Awe AndrisBandee wrote:Hi!
Sikeresen beregisztráltam!
Üdv, különösen a márc. 15-i Mátrásoknak...nekem sikerült azt a bizonyos balos kanyart elnéznem
Hál' Istennek nagyobb bajom nem eset nekem sem és a motoromnak sem, bár a térdemet még mindig nem tudom behajlítanni :mad:
Ami sürgősen kellene az egy deckni fedél lenne, így, ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszöném.
Amúgy isteni volt hazajönni fájó térddel és váltókar nélkül, főleg a városban:lol:
A baleset pedig tényleg úgy történt, ahogy elmondtam és ahogy ti is írtátok.
Röviden: Próbáltam az Antony és ...Tacskó után menni , ami egy darabig ment is csak aztán egy kocsit kielőzve ők elhúztak....majd, már egyedül ebbe az ominózus kanyarban találtammagam, amit nem kellő felkészültséggel vettem be. Visszagondolva nem volt olyan vészes, csak rövidebbnek gondoltam. Döntenem kellet, hogy döntök vagy fékezek. Rutintalanságom vagy az hogy nem mertem dönteni a fékezés mellett döntött....ha döntök szerintem kitudtam volna jönni a kanyarból, de ez csak ha...Na mindegy.
Fogok még a Mátrában Brillirozni :eek:
Köszönöm, hogy segítettetek!
Üdv!
Bukta topic
Moderators: ddt500, nylontacsko, viking
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Helló, mindenkinek!
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Re: Helló, mindenkinek!
Szeva Andris!Bandee wrote:Hi!
Sikeresen beregisztráltam!
Üdv, különösen a márc. 15-i Mátrásoknak...nekem sikerült azt a bizonyos balos kanyart elnéznem
Hál' Istennek nagyobb bajom nem eset nekem sem és a motoromnak sem, bár a térdemet még mindig nem tudom behajlítanni :mad:
Ami sürgősen kellene az egy deckni fedél lenne, így, ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszöném.
Amúgy isteni volt hazajönni fájó térddel és váltókar nélkül, főleg a városban:lol:
A baleset pedig tényleg úgy történt, ahogy elmondtam és ahogy ti is írtátok.
Röviden: Próbáltam az Antony és ...Tacskó után menni , ami egy darabig ment is csak aztán egy kocsit kielőzve ők elhúztak....majd, már egyedül ebbe az ominózus kanyarban találtammagam, amit nem kellő felkészültséggel vettem be. Visszagondolva nem volt olyan vészes, csak rövidebbnek gondoltam. Döntenem kellet, hogy döntök vagy fékezek. Rutintalanságom vagy az hogy nem mertem dönteni a fékezés mellett döntött....ha döntök szerintem kitudtam volna jönni a kanyarból, de ez csak ha...Na mindegy.
Fogok még a Mátrában Brillirozni :eek:
Köszönöm, hogy segítettetek!
Üdv!
Örülök hogy regisztráltál.
A térdedet pedig ha nem fogod tudni záros határidőn belül mozgatni mindenképp menj el vele orvoshoz!
Azért csalóka ha valakik mögött mész, főleg ha rutinosabbak is esetleg, mert látod melyik ívről kezdik a kanyar bemeneti ívét ill. hol fékeznek kanyar előtt.Mivel megelőztük az autót, ez által mint "segítségek" eltüntünk a szemed elöl, és kb. valahogy így nézhetted el azt a balos kanyart.Ha tudtam volna hogy ez lesz lájtosabban mentem volna az biztos.
A lényeg hogy minnél előbb gyógyulj meg, és ha tudsz mindenképp gyere el az Április 15.-re szervezett Euroringes találkozóra.ott sokat tudnál gyakorolni,fejlődni majd hogy nem kockázatmentesen.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Re: Helló, mindenkinek!
Bandee wrote:Hi!
Sikeresen beregisztráltam!
Üdv, különösen a márc. 15-i Mátrásoknak...nekem sikerült azt a bizonyos balos kanyart elnéznem
Hál' Istennek nagyobb bajom nem eset nekem sem és a motoromnak sem, bár a térdemet még mindig nem tudom behajlítanni :mad:
Ami sürgősen kellene az egy deckni fedél lenne, így, ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszöném.
Amúgy isteni volt hazajönni fájó térddel és váltókar nélkül, főleg a városban:lol:
A baleset pedig tényleg úgy történt, ahogy elmondtam és ahogy ti is írtátok.
Röviden: Próbáltam az Antony és ...Tacskó után menni , ami egy darabig ment is csak aztán egy kocsit kielőzve ők elhúztak....majd, már egyedül ebbe az ominózus kanyarban találtammagam, amit nem kellő felkészültséggel vettem be. Visszagondolva nem volt olyan vészes, csak rövidebbnek gondoltam. Döntenem kellet, hogy döntök vagy fékezek. Rutintalanságom vagy az hogy nem mertem dönteni a fékezés mellett döntött....ha döntök szerintem kitudtam volna jönni a kanyarból, de ez csak ha...Na mindegy.
Fogok még a Mátrában Brillirozni :eek:
Köszönöm, hogy segítettetek!
Üdv!
Szia Bandee!
Pozitív a pozitív hozzálásod, ez a beszéd! Lesz még döntögetés a Mátrában...!
Keresd Sirály Petit, ő tud alkatrészt szerezni! Száma: 20-483-1680
A döntésről meg annyit, hogy az aszfalt hideg volt, a gumi se melegedett fel rendesen, szal lnem az az idő volt hogy eltüntesd a rinyacsíkot!
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Helló, mindenkinek!
Hi!
Sikeresen beregisztráltam!
Üdv, különösen a márc. 15-i Mátrásoknak...nekem sikerült azt a bizonyos balos kanyart elnéznem
Hál' Istennek nagyobb bajom nem eset nekem sem és a motoromnak sem, bár a térdemet még mindig nem tudom behajlítanni :mad:
Ami sürgősen kellene az egy deckni fedél lenne, így, ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszöném.
Amúgy isteni volt hazajönni fájó térddel és váltókar nélkül, főleg a városban:lol:
A baleset pedig tényleg úgy történt, ahogy elmondtam és ahogy ti is írtátok.
Röviden: Próbáltam az Antony és ...Tacskó után menni , ami egy darabig ment is csak aztán egy kocsit kielőzve ők elhúztak....majd, már egyedül ebbe az ominózus kanyarban találtammagam, amit nem kellő felkészültséggel vettem be. Visszagondolva nem volt olyan vészes, csak rövidebbnek gondoltam. Döntenem kellet, hogy döntök vagy fékezek. Rutintalanságom vagy az hogy nem mertem dönteni a fékezés mellett döntött....ha döntök szerintem kitudtam volna jönni a kanyarból, de ez csak ha...Na mindegy.
Fogok még a Mátrában Brillirozni :eek:
Köszönöm, hogy segítettetek!
Üdv!
Sikeresen beregisztráltam!
Üdv, különösen a márc. 15-i Mátrásoknak...nekem sikerült azt a bizonyos balos kanyart elnéznem
Hál' Istennek nagyobb bajom nem eset nekem sem és a motoromnak sem, bár a térdemet még mindig nem tudom behajlítanni :mad:
Ami sürgősen kellene az egy deckni fedél lenne, így, ha valaki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszöném.
Amúgy isteni volt hazajönni fájó térddel és váltókar nélkül, főleg a városban:lol:
A baleset pedig tényleg úgy történt, ahogy elmondtam és ahogy ti is írtátok.
Röviden: Próbáltam az Antony és ...Tacskó után menni , ami egy darabig ment is csak aztán egy kocsit kielőzve ők elhúztak....majd, már egyedül ebbe az ominózus kanyarban találtammagam, amit nem kellő felkészültséggel vettem be. Visszagondolva nem volt olyan vészes, csak rövidebbnek gondoltam. Döntenem kellet, hogy döntök vagy fékezek. Rutintalanságom vagy az hogy nem mertem dönteni a fékezés mellett döntött....ha döntök szerintem kitudtam volna jönni a kanyarból, de ez csak ha...Na mindegy.
Fogok még a Mátrában Brillirozni :eek:
Köszönöm, hogy segítettetek!
Üdv!
Én pont az András mögött mentem, láttam az egész perecet...
Egy balos kanyarban belefékezett és ennek hatására a motor felállt és neki a szalagkorlátnak...szerencse hogy már kicsi volt a sebessége, sikerült egész jól lelassítanija és ha 1 méterrel odébb van a szalagkorlát akkor neki sem ütközik. (tudom nincs ha...)
Nem ment túl nagy sebességgel (szerncsére) csak egyszerűen kicsit megijedhetett a kanyartól és rádőlés helyett a fékbenyúlt ösztönössen...hasonló szitu már velem is előfordult néhányszor, gondolom ahogyan sokan másokkal is...
A másik próbléma az lehetett hogy próbált a többiek után menni és nem a saját tempóját motorozta meg az Antony elmondásából az is kiderült hogy nem rég óta motorozik az Andris. Annak ellenére jól ment!
A motorban sem lett szerncsére túl nagy kár. Az oldalidom javítás+fényezés, váltókar letörött (viszahegesztés), kuplungkar vége letört, index letört és az oldaldekli cserés...
Egy balos kanyarban belefékezett és ennek hatására a motor felállt és neki a szalagkorlátnak...szerencse hogy már kicsi volt a sebessége, sikerült egész jól lelassítanija és ha 1 méterrel odébb van a szalagkorlát akkor neki sem ütközik. (tudom nincs ha...)
Nem ment túl nagy sebességgel (szerncsére) csak egyszerűen kicsit megijedhetett a kanyartól és rádőlés helyett a fékbenyúlt ösztönössen...hasonló szitu már velem is előfordult néhányszor, gondolom ahogyan sokan másokkal is...
A másik próbléma az lehetett hogy próbált a többiek után menni és nem a saját tempóját motorozta meg az Antony elmondásából az is kiderült hogy nem rég óta motorozik az Andris. Annak ellenére jól ment!
A motorban sem lett szerncsére túl nagy kár. Az oldalidom javítás+fényezés, váltókar letörött (viszahegesztés), kuplungkar vége letört, index letört és az oldaldekli cserés...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Az ő elmondása alapján gyorsabban ment bele a kanyarba a kelleténél, érezte hogy nem fogja tudni bevenni, elsővel vészfékezett de mivel ilyenkor nem lehet dönteni a felegyenesedés miatt a motort, lefutott az útról és igen kis sebességgel elcsúszott.Utólag Ő is azt mondta hogy nem fékezni hanem még kellett volna dönteni és akkor megúszta volna.Olyan hirtelen alakul ki a baj hogy ha velem történik ez ki tudja az én reflexeim hogy döntöttek volna...kanyarba be vagy fék?Nem lehet tudni.Ha megpróbálja bevenni és nem sikerül 60-70-nél akár nagyon komoly baj is lehetett volna.Lehet így volt jobb.viking wrote:Hogyan firkázott el a szegény András ember?
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum