Pannóniaring
Moderator: ddt500
- vadhorgász
- Posts: 55
- Joined: 2014.08.25. 18:52
- Motorom: zx6r -2006
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
- Location: Budapest
Re: Pannóniaring
Megcélzom a 07.17-i pályanapot.
Vik megyünk együtt, ha igen foglalok szállást.
Vik megyünk együtt, ha igen foglalok szállást.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Alpok Adria Roland Resch 1:53.5.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Ez el is várható tőlük.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
Ez még első nap volt.ddt500 wrote:
Másnap Laverty 1:52,2-t, Lowes 1:52,4-et ment.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
26-a nem holnap lesz.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pannóniaring
Kéne! Villámgyorsan le kéne szervizelni az Öreglányt és utána műszakiztatni (szombaton lejárt ).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
Blade_RRunner wrote: Aztán egyszer szépen ledolgoztam a kanyarokban a hátrányomat egy S1000RR-től, és jött a célegyenes, ahol gondoltam, el fog lépni csúnyán, de nem. Talán csak nem mert teligázt húzni a faszi, de csak annyit távolodott, hogy még ki tudtam fékezni a végén.
A régi dunlopokkal vigyázni kell.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Pannóniaring
kevesebbet kell inni beszámoló írás előtt...
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Kész vagyok még mindig. Fogalmazni sem tudok.
Az unatkozás mentes napról a hátsó gumi is gondoskodott.
- Szóval a Kezdőben baszták el az önjelölt Rossik az első két menetet. Én a középső csoportban mentem, ott "csak" az elsőt.Blade_RRunner wrote: Az első felmenetelben csak kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben, és a felénél vége is lett, mert menteni kellett. Ez egyébként sajnos jellemző volt az elején. A Kezdő csop min dkét első menete félbeszakadt (a második valójában el is maradt) mentés miatt. Sosem fogom megérteni, hogy egy lassabb csoportban, miért kell rögtön a nap elején feszegetni a határokat. Márpedig itt az ment. Hullottak is.
A második menetben aztán bejött, hogy végre nem egy év telt el két Pring látogatás közt, hanem egy hónap.
Blade_RRunner wrote:Az unatkozástól a remek 7 éves őskövület, nem-NTEC Dunlop hátsó is gondoskodott.
Az unatkozás mentes napról a hátsó gumi is gondoskodott.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Pannóniaring
Az előző, új pályacsúcsos hsz-ek után beszámolót írni kicsit röhejes a részemről, de azért írok pár sort.
G..ci meleg volt. Főleg délután. 36 fok; a pálya aszfaltját nem tudtam megmérni, de célegyenes melletti "bámészkodó" betonlapjain 58 fokot mértem, a boxutca szürke betonján meg 48-at. A fekete aszfalt sztem lehetett 60 fokos.
Az első felmenetelben csak kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben, és a felénél vége is lett, mert menteni kellett. Ez egyébként sajnos jellemző volt az elején. A Kezdő csop min dkét első menete félbeszakadt (a második valójában el is maradt) mentés miatt. Sosem fogom megérteni, hogy egy lassabb csoportban, miért kell rögtön a nap elején feszegetni a határokat. Márpedig itt az ment. Hullottak is.
A második menetben aztán bejött, hogy végre nem egy év telt el két Pring látogatás közt, hanem egy hónap. Nem volt még hőség, volt még erőnlétem, és ráéreztem a saját ritmusomra. Olyan helyeken volt lent a térdem, ahol előtte sosem, vagy csak elvétve, stb. Sajnos ekkor még nem volt fent köridőmérő, pedig érzésre ez volt a legjobb felmenetelem. Aztán feltettem a mérőt, de onnantól már mindig forgalomba kerültem, aztán elfogyott az erőnlét. Így is sikerült egy lélektani, hangyafasznyi mértékben (0.5 mp) javítanom a legjobb időmön, úgyhogy megvolt, amiért mentem.
Innentől azért már fokozódott a hőség, fogyott az erőm, és minden felmenetelben meg kellett küzdenem azzal 2-3 emberrel, aki rögtön az első körben próbálta a maximumot nyújtani, amihez nekem azért kell 1-2 kör. Megelőztek, aztán ahogy belejöttem, fordult a kocka, és dolgozhattam át magam rajtuk. Nem volt nagy különbség, így nem volt egyszerű. Ezzel (és persze néha közben még 2-3 gyorsabb ember jobbról-balról "támogatott", hogy végképp ne unatkozzak) kb. a végére is jártam az erőmnek, úgyhogy a nagy áttörés elmaradt.
Az ebéddel nem jártam jól. Tudtam, hogy ha nem eszek, az lesz a baj, de sajnos az egy tányér spagetti sem volt jó megoldás. A délutáni első menetben gyak. homokzsákként ültem a motoron, és alig kaptam levegőt a menet végén. Az utolsó menetben még jó voltam egy 19-re, de legközelebb csak egy levest eszek sztem ebédre. :)
Az unatkozástól a remek 7 éves őskövület, nem-NTEC Dunlop hátsó is gondoskodott. Amikor próbáltam sietni, a 4-esből kigyorsításon keresztbe állt alattam a motor. Szinte mindenki mást mondott tuti gumi nyomásra, úgyhogy mentem a saját fejem után és leengedtem 1.95-ről 1.75-re. Vagy ez segített valamit, vagy az, hogy innentől elektronika mentes ezres módon adva a gázt mentem, de "csak" egyszer ijesztett rám a házasból kifelé. Mindenesetre itt vége a spúrkodásomnak. Eddig nem volt vele gondom, kopásjelző még bőven mutat húst, ezért nem cseréltem le. Most le fogom!
A melegben én kimondottam érezni véltem, hogy lustább a motor, nem harap úgy. Aztán egyszer szépen ledolgoztam a kanyarokban a hátrányomat egy S1000RR-től, és jött a célegyenes, ahol gondoltam, el fog lépni csúnyán, de nem. Talán csak nem mert teligázt húzni a faszi, de csak annyit távolodott, hogy még ki tudtam fékezni a végén.
Sokan voltunk, meleg volt, de azért meglett, amiért mentem. Legközelebb szeretném összerakni a lendületet a pontossággal, és 17-et menni. Talán a TK-n is indulni...
G..ci meleg volt. Főleg délután. 36 fok; a pálya aszfaltját nem tudtam megmérni, de célegyenes melletti "bámészkodó" betonlapjain 58 fokot mértem, a boxutca szürke betonján meg 48-at. A fekete aszfalt sztem lehetett 60 fokos.
Az első felmenetelben csak kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben, és a felénél vége is lett, mert menteni kellett. Ez egyébként sajnos jellemző volt az elején. A Kezdő csop min dkét első menete félbeszakadt (a második valójában el is maradt) mentés miatt. Sosem fogom megérteni, hogy egy lassabb csoportban, miért kell rögtön a nap elején feszegetni a határokat. Márpedig itt az ment. Hullottak is.
A második menetben aztán bejött, hogy végre nem egy év telt el két Pring látogatás közt, hanem egy hónap. Nem volt még hőség, volt még erőnlétem, és ráéreztem a saját ritmusomra. Olyan helyeken volt lent a térdem, ahol előtte sosem, vagy csak elvétve, stb. Sajnos ekkor még nem volt fent köridőmérő, pedig érzésre ez volt a legjobb felmenetelem. Aztán feltettem a mérőt, de onnantól már mindig forgalomba kerültem, aztán elfogyott az erőnlét. Így is sikerült egy lélektani, hangyafasznyi mértékben (0.5 mp) javítanom a legjobb időmön, úgyhogy megvolt, amiért mentem.
Innentől azért már fokozódott a hőség, fogyott az erőm, és minden felmenetelben meg kellett küzdenem azzal 2-3 emberrel, aki rögtön az első körben próbálta a maximumot nyújtani, amihez nekem azért kell 1-2 kör. Megelőztek, aztán ahogy belejöttem, fordult a kocka, és dolgozhattam át magam rajtuk. Nem volt nagy különbség, így nem volt egyszerű. Ezzel (és persze néha közben még 2-3 gyorsabb ember jobbról-balról "támogatott", hogy végképp ne unatkozzak) kb. a végére is jártam az erőmnek, úgyhogy a nagy áttörés elmaradt.
Az ebéddel nem jártam jól. Tudtam, hogy ha nem eszek, az lesz a baj, de sajnos az egy tányér spagetti sem volt jó megoldás. A délutáni első menetben gyak. homokzsákként ültem a motoron, és alig kaptam levegőt a menet végén. Az utolsó menetben még jó voltam egy 19-re, de legközelebb csak egy levest eszek sztem ebédre. :)
Az unatkozástól a remek 7 éves őskövület, nem-NTEC Dunlop hátsó is gondoskodott. Amikor próbáltam sietni, a 4-esből kigyorsításon keresztbe állt alattam a motor. Szinte mindenki mást mondott tuti gumi nyomásra, úgyhogy mentem a saját fejem után és leengedtem 1.95-ről 1.75-re. Vagy ez segített valamit, vagy az, hogy innentől elektronika mentes ezres módon adva a gázt mentem, de "csak" egyszer ijesztett rám a házasból kifelé. Mindenesetre itt vége a spúrkodásomnak. Eddig nem volt vele gondom, kopásjelző még bőven mutat húst, ezért nem cseréltem le. Most le fogom!
A melegben én kimondottam érezni véltem, hogy lustább a motor, nem harap úgy. Aztán egyszer szépen ledolgoztam a kanyarokban a hátrányomat egy S1000RR-től, és jött a célegyenes, ahol gondoltam, el fog lépni csúnyán, de nem. Talán csak nem mert teligázt húzni a faszi, de csak annyit távolodott, hogy még ki tudtam fékezni a végén.
Sokan voltunk, meleg volt, de azért meglett, amiért mentem. Legközelebb szeretném összerakni a lendületet a pontossággal, és 17-et menni. Talán a TK-n is indulni...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pannóniaring
1:53.288 ez az új pályacsúcs.ddt500 wrote:Versenyen Halbich 53.2.ddt500 wrote:Update. Resch 1:53.578, Halbich 1:53.632!ddt500 wrote:Halbich 1:54.099 SBK-ban. Laza 1,5mp adott a másodiknak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"