2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Szervezett kül- és belföldi pályanapok.Gazda és moderátor:Félsvéd
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by RB26DET »

balagee wrote:08 baze? MIlyen motor az? 08 mar a stock VB vege ido.
1198 ducati 175 LE főtengelyen és ami fontos 140 akárhány nm nyomaték.
Image
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by FélSvéd »

A bazzaz most jobban vizsgázott, kevesebbet ropogott, egyszer a célrarában csuszott meg a segge, meg nem is mondta senki hogy az egyenesben is ropogott volna.

Az elöbb rosszul irtam, Rékási Szabi 600 ban indult és ott lett 8.

750 ben csak Dezz indult, de ö is 600 assal hehe, de mindenáron versenyezni akart és besirtuk hogy indulhasson
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by balagee »

08 baze? MIlyen motor az? 08 mar a stock VB vege ido.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by almano »

Na es hogyan viselkedett a Bazazz TC az uj beallitassal? :smt017
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by aquabase »

FélSvéd wrote:Örülök hogy más is ir végre beszámolót, este lehet hogy összeszedem magam én is.
A verseny elött nagyon jo menetem volt, Janival megbeszéltük hogy én megyek elöl, ez általában nekem szárnyakat ad.
Mikor lejöttem kiderült hogy nem volt végig mögöttem. Végre összejött egy 2:20.01.
Boldogan nekiestem a gumicseréknek.
Mivel itt Dunlop Cup is volt ezért ideiglenesen elöre hátra fel került uj dunlop a bridgestone helyett.
Már sok gumit feltettem saját magam, még sosem centiroztam ki a kereket, de most ugy tünik kellett volna. A felvezetö körben már az egyenesek közepén rázott a kormány. Többször is probáltam ráhuzni a gázt de persze felesleges volt, miért múlt volna el. Igy le kellett jöjjek.
Azonnal pakolni kezdtem, és már 4 kor indultam is a pályárol svédország felé este 22.05 kor már rostocki kikötöben voltam.
Köszönet Snake-nek és Norbinak a cuccaim hazaszállitásáért.
ùtközben volt idöm gondolkozni hogy mi is lehetett. Eszembe jutott hogy kiprobálhattam volna az egyenesekben hogy a seggemet teljesen hátracsusztatom, hátha akkor nem rázott volna.
Aztán az is eszembe jutott hogy betettünk Janival 3 mm-t hátra, és a Briginek ez jot tett, de a 195/65 nek már lehet sok lett.
Eddig ugy láttam senki nem irta, de fontosnak tartom kiemelni hogy
Egedi Sanyi simán nyert, 2:08
Pizza 2. lett 600 ban 2:12, övé volt a veseny leggyorsabb köre
és Rékasi Szabi volt a legjobb magyar 750 ben, neki jutott az utolso kupa a 8. helyért.

Grat mindenkinek az uj pb-khez, Janinak, Norbinak föleg.
Predit és Luckyt tulajdonképp most ismertem meg és ennek nagyon örülök.

hiába ültél volna hátrébb, ha nincs ki centírozva, akkor úgy is rázni fog...
egyszer én is jártam már így, nekem is ki kellett állnom... :(

azért Sanyi nagyon komolyat ment... :shock:
az a 08 nagyon jó

gratulálok mindenkinek, predi neked főleg, az a 15 elég jó! :wink:
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by FélSvéd »

Örülök hogy más is ir végre beszámolót, este lehet hogy összeszedem magam én is.
A verseny elött nagyon jo menetem volt, Janival megbeszéltük hogy én megyek elöl, ez általában nekem szárnyakat ad.
Mikor lejöttem kiderült hogy nem volt végig mögöttem. Végre összejött egy 2:20.01.
Boldogan nekiestem a gumicseréknek.
Mivel itt Dunlop Cup is volt ezért ideiglenesen elöre hátra fel került uj dunlop a bridgestone helyett.
Már sok gumit feltettem saját magam, még sosem centiroztam ki a kereket, de most ugy tünik kellett volna. A felvezetö körben már az egyenesek közepén rázott a kormány. Többször is probáltam ráhuzni a gázt de persze felesleges volt, miért múlt volna el. Igy le kellett jöjjek.
Azonnal pakolni kezdtem, és már 4 kor indultam is a pályárol svédország felé este 22.05 kor már rostocki kikötöben voltam.
Köszönet Snake-nek és Norbinak a cuccaim hazaszállitásáért.
ùtközben volt idöm gondolkozni hogy mi is lehetett. Eszembe jutott hogy kiprobálhattam volna az egyenesekben hogy a seggemet teljesen hátracsusztatom, hátha akkor nem rázott volna.
Aztán az is eszembe jutott hogy betettünk Janival 3 mm-t hátra, és a Briginek ez jot tett, de a 195/65 nek már lehet sok lett.
Eddig ugy láttam senki nem irta, de fontosnak tartom kiemelni hogy
Egedi Sanyi simán nyert, 2:08
Pizza 2. lett 600 ban 2:12, övé volt a veseny leggyorsabb köre
és Rékasi Szabi volt a legjobb magyar 750 ben, neki jutott az utolso kupa a 8. helyért.

Grat mindenkinek az uj pb-khez, Janinak, Norbinak föleg.
Predit és Luckyt tulajdonképp most ismertem meg és ennek nagyon örülök.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
fukeneh
Posts: 22
Joined: 2009.02.05. 13:17
Motorom: Gsxr 1000 K6

2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by fukeneh »

Először is szintén szeretném megköszönni Félsvédnek a lehetőséget, hogy először mehettem a BRNO-i pályán.
Mi kedden 16:00 indultunk Bp-ről és 19:45 már a pályán voltunk, ahol bepakoltunk a boxba és megkezdődött a ráhangolódás a két napos menetre.
Este a hotel teraszán megismerkedtünk a szimpatikus társasággal majd rövid beszélgetés után mindenki nyugovóra tért.
Szerdán már izgatottan toporogtam a pályán csak kapkodtam a fejem a rengeteg motor, és szuper szervezés láttán. A profi szervezést dicséri, hogy sajnos németül egy kukkot sem beszélek de eme hiányosság nélkül is lazán elboldogultam mindenhol, megkaptam a kis névre szóló borítékomat, benne a rajtszám, a kajajegyek, a karszalagom, és a motor matricám, aztán irány a tranyót felvenni és már toporogva vártam az első menetet.
Első gurulásra ismerkedtem a pályával, ami így belülről nézne számomra egy elég lendületes de technikás és nehéz pályának tűnik. Ha kiesik a ritmusból, vagy jelen esetben nem ismeri az ember az ideális íveket akkor könnyen lecsúszik az ideális vonalvezetésről és csak „kóvályog” a pályán ami tényleg baszott széles.
Első nekifutásra egy 2:28:189 karcoltam, majd Brian mester hozzáértő állítgatása, és a rutinosak tanácsát próbálva kivitelezni a nap végére 2:22:605 zártam a napot, aminek nagyon örültem.
Nagyon fáradtan de fülig érő szájjal még a nap végén egy kiadósat beszélgettünk, sörözgettünk a boxban majd irány a hotel és egy kellemes teraszos beszélgetős, élménybeszámolós vacsora után bezuhantam az ágyba, az alvással nem volt gond.
Második nap megint izgatottan ébredtem, és finom reggeli és a kijelentkezés után go a pálya, és ismét vártam a saját csoportom gurulását. A második nap a bójás magoldást próbáltam követni, de nem sikerült csak 23-24 köröket menni, de szerintem a verseny közeledtével már a para is bennem volt. A verseny előtt látva kicsi izgatottságomat elláttak pár jó tippel „a rajtnál csukd be a szemed és csak húzd neki az első kanyarig”. Kigurultam a rajthelyre ahol nem volt kirakva a rajtszámom és még sokunknak ezért az 51 helyről hátrasoroltak az utolsó sorba, gondoltam innen már nem lehet sokat veszteni csak húzni kell. A rajt jól sikerült a palánk mellett el tudtam menni sokaknak, majd csak az volt a lényeg hogy az előttem lévőt megfogjam, előttem lévő sráccal utolértünk egy másik versenyzőt, és szegény srác nagyon ráesett a kanyarba az utolért, motorosra, az ütközés elkerülése miatt rámart az első fékre és úgy kikatapultált előlem mint ha ott se lett volna. Arra nem volt idő hogy elvegyem a gázt egyik pillanatban még ott volt előttem a másikban meg huss már a levegőbe láttam a motorral együtt. A verseny alatt jól ment az előzgetés volt két beragadás kisebb-nagyobb ideig de összességében jól sikerült és a 33 helyen intettek, le és megfutottam az legjobb 2:22:027 úgy hogy nagyon örültem amikor befejezve, begurultam a boxba.
Örömmel nyugtáztam hogy bár láttam pár motort a pálya szélén a kavicsba, tőlünk senki nem dobta el a technikát. Lassú összepakolás következett és utána még egy kis beszélgetés és elköszönés után 18:00 körül indultunk el kis hazánk felé.
Összességében SUPERUL éreztem magam, remek társaság, remek idő, remek szervezés, egyszóval minden klappolt. Köszönöm még egyszer mindenkinek ezt a remek két napot.
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by tom war »

Egyszer fent, egyszer lent...ilyen az elet, sajna. Janinak gratulalok, es persze a tobbieknek is.

(Hajni, nem probalod ki Jani motorjat a Hungaroringen? Hatha egy kis tobbletloero meghozza az ezustermet! :smt026 )
Kill faster and be alive.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by ddt500 »

Sajnálatos, hogy a Dávidnak gondjai voltak. A többieknek gratula! :smt023
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by predatork2 »

Mindenekelőtt köszönjük a lehetőséget **** papa! :smt023 :smt038 Minden szuper volt!

kíváncsi voltam mit tudok majd ezen a pályán,h mennyit számít a hringes motorozás,és h mekkora különbségek leszen a már ismert motorosok és köztem!
elsőre döbbenet volt,mert Lukyzoli 4-5mp-re volt leamaradva,míg pl.Jani előttem volt!attakurvanéki ennek a fele sem tréfa gondoltam ugyhogy nekiálltam és mesterem(aqua)tanácsát megfogadva nem törődtem mással csak a... :wink: ... :smt018 ...és bejött!!!! :smt023 kb a 15.körben(életem első brnoi szereplése)2.16-ot mentem!
Lukyz sajna fékproblémákkal küzdött az MV-n!neki 2.25sikerült gyakorlatilag lendületmotorozással,dicséretére legyen mondva nem panaszkodott hanem motozott!
második nap megvadultam már vadul ébredtem pusztítani akartam az mp-ket!ugyhogy az első menetet ki is hagytam.második menetben rögtön megfutottam a EL-em 2.15.210!ezután jött a döbbenet h gyakorlatilag ennyi volt,ugyanis se gumim nem volt se fékbetétem,eddig bírta a brembó meg a dunlop 6680-as keverék.feltettem egy 100 ójróért vásárolt hátso mediumot ami hama elkopott ugyhogy versenyre már mélységjelző nélkül és 1mm!!!!!!!!!!!!vastag(vékony)betéttel mentem.végülis a verseny nagyon jo volt megvadulva előzgettem végig,végül 20.helyre gördültem a 68 indulobol.video készült,elől hátul volt kamera,nem a rezgős fajtábol.Luky javított versenyen 24-re.

nagyon jo két nap volt,jo brigáddal!jo motorral,de legközelebb jobban készülök asszem.2.12 a cél.remélem idén kijutunk még.
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by RB26DET »

Beszámoló az én szemszögemből.

Elsőnek a szervezésről,mit kaptunk az sps-race-től a 330euróért.(2nap)
Csoportbontás. gyors,közepes,lassú.Aki nem teljesíti a csoportnak megfelelő időlimitet,vagy túlteljesíti,átrakják a megfelelőbe.A pálya mint tavaly is ki volt bójázva az ideális érintési pontoknál,hogy jól jöjjenek ki az ívek.Mindenki kap egy borítékot amibe benne a karszalag, matrica, KAJAJEGY!!!!! reggeli és ebéd.Ezen kívül ingyen sör,energidrink,szőlő,alma.
Ha perec van a menetidőt mindig visszakapja az adott csoport.A szervező boxában van egy kivetítő ami egész nap nyomja a köridőket.
Szóval totál Dunlop Trophy filingem volt :grin: :grin:

Első nap:
Hajnali 5 kor indultunk Sárisápról és reggel 8ra már a pályán voltunk,**** már "fárerbesprekungot"tartott :grin:
Ha jól emléxem 9 kor a piros (gyors)csoport kezdett,Dave ebben ment.Miután lejött panaszkodott,hogy nem fordul a motor és mintha nem menne úgy.Nyugtáztam,de mentem is fel.Már az első nap első 20 percében jobbat mentem mint tavaly.A motorosok.hu-n megtaláltam a tavalyi időmet,kőkemény 2:31 :oops: Szóval 2:27-et sikerült elsőre menni.
Aztán nap végére lementem 2:20 ra aminek,hát meg kell hogy mondjam nagyon örültem.
A tervem az volt,hogy lemenjek 20alá és hogy a versenyen **** jót meccseljek.
A köridő összejött, versenyen lazán ment 2:17.Viszont Gáborunk nem centirozta ki a gumiját és a felvezető körben szembesült azzal hogy nagyon ráz a moci,ezért nem indult.Sajnálom!
Dave-el beszélgettünk még Brno előtt,hogy ha tavaly ment neki a 2:14 akkor idén "jobb"mocival jó lenne 10 közelébe menni.Hát sajna ez nem jött össze.Tul képpen végig szopta a 2 napot és talán az nyújtott neki élvezetet mikor az én motorommal ment.
Majd biztos leírja Ő is,a lényeg hogy nem akart fordulni a motor.Nyitotta az íveket.5,5 mili volt hátul,de ez nagyon kevés volt,felmentünk 11!!! milire és az elejét leengedtük 4 milit.Így valamivel jobb lett,de mikor kipróbálta az én mocimat akkor jött rá,hogy mennyire "szar" az övé.Valószínű,hogy az erősebb első rugó és a plusz olaj miatt nem ül össze kelőképp az eleje
és ezért nem fordul.Érdekes hogy mekkora különbség van 2 pálya között,pontosabban a pályára való beállítás között.Rijekában jól szuperált a moci, Brnoban megbukott.
Ez van,majd orvosoljuk.
Hajni nem indult a versenyen,mivel Én indultam :D és az Ő mociját nem hoztuk.Első nap reggel még sírt a szája,hogy ez egy szar mert mindig el akar hagyni(nem bírt az erővel) :grin:
de második nap végére már totál belezúgott a K5 be.2:24 volt a pb-je és nagyon jól érezte magát.Mint ahogy én is!Nagyon jó volt ez a 2 nap!Tacsinak innen üzenem jövőre nem szabad kihagynotok!
Még egy észrevétel.Tavaly mi a "régi" nem n-tech Dunlop-al mentünk,abból is a soft volt a tuti!Idén vittünk mind két fajtát,de n-tech ből csak puhát vittünk.Na,az nem jó!!
N-tech-ből a kemény keverék bírja a Brno-i aszfaltot. :wink:
Gondolom **** majd beszámol bővebben a pontos köridőkről ,meg mindenről ahogy szokta :wink:
Image
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by repsol norbi »

Hát nem vagyok egy nagy beszámoló író, de most azé meg próbálom.
Szóval….szerintem Brno most nagyon jó volt. Első nap megérkeztem kb 18.00-kor de még várni kellett a pálya bejárata előtt. Negyedórás várakozás után beengedtek és a boxhoz mentem. Páran már voltunk és egyből mindenki a lepakolással foglalkozott. Nekem két mocit kellett pakolnom, mert a **** mociját is én vittem. Este ½ 10 körül értünk a szálláshelyre és birtokba vettük az étterem teraszát. Valahonnan előkerült egy házi mézespáleszes üveg (Speedygonzales) amit többen, többször is meg kóstoltunk. Hozzá tartozik a dologhoz , hogy én 17.-én töltöttem a 4.X-et. Erre is kellett inni. Aztán meg arra is… :lol: Reggel korán kimentem a pályára és elkezdtem készülni az első felmenetre. Kezdésnek nem is éreztem rosznak az időmet, ami 2,30 egynéhány volt.Mivel még csak egyszer voltam ezen a pályán tavaly nem is emlékeztem mik itt a jó idők. Éreztem , hogy sok van még bennem. Aztán el is indult a javítás…2.28; 2.26; körökön keresztül. Valamiért úgy éreztem , hogy a fékezéssel kellene variálnom. Ki is próbáltam , hogy egyenesben csak motorfék és mikor leteszem lapra akkor egy erőteljes első fék. Bejött. 2.23 lett az időm. Bár az első gumim elkezdett tépődni. Később a hangos bemondó elkezdett valamit nagyon kiabálni, amiből csak annyit értettem , raj számokat sorol. **** aztán lefordította, hogy a sorolt rajtszámokat feljebb sorolták a gyorsak közé. Mondanom sem kell, én is köztük voltam.:-) Számomra ez azért volt nagy öröm mert még ilyen nem volt, hogy felfelé sorolnak . Jól is jött a gyorsabbak között menni, párkör után meg is volt a 2.21.2 .(PB) Aztán ez látszót stabilizálódni 2.21-2.23 között. Sajnos a jobb sebességgel jött a gyorsabb gumikopás isÚgy látszik nem készültem eléggé, 2 db hátsó gumit hoztam csak , ami elég gyorsan fogyott. A fékezésem variálása miatt ráadásul az első gumim is megtépődött és ki vállasodott. . Aztán egyszer csak azt vettem észre , hogy lekopott az oldalidomom is. El sem akartam hinni. A boxban asszem 16-an voltunk. Nagyon jó társaság volt. Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát. A verseny. Hát az szar volt számomra. Szokásos nem tudok startolni tünet volt, úgy 8-10 motor mehetett el mellettem és mire elkezdtem magamra találni és előzgetni, szinte vége is volt a futamnak. Nem is mentem 2.23-nál jobbat. El is fáradtam rendesen. Összességében minden nagyon faxa volt.
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by viking »

Szerintem a pakolással és a hazaúttal vannak elfoglalva.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by Koca »

Na hol van már az a mai beszámoló?
Főszervező Úr! Tessék már így csinálni: :smt024
THE PIG
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2009 augusztus 19-20 Brno 2 napos

Post by FélSvéd »

Most a reggelinél tudtam meg hogy Golyot felküldte Rácz Ádam a motorját tesztelni és ment az idegen motorral egy 2:15-öt!
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Locked

Return to “2009 szervezett pályanapok”