Rövid leszek mint a tegnapi napunk.
Előző nap elfoglaltunk egy nagy boxot, 4 motor és még az egyik futó is kényelmesen elfért benne.
Tökéletes időnk volt, ennek ellenére az első menetet kihagytam mert úgy is 6 menet van hova siessek?
Főleg, hogy pont egy éve nem ültem motoron. Én a B csoportba kerültem, Horgász a C-be.
A motoron elöl a tavalyi Dunlop volt/van de nem tudom milyen keverék talán 343-as, hátul meg egy "zsírúj" SC3-as slick.
A második menet volt nekem az első, meg is kértem a Tomi haveromat, hogy vezessen már fel engem.
Úgy otthagyott mint a szart így ez nem működött!
Kissé berozsdásodtam így kellett 2 kör, hogy tudjak térdelni. Sajnos a harmadik körrel véget is ért a menet piros zászlóval mert valaki eldobta a vasat a cél végén.
Akkor még ezt annyira nem bántam, mert nem jól állítottam be a fékkart és az alacsony tempó miatt megint kimászott. Alig értem el
2:12-őt mentem a gps szerint és ennek nagyon örültem mert 2:20-nak éreztem. A tranyó nem mért de ezzel ekkor még nem foglalkoztam (kellett volna).
Délelőtti utolsó menetre mennénk fel de nem engednek. Ott álltunk 7-8 percet a boxutca kijáratánál. Többen vissza is fordultak mert nem akartak kihűlt gumival felmenni.
Én maradtam. Jó is volt a menet leszámítva, hogy majdnem kiütöttem egy csávót. A 4-es kanyar felé igyekeztünk, vett egy normális féktávot, abszolúte semmi előzési szándékom nem volt. Megyek mögötte majd egyszer csak a kanyar közepén realizáltam, hogy annyira belassult, hogy neki fogok menni!
Megijedni sem volt időm. Fékeztem, beleállítottam... 20-30 centivel mögötte elsuhantam. Tomi haver akkor éppen mögöttem premier plánban követte az eseményeket, Ő azt hitte előzni akarok és látta, hogy ütközni fogunk.
Na mindegy aztán később megelőztem a fickót. Nem nagyon adták hozzá az elveszett időt a menethez így ez is 3 körös lett.
2:09.7 a gps szerint, a tranyó megint nem mért. Vagy is a 2 menetről volt egy 2:51-es kör.
Kajaszünetben tranyó csere, küzdelem, hogy ne tegyenek át a leglassabb csoportba, egy gyönge kis erőleves elfogyasztása stb.
Délutánra tök jó állapotban voltam, tele tettvággyal éreztem, hogy a 08 itt van csak meg kell ragadni, sőt már a 05-öt is látom!
Úgy mentem mint állat! Támadtam a féktávokat, húztam a gázt, erőcsúsztatás (meleg volt már az SC3-nak), lenyomtam az összes szárnyas motort!
Bár volt aki ellenkezett.
Sima liba a 08.
2:10.4.
A videón azt látom, hogy egy normális köröm sincs és nem a jó íven megyek. A túl nagy akarásnak nyögés lett a vége. Ja közben felszórták a dupla bal törést is.
Mentem valami S1000RR mögött és nyakon lőtt egy aszfalt vagy gumidarabbal azt hittem befosok úgy fájt. Még a videón is hallatszik a koppanás, nem tudom hol jutott be de kicselezte a plexit.
Lejöttem, Horgász meleg váltásban vitte a motort szóltam neki, hogy kicsit csúszkál a hátulja.
Tomi törött motorral érkezik. Elesett a dupla balban.
Nem nagy a kár de neki ennyi volt mára.
C csoport piros zászló. Jönnek le a srácok, Horgász nem jön. Dávid közli Horgász elesett de talpon van. Gyuszi szerint nincs talpon hanem fekszik!
Jön a dögszállító rajta a motor és Horgász is. Huh. Megúszta!
Hát mint kiderült a kisházas bal visszafordítóban akarta őt előzni egy jutyúber és elesett, Horgász meg átmotorozott rajta.
Srácot elvitte a mentő (ő feküdt), Horgász csak kissé beütötte magát.
A motort azért sérült annyit, hogy már ne akarjunk aznap ráülni.
Így ezzel véget is ért számunkra nap.
Mindig történik valami!
Országomat egy unalmas pályanapért!