Elektronika

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronika

Post by FélSvéd »

balagee wrote:SZtem ezzel a koridovel megveszi :D
photoshoppal ennél jobb körre is képes Koca :grin:
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronika

Post by almano »

balagee wrote:SZtem ezzel a koridovel megveszi :D
Ingyen adom hasznaltara amig nincs uj :)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Elektronika

Post by balagee »

SZtem ezzel a koridovel megveszi :D
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronika

Post by almano »

Ahogy emlitettem en ezt tudom felajanlani amig nem talasz egy hasznaltat olcson:
Image
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Elektronika

Post by almano »

YEAH!!!!
TACHO!!! Igy nem kerestem :smt006 :smt026 :smt023
peresab wrote:
Koca wrote:SOS keresek 600/750 K8-tól műszerfalat!!!
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
http://cgi.ebay.de/SUZUKI-Tacho-GSXR-60 ... 500wt_1154
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
peresab
Posts: 55
Joined: 2009.09.19. 21:38
Motorom: Honda CBR 600RR

Re: Elektronika

Post by peresab »

Koca wrote:SOS keresek 600/750 K8-tól műszerfalat!!!
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
http://cgi.ebay.de/SUZUKI-Tacho-GSXR-60 ... 500wt_1154
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: Elektronika

Post by Koca »

SOS keresek 600/750 K8-tól műszerfalat!!!
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
THE PIG
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronika

Post by FélSvéd »

köszönöm a tanácsokat
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronika

Post by ago motors »

FélSvéd wrote:
ago motors wrote:
feket663 wrote:
FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...
A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...


Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
de standard modban dolgozik a váltom, nincs megforditva
az idöt feljebb vettem 75 ms-re a 4. és 5. és 6. nál is. Ennek ellenére most is elöfordul hogy az 5 vagy a 6 nem megy be. Mivel mostmár csak ritkán nem megy be ezért nem tudok rá számitani és a gázvisszavétel természetesen nem várt extrafaladatot jelenet és ez azért mindenképpen extra figyelem elvonás amire ugy sok szükségünk nincs, hiszen már amugy is van pár tucat dolog amire figyelnünk kell. Szóval a kapcsoló tud késni??????
nekem gyanus,hogy nem a kapcsolóval van a gond, hiszen akkor véletlenszerűen vagy mindig minden fokozatban csinálná. Az millisec elégnek tünik nkeme, sőt... még soknak is...

Esetleg két dolgo amire tudok gondolni és érdemes lehetne megnézni:
- jó-e a fokozatbkapcsolód, mert az alapján dönti el, mennyi időre hagyjon ki
- esetleg másik map-en vagy, mint amit állítasz

A kapcsolót lelehet ellenőrizni, hogy esetleg mindig kapcsol-e... vagy kicserélni egy másikra teszt idejére...
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
KisBusa
Posts: 56
Joined: 2009.12.24. 18:13
Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
Location: Tiszaújváros

Re: Elektronika

Post by KisBusa »

FélSvéd wrote:
ago motors wrote:
feket663 wrote:
FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...
A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...


Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
de standard modban dolgozik a váltom, nincs megforditva
az idöt feljebb vettem 75 ms-re a 4. és 5. és 6. nál is. Ennek ellenére most is elöfordul hogy az 5 vagy a 6 nem megy be. Mivel mostmár csak ritkán nem megy be ezért nem tudok rá számitani és a gázvisszavétel természetesen nem várt extrafaladatot jelenet és ez azért mindenképpen extra figyelem elvonás amire ugy sok szükségünk nincs, hiszen már amugy is van pár tucat dolog amire figyelnünk kell. Szóval a kapcsoló tud késni??????
Szerintem a kapcsolóddal lesz gond. Nekem is Bazzaz-om van és nekem a 3-4, 4-5, 5-6 váltásidőm rövidebb mint neked és mégis jól működik.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Elektronika

Post by FélSvéd »

ago motors wrote:
feket663 wrote:
FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...
A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...


Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
de standard modban dolgozik a váltom, nincs megforditva
az idöt feljebb vettem 75 ms-re a 4. és 5. és 6. nál is. Ennek ellenére most is elöfordul hogy az 5 vagy a 6 nem megy be. Mivel mostmár csak ritkán nem megy be ezért nem tudok rá számitani és a gázvisszavétel természetesen nem várt extrafaladatot jelenet és ez azért mindenképpen extra figyelem elvonás amire ugy sok szükségünk nincs, hiszen már amugy is van pár tucat dolog amire figyelnünk kell. Szóval a kapcsoló tud késni??????
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
ago motors
Posts: 76
Joined: 2009.12.29. 18:35

Re: Elektronika

Post by ago motors »

feket663 wrote:
FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms

Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...
A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...


Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center

1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Elektronika

Post by K »

feket663 wrote:
K wrote:
feket663 wrote:Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Sajna, de köszönöm!
Bár tudtam volna segíteni rajtad. Ricsi bontó esetleg?
Holnap kezdek telefonálgatni.
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Elektronika

Post by feket663 »

K wrote:
feket663 wrote:Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Sajna, de köszönöm!
Bár tudtam volna segíteni rajtad. Ricsi bontó esetleg?
Image
Post Reply

Return to “Technika”