Pannóniaring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
vadhorgász
Posts: 55
Joined: 2014.08.25. 18:52
Motorom: zx6r -2006
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
Location: Budapest

Re: Pannóniaring

Post by vadhorgász »

Megcélzom a 07.17-i pályanapot.
Vik megyünk együtt, ha igen foglalok szállást.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

Alpok Adria Roland Resch 1:53.5. :shock:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

Ez el is várható tőlük. :grin:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by viking »

ddt500 wrote:
Ez még első nap volt.
Másnap Laverty 1:52,2-t, Lowes 1:52,4-et ment.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by viking »

:smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

26-a nem holnap lesz. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pannóniaring

Post by viking »

Kéne! Villámgyorsan le kéne szervizelni az Öreglányt és utána műszakiztatni (szombaton lejárt :cry: ).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote: Aztán egyszer szépen ledolgoztam a kanyarokban a hátrányomat egy S1000RR-től, és jött a célegyenes, ahol gondoltam, el fog lépni csúnyán, de nem. Talán csak nem mert teligázt húzni a faszi, de csak annyit távolodott, hogy még ki tudtam fékezni a végén.
:lol:

A régi dunlopokkal vigyázni kell. :smt018
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Pannóniaring

Post by VIK-001 »

kevesebbet kell inni beszámoló írás előtt...
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Pannóniaring

Post by Blade_RRunner »

Kész vagyok még mindig. Fogalmazni sem tudok.
Blade_RRunner wrote: Az első felmenetelben csak kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben, és a felénél vége is lett, mert menteni kellett. Ez egyébként sajnos jellemző volt az elején. A Kezdő csop min dkét első menete félbeszakadt (a második valójában el is maradt) mentés miatt. Sosem fogom megérteni, hogy egy lassabb csoportban, miért kell rögtön a nap elején feszegetni a határokat. Márpedig itt az ment. Hullottak is. : jaaaj :
A második menetben aztán bejött, hogy végre nem egy év telt el két Pring látogatás közt, hanem egy hónap.
- Szóval a Kezdőben baszták el az önjelölt Rossik az első két menetet. Én a középső csoportban mentem, ott "csak" az elsőt.
Blade_RRunner wrote:Az unatkozástól a remek 7 éves őskövület, nem-NTEC Dunlop hátsó is gondoskodott.

Az unatkozás mentes napról a hátsó gumi is gondoskodott.
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Pannóniaring

Post by Blade_RRunner »

Az előző, új pályacsúcsos hsz-ek után beszámolót írni kicsit röhejes a részemről, de azért írok pár sort.

G..ci meleg volt. Főleg délután. 36 fok; a pálya aszfaltját nem tudtam megmérni, de célegyenes melletti "bámészkodó" betonlapjain 58 fokot mértem, a boxutca szürke betonján meg 48-at. A fekete aszfalt sztem lehetett 60 fokos.

Az első felmenetelben csak kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben, és a felénél vége is lett, mert menteni kellett. Ez egyébként sajnos jellemző volt az elején. A Kezdő csop min dkét első menete félbeszakadt (a második valójában el is maradt) mentés miatt. Sosem fogom megérteni, hogy egy lassabb csoportban, miért kell rögtön a nap elején feszegetni a határokat. Márpedig itt az ment. Hullottak is. : jaaaj :
A második menetben aztán bejött, hogy végre nem egy év telt el két Pring látogatás közt, hanem egy hónap. Nem volt még hőség, volt még erőnlétem, és ráéreztem a saját ritmusomra. Olyan helyeken volt lent a térdem, ahol előtte sosem, vagy csak elvétve, stb. Sajnos ekkor még nem volt fent köridőmérő, pedig érzésre ez volt a legjobb felmenetelem. Aztán feltettem a mérőt, de onnantól már mindig forgalomba kerültem, aztán elfogyott az erőnlét. Így is sikerült egy lélektani, hangyafasznyi mértékben (0.5 mp) javítanom a legjobb időmön, úgyhogy megvolt, amiért mentem.
Innentől azért már fokozódott a hőség, fogyott az erőm, és minden felmenetelben meg kellett küzdenem azzal 2-3 emberrel, aki rögtön az első körben próbálta a maximumot nyújtani, amihez nekem azért kell 1-2 kör. Megelőztek, aztán ahogy belejöttem, fordult a kocka, és dolgozhattam át magam rajtuk. Nem volt nagy különbség, így nem volt egyszerű. Ezzel (és persze néha közben még 2-3 gyorsabb ember jobbról-balról "támogatott", hogy végképp ne unatkozzak) kb. a végére is jártam az erőmnek, úgyhogy a nagy áttörés elmaradt.

Az ebéddel nem jártam jól. Tudtam, hogy ha nem eszek, az lesz a baj, de sajnos az egy tányér spagetti sem volt jó megoldás. A délutáni első menetben gyak. homokzsákként ültem a motoron, és alig kaptam levegőt a menet végén. Az utolsó menetben még jó voltam egy 19-re, de legközelebb csak egy levest eszek sztem ebédre. :)

Az unatkozástól a remek 7 éves őskövület, nem-NTEC Dunlop hátsó is gondoskodott. Amikor próbáltam sietni, a 4-esből kigyorsításon keresztbe állt alattam a motor. Szinte mindenki mást mondott tuti gumi nyomásra, úgyhogy mentem a saját fejem után és leengedtem 1.95-ről 1.75-re. Vagy ez segített valamit, vagy az, hogy innentől elektronika mentes ezres módon adva a gázt mentem, de "csak" egyszer ijesztett rám a házasból kifelé. Mindenesetre itt vége a spúrkodásomnak. Eddig nem volt vele gondom, kopásjelző még bőven mutat húst, ezért nem cseréltem le. Most le fogom!

A melegben én kimondottam érezni véltem, hogy lustább a motor, nem harap úgy. Aztán egyszer szépen ledolgoztam a kanyarokban a hátrányomat egy S1000RR-től, és jött a célegyenes, ahol gondoltam, el fog lépni csúnyán, de nem. Talán csak nem mert teligázt húzni a faszi, de csak annyit távolodott, hogy még ki tudtam fékezni a végén.

Sokan voltunk, meleg volt, de azért meglett, amiért mentem. Legközelebb szeretném összerakni a lendületet a pontossággal, és 17-et menni. Talán a TK-n is indulni...
Attachments
6-11-2014 11-27-28 AM.jpg
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pannóniaring

Post by ddt500 »

ddt500 wrote:
ddt500 wrote:
ddt500 wrote:Halbich 1:54.099 SBK-ban. Laza 1,5mp adott a másodiknak.
Update. Resch 1:53.578, Halbich 1:53.632! :shock:
Versenyen Halbich 53.2.
1:53.288 ez az új pályacsúcs.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Pályanapok”