2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
****, ha létezik sárga irigység akkor az most előjött rajtam. Legalább passzol majd a bőrszínem a motorom színéhez
Mondanom sem kell, hogy a meztelenkedésed (mivel vizuális alkat vagyok), igen csak megrázott így kora reggelre.
Lehet, hogy én is veled álmodok majd?
Mondanom sem kell, hogy a meztelenkedésed (mivel vizuális alkat vagyok), igen csak megrázott így kora reggelre.
Lehet, hogy én is veled álmodok majd?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Köszönjük a beszámolót, de hogy a kamerának a hangproblémáját még mindíg nem oldotta meg senki ez levesz a videó élményéből.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Elsö pályanap a napsütéses Rijekában
Az éjszaka pompásan telt, a szerencsés szobatársam a Koca lett, neki talán nem sikerült olyan jóra. Reggel mesélte hogy élete elsö Rijekai pályázásárol álmodott, álmában csodálatos napsütés, ül a box elött a székében és napozik, ekkor a szomszéd boxban beinditanak egy Ducatit, eddig jo, de aztán elkezdik pörgetni a Ducatit, megprobálta nyugodtan viselni, de mégis odafordult hang felé, ekkor döbbent rá hogy csak én horkolok mellette…. Ezek az álmodozok……
Reggel tényleg ragyogó napsütésre ébredtünk és ez igy maradt egész nap. Hihetetlen 24 fokos aszfaltot mértünk.
Délelött 2,5 órás szabad motorozással kezdtünk, ami fantasztikus kezdés volt. Öfelségének rosszul indult a napja mert elromlott a dzsekijén a zippzárja. Tajtékozva beültek Szilvivel az autoba és irány Rijeka, de ennek azért tul sok esélye szombat dél körül, nyelvtudás nélkül nem volt. Pár óra mulva megérkeztek, zippzárt kaptak de bevarrót már nem találtak, de okosan levette az uj zippzárrol a lakatot és ráoperálta a dzsekire.
A pálya ujoncok (Nagy Csabi, Gyula, Beszko, Koca, Tompi, Robi) finoman kezdtek, de mi törzsvendégek (Aqua, Balog Csabi meg jomagam) rögtön, már délelött köridöre hajtottunk. Aquának végülis nagyon tetszik a Német Balázs féle K8, söt már el is határozta hogy padra viszi a sajátját mert a Balázsé erössebb. Ami gondja van a géppel, az a gyorsválto hiánya és a gyorsgáz megléte. A gyorsgázon nagyon erös a rugo és hiába kell kicsit nyitni de nagyon fáraszto mert nehezen tekerhetö. De már délelött ment azért 1:37-eket. Balog Csabi is délelött az R6-al már 1:38. Nekem már délben 2 másodperces pb javitás 1:42.7
Az ujoncok pályatanulás közben 1:50 alatt és felett mozogtak.
Délben kezdödtek a versenyek, ma 5 verseny volt. Mivel az én versenyem csak a harmadik verseny volt, ezért gyorsan átgumiztattam Golyoval és láss csodát, 2 év Bridgestone után ki akartam probálni a Dunlop Ntec gumit, azt tetettem fel elöre hátra és vártam a vesenyemet.
Az elsö verseny a 600-as volt Balog Csabival és Tompival, mivel mi magyarok nem mentünk a tegnapi idömérön ezért minden magyar hátulról indult ma. Tompinak a warm up-on lelazult a váltokarja igy be kellett jöjjön, és Golyo gyorsszervizben orvosolta és 1 kör hátránnyal állt be a versenybe. Balog Csabi nagyon szép motorozással 28. helyröl végig elözve feljött a 12 helyre, de a versenyben övé volt a versenyben futott 6. legjobb idö, 1:38.5
A 750 ben egyedül Koca indult (besirta az SV-jét a 750 be ahol a legkevesebb indulo volt) persze a 750 es gixxerek ellen esélye nem volt az SV-vel.
Aztán jött a Supertock, ahol szinte minden honfitárs rajthoz állt. Természetesen mindenki hátulrol, Aqua legalább elöl végzett 11. Legjobb ideje 1:36.4 ez neki nem pb! Èn is élveztem a verseny, föleg hogy ismét pb lett 1:42.0.
Néhány idö: Nagy Csabi 1:47, Koca 1:53 (SV1000), Norbi 1:51, Gyula 1:53, Tompi 1:49
Az utolso versenyt ugy hivták sonderklasse. Ebbe bárki elindulhatott, amikor ezt megtudtam akkor a magyar tábor nagyja beöltözött. Ezek aránylag közepes szintü versenyzök voltak, ami persze élvezetessé tette a harcot. Sajnos nekem eltört a harmadik körben a váltorudazatom, amit Golyo orvosolt. Viszont az ujoncok baromira élvezték ezt a versenyt.
Ezután ismét 2 órás szabad motorozás. Még mindig jo az idö, mégis csak 5 ig motoroztunk. Nekem ez a szabadmotorozás is gyümölcsözö volt mert ujabb pb, 1:41.3
Azt kell hogy mondjam hogy délelött a Bridgestonnál minden kanyarból ki odébb mászott a soft Brigi, de délután az Nteccel elkezdett az önbizlamam nöni és ez látszik a köridömön is.
Egyébként az hogy én most 3 másodpercet javitottam 1 nap alatt a pb-men az részben a Bazzaznak köszönhetö, mert Bazzazal még nem jártam itt, ezt az is bizonyitja hogy eddog soha nem kellett hatodikat kapcsolnom, most meg mindkét egyenes végén kivánja a hatodikat, ami nyilván azt jelenti hogy sokkal jobban gyorsul most a K5 a Bazzazal.
Este kihasználtuk a wellness részleget. Megbeszéltük hogy lent a Jacuzzinál találkozunk. Persze én voltam az elsö lent, a jacuzzi üres volt viszont a saunában 2 totál meztelen középkorú nö feküdt. Gondoltam akkor ragaszkodok én is az itteni hagyományokhoz, gatya le, egyszál faszba törülközövel bevonultam a saunába. Aztán persze jöttek a honfitársak de ök a jacuzziba telepedtek le. Persze a sauna üvegajtaján keresztül kifigyelték a merész öltözékemet. De ök nem voltak már hagyományörzök, igy ök fürdörühában jöttek saunázni, igy ott ültem egyszál semmiben, mig ök probáltak humorizálni a gyikomról. De én jol állom sarat, szerintem a kiváncsiság hozta be öket!!!
Utána beültünk hotelünkbe egy büfévacsorára, ott irtam ezt a beszámolot is.
A ma esti video egy rohadt koszos plexin át készült ezért elnézést, holnapra megtisztitom. A Video azzal kezdödik hogy utolérem a Tatabányai racing teamet (Nagy Csabi, Gyula és Beszko), utána 1 perccel késöbb utolérem a piros overállos fehérmotoros Kocát, végül de nem utoljára utélérem Öfelségét is.
Az éjszaka pompásan telt, a szerencsés szobatársam a Koca lett, neki talán nem sikerült olyan jóra. Reggel mesélte hogy élete elsö Rijekai pályázásárol álmodott, álmában csodálatos napsütés, ül a box elött a székében és napozik, ekkor a szomszéd boxban beinditanak egy Ducatit, eddig jo, de aztán elkezdik pörgetni a Ducatit, megprobálta nyugodtan viselni, de mégis odafordult hang felé, ekkor döbbent rá hogy csak én horkolok mellette…. Ezek az álmodozok……
Reggel tényleg ragyogó napsütésre ébredtünk és ez igy maradt egész nap. Hihetetlen 24 fokos aszfaltot mértünk.
Délelött 2,5 órás szabad motorozással kezdtünk, ami fantasztikus kezdés volt. Öfelségének rosszul indult a napja mert elromlott a dzsekijén a zippzárja. Tajtékozva beültek Szilvivel az autoba és irány Rijeka, de ennek azért tul sok esélye szombat dél körül, nyelvtudás nélkül nem volt. Pár óra mulva megérkeztek, zippzárt kaptak de bevarrót már nem találtak, de okosan levette az uj zippzárrol a lakatot és ráoperálta a dzsekire.
A pálya ujoncok (Nagy Csabi, Gyula, Beszko, Koca, Tompi, Robi) finoman kezdtek, de mi törzsvendégek (Aqua, Balog Csabi meg jomagam) rögtön, már délelött köridöre hajtottunk. Aquának végülis nagyon tetszik a Német Balázs féle K8, söt már el is határozta hogy padra viszi a sajátját mert a Balázsé erössebb. Ami gondja van a géppel, az a gyorsválto hiánya és a gyorsgáz megléte. A gyorsgázon nagyon erös a rugo és hiába kell kicsit nyitni de nagyon fáraszto mert nehezen tekerhetö. De már délelött ment azért 1:37-eket. Balog Csabi is délelött az R6-al már 1:38. Nekem már délben 2 másodperces pb javitás 1:42.7
Az ujoncok pályatanulás közben 1:50 alatt és felett mozogtak.
Délben kezdödtek a versenyek, ma 5 verseny volt. Mivel az én versenyem csak a harmadik verseny volt, ezért gyorsan átgumiztattam Golyoval és láss csodát, 2 év Bridgestone után ki akartam probálni a Dunlop Ntec gumit, azt tetettem fel elöre hátra és vártam a vesenyemet.
Az elsö verseny a 600-as volt Balog Csabival és Tompival, mivel mi magyarok nem mentünk a tegnapi idömérön ezért minden magyar hátulról indult ma. Tompinak a warm up-on lelazult a váltokarja igy be kellett jöjjön, és Golyo gyorsszervizben orvosolta és 1 kör hátránnyal állt be a versenybe. Balog Csabi nagyon szép motorozással 28. helyröl végig elözve feljött a 12 helyre, de a versenyben övé volt a versenyben futott 6. legjobb idö, 1:38.5
A 750 ben egyedül Koca indult (besirta az SV-jét a 750 be ahol a legkevesebb indulo volt) persze a 750 es gixxerek ellen esélye nem volt az SV-vel.
Aztán jött a Supertock, ahol szinte minden honfitárs rajthoz állt. Természetesen mindenki hátulrol, Aqua legalább elöl végzett 11. Legjobb ideje 1:36.4 ez neki nem pb! Èn is élveztem a verseny, föleg hogy ismét pb lett 1:42.0.
Néhány idö: Nagy Csabi 1:47, Koca 1:53 (SV1000), Norbi 1:51, Gyula 1:53, Tompi 1:49
Az utolso versenyt ugy hivták sonderklasse. Ebbe bárki elindulhatott, amikor ezt megtudtam akkor a magyar tábor nagyja beöltözött. Ezek aránylag közepes szintü versenyzök voltak, ami persze élvezetessé tette a harcot. Sajnos nekem eltört a harmadik körben a váltorudazatom, amit Golyo orvosolt. Viszont az ujoncok baromira élvezték ezt a versenyt.
Ezután ismét 2 órás szabad motorozás. Még mindig jo az idö, mégis csak 5 ig motoroztunk. Nekem ez a szabadmotorozás is gyümölcsözö volt mert ujabb pb, 1:41.3
Azt kell hogy mondjam hogy délelött a Bridgestonnál minden kanyarból ki odébb mászott a soft Brigi, de délután az Nteccel elkezdett az önbizlamam nöni és ez látszik a köridömön is.
Egyébként az hogy én most 3 másodpercet javitottam 1 nap alatt a pb-men az részben a Bazzaznak köszönhetö, mert Bazzazal még nem jártam itt, ezt az is bizonyitja hogy eddog soha nem kellett hatodikat kapcsolnom, most meg mindkét egyenes végén kivánja a hatodikat, ami nyilván azt jelenti hogy sokkal jobban gyorsul most a K5 a Bazzazal.
Este kihasználtuk a wellness részleget. Megbeszéltük hogy lent a Jacuzzinál találkozunk. Persze én voltam az elsö lent, a jacuzzi üres volt viszont a saunában 2 totál meztelen középkorú nö feküdt. Gondoltam akkor ragaszkodok én is az itteni hagyományokhoz, gatya le, egyszál faszba törülközövel bevonultam a saunába. Aztán persze jöttek a honfitársak de ök a jacuzziba telepedtek le. Persze a sauna üvegajtaján keresztül kifigyelték a merész öltözékemet. De ök nem voltak már hagyományörzök, igy ök fürdörühában jöttek saunázni, igy ott ültem egyszál semmiben, mig ök probáltak humorizálni a gyikomról. De én jol állom sarat, szerintem a kiváncsiság hozta be öket!!!
Utána beültünk hotelünkbe egy büfévacsorára, ott irtam ezt a beszámolot is.
A ma esti video egy rohadt koszos plexin át készült ezért elnézést, holnapra megtisztitom. A Video azzal kezdödik hogy utolérem a Tatabányai racing teamet (Nagy Csabi, Gyula és Beszko), utána 1 perccel késöbb utolérem a piros overállos fehérmotoros Kocát, végül de nem utoljára utélérem Öfelségét is.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Koca wrote:Eddig kiválóan. Szépen rajzolgatja át a térképet és a gép érezhetően javul. Különösen az első 3-4 felmenetel hozott drasztikus teljesítmény javulást, azóta pedig a gázreakciók finomodnak. Holnap a fordulatszám tartományon is tovább fogok csökkenteni (most 200 fordulatonként szabályozott, de ezt le lehet még vinni kb. 150-ig). A jövő héten megy vissza a padra, hogy megnézzük mit jelent mindez a számok nyelvén.ddt500 wrote:AFR, hogy muzsikál?
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Eddig kiválóan. Szépen rajzolgatja át a térképet és a gép érezhetően javul. Különösen az első 3-4 felmenetel hozott drasztikus teljesítmény javulást, azóta pedig a gázreakciók finomodnak. Holnap a fordulatszám tartományon is tovább fogok csökkenteni (most 200 fordulatonként szabályozott, de ezt le lehet még vinni kb. 150-ig). A jövő héten megy vissza a padra, hogy megnézzük mit jelent mindez a számok nyelvén.ddt500 wrote:AFR, hogy muzsikál?
THE PIG
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
AFR, hogy muzsikál?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Az idő mindent megszépít. A tegnapi bosszúság ma már csak egy jó kis kaland. :)
Az idő tökéletes: 16-17 fok, ezerrel süt a nap, javulgatnak a PB-k. A motorozási lehetőség még sok is. De majd ha **** kimászik a jakuzziból biztos megint beszámol mindenről.
Az idő tökéletes: 16-17 fok, ezerrel süt a nap, javulgatnak a PB-k. A motorozási lehetőség még sok is. De majd ha **** kimászik a jakuzziból biztos megint beszámol mindenről.
THE PIG
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Az ilyen "kalandok" teszik széppé az utazást
Bár ott akkor, amikor genyóznak a határőrök, nekem tuti elszakadna a cérna.
Idő milyen?
Bár ott akkor, amikor genyóznak a határőrök, nekem tuti elszakadna a cérna.
Idő milyen?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Indulás Rijekába
Az elsö indulo csapat a Tatabányai Nagy Csaba-Beszko-Gyula csapat volt, ök már dél körül elindultak.
Utána Norbi-Robi jelezte az indulást, mi Kocával fél 3-ra vártuk a soförünket Aqua személyében. Saj nos rosszul kezdödött, mert Aqua az M5-ösön egy komoly baleset miatt 2 és fél órát egyhelyben, igy mi indultunk utolsonak, 5 óra után.
A következö rossz hir az volt hogy Golyot nem engedték be a Horvátok a 4 motorral a teherauto határon mert belekötöttek az én motoromba és visszaforditottak. Tompi motorjának nem volt forgalmija ezért ö ATA CARNET dokumentel adta oda Golyonak a motorját. Viszont a visszaforditás miatt ezt a fontos dukomentet ujra be kellett léptetni Magyarországra ami sajnos azt is jelentette hogy a kilépés és a visszalépés is dokumentálva lett és igy nem lehetett ujra kilépni vele. Ekkor odavettük az irányt a teherhatárhoz és meggyöztük Golyot hogy a furgont nem kell a teher határon kiléptetni, probáljuk meg az uj személyátkelön 2 km-el arébb.
Mikor megérkeztünk a személyhatárra, a magyarok simán átengedtek (pedig az ATA CARNET már ugye nem vol térvényes) de a horvát vámos most valami másba kötött bele, hogy kérjünk mégegy pecsétet a Carnet-re a magyaroktol. Szerencsére a személyátkelönél egyben vannak a Horvátok a magyarokkal igy ez csak séta volt. Félorába telt amig a magyar vámos mégis észrevette hogy ez a Carnét már nem jo és igy tuti nem fog a horvát átengedni. Azt javasolta hogy probáljuk meg Szlovenián keresztül. Közben Aquát is visszaforditották mert volt nála 12 üveg bor és csak 5 litert lehet bevinni. Gabi mondta hogy mi négyen vagyunk az autoba, de ez sem segitett. Ekkor már másfél órája szoptunk a határon és elfogyott a remény hogy itt beléphetünk Horvátba. De Golyo elövette Tompi hondájának a német paprijait amin persze még a német tulajdonos szerepelt akitöl vette a motort. Elvileg egy ilyen szörözö horvát vámosnál semmi esélyt nem adtam egy ilyen német papirnak, de Golyo erösködött hogy probáljak beszélni a horvát vámossal. Behajoltam a fülkéjébe és mondom a Carnet ugyan már nem jo de megtaláltuk a motor német papirját, hogy nem lehetne-e mégis? Erre ugy kezdte hogy tulajdonképpen nem lehetne, de...... ekkor már nyultam is a pénztárcámba és elövettem 20 eurot, betettem az asztalára. Erre megemlitette hogy a barátomnál tul sok bor volt, rögtön vettem a lapot, mondom akkor itthagynánk neki belöle. Erre mondta hogy a határörökre is gondoljak. Hoztam 3 üveg bort egy zacskoban, azt is bettem a fülkéjébe és szabad volt a pálya. Ebböl azt szürtem le hogy tulajdonképpen a horvát vámosnak tök mindegy hogy mennyire vagy felkészült ö ugyis talál valamit amibe beleköthet és ha 1 órát szopatott akkor már baksis-ért mégis átenged. Ez röhej, de szerintem igy használja ki hogy ö egy EU határon dolgozhat.
Szoval oriási késéssel léptünk be horvátba, esélyt nem láttunk arra hogy a többiekkel együtt vacsorázhassunk, de Aqua küldte a BMW-t végig és fél 11 kor Opatijában ültünk Norbiékkal és söröztünk egy étterembe ahol még vacsorát is kaptunk.
A vacsoránál csak a fél csapat volt jelen, arrol dumáltunk hogy a Rijekai pályán néhányan most vannak elöször (Koca, Robi, Tompi) de azt hiszem Gyula (Teca ex-e) és Beszko sem volt még itt, de ök már a hotelben aludhattak. A hotel tényleg magas szinvonalu, remélem holnap este megnézzük a Jacuzzit.
Norbi és Robi kint voltak délután a pályán és megnézték hogy milyen idöket mentek a mai elsö napon a Jura Racinges németek és olaszok. Hüledezve halgattuk hogy az elsö 30 ember 1:40 alatt vannak és a legjobbak 1:31!!!!!! Ezek nem amatör idök, fogalmam sincs hogy a Jura Racinges Franz honnan szed ennyi gyors amatört össze, de az tény hogy a Jura Racingnél én még az Old Mans Cup-ben sem tudtam soha az elsö 10 be kerülni. Egy érzem ez most sem fog sikerülni. Még otthon délelött megnéztem az itteni pb-met, 1:44.7. Remélem ezt azért meg fogom javitani, de Aquának nehezebb a feladata mert az ö nyári pb-je 1:35 és nem is saját motorral jött. Igaz hogy nem akarmilyen motort kapott kölcsön a Fullgastól ugyanis a Német Balázs gépét adták neki ami ment ezen a pályán már 1:31-et is!!!!
Az elsö indulo csapat a Tatabányai Nagy Csaba-Beszko-Gyula csapat volt, ök már dél körül elindultak.
Utána Norbi-Robi jelezte az indulást, mi Kocával fél 3-ra vártuk a soförünket Aqua személyében. Saj nos rosszul kezdödött, mert Aqua az M5-ösön egy komoly baleset miatt 2 és fél órát egyhelyben, igy mi indultunk utolsonak, 5 óra után.
A következö rossz hir az volt hogy Golyot nem engedték be a Horvátok a 4 motorral a teherauto határon mert belekötöttek az én motoromba és visszaforditottak. Tompi motorjának nem volt forgalmija ezért ö ATA CARNET dokumentel adta oda Golyonak a motorját. Viszont a visszaforditás miatt ezt a fontos dukomentet ujra be kellett léptetni Magyarországra ami sajnos azt is jelentette hogy a kilépés és a visszalépés is dokumentálva lett és igy nem lehetett ujra kilépni vele. Ekkor odavettük az irányt a teherhatárhoz és meggyöztük Golyot hogy a furgont nem kell a teher határon kiléptetni, probáljuk meg az uj személyátkelön 2 km-el arébb.
Mikor megérkeztünk a személyhatárra, a magyarok simán átengedtek (pedig az ATA CARNET már ugye nem vol térvényes) de a horvát vámos most valami másba kötött bele, hogy kérjünk mégegy pecsétet a Carnet-re a magyaroktol. Szerencsére a személyátkelönél egyben vannak a Horvátok a magyarokkal igy ez csak séta volt. Félorába telt amig a magyar vámos mégis észrevette hogy ez a Carnét már nem jo és igy tuti nem fog a horvát átengedni. Azt javasolta hogy probáljuk meg Szlovenián keresztül. Közben Aquát is visszaforditották mert volt nála 12 üveg bor és csak 5 litert lehet bevinni. Gabi mondta hogy mi négyen vagyunk az autoba, de ez sem segitett. Ekkor már másfél órája szoptunk a határon és elfogyott a remény hogy itt beléphetünk Horvátba. De Golyo elövette Tompi hondájának a német paprijait amin persze még a német tulajdonos szerepelt akitöl vette a motort. Elvileg egy ilyen szörözö horvát vámosnál semmi esélyt nem adtam egy ilyen német papirnak, de Golyo erösködött hogy probáljak beszélni a horvát vámossal. Behajoltam a fülkéjébe és mondom a Carnet ugyan már nem jo de megtaláltuk a motor német papirját, hogy nem lehetne-e mégis? Erre ugy kezdte hogy tulajdonképpen nem lehetne, de...... ekkor már nyultam is a pénztárcámba és elövettem 20 eurot, betettem az asztalára. Erre megemlitette hogy a barátomnál tul sok bor volt, rögtön vettem a lapot, mondom akkor itthagynánk neki belöle. Erre mondta hogy a határörökre is gondoljak. Hoztam 3 üveg bort egy zacskoban, azt is bettem a fülkéjébe és szabad volt a pálya. Ebböl azt szürtem le hogy tulajdonképpen a horvát vámosnak tök mindegy hogy mennyire vagy felkészült ö ugyis talál valamit amibe beleköthet és ha 1 órát szopatott akkor már baksis-ért mégis átenged. Ez röhej, de szerintem igy használja ki hogy ö egy EU határon dolgozhat.
Szoval oriási késéssel léptünk be horvátba, esélyt nem láttunk arra hogy a többiekkel együtt vacsorázhassunk, de Aqua küldte a BMW-t végig és fél 11 kor Opatijában ültünk Norbiékkal és söröztünk egy étterembe ahol még vacsorát is kaptunk.
A vacsoránál csak a fél csapat volt jelen, arrol dumáltunk hogy a Rijekai pályán néhányan most vannak elöször (Koca, Robi, Tompi) de azt hiszem Gyula (Teca ex-e) és Beszko sem volt még itt, de ök már a hotelben aludhattak. A hotel tényleg magas szinvonalu, remélem holnap este megnézzük a Jacuzzit.
Norbi és Robi kint voltak délután a pályán és megnézték hogy milyen idöket mentek a mai elsö napon a Jura Racinges németek és olaszok. Hüledezve halgattuk hogy az elsö 30 ember 1:40 alatt vannak és a legjobbak 1:31!!!!!! Ezek nem amatör idök, fogalmam sincs hogy a Jura Racinges Franz honnan szed ennyi gyors amatört össze, de az tény hogy a Jura Racingnél én még az Old Mans Cup-ben sem tudtam soha az elsö 10 be kerülni. Egy érzem ez most sem fog sikerülni. Még otthon délelött megnéztem az itteni pb-met, 1:44.7. Remélem ezt azért meg fogom javitani, de Aquának nehezebb a feladata mert az ö nyári pb-je 1:35 és nem is saját motorral jött. Igaz hogy nem akarmilyen motort kapott kölcsön a Fullgastól ugyanis a Német Balázs gépét adták neki ami ment ezen a pályán már 1:31-et is!!!!
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Csak elötte benézek az otp-be(egy fegyverrel)Aztán jelentkezem!
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Hajrá!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
CsatlakozomBerczi Dave wrote:Jó mocizást ,és persze verőfényes napsütést kívánok nektek!
(Fene a pofátokat)
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
most öszinén David, csomagolj össze és gyere, ugyis hétvége vanBerczi Dave wrote:Jó mocizást ,és persze verőfényes napsütést kívánok nektek!
(Fene a pofátokat)
ha bajnok akarsz lenni akkor kell neked az edzés
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Jó mocizást ,és persze verőfényes napsütést kívánok nektek!
(Fene a pofátokat)
(Fene a pofátokat)
Re: 2009 március 14-15 Rijeka Szezonkezdés
Koca wrote:Úgy néz ki, hogy összeállt a motor! Megyek pakolni!
Éppen időben! :)
Én mindjárt indulok, 6 palack dijnyertes rosé, és 6 palack aranyérmes cabernet sauvignon a csomagtartóban...
kell még valami?
szevasztok!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.