Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by apapali »

na még egy buta kérdés!kanyarodás közben,én ugy tudtam,hogy a belső iv felőli lábtartóra kell a súlypontot helyezni,vannak akik azt állitják,a külső re kell tenni a többet!namármost ha nekik van igazuk hogy jeleznek a ringen pályaelhagyáskor az ivkülső lábbal,ha azon a súlypont? :shock:
User avatar
Albi
Hősszerelmes szervízguru
Posts: 3571
Joined: 2007.05.19. 11:13
Motorom: KTM 625SC
Itt motorozok: Gokartland Brezova:P
Location: Mátraalja, városszéle (Gyöngyös)
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by Albi »

almano wrote:SWzerintem a mi szintunkon nem sokan hasznaljak, meg egyik palyanapos suliban sem eroltetik a hasznalatat, mert "rossz kezekben" elegge balul sulhet el a dolog. En eleinte hasznaltam, aztan valamiert leszoktam rola. En szerintem egyaltalan nem erek hozza. Egyik palyanap leesett a fekpedal vege amit taposni kell, es eszre sem vettem. :)

én sem használom, szinte egyáltalán. nagy ritkán, akkor is többnyire miután reflexből rámarkoltam már az első fékre, akkor jut eszembe, hogy hátsó is van. :D
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by almano »

SWzerintem a mi szintunkon nem sokan hasznaljak, meg egyik palyanapos suliban sem eroltetik a hasznalatat, mert "rossz kezekben" elegge balul sulhet el a dolog. En eleinte hasznaltam, aztan valamiert leszoktam rola. En szerintem egyaltalan nem erek hozza. Egyik palyanap leesett a fekpedal vege amit taposni kell, es eszre sem vettem. :)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

Bár nyócésfélszer gyorsabb vagy nálam, de elárulom: az én seggemet már mentette meg ez a technika közúton, amikor besokalltam.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by predatork2 »

viking wrote:
FélSvéd wrote:Én mindig használom, föleg a nagy fékezéseknél ajánlott azzal kezdeni, ugyanis stabilizálodik a gép és nem akarja annyira elemelni a hátulját ha használod. én a k5-ön évente kb 2-3x cserélek hátso betétet is.
:smt023 És mint már annyiszor kitárgyaltuk, ívet szűkíteni is nagyszerű.
azt azért megnézném ki használja a hátsó féket erre.(mi szintünkön)
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by apapali »

viking wrote:
FélSvéd wrote:Én mindig használom, föleg a nagy fékezéseknél ajánlott azzal kezdeni, ugyanis stabilizálodik a gép és nem akarja annyira elemelni a hátulját ha használod. én a k5-ön évente kb 2-3x cserélek hátso betétet is.
:smt023 És mint már annyiszor kitárgyaltuk, ívet szűkíteni is nagyszerű.
mármint a hátsó használata?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

FélSvéd wrote:Én mindig használom, föleg a nagy fékezéseknél ajánlott azzal kezdeni, ugyanis stabilizálodik a gép és nem akarja annyira elemelni a hátulját ha használod. én a k5-ön évente kb 2-3x cserélek hátso betétet is.
:smt023 És mint már annyiszor kitárgyaltuk, ívet szűkíteni is nagyszerű.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by apapali »

azok biztosan vérprofik vótak,(a büfé előtt állva) :smt044
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by nylontacsko »

Tegnap pl. nagyon ügyes motorosok aszonták, hogy nem kell piszkálni a hátsót.
Mer' kopik.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by FélSvéd »

Én mindig használom, föleg a nagy fékezéseknél ajánlott azzal kezdeni, ugyanis stabilizálodik a gép és nem akarja annyira elemelni a hátulját ha használod. én a k5-ön évente kb 2-3x cserélek hátso betétet is.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39117
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by ddt500 »

apapali wrote:kérdeznék egy amatőr,de ideillő dolgot,a pályaguruktól!kanyarban vagy előtte,használjátok-e a hátsóféket?vagy csak az elsőt?mikor mejiket,és mit korigálltok vele?én még azt tanultam,hogy kanyarban nem fékezünk,de egyszer véletlenül túl gyorsan értem az egyikhez,és nem volt mese,boritás,és óvatos fékhasználat,és sikerült gond nélkül a dolog!na most akkor használjuk,vagy nem?
Finoman lehet húzni az első féket lapon is. A hátsót én sem használom. Majd 1:55-nél. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by K »

apapali wrote:kérdeznék egy amatőr,de ideillő dolgot,a pályaguruktól!kanyarban vagy előtte,használjátok-e a hátsóféket?vagy csak az elsőt?mikor mejiket,és mit korigálltok vele?én még azt tanultam,hogy kanyarban nem fékezünk,de egyszer véletlenül túl gyorsan értem az egyikhez,és nem volt mese,boritás,és óvatos fékhasználat,és sikerült gond nélkül a dolog!na most akkor használjuk,vagy nem?
Én pályán sose használom a hátsót, utcán is csak akkor ha piros a lámpa, hogy ne az első kopjon. :)
Az elsőt meg kanyar előtt, persze nekem is volt olyan, hogy bele kellett nyúlnom.
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by apapali »

kérdeznék egy amatőr,de ideillő dolgot,a pályaguruktól!kanyarban vagy előtte,használjátok-e a hátsóféket?vagy csak az elsőt?mikor mejiket,és mit korigálltok vele?én még azt tanultam,hogy kanyarban nem fékezünk,de egyszer véletlenül túl gyorsan értem az egyikhez,és nem volt mese,boritás,és óvatos fékhasználat,és sikerült gond nélkül a dolog!na most akkor használjuk,vagy nem?
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by FélSvéd »

aquabase wrote:
FélSvéd wrote:
motorosmanó wrote:most jo, de amit Tacsi rak be rendre egyet se látok.
én is csak Almanoét látom
Hazaértél Druszám?
Akkor most pihensz?
Ajánlom figyelmedbe az uj topicot... :wink:
láttam, figyelni fogom, meg indulni is fogok amikor otthon leszek
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by aquabase »

FélSvéd wrote:
motorosmanó wrote:most jo, de amit Tacsi rak be rendre egyet se látok.
én is csak Almanoét látom
Hazaértél Druszám?
Akkor most pihensz?
Ajánlom figyelmedbe az uj topicot... :wink:
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Post Reply

Return to “Egyebek”