Rendes kerekbefogo nincsen, csak egy ilyen fem hurok. Abbol kifordult a kerek, mint a picsa.ddt500 wrote:Nincs rendes első kerék befogó a futón? Mert nekünk is akadt már ki spani de az eleje megtartotta elég szépen.giszo wrote:A nap "legmelegebb" reszet el is felejtettem. Hazafele mindent osszepakoltunk, elindultunk Sarvar fele. Ket autoval jottunk, mert Lojzi BMW-jet is haza kellett hozni, igy en jottem hatul a futo utan. Egyszer csak a nagy zotykolodesben azt latom, hogy a futorol az egyik motor balra lefittyed. Nyomom a dudat ezerrel, hogy Balazs azonnal alljon meg, de a nagy futyoreszes kozben csak kesobb vette eszre, elotte meg egy vasuti atjaron atrongyoltunk ugy, hogy az egyik motor 90 fokban fekudt a futon.
Megallas utan konstataltuk a helyzetet, hogy az egyik spanifer elszakdt, a balos labtarto a futonak a sarvedojet atutotte, de szerencsere megtartotta, igy leesni nem tudott. Viszonylag kis szenvedes aran sikerult ujra feltornaszni a helyere es konstataltuk, hogy nincsen semmi serules. A Sarvar utani OMV kuton az osszes spaniferunket amit potba hoztunk magunkal meg rakotottuk a motorra, hogy tutira fentmaradjon.
Pannóniaring
Moderator: ddt500
Re: Pannóniaring
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Nincs rendes első kerék befogó a futón? Mert nekünk is akadt már ki spani de az eleje megtartotta elég szépen.giszo wrote:A nap "legmelegebb" reszet el is felejtettem. Hazafele mindent osszepakoltunk, elindultunk Sarvar fele. Ket autoval jottunk, mert Lojzi BMW-jet is haza kellett hozni, igy en jottem hatul a futo utan. Egyszer csak a nagy zotykolodesben azt latom, hogy a futorol az egyik motor balra lefittyed. Nyomom a dudat ezerrel, hogy Balazs azonnal alljon meg, de a nagy futyoreszes kozben csak kesobb vette eszre, elotte meg egy vasuti atjaron atrongyoltunk ugy, hogy az egyik motor 90 fokban fekudt a futon.
Megallas utan konstataltuk a helyzetet, hogy az egyik spanifer elszakdt, a balos labtarto a futonak a sarvedojet atutotte, de szerencsere megtartotta, igy leesni nem tudott. Viszonylag kis szenvedes aran sikerult ujra feltornaszni a helyere es konstataltuk, hogy nincsen semmi serules. A Sarvar utani OMV kuton az osszes spaniferunket amit potba hoztunk magunkal meg rakotottuk a motorra, hogy tutira fentmaradjon.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Pannóniaring
A nap "legmelegebb" reszet el is felejtettem. Hazafele mindent osszepakoltunk, elindultunk Sarvar fele. Ket autoval jottunk, mert Lojzi BMW-jet is haza kellett hozni, igy en jottem hatul a futo utan. Egyszer csak a nagy zotykolodesben azt latom, hogy a futorol az egyik motor balra lefittyed. Nyomom a dudat ezerrel, hogy Balazs azonnal alljon meg, de a nagy futyoreszes kozben csak kesobb vette eszre, elotte meg egy vasuti atjaron atrongyoltunk ugy, hogy az egyik motor 90 fokban fekudt a futon.
Megallas utan konstataltuk a helyzetet, hogy az egyik spanifer elszakdt, a balos labtarto a futonak a sarvedojet atutotte, de szerencsere megtartotta, igy leesni nem tudott. Viszonylag kis szenvedes aran sikerult ujra feltornaszni a helyere es konstataltuk, hogy nincsen semmi serules. A Sarvar utani OMV kuton az osszes spaniferunket amit potba hoztunk magunkal meg rakotottuk a motorra, hogy tutira fentmaradjon.
Megallas utan konstataltuk a helyzetet, hogy az egyik spanifer elszakdt, a balos labtarto a futonak a sarvedojet atutotte, de szerencsere megtartotta, igy leesni nem tudott. Viszonylag kis szenvedes aran sikerult ujra feltornaszni a helyere es konstataltuk, hogy nincsen semmi serules. A Sarvar utani OMV kuton az osszes spaniferunket amit potba hoztunk magunkal meg rakotottuk a motorra, hogy tutira fentmaradjon.
Re: Pannóniaring
Video nincsen, mert az SBK technikan valo drasztikus sulycsokkentes miatt mar nem fer fel a kamera.ddt500 wrote:Ez szép. Videó?
Ami egyebkent a nap tobbi reszet illeti... csutortokon meg ugy voltunk vele, hogy reggel 9kor nem akarunk felmenni, mert azert eleg huvos lesz. Reggel olyan 8:45 magassagaban azert egesz jonak tunt a homerseklet egy kis tapogatozasra, szoval elgondolkodtunk rajta, hogy megis felmegyunk. Balazs amikor szerette volna a guminyomast ellenorizni, akkor tunt fel, hogy a 90 fokos szelep rossz iranyba nez, igy valoszinuleg a kerek forditva van bent. Igy is volt, szoval a 9 oras felmenetel helyett inkabb egy kerekszerelessel kezdtunk. 10kor mar fel is mentunk, SC2-vel probalkoztunk elso nekifutasra mindketten, mert azert nem volt egy nagy meleg. Sikerult is rogton egy 2:10-es idovel nyitni, viszont valamelyik korben egy istentelen nagyot csuszott a motor a kishazas kigyorsitason. Valoszinuleg huvos volt meg neki, illetve az elszantsagom is nagyobb volt, mint a tapadas, ugyhogy egy pillanat alatt a motor tetejen talaltam magamat, de sikerult megfogni. A 11 es 12 oras felmenetelekben is maradt az SC2, mert a gumikep szep volt, viszont a balosokban ereztem, hogy kicsit maszkal a motor alattam, szoval nem volt nagy bizodalmam benne. A verseny elott el is kezdtunk tanakodni, hogy mivel kellene menni. Vegul megkerdeztuk az 1-es boxban Gerieket, hogy milyen az aszfalthomerseklet (34-36 fok volt), illetve Indiannal (sry a becenevert, ha esetleg olvassa) is beszeltunk, aki azt javasolta, hogy inkabb SC1-et tegyunk fel.
Balazs versenyen rogton az elso korben a 2-es kanyarban pont elotte esett valaki, akit 100%-osan kikerulni mar nem igazan tudott, igy a labat kicsit megutotte az elso kerekkel. Probaltuk a tagot megkeresni es megkerdezni, hogy jol van-e, de nem talaltuk meg.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Ez szép. Videó?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Pannóniaring
A tegnapi Phoenix napon egy hihetetlen jot sikerult versenyeznem. A szokasos elbaszott rajt utan, ami a gyakorlatlansagbol fakad, az elso 4 kanyarban ddt tanacsara bevallalosabban probaltam menni, nem beallni a fekezok moge, igy rengeteg poziciot sikerult visszanyerni mar az elejen. Utana egy BMW-vel kezdtem el harcolni, akire rendre raestem, de sajnos az erokulonbseg miatt nem tudtam jol megfogni, pedig ereztem, hogy feltart. Biztos o is erezte a feszultseget ezert a 6-os kanyart ki is egyenesitette a fuvon, igy at is adta a helyet. Ezek utan sikerult utolernem egy 4 fos leszakadt reszt, akikkel kb. hasonlo tempot mentunk. A negyes vegen egy (hatulrol) sarga GSXR ment, akire a palya elso szakaszaban allandoan raestem, a kozepen kicsit kezdett talan elnyulni, de a kishazas visszaforditonal megint a seggeben voltam. Ez ment kb. 2 koron at, majd egy eletem egy halalom, a 10-es kanyar elott (gyors jobbos utan) beszurtam melle es sikerult is elfordulnom elotte. Ezek utan ismet johetett a sajat ritmus, hogy utolerjem a maradek harom, meg megfoghato arcot, mert picit kezdtunk lemaradni toluk. Nagyjabol egy kor es sikerult is utolerni oket, leghatul egy Ducati ment talan. Nagyobb tempom tisztan most sem volt, hogy csak ugy levegyem, de a korabbiakbol erot meritve a 10-es kanyar elott neki is beszurtam belulrol es az elohoz mintajara ot is sikerult levenni. Amikor a kor vegen rafordultunk a celegyenesre, akkor neztem volna, hogy hany kor van meg hatra, hatha a masik ket arcot is sikerul megfogni, de vegul a kockas zaszlot lattam meg lobogni. Igy a 26. helyrol rajtolva 21.kent sikerult beerni, ezzel mind idoben, mind elmenyben eletem eddigi legjobb versenyet futva.
A versenyrol a hivatalos idomeres eredmenye:
Ha jol szamolok, akkor az optimalis kor valahol 2:08.5 kornyeken lett volna, ami biztato.
A versenyrol a hivatalos idomeres eredmenye:
Ha jol szamolok, akkor az optimalis kor valahol 2:08.5 kornyeken lett volna, ami biztato.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
Full beteg, milyen adatokat néz már a telemetria!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Pannóniaring
A TC dolgozik szepen.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Érdekesség.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- vadhorgász
- Posts: 55
- Joined: 2014.08.25. 18:52
- Motorom: zx6r -2006
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
- Location: Budapest
Re: Pannóniaring
Köszi!VIK-001 wrote:ahogy mondani szokták nem a részvétel az eredmény a fontos...vadhorgász wrote:Sziasztok,
vidiket megnézve jól mentél
bár az én véleményem nem mérvadó...
Már látom, mit kell gyakorolnom a következő pályanapon.
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Pannóniaring
ahogy mondani szokták nem a részvétel az eredmény a fontos...vadhorgász wrote:Sziasztok,
vidiket megnézve jól mentél
bár az én véleményem nem mérvadó...
- vadhorgász
- Posts: 55
- Joined: 2014.08.25. 18:52
- Motorom: zx6r -2006
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
- Location: Budapest
Re: Pannóniaring
Szabad edzés:
Verseny:
Verseny:
- vadhorgász
- Posts: 55
- Joined: 2014.08.25. 18:52
- Motorom: zx6r -2006
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
- Location: Budapest
Re: Pannóniaring
Sziasztok,
Megtöröm a hallgatást és végre beszámolót írok én is.
Pannónia Ring 2016.07.15 Phenix nap.
A motoron vacakolt a 3-as a legutóbbi pályanapon ezért egyenesen Ago-hoz vittük Tibivel.
Múlt héten sikerült alkatrészt vennem így Agoék a héten újra talpra állították a paripát. Köszi Ago, Zoli még egyszer.
A csütörtöki indulás kalandosra sikerült, mert addig hezitáltam, hogy menjek-ne menjek, hogy itt hagytak.
Gyorsan béreltem egy furgont Tibinél felvettem a spanit, ruhát egyebeket, aztán Ago-nál a motort, aztán az öcsémet. Éjfélre érkeztünk a pályára. Hajnalban keltem és elsőként regisztráltam, gyorsan letudtam a gépátvételt és béreltem boxot. Hamarosan megérkeztek a cimborák, Kovács Zoli, Varga Balázs és Esztergályos János.
A motorra felszereltem a múltkori Metzeller K2-vel szerelt felnit a másikra pedig felrakattam egy Dunlop medium endurance gumit amire a gumis azt mondta, hogy túl kemény lesz.
Az második menetre mentem fel először, szokás szerint lassan, óvatosan kezdtem. Nem is sikerült csak 2:33-at menni. A motor szépen muzsikált és a gumit is jónak éreztem.
A kövezkező menetre kicsit összeszedtem magam és elkezdtem koncentrálni a megfelelő sebességfokozatokra és elhagyni a felesleges fékezéseket. Meg is lett az eredménye PB.: 2:27.
A harmadik felmenetelben folytattam a tudatos építkezést és sikerült nagyot előre lépnem PB: 2:23,2.
Az eredményem a TK 21. rajthelyéhez volt elég.
A versenyt a bal szélről kezdtem a közepes rajt után nem tudtam jól helyezkedni és több pozíciót is veszítettem. A gyenge első körnek az lett az eredménye, hogy beragadtam egy lassabb csapat mögé. Azt gondoltam, hogy korai, jó kigyorsítással és kései fékezéssel előzök az 5-ös kanyar előtt. A tervem nem jött be, mert kigyorsításokon elkezdett csúszkálni a motor hátulja, így nem előztem, hanem engem előztek. A végén 20. lettem és 2:26 volt a legjobb köröm. Nagyon csalódott és elégedetlen voltam a saját teljesítményemmel.
Nem mertem eléggé közel menni, hogy előzzek. Ezen még lesz mit javítani. A verseny után 2 tizeddel magasabb nyomás volt a gumiban, mint kellett vona ezért csúszkáltam. Valószínűleg érdemes lett volna Dunlopra váltani.
Esztergályos János box társunk 3. lett a TK-ban PB-vel.
Némi unszulásra még mentem egy menetet amiben már csak egy laza levezetőt motoroztam (ez is gyorsabb volt, mint legutóbb a legjobb), a gumi el is fogyott teljesen.
A folyamatosan ingadozó hűvös hőmérséklet és az erős, dobáló szél, több áldozatot is szedett. Egy kawa-s srác a 13-as kanyar előtti egyenesben az ugratón vágott egy nagy egykereket aztán az oldalszélnek köszönhetően szabályosan elrepült. A motor eleje leszakadt.
Chrobák Jani is esett egy kisebbet.
A szervezés nagyon jó volt. Az időjárás miatt, nem voltak sokan.
A csapat menedzserem és mentorom nagyon hiányzott a boxból
Megtöröm a hallgatást és végre beszámolót írok én is.
Pannónia Ring 2016.07.15 Phenix nap.
A motoron vacakolt a 3-as a legutóbbi pályanapon ezért egyenesen Ago-hoz vittük Tibivel.
Múlt héten sikerült alkatrészt vennem így Agoék a héten újra talpra állították a paripát. Köszi Ago, Zoli még egyszer.
A csütörtöki indulás kalandosra sikerült, mert addig hezitáltam, hogy menjek-ne menjek, hogy itt hagytak.
Gyorsan béreltem egy furgont Tibinél felvettem a spanit, ruhát egyebeket, aztán Ago-nál a motort, aztán az öcsémet. Éjfélre érkeztünk a pályára. Hajnalban keltem és elsőként regisztráltam, gyorsan letudtam a gépátvételt és béreltem boxot. Hamarosan megérkeztek a cimborák, Kovács Zoli, Varga Balázs és Esztergályos János.
A motorra felszereltem a múltkori Metzeller K2-vel szerelt felnit a másikra pedig felrakattam egy Dunlop medium endurance gumit amire a gumis azt mondta, hogy túl kemény lesz.
Az második menetre mentem fel először, szokás szerint lassan, óvatosan kezdtem. Nem is sikerült csak 2:33-at menni. A motor szépen muzsikált és a gumit is jónak éreztem.
A kövezkező menetre kicsit összeszedtem magam és elkezdtem koncentrálni a megfelelő sebességfokozatokra és elhagyni a felesleges fékezéseket. Meg is lett az eredménye PB.: 2:27.
A harmadik felmenetelben folytattam a tudatos építkezést és sikerült nagyot előre lépnem PB: 2:23,2.
Az eredményem a TK 21. rajthelyéhez volt elég.
A versenyt a bal szélről kezdtem a közepes rajt után nem tudtam jól helyezkedni és több pozíciót is veszítettem. A gyenge első körnek az lett az eredménye, hogy beragadtam egy lassabb csapat mögé. Azt gondoltam, hogy korai, jó kigyorsítással és kései fékezéssel előzök az 5-ös kanyar előtt. A tervem nem jött be, mert kigyorsításokon elkezdett csúszkálni a motor hátulja, így nem előztem, hanem engem előztek. A végén 20. lettem és 2:26 volt a legjobb köröm. Nagyon csalódott és elégedetlen voltam a saját teljesítményemmel.
Nem mertem eléggé közel menni, hogy előzzek. Ezen még lesz mit javítani. A verseny után 2 tizeddel magasabb nyomás volt a gumiban, mint kellett vona ezért csúszkáltam. Valószínűleg érdemes lett volna Dunlopra váltani.
Esztergályos János box társunk 3. lett a TK-ban PB-vel.
Némi unszulásra még mentem egy menetet amiben már csak egy laza levezetőt motoroztam (ez is gyorsabb volt, mint legutóbb a legjobb), a gumi el is fogyott teljesen.
A folyamatosan ingadozó hűvös hőmérséklet és az erős, dobáló szél, több áldozatot is szedett. Egy kawa-s srác a 13-as kanyar előtti egyenesben az ugratón vágott egy nagy egykereket aztán az oldalszélnek köszönhetően szabályosan elrepült. A motor eleje leszakadt.
Chrobák Jani is esett egy kisebbet.
A szervezés nagyon jó volt. Az időjárás miatt, nem voltak sokan.
A csapat menedzserem és mentorom nagyon hiányzott a boxból
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Na 10 év alatt 4x is eljutottam a Pringre.
Agóhoz kiérve a motor nem volt éppen kész. "Ja a váltót még nem fordítottuk meg." Ez az ártatlannak tűnő mondat egy 4,5 órás szerelésbe torkollott. Akkor indultunk Pestről amikor érkeznünk kellett volna. Szerencsére a helyi erők rugalmasan álltak a kérdéshez így volt hol aludnunk.
Az odaút eseménytelenül telt.
Reggel szikrázó napsütésre és 6 fokra ébredtünk. A regisztrálás simán ment de én az első menetet kihagytam mert fáztam.
Igazság szerint semmilyen különösebb tervem célom nem volt. Csak legyen végre jó a moci. Lelövöm a poént a moci jó lett. Sőt mondhatni tökéletes.
Változtatások. Váltó megfordítva, elől -1 fog, fékkar javítva így már beljebb tudtam állítani és jól működik a gyorsváltó. A gumi maradt a hringes.
Első menetben pilinckázás, próbálgatás 2:17 valami. Második menetben lendületgyűjtés 2:13. Harmadik legjobb menetemben 2:11.
Ezen a pályán sokkal élvezetesebb a 600-as. Nem egykerekezik állandóan, sokkal könnyebb átdobálni egyik oldalról a másikra és úgy alapvetően békésebb.
Az áttétel olyan jó lett, hogy majdnem ledurrant a 6-ik. Mondjuk ettől függetlenül a nap végéig kísérletezgettem a megfelelő váltófokozatokkal néhány kanyarban.
Most már tudom mi lenne a jó de már késő.
Szóval nem indultam a versenyen. 12 óráig kellett regisztrálni, én addigra két meneten voltam túl és még annyira csak a pályát tanultam, hogy nem akartam ott erőlködni. Ez később hibás döntésnek bizonyult. Ugyan is délután megfordul a menetrend aminek következtében a 3-ik és a 4-ik menetem között 4 óra telt el!
Az utolsó menet amit le is kameráztam mintha az első lett volna. 2:13 és bénázás rogyásig. Szarok a kigyorsítások, nem megyek bele elég gyorsan a nyújtott kanyarokba, alacsony fordulatról gyorsítok ki meg ilyenek.
Mindegy azért majd felrakom a videót.
Sajnos nem sikerült 10 alá menni de majd legközelebb. Így is pb-t futottam (bár ez inkább a szar pb-nek köszönhető! ) Kezdek összebarátkozni a mocival. Jó lesz ez.
Agóhoz kiérve a motor nem volt éppen kész. "Ja a váltót még nem fordítottuk meg." Ez az ártatlannak tűnő mondat egy 4,5 órás szerelésbe torkollott. Akkor indultunk Pestről amikor érkeznünk kellett volna. Szerencsére a helyi erők rugalmasan álltak a kérdéshez így volt hol aludnunk.
Az odaút eseménytelenül telt.
Reggel szikrázó napsütésre és 6 fokra ébredtünk. A regisztrálás simán ment de én az első menetet kihagytam mert fáztam.
Igazság szerint semmilyen különösebb tervem célom nem volt. Csak legyen végre jó a moci. Lelövöm a poént a moci jó lett. Sőt mondhatni tökéletes.
Változtatások. Váltó megfordítva, elől -1 fog, fékkar javítva így már beljebb tudtam állítani és jól működik a gyorsváltó. A gumi maradt a hringes.
Első menetben pilinckázás, próbálgatás 2:17 valami. Második menetben lendületgyűjtés 2:13. Harmadik legjobb menetemben 2:11.
Ezen a pályán sokkal élvezetesebb a 600-as. Nem egykerekezik állandóan, sokkal könnyebb átdobálni egyik oldalról a másikra és úgy alapvetően békésebb.
Az áttétel olyan jó lett, hogy majdnem ledurrant a 6-ik. Mondjuk ettől függetlenül a nap végéig kísérletezgettem a megfelelő váltófokozatokkal néhány kanyarban.
Most már tudom mi lenne a jó de már késő.
Szóval nem indultam a versenyen. 12 óráig kellett regisztrálni, én addigra két meneten voltam túl és még annyira csak a pályát tanultam, hogy nem akartam ott erőlködni. Ez később hibás döntésnek bizonyult. Ugyan is délután megfordul a menetrend aminek következtében a 3-ik és a 4-ik menetem között 4 óra telt el!
Az utolsó menet amit le is kameráztam mintha az első lett volna. 2:13 és bénázás rogyásig. Szarok a kigyorsítások, nem megyek bele elég gyorsan a nyújtott kanyarokba, alacsony fordulatról gyorsítok ki meg ilyenek.
Mindegy azért majd felrakom a videót.
Sajnos nem sikerült 10 alá menni de majd legközelebb. Így is pb-t futottam (bár ez inkább a szar pb-nek köszönhető! ) Kezdek összebarátkozni a mocival. Jó lesz ez.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Pannóniaring
nekem hétköznap nem jó júliusban :(