De amikor tiltáson behúzzák a kuplungot akkor a kerék-lánc veszteségét mérik nem?almano wrote:JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
Motortuning
Moderators: ddt500, ago motors
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: GSX-R 1000
JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Igen csak a sok bunkó mind azt akarja hallani, hogy 200Le a motorja. Azt meg keréken drága produkálni.viking wrote:almano wrote:En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
Várj egy kicsit, Álmos.
Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
A K4-em 162-őt, a K2-m 147-et tud keréken.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Szerintem meglepődnél, hogy egyesek mennyit költenek a motorjukra. Pl. Van aki amcsiba küldi ki a motorblokkot tuningoltatni. A Sárkány Dezsőnek meg valami svájci figura piszkálta meg a mociját. Szóval a komolyabb gépek nagy többségét szerintem nem konkrétan az Ago rakta össze. Esetleg a PC-t állította be.almano wrote:En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
almano wrote:En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
Várj egy kicsit, Álmos.
Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
A K4-em 162-őt, a K2-m 147-et tud keréken.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: GSX-R 1000
En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Megtaláltam magamtól is de azért köszi. Az újfajták elég szigorúak. Egy sincs 200Le alatt.viking wrote:Tibi, itt vannak a 10-esek:
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... tegory=135
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Tibi, itt vannak a 10-esek:
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... tegory=135
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... tegory=135
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Agonál felkészített gépek:
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... tegory=136
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... tegory=136
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Motortuning
Király, köszi Neked is!almano wrote:Igen ugy nezem ugyanaz az osszes cikkszam.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Motortuning
Igen ugy nezem ugyanaz az osszes cikkszam.
Re: Motortuning
Ezt én is megtettem! Ezért bizakodom...viking wrote:Megnéztem.
A váltó fogaskerék áttételei ugyanazok.
1: 39/14
2/ 39/19
3/ 37/22
4/ 29/20
5/ 30/23
6/ 26/22
A különbség az elsődleges áttételben van, az a 600-nál 1.926, a 750-nél 1.857.
(És köszi, hogy megnézted! )
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Motortuning
Megnéztem.
A váltó fogaskerék áttételei ugyanazok.
1: 39/14
2/ 39/19
3/ 37/22
4/ 29/20
5/ 30/23
6/ 26/22
A különbség az elsődleges áttételben van, az a 600-nál 1.926, a 750-nél 1.857.
A váltó fogaskerék áttételei ugyanazok.
1: 39/14
2/ 39/19
3/ 37/22
4/ 29/20
5/ 30/23
6/ 26/22
A különbség az elsődleges áttételben van, az a 600-nál 1.926, a 750-nél 1.857.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Motortuning
Almano remélem rávágja a tutit! :)viking wrote:Igazából csak találgatni tudok.Krisztián wrote:A K4-5 600ba és a K4-5 750be ugyanaz a váltó került?
De ha azt vesszük alapul, hogy a 750-nek kisebb a fordulatszáma viszont nagyobb a végsebessége, akkor nem.