Ruházat,és karbantartás

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Naghost600
Posts: 408
Joined: 2010.02.24. 20:41
Motorom: GSX-R 600 K6
Itt motorozok: Közút
Location: Komárom

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by Naghost600 »

Ja és elfelejtettem hogy karácsonyi ajándék képp kaptam hozzá ingyen egy 4SR kesztyűt is 110euró értékben :grin:
Attachments
36_n2.jpg
User avatar
Naghost600
Posts: 408
Joined: 2010.02.24. 20:41
Motorom: GSX-R 600 K6
Itt motorozok: Közút
Location: Komárom

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by Naghost600 »

Fiúk rendeltem egy klassz kis motoros ruhát gondotam megosztom veletek, már meg is jött de vissza küldtem mert egy számmal kissebb elég lessz :: gsxr ::
4SR -a márkája, Chehországban forgalmazzák most van felfutóban Szlovákiában is csak 2 boltban található és ami a legjobb nagyméretűek benne a vállprotektorok tehát a vállam is belefér, Berikbe nem fért bele a vállam Superzone ban kipróbáltam múlt héten.
Attachments
evo gold.jpg
User avatar
Naghost600
Posts: 408
Joined: 2010.02.24. 20:41
Motorom: GSX-R 600 K6
Itt motorozok: Közút
Location: Komárom

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by Naghost600 »

mexikói wrote:
nylontacsko wrote:Mi a különbség az eredeti és ez között?
Kidolgozás? A bőr minősége? A protektorok minősége? Kényelmes? Nem kényelmes?
Mivel az eredetit nem próbáltam,ezért nem tudom összehasonlítani őket.De egy ismerősömnek volt ilyen,és eredeti is,és ő azt mondta,hogy a külömbség annyi,hogy nem 4 évig bírja ki ,hanem kicsit kevesebb idő alatt megy szét.Igazából ezek között is van több árkategória,ez nem a legolcsóbb volt (20 ezerért vettem).Akitől én megvettem,bennemegbíztam,hogy nem kapok tőle rossz minőségű kesztyűt.Előtte egy shox kesztyűm volt,ami 15 ezerbe kerül,és fele ennyire nem protektorozott,ezért úgy döntöttem kipróbálom ezt.Shoxban L-es méretű kesztyűm volt,ebből XL-est vettem,és tökéletes a méret.Ugyanolyan kis táskában van,mint az eredeti,kiskönyvvel,kidolgozása s jó,nincsenek elcsúszva rajta a jelek varrások ok,protektorok minősége is jó(Kemény protektorok a bütyköknél, a felső újjpeceknél,és a kézfej külső oldalán),ami feltűnt a shoxhoz képest,hogy nincs szükség időre,hogy hozzáidomuljon a kezedhez,hanem felveszem,és egyből tökéletesen áll,mintha puhább börből lenne,tehát nagyon kényelmes.szellőzők vannak az újjak között,és a bütyköknél lévő nagy protektornál is szellőzik.A tenyerén ,ahol fogod a kormányt van rajta egy csúszásgátló réteg.Csuklónál van egy tépőzár amivel tudod rögzíteni,hogy ne csússzon le a kezedről,ha esetleg bukta van,és fent ahol ráér a kabátra ott is állítható.Összeségében jó vétel volt.
Én épp most szereztem be magamnak kék fehér kivitelben de ugy mint Badzoli mondja retenetesen pici az ujjaimon de havernak is van és neki is sokat engedett. Kiváncsi vagyok az élettartamára meddig fogja birni. Nekem id egy Shox volt elotte kiprotektorozott, maximálisan elégedett voltam vele csak kicsi volt lejétol fogva és a protektorok torték az oklomet . Ez viszont kényelmes, de a bal kezemen kicsit szukebb, lehet én vagyok hibás :grin:
User avatar
DaniB2500
Posts: 17
Joined: 2010.01.16. 21:32
Motorom: GSXR 750
Itt motorozok: Közút
Location: Budapest

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by DaniB2500 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni?
Kushitani Rsl-3 as bőrnadrágot keresek.
"AMIKOR A VERSENYPÁLYÁN BIZTONSÁGBAN ÉRZED MAGAD, AZ CSAK ANNYIT JELENT,HOGY: NEM VAGY ELÉG GYORS!!!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by nylontacsko »

badzoli wrote:
nylontacsko wrote:
badzoli wrote: (gariban nem cserélték, azt mondták, örüljek, hogy 1 szezon után "csak" így néz ki)
Mondjuk lehet, hogy otthagytam volna gariban... az eladó szájába gyömöszölve :twisted:
Akkor még nagyon kiscsóka motoros voltam, az volt az első szezonom. :lol:
A kettőnek mi köze egymáshoz? :smt017
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by mexikói »

badzoli wrote:Én a sportmotoron a pohi-tól vettem Alpinstars kesztyűt (GpONE), igaz, csak 20ezerért (asszem ő vhonnan kintről rendelte őket), eleinte nagyon picinek tűnt, de tágult rendesen. Mellette van egy FrankThomas-om is, az picit nagy, de nagyon kényelmes, meg a FIVE nyári kesztyűm, abban estem, de semmi nyoma a kesztyűn. A kurva drága Arlen Ness kesztyűm viszont fél év után elkezdett a varrásoknál fesleni (gariban nem cserélték, azt mondták, örüljek, hogy 1 szezon után "csak" így néz ki), majd 3 év után a tenyerén kikopott a bőr, pedig még esni sem estem benne. Annyira vékony szar bőre volt, hogy csuda.
Én is pohi-tól vettem.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by badzoli »

nylontacsko wrote:
badzoli wrote: (gariban nem cserélték, azt mondták, örüljek, hogy 1 szezon után "csak" így néz ki)
Mondjuk lehet, hogy otthagytam volna gariban... az eladó szájába gyömöszölve :twisted:
Akkor még nagyon kiscsóka motoros voltam, az volt az első szezonom. :lol:
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by nylontacsko »

badzoli wrote: (gariban nem cserélték, azt mondták, örüljek, hogy 1 szezon után "csak" így néz ki)
Mondjuk lehet, hogy otthagytam volna gariban... az eladó szájába gyömöszölve :twisted:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by badzoli »

Én a sportmotoron a pohi-tól vettem Alpinstars kesztyűt (GpONE), igaz, csak 20ezerért (asszem ő vhonnan kintről rendelte őket), eleinte nagyon picinek tűnt, de tágult rendesen. Mellette van egy FrankThomas-om is, az picit nagy, de nagyon kényelmes, meg a FIVE nyári kesztyűm, abban estem, de semmi nyoma a kesztyűn. A kurva drága Arlen Ness kesztyűm viszont fél év után elkezdett a varrásoknál fesleni (gariban nem cserélték, azt mondták, örüljek, hogy 1 szezon után "csak" így néz ki), majd 3 év után a tenyerén kikopott a bőr, pedig még esni sem estem benne. Annyira vékony szar bőre volt, hogy csuda.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by mexikói »

predatork2 wrote:igazából semmi olyan sincs benne ami komoly védelmet adna egy esésnél.mindenhol puha,tenyér része egy lassabb esésnél is azonnal elhervadna,mint egy igazi semmi.az meg hogy mennyi pénzbe kerül nem számít ha igazán hatékonyan véd.az én kesztyűm 4 esést bírt ki a kezemnek semmi baja.mindenhol karbon lapkák védenek,még a tenyerén is.idén sem veszek mást csak is ilyet.az ára meg nem igazán érdekel,csak tegye a dolgát!és ez teszi is!a leamortizált szétkopott kesztyű többet védet a multhéten mint ebből az uj védene!(mer ugye a uj csak a jövőhéten lesz meg,de legalább nem avattam fel)védőfelszerelésnél nem hiszem h az ár számítana(persze némi határ azért van)csak tegye a dolgát.shoei sisak(sajnos odavertem,sérült a héj,neki vége,),arlen ness ruha(annyit csusztam benne hogy abból egy 4381méteres hring kör összejönne,és még bírja) puma csizma(ami kurva kényelmetlen,de kiváló védelem,de lecseréltem egy alpinestar-ra,mert nem fértem benne a motoron,-2mp : pill : )racer kesztyű(ami csillagos ötösre vizsgázott)+ufo gerinc és mell protektor.(ami kulcscsontot is véd)

de ez a gp pro egy hulladék!!!!szerintem!inkább pécsi kesztyű...pécsi kesztyű...
Néztem ezt a racer kesztyűt,és ár érték arányban tényleg nem rossz.Én sem spórolok a védőfelszerelésen,de egy biztos,hogy ez a kesztyű nagyobb védelmet nyújt mint ami volt előtte.Nekem shoei bukó,prexport egyrészes ruha,spidi gerincvédő,és egy alpinestar csizma van.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by mexikói »

nylontacsko wrote:Mi a különbség az eredeti és ez között?
Kidolgozás? A bőr minősége? A protektorok minősége? Kényelmes? Nem kényelmes?
Mivel az eredetit nem próbáltam,ezért nem tudom összehasonlítani őket.De egy ismerősömnek volt ilyen,és eredeti is,és ő azt mondta,hogy a külömbség annyi,hogy nem 4 évig bírja ki ,hanem kicsit kevesebb idő alatt megy szét.Igazából ezek között is van több árkategória,ez nem a legolcsóbb volt (20 ezerért vettem).Akitől én megvettem,bennemegbíztam,hogy nem kapok tőle rossz minőségű kesztyűt.Előtte egy shox kesztyűm volt,ami 15 ezerbe kerül,és fele ennyire nem protektorozott,ezért úgy döntöttem kipróbálom ezt.Shoxban L-es méretű kesztyűm volt,ebből XL-est vettem,és tökéletes a méret.Ugyanolyan kis táskában van,mint az eredeti,kiskönyvvel,kidolgozása s jó,nincsenek elcsúszva rajta a jelek varrások ok,protektorok minősége is jó(Kemény protektorok a bütyköknél, a felső újjpeceknél,és a kézfej külső oldalán),ami feltűnt a shoxhoz képest,hogy nincs szükség időre,hogy hozzáidomuljon a kezedhez,hanem felveszem,és egyből tökéletesen áll,mintha puhább börből lenne,tehát nagyon kényelmes.szellőzők vannak az újjak között,és a bütyköknél lévő nagy protektornál is szellőzik.A tenyerén ,ahol fogod a kormányt van rajta egy csúszásgátló réteg.Csuklónál van egy tépőzár amivel tudod rögzíteni,hogy ne csússzon le a kezedről,ha esetleg bukta van,és fent ahol ráér a kabátra ott is állítható.Összeségében jó vétel volt.
Attachments
DSCF3866.JPG
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by predatork2 »

igazából semmi olyan sincs benne ami komoly védelmet adna egy esésnél.mindenhol puha,tenyér része egy lassabb esésnél is azonnal elhervadna,mint egy igazi semmi.az meg hogy mennyi pénzbe kerül nem számít ha igazán hatékonyan véd.az én kesztyűm 4 esést bírt ki a kezemnek semmi baja.mindenhol karbon lapkák védenek,még a tenyerén is.idén sem veszek mást csak is ilyet.az ára meg nem igazán érdekel,csak tegye a dolgát!és ez teszi is!a leamortizált szétkopott kesztyű többet védet a multhéten mint ebből az uj védene!(mer ugye a uj csak a jövőhéten lesz meg,de legalább nem avattam fel)védőfelszerelésnél nem hiszem h az ár számítana(persze némi határ azért van)csak tegye a dolgát.shoei sisak(sajnos odavertem,sérült a héj,neki vége,),arlen ness ruha(annyit csusztam benne hogy abból egy 4381méteres hring kör összejönne,és még bírja) puma csizma(ami kurva kényelmetlen,de kiváló védelem,de lecseréltem egy alpinestar-ra,mert nem fértem benne a motoron,-2mp : pill : )racer kesztyű(ami csillagos ötösre vizsgázott)+ufo gerinc és mell protektor.(ami kulcscsontot is véd)

de ez a gp pro egy hulladék!!!!szerintem!inkább pécsi kesztyű...pécsi kesztyű...
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by nylontacsko »

Mi a különbség az eredeti és ez között?
Kidolgozás? A bőr minősége? A protektorok minősége? Kényelmes? Nem kényelmes?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Ruházat,és karbantartás

Post by mexikói »

nylontacsko wrote:
predatork2 wrote:
nylontacsko wrote:Árulja már el valaki, hogy mi ezzel a difi? :smt017

http://www.vatera.hu/auto_motor_alkatre ... 05002.html
röviden:ez egy szar!akartam én is ilyet venni(kiállításon 47.000volt!!!! :shock: )de ez egy nagyon gagyi ....túrázni jó lehet ,de arra meg lehet kényelmetlen.tehát egy igazi semmire való kacat....
Köszönöm Pjedi.
Erre voltam kíváncsi :smt023
Én vettem egy ilyet,bár nem a vateráról,de az sem eredeti GP pro.Ugyanúgy protektorozott mint az eredeti,kényelmes,és ha eldobom a motort akkor nem 47 ezer csúszik az aszfalton,hanem csak 20. :grin:
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”