re: Elektronika
Re: Elektronika
Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Re: Elektronika
Előre is köszönöm, hogy jó-e azt még nem tudom. (majd megnézem)feket663 wrote:K4-es hayabusáé nem jó?K wrote:Igen.almano wrote:Az lett a problema vegulis?K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Valaki? Senki?
Olyanom van egy, ha össze tudod építeni a tied lehet, csak annyi vele a gáz, hogy a pozicionáló stiftet lecsiszoltam belőle, így a házat fel kellene használni a tiedből, persze, ha jó egyáltalán
Nekem igazából csak a nyíllal jelölt kapcsoló kell.
A kapcsoló belseje egy csúszókapcsoló, ami ha megnyomom egy áramkört szakít (első lámpák) és egyet zár (önindító ).
- Attachments
-
- 090307_13ss.jpg (21.53 KiB) Viewed 3603 times
Re: Elektronika
K4-es hayabusáé nem jó?K wrote:Igen.almano wrote:Az lett a problema vegulis?K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Valaki? Senki?
Olyanom van egy, ha össze tudod építeni a tied lehet, csak annyi vele a gáz, hogy a pozicionáló stiftet lecsiszoltam belőle, így a házat fel kellene használni a tiedből, persze, ha jó egyáltalán
Most látom, hogy teljesen más a kapcsoló külseje, de mondjuk ettől még maga a gomb lehet, hogy jó...
Last edited by feket663 on 2010.07.11. 19:06, edited 1 time in total.
Re: Elektronika
Igen.almano wrote:Az lett a problema vegulis?K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Valaki? Senki?
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Az lett a problema vegulis?K wrote:K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
Re: Elektronika
K5 750hez keresek Starter Switch-et, valakinek esetleg?
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
(az a kapcsoló amivel indítom a mocit, nem a piros, a kis fekete!)
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
már harmadik éve van Bazzaz gyorsváltom, nem mondhatom hogy keveset pályázok, mégsem volt eddig semminemü problémafeket663 wrote:Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
de remélem az hogy feljebb állitottam a megszakitás idöt, megoldja a gondokat
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: Elektronika
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Elektronika
Ágó?
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronika
Azért arra kiváncsi lennék, ha ezeket a bmw-s cuccokat /pl fék, tc, abs stb/ ráraknák a japánokra, akkor is ennyi különbség lenne-e, vagy egyáltalán győzne-e a bömbi.
Plussz azért láttam már japán sportmotort 70-80-100ezer km-rel, kiváncsi vagyok h a bmw mit mutat majd hosszútávon!
Plussz azért láttam már japán sportmotort 70-80-100ezer km-rel, kiváncsi vagyok h a bmw mit mutat majd hosszútávon!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronika
Oké, de pályán amúgy sem nagyon használod 6.000 alatt.
Neked meg ugyebár oda kéne, pályázni.
Ráadásul le is áttételezed, gondolom én.
Azért a Master Superbike-on is rommá verte az összes többi motort.
Neked meg ugyebár oda kéne, pályázni.
Ráadásul le is áttételezed, gondolom én.
Azért a Master Superbike-on is rommá verte az összes többi motort.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
Hogy ráértem kiolvasni annyi mennyiségü cikket amennyit te akkor már kiolvastál, most hogy nyaralok még az angol FastBike-to meg az angol SB-t is kiolvastam.viking wrote:Az egy szar, ahogyan korábban kifejtetted, hiszen a svájci haverod sem tudott vele rendesen menni.
Hiába tettem be az összes létező tesztet, áradoztak róla újságírók, versenyzők (pl: Rosivall), te eldöntötted, hogy szar.
Mire véljük ezt a pálfordulást?
Azt irtam volna anno hogy szar? habár ugyis mindjárt beidézed hogy azt irtam, de én arra emléxem hogy Flisi sem tudott megbirkozni az erejével, nehezen tartotta lent az elejét, estére ki volt teljesen dögölve a géptöl és meg sem tudta anno közeliteni még vele a korábbi legjobbját.
De hogy szar lett volna azt talán nem biztos. Igaz ha jol emléxem Flisi 2 BMW-s nap után még azt irta hogy a k5 a legjobb. Egyrészt szerintem ezt már nem irná le, másrészt ne felejtsük eöl hogy Cartagenában irta ezt, az meg köztudottan egy haccázas pálya egyetlen rövid egyenessel.
Amikor én teszteltem Portimaoban a gépet akkor asszem sport állásban volt és nem voltam töle kiszakadva, de még most is azt olvasom rola hogy 6000-ig jobbak a japánok
az biztos hogy átlagos trackday rider-nek nemsokat hoz a konyhára, majd kiderül hogy én átlagos vagyok-e
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Az uj BMW a legjobb japan sportmotor