Page 17 of 20

Re: Futómű

Posted: 2009.03.29. 18:15
by Rezi
Bérczi Jani wrote: Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.
Nem M1-es de elég hosszú és alig van forgalom, kb olyan 160-ról mehetett a fékezés. Aszfalt tökjó. Közben megkérdeztem Briant is, ő azt mondta valószínű a hideg idő miatt meg mivel még alig "dolgozott" az első futómű még hideg és sűrűbb volt az olaj a telókban ezért lehetett. Remélem nincs gond vele, majd első pályanapon kiderül. :smt017 Amúgy egy szimpla olajcsere mennyibe kerül az első futóműnél? (ill a többi járulékos költség mennyi, nem tudom mit takar egy első teló "felújítás")

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 22:26
by RB26DET
Rezi wrote:
FélSvéd wrote:
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?
Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 21:12
by nuttyboy
Az nem teknőc.. átáltak a rollergyártásra ( hátha az majd megy nekik :twisted: ) és egyből hátizsákká is alakítható, hogy fel tudj szállni vele buszra, villamosra stb

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 20:36
by viking
A Kawa ZX6R Big Piston Fork-ja:

Image

Ez meg robbantva az egész ketyere:

Image

és végül egy Tini Nindzsa Teknőc:

Image

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 20:07
by FélSvéd
Rezi wrote:
FélSvéd wrote:
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?
erre már nem fogom tudni a választ, nem hiszem hogy télen elöregedett volna az olaj a telodba, de az is lehet hogy épp most nyögte be az unalmast az ösrégi olajad, az is lehet hogy elszoktál a fékedtöl és durvábban huztad mint kellene és talán az is hogy télen megromlott az aszfalt az utca végén.
de kezd azzal hogy állohelyzetben behuzott fékkel nyomd meg néhányszor durván, csak érzed ha nem jol müxik

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 19:15
by Rezi
FélSvéd wrote:
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 13:16
by FélSvéd
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre

Re: Futómű

Posted: 2009.03.28. 12:28
by Rezi
Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.02.14. 12:35
by tom war
Ricco wrote:Lenne egy gondom az ezres gix alapbeállításaival. Lécci segítsen aki tud!
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? :smt017 (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit) :: gsxr ::
16 lesz, jol gondolod. egy gsxr - nek sincs 10 alatti klikkje, megneztem.
Palyara meg ugy is be kell loni...ahogy erzed. Kiindulasnak: http://www.sportrider.com/bikes/146_sus ... ndex8.html

Nekem bevalt a K4-en...

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.02.14. 12:14
by Ricco
Köszi szépen Mester!
Amúgy az alapbeállítás azért kéne, hogy legyen mihez visszatérni. Utcán nem motorozok.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.02.14. 12:10
by zsir
.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.02.14. 11:57
by zsir
.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.02.14. 11:42
by Ricco
Lenne egy gondom az ezres gix alapbeállításaival. Lécci segítsen aki tud!
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? :smt017 (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit) :: gsxr ::

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.31. 14:21
by almano
Berczi Dave wrote:Ez pedig az én Dunlop kr108 soft-om a Brnói mocizás után
:smt023

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Posted: 2009.01.31. 10:59
by motorosmanó
ddt500 wrote:Ne nyalj! Nem húz be 2:00-ra! :lol:
akkor majd 58-ra :smt033