Motortuning
Moderators: ddt500, ago motors
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Motortuning
Felajánlottam egy GSXRFANS teljesítmény-mérés napot az AGO Motors-nál (kb. 5-6KHUF/motor). Annyi kérésem lenne, hogy ez egy napra vonatkozik, nem pedig össze vissza. kb. úgy számoljatok, hogy 30 perc kell egy motor megmérésehez (felpakolás, lekötözés, mérés, kielemzés, beszélés róla, stb...). Persze jöhettek egyszerre, majd jót röhögünk egymás "xar" motorján..))))
Persze a pogácsát meg az üdítőt én állom...
1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4. predi
5
6
7
8
9
10
Persze a pogácsát meg az üdítőt én állom...
1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4. predi
5
6
7
8
9
10
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- predatork2
- Posts: 932
- Joined: 2008.08.23. 19:11
- Location: itthon
Re: Motortuning
1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4. predi
5
6
7
8
9
10
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4. predi
5
6
7
8
9
10
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Motortuning
1. nylontacsko
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4
5
6
7
8
9
10
2. ddt500
3. Bérczi Jani
4
5
6
7
8
9
10
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Motortuning
Figyelem!
Ha és amennyiben tavasszal érdekelné a társaságot és legalább 4-5 motort össze tudnánk szedni, akkor az AgoMotors csinálna nekünk egy GSXRFANS-napot!
A listaárnál (12.000.-Ft) lényegesen olcsóbban, 5-6 rugóért lemérné a fórumtagok motorjait.
Gondolkozzatok el rajta és ha vannak érdeklődők, tavaszra lefoglalunk egy időpontot.
-gsxrfans.hu team-
Ha és amennyiben tavasszal érdekelné a társaságot és legalább 4-5 motort össze tudnánk szedni, akkor az AgoMotors csinálna nekünk egy GSXRFANS-napot!
A listaárnál (12.000.-Ft) lényegesen olcsóbban, 5-6 rugóért lemérné a fórumtagok motorjait.
Gondolkozzatok el rajta és ha vannak érdeklődők, tavaszra lefoglalunk egy időpontot.
-gsxrfans.hu team-
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Motortuning
Jaaaj.. kérdezz benzinről meg iylenekről, de nem anyagokról..:)))
Azt tudom, hogy a motoGP maszk 2.000HUF, de mintha az se lenne műszálas
Anyát majd holnap megkérdezem, emrt ez nekem már túl női dolog..)))
Azt tudom, hogy a motoGP maszk 2.000HUF, de mintha az se lenne műszálas
Anyát majd holnap megkérdezem, emrt ez nekem már túl női dolog..)))
badzoli wrote:Ágó!
Csak pamut fejmaszkotok van? Végre találtam olyat, ami nem középen varrott, de nekem műszálas kéne és a Dainese-t kicsit sokallom 5-6ezerért/db.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Motortuning
Ágó!
Csak pamut fejmaszkotok van? Végre találtam olyat, ami nem középen varrott, de nekem műszálas kéne és a Dainese-t kicsit sokallom 5-6ezerért/db.
Csak pamut fejmaszkotok van? Végre találtam olyat, ami nem középen varrott, de nekem műszálas kéne és a Dainese-t kicsit sokallom 5-6ezerért/db.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Motortuning
igen, csak kérdés van-e rávaló adapterünk
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Motortuning
klubboknak meg visszatérő vevőknek 6.000, amúgy meg 12.000HUF
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... oduct=1021
http://www.agomotors.hu/webshop/product ... oduct=1021
nylontacsko wrote:Ago,
Mennyi most egy fékpadi mérés?
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Ugy is mondhatjuk.ago motors wrote:almano,
amúgy hallottam a Bazzaz-tól, hogy bepróbálkoztál.. :)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: GSX-R 1000
almano,
amúgy hallottam a Bazzaz-tól, hogy bepróbálkoztál.. :)
amúgy hallottam a Bazzaz-tól, hogy bepróbálkoztál.. :)
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: GSX-R 1000
Értemén, amit it mondtok. Én se szeretem átszámolni, de...
Az adatok x%-a versenyző, vagy fanatikus, vagy szakember, vagy értő ember. A másik vele mezei utcai motoros, aki még egy csavart se tud meglazítani.
És mivel talán ezek nagyobb százalékban vannak, ezért átszámoltam.
Feltehettem volna átszámolás nélkül a keréken mért adatokat, de akkor meg a másik fele lázadozna, meg nem értené miért olyan kevés, és akkor vagy hivogatnak, vagy pedig azt mondanák, hogy xar a pad/mérések, mert kevesek.
Tudom, oda irhattam volna mind a kettőt, de nem gondoltam rá, hoyg ekkora problémát fog okozni. Most meg nem állok neki átirni az egészet. Sok meló van benne, ha igy sokaknak nem tetszik, akkor vagy majd nem nézegetik, vagy kitörlöm és akkor ennyi volt.
Feltettem, mert sokan csemegéznek rajta, meg mindenki "hazudozik" mindent. Legalább nálunk ezek fent vannak.
Mi nem csak elektronikai tuninggal, hanem komplett blokk tuninggal is foglalkozunk, persze nem itt a budapesti shop-ban. A partnerem, aki a blokkokat csinálja, két évig szerelt supersport motorokat. A tuningolt motorok nagy része általunk tuningolt motor. Persze vannak közte olyanok is, amike tmás tuningolt és mi csak beállítottuk.
Arra, hoyg mennyire komoly a műhelyünk, csak annyit mondanék, hoyg nekünk van olyan hengerfej mérőnk is, ami átalakítás után megméri a légátersztő képességet, örvényeket, szelepek zárását és a nyitási állapotokat, stb... Ha jól tudom, talán egy valakinek van még ilyen gépe, de oktatási célra használják csak.
Amúgy lehet fikázni, oylan úgyse lesz, hoyg mindenkinek jó legyen.
Én mindenkinek azt mondom, hoyg oda vigye a motorját és atótl vásároljon, akiben megbízik. Ha bennünk nem bízik meg, akkor mi nkább nem csináljuk a motorját...:)
Az adatok x%-a versenyző, vagy fanatikus, vagy szakember, vagy értő ember. A másik vele mezei utcai motoros, aki még egy csavart se tud meglazítani.
És mivel talán ezek nagyobb százalékban vannak, ezért átszámoltam.
Feltehettem volna átszámolás nélkül a keréken mért adatokat, de akkor meg a másik fele lázadozna, meg nem értené miért olyan kevés, és akkor vagy hivogatnak, vagy pedig azt mondanák, hogy xar a pad/mérések, mert kevesek.
Tudom, oda irhattam volna mind a kettőt, de nem gondoltam rá, hoyg ekkora problémát fog okozni. Most meg nem állok neki átirni az egészet. Sok meló van benne, ha igy sokaknak nem tetszik, akkor vagy majd nem nézegetik, vagy kitörlöm és akkor ennyi volt.
Feltettem, mert sokan csemegéznek rajta, meg mindenki "hazudozik" mindent. Legalább nálunk ezek fent vannak.
Mi nem csak elektronikai tuninggal, hanem komplett blokk tuninggal is foglalkozunk, persze nem itt a budapesti shop-ban. A partnerem, aki a blokkokat csinálja, két évig szerelt supersport motorokat. A tuningolt motorok nagy része általunk tuningolt motor. Persze vannak közte olyanok is, amike tmás tuningolt és mi csak beállítottuk.
Arra, hoyg mennyire komoly a műhelyünk, csak annyit mondanék, hoyg nekünk van olyan hengerfej mérőnk is, ami átalakítás után megméri a légátersztő képességet, örvényeket, szelepek zárását és a nyitási állapotokat, stb... Ha jól tudom, talán egy valakinek van még ilyen gépe, de oktatási célra használják csak.
Amúgy lehet fikázni, oylan úgyse lesz, hoyg mindenkinek jó legyen.
Én mindenkinek azt mondom, hoyg oda vigye a motorját és atótl vásároljon, akiben megbízik. Ha bennünk nem bízik meg, akkor mi nkább nem csináljuk a motorját...:)
almano wrote:Sosem lesz hiteles egy ilyen meres. En ilyet semmi komoly tuningmuhelyben sem lattam, hogy ilyen adatot adnanak meg. Mivel nem pontos...ddt500 wrote:De amikor tiltáson behúzzák a kuplungot akkor a kerék-lánc veszteségét mérik nem?almano wrote:JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: GSX-R 1000
Sosem lesz hiteles egy ilyen meres. En ilyet semmi komoly tuningmuhelyben sem lattam, hogy ilyen adatot adnanak meg. Mivel nem pontos...ddt500 wrote:De amikor tiltáson behúzzák a kuplungot akkor a kerék-lánc veszteségét mérik nem?almano wrote:JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.