Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by predatork2 »

akkor pénteken kispataki meg egedi,meg atom is csak pozolt a kamerának(2fölött mentek)!ez a 2.00 alatt még a hringen is nagyon sántítana.
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by predatork2 »

joval 2.00 alatt!!!!???ezt a hujeséget!bebaszna ha csak akkor számítana az üléspozicio a kanyarban.
****!nem akarok okoskodni de pénteken többször is kisértelek mert kíváncsi voltam h miért is nem ér le a térded pedig egész jó időket mész!szóval az egyik h nem ülsz eléggé ki,ettől lassabban fogsz kanyarodni(már írták),és valoban lassab is vagy,a másik h mocskosul tulfékezed a kanyarokat,gyorsan beereszted,de mikor már csak tartani kéne te még akkor is fékezel egy akkorát h többször megijedtem h most esünk mert belédmegyek hátulrol,a kigyorsításod az ami a legjobb a kanyarjaidban.ez persze csak az én meglátásom.az meg hogy csak pozolás a félreülés a te idődnél,vagy akár az enyémnél az egy merő nagy baromság.aláírom h a 20mp-vel lassabb időnél nem szükséges de 2,10környékén már illik.remélem nem veszed zokon,h leirtam.ez csak az amit láttam.nem mintha én annyira tudnék....
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by almano »

Koca wrote:
FélSvéd wrote:
almano wrote:
FélSvéd wrote: Azon gondolkozom hogy a dölésszögnek mindenképpen összefüggésben kell-e lennie a kanyarsebességgel.
Hogy a fenebe ne lenne.... :smt021
nem csinálom a hang off-ot, mégsem döntök akkorát mint aki hang off-al huzza térdét, de mindezek ellenére nem érzem magam lassabbnak kanyarban mint pl Hajni, mi a magyarázat?
Szerintem az, hogy befékezel-elfordulsz-kigyorsítasz, nem pedig utazol a kanyarban.
Sima fizika. Minnel gyorsabban mesz annal jobban kell donteni, az hogy valaki lelog az abban szamit jobban, hogy minnel jobban lelogsz annal kevesbe kell donteni tulajdonkeppen, mivel a testsulyoddal manipulalod a sulypontjat a gepnek es igy nem kell akkorat donteni, egyenesebben maradhat a motor tehat jobban, hamarabb huzhatod a gazt.
Most az, hogy amator szinten ki mennyire dont es hogyan mennyire log le a motorrol az csak egyedi stilus kerdese. Majd ha P-ringen joval 2:00 alatt mesz akkor jon ez igazan eloterbe addig csak a pozolas a kameranak...
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by Koca »

almano wrote:firefoxban:
right click a kep mellet, majd -> View page info -> Media -> megkeres kep -> save as(mentes)
Hát ez Explorer-ben nem megy...
De már így is elég : offtop2 :
THE PIG
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by FélSvéd »

almano wrote:
FélSvéd wrote: Azon gondolkozom hogy a dölésszögnek mindenképpen összefüggésben kell-e lennie a kanyarsebességgel.
Hogy a fenebe ne lenne.... :smt021
nem csinálom a hang off-ot, mégsem döntök akkorát mint aki hang off-al huzza térdét, de mindezek ellenére nem érzem magam lassabbnak kanyarban mint pl Hajni, mi a magyarázat?
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by almano »

FélSvéd wrote: Azon gondolkozom hogy a dölésszögnek mindenképpen összefüggésben kell-e lennie a kanyarsebességgel.
Hogy a fenebe ne lenne.... :smt021
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

Nem csak a közmondást ismerem.
Téged is.
Nem feladat. :smt016
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by nylontacsko »

viking wrote:
nylontacsko wrote:
viking wrote:Miért, ki az a Troy Bayliss? :shock: :smt016
Kutyaütő.
Nem. Az én leszek.
Tacsi-> :smt021 <-Viking
Ismered a közmondást:
Ember kell oda, nem karikatúra :smt003
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

nylontacsko wrote:
viking wrote:Miért, ki az a Troy Bayliss? :shock: :smt016
Kutyaütő.
Nem. Az én leszek.
Tacsi-> :smt021 <-Viking
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by nylontacsko »

viking wrote:Miért, ki az a Troy Bayliss? :shock: :smt016
Kutyaütő.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

Miért, ki az a Troy Bayliss? :shock: :smt016
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by FélSvéd »

Töle kell fékezést tanulni: (ötödikböl elsö egyetlen féktávon!)
http://www.youtube.com/watch?v=0meq7CWr ... re=related
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by tom war »

FélSvéd wrote: kell, neked különösen szivesen segitenék hiszen sokat áldozol értünk
Ugy nem lehetne, hogy en segitek neked, te meg sokat aldozol ram? :smt003 :smt003 :smt003

Amugy a Svendek igaza van, o a legjobb pelda ra! Es Lenin is azt mondta: Menni! Menni! Menni!
(bar lehet, hogy csak a lenini utra gondolt... :roll: :smt002 )
Kill faster and be alive.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by FélSvéd »

viking wrote:Hogy ne legyünk teljesen off-ok:
Meglepően jól lehet terelgetni az Öreg Csótányt, csak piszkosul elszoktam a pályától és fosok a sebességtől a bukta óta (mondjuk a lenullázott fékbetét sem növelte az önbizalmamat...).
A Supercorsákkal és a megcsinált villával és megemelt hátuljával tök kezes lett.

Az idegesített, hogy elméletileg mindent tudok, mit és hogyan kéne csinálni, de amikor az "életemért kapaszkodok", persze nem úgy csinálom.
Aztán amikor lejövök, akkor mérgelődök, hogy "bazzee, ott azt kellett volna, amott meg úgy..." :smt013
tényleg nincs mese: menni kell, neked különösen szivesen segitenék hiszen sokat áldozol értünk
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

Hogy ne legyünk teljesen off-ok:
Meglepően jól lehet terelgetni az Öreg Csótányt, csak piszkosul elszoktam a pályától és fosok a sebességtől a bukta óta (mondjuk a lenullázott fékbetét sem növelte az önbizalmamat...).
A Supercorsákkal és a megcsinált villával és megemelt hátuljával tök kezes lett.

Az idegesített, hogy elméletileg mindent tudok, mit és hogyan kéne csinálni, de amikor az "életemért kapaszkodok", persze nem úgy csinálom.
Aztán amikor lejövök, akkor mérgelődök, hogy "bazzee, ott azt kellett volna, amott meg úgy..." :smt013
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Egyebek”