Elektronika
Moderator: ddt500
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Szerintem a TC Trim by gear-el kellene probalkoznod, ott sebessegfokozatonkent tudsz finomhangolni, vagyis elvenni illetve raadni a TC-re, Sot meg ki is kapcsolhatod bizonyos sebessegi fokozatokban. En azt csinalnam, hogy 5 es 6-ban kikapcsolnam, es 4-ben meg levennem egy kicsit.
De ez termeszetesen palyatol is fugg. Ki kell kiserletezni, hogy pontosan milyen beallitas az idealis az aktualis palyan.!
Jo lenne ha nem csak Felsved ur jatszana a Bazazz-al, hanem tobb jatekos kedvu uriember vagy holgy is megkerne, hogy szerezzek be nekik Bazzaz-t!
De ez termeszetesen palyatol is fugg. Ki kell kiserletezni, hogy pontosan milyen beallitas az idealis az aktualis palyan.!
Jo lenne ha nem csak Felsved ur jatszana a Bazazz-al, hanem tobb jatekos kedvu uriember vagy holgy is megkerne, hogy szerezzek be nekik Bazzaz-t!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
Almano!
Hogy a francba tudnám átprogramozni a kipörgésgátlo térképet a Bazzaz Traction Controll software-en hogy az egyenesekben ne tiltson? Most is Rijekában mondták a srácok hogy a célegyenesben is ropog a TC, tehát tilt. Egy fokozattal lejebb tekertem a TC hatásfokát, de többel nem mertem, mert természetesen tisztában vagyok vele hogy a kanyarokban is számit egy ilyen TC visszaállitás. Magyarul azt szeretném hogy kanyarokban gázadásra segitsen, tehát szabályozzon-ropogjon ha akar, de amikor már egyenesben megyek akkor ne.
Magyarul az a gondom hogy melyik paraméterekkel tudom azt kiszürni hogy hol tiltson, hol ne? Sensity az ugye azt állitja hogy mennyi fordulat megugrásnál avatkozzon be, a Cut level pedig azt hogy mennyire avatkozzon be?
Probáljam azt eltalálni hogy én milyen fordulatszámoknál állitom fel a motort? mert a gázállást is figyeli 10%-onként de szerintem elöfördul hogy nem teljesen felállt motornál koppig huzom a gázt.
Szerintem az lehet az egyenesben tiltás oka, hogy brutális lett a -1 +4 áttétel és olyan kibaszott gyorsan ugrik igy a fordulatszám hogy a Bazzaz azt hiszi hogy kipörög a kerék. Egyszerüen hihetetlen gyorsan kell 3.-bol 6.-ba váltanom. Szerintem nincs 2 másodperc a váltások között, tehát ha nem lenne gyorsváltom akkor talán ki is készülne a csuklom.
Rijekában a boxkijáratnál már be kellett tegyem a 6.-at (lásd onboard Race 2) de szerencsére ennek ellenére végig tudott még gyorsulni a gép a fékpontig és nem szaladtam bele a tiltásba, legalábbis nem soxor. Ha sikerült volna a márciusi köridöm akkor tuti hogy rövid lett volna az áttétel.
TEhát ezt a brutális áttételt valahogy szoftwaren kellene korrigálnom a TC térképen, és akkor talán csak kanyarban dolgozna a TC
Hogy a francba tudnám átprogramozni a kipörgésgátlo térképet a Bazzaz Traction Controll software-en hogy az egyenesekben ne tiltson? Most is Rijekában mondták a srácok hogy a célegyenesben is ropog a TC, tehát tilt. Egy fokozattal lejebb tekertem a TC hatásfokát, de többel nem mertem, mert természetesen tisztában vagyok vele hogy a kanyarokban is számit egy ilyen TC visszaállitás. Magyarul azt szeretném hogy kanyarokban gázadásra segitsen, tehát szabályozzon-ropogjon ha akar, de amikor már egyenesben megyek akkor ne.
Magyarul az a gondom hogy melyik paraméterekkel tudom azt kiszürni hogy hol tiltson, hol ne? Sensity az ugye azt állitja hogy mennyi fordulat megugrásnál avatkozzon be, a Cut level pedig azt hogy mennyire avatkozzon be?
Probáljam azt eltalálni hogy én milyen fordulatszámoknál állitom fel a motort? mert a gázállást is figyeli 10%-onként de szerintem elöfördul hogy nem teljesen felállt motornál koppig huzom a gázt.
Szerintem az lehet az egyenesben tiltás oka, hogy brutális lett a -1 +4 áttétel és olyan kibaszott gyorsan ugrik igy a fordulatszám hogy a Bazzaz azt hiszi hogy kipörög a kerék. Egyszerüen hihetetlen gyorsan kell 3.-bol 6.-ba váltanom. Szerintem nincs 2 másodperc a váltások között, tehát ha nem lenne gyorsváltom akkor talán ki is készülne a csuklom.
Rijekában a boxkijáratnál már be kellett tegyem a 6.-at (lásd onboard Race 2) de szerencsére ennek ellenére végig tudott még gyorsulni a gép a fékpontig és nem szaladtam bele a tiltásba, legalábbis nem soxor. Ha sikerült volna a márciusi köridöm akkor tuti hogy rövid lett volna az áttétel.
TEhát ezt a brutális áttételt valahogy szoftwaren kellene korrigálnom a TC térképen, és akkor talán csak kanyarban dolgozna a TC
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Kicsit le vannak maradva motorcycle-usa-nal, en mar majdnem egy eve ismerem, hasznalom Harleykon meg YZF450-en. Sportmocikhoz is mar kb 5 honapja kinnt van a piacon.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronika
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- atesy
- Posts: 472
- Joined: 2009.05.28. 10:41
- Motorom: GSX-R 600 K7
- Itt motorozok: BpIX - Hring - BpIX
- Köridő(k): hring=2:15,0
Re: Elektronika
VAIO mint sonynak a laptopja?badzoli wrote:Láttál már VAIO árakat? Hasonlóan vannak árazva, bár 2 éve sokat gyengültek az áraik.atesy wrote: még egy kicsit "jobb" árban lenne, mar ehhez kelleni venni a motort, nem pedig fordítva meg ezt vágni... még ennyiért pc-t nem árulnak hozzá? :)
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Elektronika
Láttál már VAIO árakat? Hasonlóan vannak árazva, bár 2 éve sokat gyengültek az áraik.atesy wrote: még egy kicsit "jobb" árban lenne, mar ehhez kelleni venni a motort, nem pedig fordítva meg ezt vágni... még ennyiért pc-t nem árulnak hozzá? :)
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- atesy
- Posts: 472
- Joined: 2009.05.28. 10:41
- Motorom: GSX-R 600 K7
- Itt motorozok: BpIX - Hring - BpIX
- Köridő(k): hring=2:15,0
Re: Elektronika
még egy kicsit "jobb" árban lenne, mar ehhez kelleni venni a motort, nem pedig fordítva meg ezt vágni... még ennyiért pc-t nem árulnak hozzá? :)
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Elektronika
Illetve egy komolyabb felhozatal, több, általunk is ismert típussal:
http://www.blickvang.com/helmkamera-systeme.html
http://www.blickvang.com/helmkamera-systeme.html
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Elektronika
Ha valaki Full-HD kamerát keresne és felveti a pénz:
http://www.blickvang.com/helmkamera-sys ... -mc1p.html
http://www.blickvang.com/helmkamera-sys ... -mc1p.html
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronika
Akkor mar legyen MotoGP Style :)
http://www.2d-datarecording.com/datashe ... -DINA4.pdf
http://www.2d-datarecording.com/datashe ... -DINA4.pdf
Re: Elektronika
Kill faster and be alive.
Re: Elektronika
CSAK infras lehet.
A hosugarzas (amit mi annak erzekelunk) az infrasugarzas: ergo azzal lehet erzekelni.
A thermokamerakban levo kepalkoto csippek erzekenyek a feny infrasugarzas- tartomanyara ((hullámhossza: 780 nm –1000 μm, hullámszáma: 10 cm−1–12 500 cm−1 és frekvenciája: 300 GHz – 384 THz) ) is, es utana azt szinezik az digitalisan.
A hosugarzas (amit mi annak erzekelunk) az infrasugarzas: ergo azzal lehet erzekelni.
A thermokamerakban levo kepalkoto csippek erzekenyek a feny infrasugarzas- tartomanyara ((hullámhossza: 780 nm –1000 μm, hullámszáma: 10 cm−1–12 500 cm−1 és frekvenciája: 300 GHz – 384 THz) ) is, es utana azt szinezik az digitalisan.
Kill faster and be alive.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Elektronika
egyáltalán nem biztos hogy nem infrásbadzoli wrote:Biztos, hogy az nem infrás hőszenzor? Jó lenne megtudni, milyen elvű az a szenzor, amit a videón használt.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!