photoshoppal ennél jobb körre is képes Kocabalagee wrote:SZtem ezzel a koridovel megveszi
Elektronika
Moderator: ddt500
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Ingyen adom hasznaltara amig nincs uj :)balagee wrote:SZtem ezzel a koridovel megveszi
Re: Elektronika
SZtem ezzel a koridovel megveszi
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Ahogy emlitettem en ezt tudom felajanlani amig nem talasz egy hasznaltat olcson:
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
YEAH!!!!
TACHO!!! Igy nem kerestem
TACHO!!! Igy nem kerestem
peresab wrote:http://cgi.ebay.de/SUZUKI-Tacho-GSXR-60 ... 500wt_1154Koca wrote:SOS keresek 600/750 K8-tól műszerfalat!!!
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
Re: Elektronika
http://cgi.ebay.de/SUZUKI-Tacho-GSXR-60 ... 500wt_1154Koca wrote:SOS keresek 600/750 K8-tól műszerfalat!!!
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: Elektronika
SOS keresek 600/750 K8-tól műszerfalat!!!
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
(OK, OK, több helyre nem teszem be.)
THE PIG
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
köszönöm a tanácsokat
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Elektronika
nekem gyanus,hogy nem a kapcsolóval van a gond, hiszen akkor véletlenszerűen vagy mindig minden fokozatban csinálná. Az millisec elégnek tünik nkeme, sőt... még soknak is...FélSvéd wrote:de standard modban dolgozik a váltom, nincs megforditvaago motors wrote:A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...feket663 wrote:Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...
Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
az idöt feljebb vettem 75 ms-re a 4. és 5. és 6. nál is. Ennek ellenére most is elöfordul hogy az 5 vagy a 6 nem megy be. Mivel mostmár csak ritkán nem megy be ezért nem tudok rá számitani és a gázvisszavétel természetesen nem várt extrafaladatot jelenet és ez azért mindenképpen extra figyelem elvonás amire ugy sok szükségünk nincs, hiszen már amugy is van pár tucat dolog amire figyelnünk kell. Szóval a kapcsoló tud késni??????
Esetleg két dolgo amire tudok gondolni és érdemes lehetne megnézni:
- jó-e a fokozatbkapcsolód, mert az alapján dönti el, mennyi időre hagyjon ki
- esetleg másik map-en vagy, mint amit állítasz
A kapcsolót lelehet ellenőrizni, hogy esetleg mindig kapcsol-e... vagy kicserélni egy másikra teszt idejére...
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- KisBusa
- Posts: 56
- Joined: 2009.12.24. 18:13
- Motorom: Suzuki GSX-R 1000 K5
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): Prng:2:05| Hring:1:59,054| Brno: 2:11
- Location: Tiszaújváros
Re: Elektronika
Szerintem a kapcsolóddal lesz gond. Nekem is Bazzaz-om van és nekem a 3-4, 4-5, 5-6 váltásidőm rövidebb mint neked és mégis jól működik.FélSvéd wrote:de standard modban dolgozik a váltom, nincs megforditvaago motors wrote:A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...feket663 wrote:Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...
Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
az idöt feljebb vettem 75 ms-re a 4. és 5. és 6. nál is. Ennek ellenére most is elöfordul hogy az 5 vagy a 6 nem megy be. Mivel mostmár csak ritkán nem megy be ezért nem tudok rá számitani és a gázvisszavétel természetesen nem várt extrafaladatot jelenet és ez azért mindenképpen extra figyelem elvonás amire ugy sok szükségünk nincs, hiszen már amugy is van pár tucat dolog amire figyelnünk kell. Szóval a kapcsoló tud késni??????
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
de standard modban dolgozik a váltom, nincs megforditvaago motors wrote:A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...feket663 wrote:Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...
Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
az idöt feljebb vettem 75 ms-re a 4. és 5. és 6. nál is. Ennek ellenére most is elöfordul hogy az 5 vagy a 6 nem megy be. Mivel mostmár csak ritkán nem megy be ezért nem tudok rá számitani és a gázvisszavétel természetesen nem várt extrafaladatot jelenet és ez azért mindenképpen extra figyelem elvonás amire ugy sok szükségünk nincs, hiszen már amugy is van pár tucat dolog amire figyelnünk kell. Szóval a kapcsoló tud késni??????
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Elektronika
A Bazzaz a gyújtást szakítja meg...feket663 wrote:Ha jól gondolom, akkor neked Bazzaz gyorsváltód van, ami az injektorokat szakítja meg. Ágó anno azt mondta, hogy a dupla injektorsoros motoroknál ezek nem működnek igazán jól, mert a második injektorsort nem kapcsolják ki, így a blokk nem tehermentesül igazán jól bizonyos pályák bizonyos helyein. erre az igazán egzakt megoldás csak egy olyan váltóelektronika, amelyik a gyújtást szakítja meg. Természetesen, ha ilyened van, akkor sorry...FélSvéd wrote:Gyorsválto probléma
A hétvégén Brnoban többször elöfordult hogy nem tudtam ötödiket kapcsolni, meg hatodikat sem, néha másodszorra sikerült, néha meg csak akkor ha elvettem a gázt. Mivel a verseny alatt történt ezért a harmadik körtöl nem is kisérleteztem többet, hanem 3-4 ben gyorsváltot használtam, 5-6 ban pedig a hagyományos gázelvételt
bosszanto volt a dolog mert azért zavaro hogy erre is figyelni kellett
Egy ilyen versenyen azért minden kanyar elött van néhány tucat döntéshozatal amit villámgyorsan kell eldönteni, kanyar elött ismeg kanyarbol kifelé is.
Felhivtam a Golyot, azt kérdezte hogy mennyi milisekundra van állitva a gyorsválto. Akkor döbbentem rá hogy lehet hogy rövid a megszakitás. Arra emlékeztem hogy a beallitásom egyre csökkenö milisekundra van állitva minél feljebb váltok
1>2 asszem 80 ms
2>3 75ms
3>4 70ms
4>5 60ms
5>6 50ms
Egyelöre feltettem a laptopot és az utolso 2 fokozat megszakitás idejét felemeltem ugyanarra mint a 3>4. Addig ugyanis nem volt probléma
Van valakinek gyorsválto tapaszatalata?
Amelyik pedig 8 injektoros, ott a bazzaz 8 injektort kezel...
Nem tartom kevésnek a váltási időt, kivéve, ha standard módban váltasz (nem fordított)
lehet kicsit elkezdett késni a kapcsolód...
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Re: Elektronika
Holnap kezdek telefonálgatni.feket663 wrote:Bár tudtam volna segíteni rajtad. Ricsi bontó esetleg?K wrote:Sajna, de köszönöm!feket663 wrote:Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.
Re: Elektronika
Bár tudtam volna segíteni rajtad. Ricsi bontó esetleg?K wrote:Sajna, de köszönöm!feket663 wrote:Akkor viszont tuti nem jó, mert ebben még indításkor nem szakította meg a lámpa áramkörét.