Versenyen Halbich 53.2.ddt500 wrote:Update. Resch 1:53.578, Halbich 1:53.632!ddt500 wrote:Halbich 1:54.099 SBK-ban. Laza 1,5mp adott a másodiknak.
Pannóniaring
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Gyutai Adrián 1:56.5-öt ment a stock600-as versenyen.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Update. Resch 1:53.578, Halbich 1:53.632!ddt500 wrote:Halbich 1:54.099 SBK-ban. Laza 1,5mp adott a másodiknak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Halbich 1:54.099 SBK-ban. Laza 1,5mp adott a másodiknak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Gyutai Adrian 1:57.9 @ Pring, Stock 600 Qualifikacio
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
Gratula!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Vmi zöld fehér pályaidom volt rajta, úgyhogy akár….ddt500 wrote:2006-7 ZX-10R.Blade_RRunner wrote: Volt az utolsó(előtti?) menetben egy vmi motor (milyen S4-nek van felhúzott dupla csöve R1-en kívül?) amit 1.5 kör alatt "vadásztam" le. Az utolsó fél körben kétszer már készenlétben voltam féktávon, de jobbnak láttam nem feszegetni. Aztán a célrarában a jó kigyorsításra mentem rá, és a célegyenesben jobb kezdősebességgel nagyon szépen el tudtam neki menni.
No, akkor tényleg nem csak én hallucinálom, hogy lépeget a
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
2006-7 ZX-10R.Blade_RRunner wrote: Volt az utolsó(előtti?) menetben egy vmi motor (milyen S4-nek van felhúzott dupla csöve R1-en kívül?) amit 1.5 kör alatt "vadásztam" le. Az utolsó fél körben kétszer már készenlétben voltam féktávon, de jobbnak láttam nem feszegetni. Aztán a célrarában a jó kigyorsításra mentem rá, és a célegyenesben jobb kezdősebességgel nagyon szépen el tudtam neki menni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Beszámoló egy más, szerencsésebb szemszögből.
Rávettem a társaságot, hogy béreljünk boxot. Ez jó volt, mert így előző este le tudtunk pakolni, másnap reggel legalább emiatt nem kellett kapkodni és idegeskedni.
Vasárnap este amúgy szörnyű idő volt. Hideg és hatalmas széllökések. Másnap reggelre a szél elmúlt, maradt a hideg. 5 fokot írt a telóm, amikor felébredtem. 8 fokot, mikor a pályára értünk. Kijelentettem, hogy 10 fok alatt nem ülök motorra. Így az első felmenetelt kihagytuk.
A második órától indult nekünk a nap, aminek a rendje nekünk nem kedvezett azzal, hogy kivételesen a lassabbak kezdtek, és utána jött az én közepes csoportom. Így Juditnak faszán felfűtöttem a gumikat, majd ő kihűtötte. Pláne, mikor 10 percet álltak a felengedő kapunál a 10 fokos aszfalton. No, de a nap sütött, fokozatosan melegedett az aszfalt, óvatosan kezdtem, és minden alakult.
Tényleg nagyon őrlángon motoroztunk még magunkhoz képest is délelőtt. Judit kicsit szomorú volt, hogy csak billeg körbe, reménytelennek érezte magát. Aztán csak belejött. Délben mértem neki néhány javuló kört, majd délután ahhoz képest 15 mp-cel jobbat ment (így már bőven 3 perc alatt volt ).
Magamnak önvédelemből nem tettem fel köridőmérőt. Az Eringes szerencsétlenkedést nem számolva első rendes pályázás volt az általam legkevésbé ismert pályán egy új motorral hidegben. A motor nagyon furcsa volt. Sokkal többet ad át a történésekből, mint a Hondám. 4-ben mentem körbe először, és 4ben is emelte az elejét a huplin a hátsó egyenesben, stb. Azért menetről menetre bátorodtam, és úgy mentem ebédelni, hogy már kezdtem élvezni a motorozást. Ebben benne volt a melegedő idő, a belerázódás és a kölcsönös hangolódás a motorral. Úgy értem, az alapbeállítással ahogy Csabitól megkaptuk (szinte teljesen betekert előfeszítés elöl a 600-as telók miatt) nem úgy fordult, ahogy én szerettem volna. Fokozatosan vettem ki az előfeszítésből figyelve a kötegelőt. Így délutánra megérkeztem kb. a gyári beállításra amivel nem vot baj, mivel nagy fékezésekkel nem kellett megbírkóznia. No, meg én is igyekeztem alkalmazkodni; egyre bátrabban húztam a külső végtagjaimmal magamra a motort az íven. Egyre jobb lett, már nem én voltam a leglassabb a csoportban, előzgettem egyre többet, és a térdkoptató is itt-ott rendszeresen leért már.
Végül 2 mp-re sikerült megközelíteni a legjobb Hondás időmet, azaz 2:20 volt tegnap a legjobb köridőm. Ez a körülményeket tekintve sztem rendben van, ha nem is szuper. Ami viszont szuper, az, hogy a végén nagyon élveztem már a motorozást, és nagyon tetszik a gixxer. Egyértelmű, hogy pályásabb motor, mint a Fireblade. Csak egy dolog, hogy nincs igazi izomlázam ma (és ebbena délelőtti kihagyás meg bénázás is benne van persze).
Próbálom hangolni magam arra, hogy a motorozás élvezetéért kéne pályázni, és valójában a Dunába kéne dobni a köridőmérőt. … de ez persze nem fog menni. Sztem van továbbfejlődési lehetőség, hiszen pl. végig 3-asban mentem a célegyenest leszámítva. Hátul az egyenesben leforgott, és nem is használtam ki a pályát előtte a balosból kifelé, tehát ott mehetek gyorsabban, 4est válthatok, és már ott jön idő … meg kb. mindenhol.
A legnagyobb meglepetés a motorral kapcsolatban nekem a blokk, ill. az ereje. Nem tudom, hogy mennyit lehet annak betudni, hogy hangosabb, mindent jobban átad, de érzésre lép olyat mint az ugyanilyen éttétel módosítással használt Hondám. Célegyenesben elváltottam a 4-et 5-be, és noha nem forgattam túl a 4-et, 5-ben majdnem jobban tolt. 267-ig mertem nézni egyszer az órát, aztán már előre néztem, de még húztam 1-2 mp-et.
Nagggyon megy szerintem a gép. Ez azért is jó hír, mert nem vagyok rutinos versenyző, és az előzésekkel igyekszem óvatosan bánni. Volt az utolsó(előtti?) menetben egy vmi motor (milyen S4-nek van felhúzott dupla csöve R1-en kívül?) amit 1.5 kör alatt "vadásztam" le. Az utolsó fél körben kétszer már készenlétben voltam féktávon, de jobbnak láttam nem feszegetni. Aztán a célrarában a jó kigyorsításra mentem rá, és a célegyenesben jobb kezdősebességgel nagyon szépen el tudtam neki menni.
Jó volt. Ismét kezdtem érezni, hogy a kulcs az, hogy hinni kell. Hinni, hogy hiába ordít az agyam fékért, még ráér, és hogy nem fog elmenni az eleje ha egy picit gyorsabban engedem be.
Nagyon várom, hogy újra mehessek!
Rávettem a társaságot, hogy béreljünk boxot. Ez jó volt, mert így előző este le tudtunk pakolni, másnap reggel legalább emiatt nem kellett kapkodni és idegeskedni.
Vasárnap este amúgy szörnyű idő volt. Hideg és hatalmas széllökések. Másnap reggelre a szél elmúlt, maradt a hideg. 5 fokot írt a telóm, amikor felébredtem. 8 fokot, mikor a pályára értünk. Kijelentettem, hogy 10 fok alatt nem ülök motorra. Így az első felmenetelt kihagytuk.
A második órától indult nekünk a nap, aminek a rendje nekünk nem kedvezett azzal, hogy kivételesen a lassabbak kezdtek, és utána jött az én közepes csoportom. Így Juditnak faszán felfűtöttem a gumikat, majd ő kihűtötte. Pláne, mikor 10 percet álltak a felengedő kapunál a 10 fokos aszfalton. No, de a nap sütött, fokozatosan melegedett az aszfalt, óvatosan kezdtem, és minden alakult.
Tényleg nagyon őrlángon motoroztunk még magunkhoz képest is délelőtt. Judit kicsit szomorú volt, hogy csak billeg körbe, reménytelennek érezte magát. Aztán csak belejött. Délben mértem neki néhány javuló kört, majd délután ahhoz képest 15 mp-cel jobbat ment (így már bőven 3 perc alatt volt ).
Magamnak önvédelemből nem tettem fel köridőmérőt. Az Eringes szerencsétlenkedést nem számolva első rendes pályázás volt az általam legkevésbé ismert pályán egy új motorral hidegben. A motor nagyon furcsa volt. Sokkal többet ad át a történésekből, mint a Hondám. 4-ben mentem körbe először, és 4ben is emelte az elejét a huplin a hátsó egyenesben, stb. Azért menetről menetre bátorodtam, és úgy mentem ebédelni, hogy már kezdtem élvezni a motorozást. Ebben benne volt a melegedő idő, a belerázódás és a kölcsönös hangolódás a motorral. Úgy értem, az alapbeállítással ahogy Csabitól megkaptuk (szinte teljesen betekert előfeszítés elöl a 600-as telók miatt) nem úgy fordult, ahogy én szerettem volna. Fokozatosan vettem ki az előfeszítésből figyelve a kötegelőt. Így délutánra megérkeztem kb. a gyári beállításra amivel nem vot baj, mivel nagy fékezésekkel nem kellett megbírkóznia. No, meg én is igyekeztem alkalmazkodni; egyre bátrabban húztam a külső végtagjaimmal magamra a motort az íven. Egyre jobb lett, már nem én voltam a leglassabb a csoportban, előzgettem egyre többet, és a térdkoptató is itt-ott rendszeresen leért már.
Végül 2 mp-re sikerült megközelíteni a legjobb Hondás időmet, azaz 2:20 volt tegnap a legjobb köridőm. Ez a körülményeket tekintve sztem rendben van, ha nem is szuper. Ami viszont szuper, az, hogy a végén nagyon élveztem már a motorozást, és nagyon tetszik a gixxer. Egyértelmű, hogy pályásabb motor, mint a Fireblade. Csak egy dolog, hogy nincs igazi izomlázam ma (és ebbena délelőtti kihagyás meg bénázás is benne van persze).
Próbálom hangolni magam arra, hogy a motorozás élvezetéért kéne pályázni, és valójában a Dunába kéne dobni a köridőmérőt. … de ez persze nem fog menni. Sztem van továbbfejlődési lehetőség, hiszen pl. végig 3-asban mentem a célegyenest leszámítva. Hátul az egyenesben leforgott, és nem is használtam ki a pályát előtte a balosból kifelé, tehát ott mehetek gyorsabban, 4est válthatok, és már ott jön idő … meg kb. mindenhol.
A legnagyobb meglepetés a motorral kapcsolatban nekem a blokk, ill. az ereje. Nem tudom, hogy mennyit lehet annak betudni, hogy hangosabb, mindent jobban átad, de érzésre lép olyat mint az ugyanilyen éttétel módosítással használt Hondám. Célegyenesben elváltottam a 4-et 5-be, és noha nem forgattam túl a 4-et, 5-ben majdnem jobban tolt. 267-ig mertem nézni egyszer az órát, aztán már előre néztem, de még húztam 1-2 mp-et.
Nagggyon megy szerintem a gép. Ez azért is jó hír, mert nem vagyok rutinos versenyző, és az előzésekkel igyekszem óvatosan bánni. Volt az utolsó(előtti?) menetben egy vmi motor (milyen S4-nek van felhúzott dupla csöve R1-en kívül?) amit 1.5 kör alatt "vadásztam" le. Az utolsó fél körben kétszer már készenlétben voltam féktávon, de jobbnak láttam nem feszegetni. Aztán a célrarában a jó kigyorsításra mentem rá, és a célegyenesben jobb kezdősebességgel nagyon szépen el tudtam neki menni.
Jó volt. Ismét kezdtem érezni, hogy a kulcs az, hogy hinni kell. Hinni, hogy hiába ordít az agyam fékért, még ráér, és hogy nem fog elmenni az eleje ha egy picit gyorsabban engedem be.
Nagyon várom, hogy újra mehessek!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Még ez a jobbik eset. Mindenesetre jobbulást nektek. PB volt legalább?Saimontmplar wrote:Sajnos elkapott a "tehetségkutató -verseny heve aki előttem ment a kanyarokban mindig belassított ,de beszúrni nem mertem ,így a célegyenesben vertem volna meg ,ha nem sokallok be gyorsan érkeztem meg az 1-esbe első keréken ,amikor leért a hátulja sztem húztam 1 kis gázt borítottam ahogy csak tudtam valószínű egy kicsit jobban is mint kellett volna és persze az ideális ívről is lecsúsztam és elment a motor alólam ,kisebb húzódás,zúzódásokkal megúsztam a motor egy kicsit jobban megjárta :( Beléptem a klubba ,megvolt az első esésem :(ddt500 wrote:Uff. Sajnálom. Mesélj mi volt?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Saimontmplar
- Posts: 41
- Joined: 2014.01.24. 18:51
- Motorom: Gsx-R 1000 K7
- Itt motorozok: utca/pálya
- Köridő(k): pring 2:17:696
- Location: Szászvár
Re: Pannóniaring
Sajnos elkapott a "tehetségkutató -verseny heve aki előttem ment a kanyarokban mindig belassított ,de beszúrni nem mertem ,így a célegyenesben vertem volna meg ,ha nem sokallok be gyorsan érkeztem meg az 1-esbe első keréken ,amikor leért a hátulja sztem húztam 1 kis gázt borítottam ahogy csak tudtam valószínű egy kicsit jobban is mint kellett volna és persze az ideális ívről is lecsúsztam és elment a motor alólam ,kisebb húzódás,zúzódásokkal megúsztam a motor egy kicsit jobban megjárta :( Beléptem a klubba ,megvolt az első esésem :(ddt500 wrote:Uff. Sajnálom. Mesélj mi volt?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Uff. Sajnálom. Mesélj mi volt?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Saimontmplar
- Posts: 41
- Joined: 2014.01.24. 18:51
- Motorom: Gsx-R 1000 K7
- Itt motorozok: utca/pálya
- Köridő(k): pring 2:17:696
- Location: Szászvár
Re: Pannóniaring
Én sajnos elmentem .és le is bontottam a motort :( egy kicsit besokalltam .
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Én sajnos nem megyek.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Saimontmplar
- Posts: 41
- Joined: 2014.01.24. 18:51
- Motorom: Gsx-R 1000 K7
- Itt motorozok: utca/pálya
- Köridő(k): pring 2:17:696
- Location: Szászvár
Re: Pannóniaring
http://palyamotorozas.hu/hu/hirek/reszl ... nyilt_nap/
Ha jönne valaki !!! Mi ott leszünk 4 motorral ,bízom benne az idő is kegyes lesz !
Ha jönne valaki !!! Mi ott leszünk 4 motorral ,bízom benne az idő is kegyes lesz !