Free wrote:almano
Tehát egy yosi rendszer leömlő része + csináltatnék hozzá valami dobot + viszavenném a pc-met is amit eladtam. s ha kijönne ez 80k körül akkor lehet nekiugranék. csak fontos kérdés érne -e valamit , vagy a rá aplikált dob miatt szar lenne az egész?
Akkor lenne jo ha egy hozzaerto tenne ra a dobot, de persze ott nem csak dobot hanem osszekoto csovet is kell csinalni.
Aztan fekpadon beloni hozza a PC-t...
Csak ugy er valamit.
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
almano
Tehát egy yosi rendszer leömlő része + csináltatnék hozzá valami dobot + viszavenném a pc-met is amit eladtam. s ha kijönne ez 80k körül akkor lehet nekiugranék. csak fontos kérdés érne -e valamit , vagy a rá aplikált dob miatt szar lenne az egész?
Szerintem nagyon megéri.
Egy slip-ont ne hasonlítsunk már egy rendszerhez...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Free wrote:almano
Lenne egy kérdésem , nos volt egy yosi rendszerem eladtam , az ember meg külön eladta a dobot , nos ha olcsón megveszem a leömlőt utánna meg aplikálunk rá valami dobot akkor mi van, vagy szar lesz nagyon?
ezen agyalok már több hete. persze menne hozzá vissza a pc is , lenne értelme? ha mondjuk olyan 80k körül megusznám cakk pakk?
80 az a PC-vel egyutt? Mert ha nem akkor nem eri meg. 80-ert mar majdnem van uj Yoshi Slipon.
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
almano
Lenne egy kérdésem , nos volt egy yosi rendszerem eladtam , az ember meg külön eladta a dobot , nos ha olcsón megveszem a leömlőt utánna meg aplikálunk rá valami dobot akkor mi van, vagy szar lesz nagyon?
ezen agyalok már több hete. persze menne hozzá vissza a pc is , lenne értelme? ha mondjuk olyan 80k körül megusznám cakk pakk?
logout wrote:
Nem lenne egyszerűbb a motornál lévő kábelt elvágni?
Nem.
Dehogynem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
K3 1000-esen is ugyanez a móka?
Két csatlakozó van az ülés alatt, de mindkettő fekete.
köszi
Na megnéztem és nem láttam ilyen vezetéket, pedig a kapcsrajzon van.
NEm lenne egyszerűbb a motornál lévő kábelt elvágni? Ahogy néztem, elég bonyolult az ecu csatlakozóból kiszedni a szálat.
Az lenen a kérdeésem, hogy lekaptam a kipuffot a K6 ról kapott egy Megaphone Exhausts-t az exup-vezérlés benne maradt csak a bowdeneket szedtem le, de most hogy körbe-körbe tud forogni a motor, kidobja a FI hibakódot, valaki itt az "rutinos" öreg ráják közül mondjon már valami okosságot a problemámra..
Köszönöm:
Ki kell huzni a fekete ECU dugobol a #5 fekete vezeteklet/barna csikkal. Aztan szigeteld le a veget. HA gondolod le is vaghatod de ugy nehezebb visszaalitani az eredeti allapotot ha egyszer akarod.
üdv
K3 1000-esen is ugyanez a móka?
Két csatlakozó van az ülés alatt, de mindkettő fekete.