Page 19 of 20

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.30. 09:25
by viking
almano wrote:
viking wrote:A hidegtépés nem ilyen szerintem.
Az beszaggatja.
De majd a Bala megaszongya a tutit.
A balos fele elegge meg van tepazva. Egyebkent itt ebben a temaban inkabb segitokesz tanacsokat kellene irogatni, nem pedig fikazni egymast es a kulonbozo gumimarkakat. Az a gumis temaban elfer. :smt021
Ne haragudj, de hol fikáztam? :shock:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.30. 07:23
by RB26DET
Pirelli sc1-sc2 nyomás: 2,1elöl 1.9 hátul.Brno augusztus 25-30fok.
A metzeller ugyan így kopott,volt ott egy futómű spec aki játszott a beállításokkal de nem javult a helyzet.Aztán jött a javaslat hogy emeljünk a guminyomáson 2 tizedet,és láss csodát kisimult a gumi.

A dunlop és a bridgestone keveréktől független gyönyörűen kopott.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.30. 01:42
by almano
Bérczi Jani wrote:Bocsi,kicsit nagy lett.
Na,ennek mi volt a gondja almano?
Fogalmam sincsen. Legalabbis addig amig ezeket meg nem mondod:
Milyen gumikeverek, mekkora nyomassal mentel, milyen palyan, milyen homerseklet, mekkora a logas(sag)?
Gyari rugozas, vagy valami spec?
Nem nez ki jol az tuti...

Szerintem talan a huzofokozati csillapitassal es guminyomassal van gond inkabb.
De ha te elmondod, az nagy segitseg lenne mindazoknak akiknek hasonlo problemajuk van. :smt023

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 23:26
by ddt500
Az, hogy nem lett peremig döntve. :lol:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 23:22
by RB26DET
Bocsi,kicsit nagy lett.
Na,ennek mi volt a gondja almano?

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 23:20
by RB26DET
Image

Image

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:54
by ddt500
Csak vicceltem. El sírd magad. :lol: :smt056

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:50
by almano
viking wrote:A hidegtépés nem ilyen szerintem.
Az beszaggatja.
De majd a Bala megaszongya a tutit.
A balos fele elegge meg van tepazva. Egyebkent itt ebben a temaban inkabb segitokesz tanacsokat kellene irogatni, nem pedig fikazni egymast es a kulonbozo gumimarkakat. Az a gumis temaban elfer. :smt021

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:36
by ddt500
Ezt így kellett volna: "Én megmondom a tutit! Nem tudjuk mert nem értünk hozzá!" :lol:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:34
by RB26DET
Én megmondom a tutit!
Rengeteg oka lehet a "csúnya"kopásnak,tépésnek.Nem kell raja agyalni ,hogy mi lehet a baja!
Oda kell menni egy szakértőhöz ,aki vágja a futóművet,gumit stb Ő beállítja és húzni kell a gázt.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:27
by ddt500
A Pirelli egy szar. :lol: Amúgy meg nincs annak a guminak semmi baja.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:23
by viking
A hidegtépés nem ilyen szerintem.
Az beszaggatja.
De majd a Bala megaszongya a tutit.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 22:18
by almano
Szerintem semmikepp sem tulmelegedes, inkabb vagy nem jo rugo, vagy az ellenkezoje tul hideg gumi.
http://www.feelthetrack.com/tire-wear.html

Feldobtam a temat a gixxer.com-on is ha gondolod figyeld ott is. :smt023

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 21:36
by viking
Szerintem túlmelegedett a gumi.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.29. 21:34
by almano
viking wrote:De itt nem minden esetben ugyanaz a probléma.
Ráadásul a szar nyomás miatt is lehet ilyen.
Nyomas jo volt.