Page 22 of 25
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.29. 19:10
by RB26DET
SP_KisDezz wrote:Bérczi Jani wrote:A csapatunkba mind 3
nek tökéletes a féke.
De full széria, vagy azért betétet cseréltetek benne? Nekem Brno-ban cserélte le Brian a széria fékbetétet a Brembo racsingra és égés és föld a különbség a kettő között
Hajniéba gyári van.Nincs rá panasz.1000-esekben ferodo xrac-t használunk
Predátor(1:58) is utóbbit használta,de kipróbálta a brembot és azóta arra esküszik.Igaz Ő egy kis takony,meg motorozni se tud tehát nem mérvadó.. :)
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.29. 09:57
by SP_KisDezz
Bérczi Jani wrote:A csapatunkba mind 3
nek tökéletes a féke.
De full széria, vagy azért betétet cseréltetek benne? Nekem Brno-ban cserélte le Brian a széria fékbetétet a Brembo racsingra és égés és föld a különbség a kettő között
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.29. 08:16
by RB26DET
Koca wrote:Bérczi Jani wrote: Nem nem.
A csapatunkba mind 3
nek tökéletes a féke.
De ugye abból kettő ezres.
Igen,de a 750-en ua a féke viszont a kisebb súly miatt még jobb a fékhatás.
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.29. 00:16
by Koca
FélSvéd wrote:Koca wrote:viking wrote:BREMBO monoblock + Goodridge?
A gyári nyereg marad, azt már megtanultam, hogy kár azon matatni. Kap egy Brembo pumpát Goodridge csövekkel és kész. Csak megáll majd valahogy... :)
Megállni? mi a fasznak akarsz te megállni? Ez nem trial hogy meg kell tudni állni! Gyorsásági verseny!!!!!
Csak!
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.29. 00:14
by Koca
Bérczi Jani wrote: Nem nem.
A csapatunkba mind 3
nek tökéletes a féke.
De ugye abból kettő ezres.
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.28. 23:09
by almano
Bérczi Jani wrote:Koca wrote:viking wrote:BREMBO monoblock + Goodridge?
A gyári nyereg marad, azt már megtanultam, hogy kár azon matatni. Kap egy Brembo pumpát Goodridge csövekkel és kész. Csak megáll majd valahogy... :)
Soha nem fogom megérteni,hogy erre mi szükség
Egyszer megtudod...
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.28. 22:52
by RB26DET
Koca wrote:viking wrote:BREMBO monoblock + Goodridge?
A gyári nyereg marad, azt már megtanultam, hogy kár azon matatni. Kap egy Brembo pumpát Goodridge csövekkel és kész. Csak megáll majd valahogy... :)
Soha nem fogom megérteni,hogy erre mi szükség
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.28. 16:02
by FélSvéd
Koca wrote:viking wrote:BREMBO monoblock + Goodridge?
A gyári nyereg marad, azt már megtanultam, hogy kár azon matatni. Kap egy Brembo pumpát Goodridge csövekkel és kész. Csak megáll majd valahogy... :)
Megállni? mi a fasznak akarsz te megállni? Ez nem trial hogy meg kell tudni állni! Gyorsásági verseny!!!!!
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.28. 15:49
by SP_KisDezz
Koca wrote:SP_KisDezz wrote:Azért Golyót majd lekötöm az asszisztensünkkel a versenynapokon
Tudod, hogy én úgy is rajthoz állok. Csak arra vigyázz, hogy az elején sikerüljön meglépned. Nem szeretnél Te féktávon elém kerülni...
Féktáv? Milyen féktáv? Csak a gyávák fékeznek!
Azért egy versenyfékbetétet dobj bele. Nem árt az óvatosság, na meg nincs annyi farokidomom tarcsiba :smt002
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.28. 15:34
by Koca
viking wrote:BREMBO monoblock + Goodridge?
A gyári nyereg marad, azt már megtanultam, hogy kár azon matatni. Kap egy Brembo pumpát Goodridge csövekkel és kész. Csak megáll majd valahogy... :)
Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa
Posted: 2009.12.28. 15:28
by viking
BREMBO monoblock + Goodridge?
Re: Fék
Posted: 2009.10.08. 20:25
by Kenyér
VIK-001 wrote:szóval cserélj fékcsövet, munkahenget, fékfolyadékot esetleg betétet és tárcsát és tuti jó lesz
Óhh!!
Hogy ez nem jutott eszembe
köszönöm!
Nemnéztem meg... de úgyrémlik nekem, nem elosztós...
Re: Fék
Posted: 2009.10.07. 20:19
by Kenyér
A fém fékcső alap a millén.
Viszont,az hogy elosztós-e vagy sem...
No azt nemtudnám megmondani. holnap megnézem...
Re: Fék
Posted: 2009.10.07. 20:16
by Miller
Főfékhenger gondja lesz szerintem. Egyébként a fém fékcső párhuzamos, vagy elosztós?
Kenyér wrote:Sokat gondolkodtam, hogy megkérdezzem-e,merthogy kicsit tartok a választ követő piszkálódástól,de azért reméllem most kimarad.
A rendszer brembo. alul felül eggyaránt. Nem radiális. 4 dugos. mille nyergek.
A problémám a következő. Elfogy.
No nem a betét, hanem a fékhatás. Egész nyáron ezzel szenvedtem.
Májusban felkoppant a fékkar a gázkaron! (Balusk8 a megmondhatója-egymáson nevettünk).
Akkor gyári brembo betétek voltak benne nemtom mien olajjal.
Aztán cseréltem. Motorex 5.1 fékolaj,és APracing szinter betét.
A helyzet egy hangyányit javult. Ekkor már nem jöttt be csak 3/4 útig a fékkar(mondjuk 3-4 kör után hringen. Utcán a jelenségnek nyoma sem volt)
Ezek után átlégtelenítettem a rendszert. A helyzet megint javult egy kicsit.
Most ott tartok,hogy félútig bármikor felpuhul ha kimegyek pályára.
Onnantól fog elég jó erővel ,de nagyon szivacsos érzéssel.
Talán a télen szerzek rá(jóeséllyel) egy radiális felső munkahengert.
Megoldja vajon a gondomat?
Vagy máshol keressem a hibát?