Berczi Dave wrote:Hát akkor hozzászólok én is ,ha már én vagyok a téma! :)
Nagyjából a tesóm összefoglalta ,hogy miben látom azt a pár sec-et!
Annyival még kiegészítem hogy mindíg kopott gumikkal megyünk, amin kb 1,5-1,8mm van,és azzal nyomom az edzést az időmérőt,és a versenyt is álltalában!Namost egy ilyen gumival nagyon már nem kell keményen kigyorsítani !Erre jön még a pc hiány+a rugóim összekoppanása!Az áttételem sem az igazi,6.-at nem kell váltanom a cél végén,5. épp hogy leforogja magát!
15/45-ös az áttétel(k7-k8ra jó,mert ott más a kihajtás) a gyári lánccal!Így a kerék is sokkal előrébb van mint kellene!Ezt is orvosolnám még!
Csak egy bökkenő még mindíg van,ezekhez sok pénz kell,az pedig a mai világban egyre kevesebb van!
Néha felteszi magának az ember a kérdést,hogy muszály nekem erre költenem minden megkeresett forintomat?
Az is forog az ember fejében ,hogy ilyen tempónál elszállni akár komoly egészségkárosodással is járhat!
Tehát az idei szezon nagyon képlékeny,sokminden forog a fejemben!
Majd meglátjuk !
Ja Gabi !A Brnó-i köridők
Tiéd: 2:15.466
Enyém: 2:14.052
Muszály kicsit pengéznem,hamár a ringen nem tudlak utolérni!
Írhattad volna nagy betűvel is! :)
Megkövetem Janit, akkor másfél másodperc! :)
Természetesen összefügg minden mindennel, az új gumi, vagy használt, az áttétel, a futómű stb...
De a K5 alapban is egy jó motor, a dunlopnál meg nincs olyan nagy tapadáskülömbség mint más gumiknál a vége felé...
Szóval az én tapasztalataim,véleményem szerint nagyon nehezen kivitelezhető 2 perces köridő alatt 4 másodpercet, vagy amit Jani írt(55) 5 másodpercet gyorsulni egy szezon alatt...Még ha ezeket a gondokat kiküszöbölöd is!
De tényleg drukkolok, hogy meglegyen, csak tényleg vigyázz a testi épségedre!
Én biztosan nem fogom forszírozni a köridőt, amit lazán tudok menni annyit fogok...
Mint lentebb írtam is két nagy gyönyörű lányom vár itthon...
Nem tehetem meg velük hogy lezúzom magam...