Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by nylontacsko »

ddt500 wrote:Hungaroringen azért van hely próbálkozni. Ha a cél végén elnézed a féktávot nem történik semmi.
A pannóniaringről volt szó :twisted:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by ddt500 »

Hungaroringen azért van hely próbálkozni. Ha a cél végén elnézed a féktávot nem történik semmi.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by nylontacsko »

Bérczi Jani wrote:Múlt hét szombaton (endurance)beszélgettem egy sráccal aki akárhány éve a pringen dolgozik.
Mesélte,hogy schumi mikor ott edzett mit művelt a cél végi féktávon.
Körről körre rövidebre fogta a féktávot,mindaddig mig már sok volt és lezúzta a mocit.Szerencsésen megúszta,felült a másik mocira és goo.1 nap négy motort tört össze,de nap végére ment az 56 :)
Így is lehet :D
Viccet félre téve nem rossz 5let kinézni egy pontot ahol fékezel és aztán ahhoz képest beljebb egyre beljebb kezdeni a féktávot,rögtön javul a köridő.
Nyilván ilyen egyszerű a dolog, ha annyi az éves jövedelmed mint a sumákkernek.
Ott nem számít ha lefekteted a motort, mert kitolod az újat a boxból és uzsgyi.
...én meg vigyázhatok a gyönyörű fényezésemre :wink: :cool:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by RB26DET »

Múlt hét szombaton (endurance)beszélgettem egy sráccal aki akárhány éve a pringen dolgozik.
Mesélte,hogy schumi mikor ott edzett mit művelt a cél végi féktávon.
Körről körre rövidebre fogta a féktávot,mindaddig mig már sok volt és lezúzta a mocit.Szerencsésen megúszta,felült a másik mocira és goo.1 nap négy motort tört össze,de nap végére ment az 56 :)
Így is lehet :D
Viccet félre téve nem rossz 5let kinézni egy pontot ahol fékezel és aztán ahhoz képest beljebb egyre beljebb kezdeni a féktávot,rögtön javul a köridő.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by almano »

nagyon jo kep!!! :smt023 :smt038
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by ddt500 »

viking wrote:Próbáld csak ki.
Szerintem annyira nem lehet könnyű?
Én többször is leraktam a vállamat az aszfaltra. Tök egyszerű. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

Próbáld csak ki.
Szerintem annyira nem lehet könnyű?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39126
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by ddt500 »

viking wrote:Image
Úgy könnyű ha a falon támaszkodsz. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)

Post by viking »

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by almano »

predatork2 wrote:
almano wrote:
predatork2 wrote:akkor pénteken kispataki meg egedi,meg atom is csak pozolt a kamerának(2fölött mentek)!ez a 2.00 alatt még a hringen is nagyon sántítana.
Ha elolvasnad normalisan az irasokat(es megertened), meg ertenel a fizikahoz egy kicsit akkor ezt most nem irtad volna ide...
ha te annyira értesz hozzá és olyan nagy ász vagy ,akkor nem írnál ilyeneket....h 2.00 alatt számít csak.mert ugye ezt írtad!?
pontosan :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by predatork2 »

almano wrote:
predatork2 wrote:akkor pénteken kispataki meg egedi,meg atom is csak pozolt a kamerának(2fölött mentek)!ez a 2.00 alatt még a hringen is nagyon sántítana.
Ha elolvasnad normalisan az irasokat(es megertened), meg ertenel a fizikahoz egy kicsit akkor ezt most nem irtad volna ide...
ha te annyira értesz hozzá és olyan nagy ász vagy ,akkor nem írnál ilyeneket....h 2.00 alatt számít csak.mert ugye ezt írtad!?
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by predatork2 »

almano wrote:En azt mondtam, hogy az iszonyatos kilogasok amit neha lehet latni egy palyanapon neha nevetsegesek, es teljesen feleslegesek ilyen 2:10 koruli idoknel. Nezd meg Valentinot, O alig log le a motorrol megis 60 fok korul dontoget. Ez tiszta fizika. Attol hogy ugy logsz mint Toni Elias meg nem biztos hogy 2:00 alatt fogsz menni, de viszont ha 2:00 alatt akarsz menni akkor mar igenis meg kell talani a megfelelo osszhangjat a doleszognek es kilogasnak.
: offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 :
Kernem az illetekes szerveket, hogy heleyzzek a megfelelo temaba ezt a beszelgetest....
(Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess))
"Majd ha P-ringen joval 2:00 alatt mesz akkor jon ez igazan eloterbe addig csak a pozolas a kameranak..."
egész pontosan ezt írtad!sztem ezt jol értelmeztem.aztán még az is lehet h értek én a fizikához,legalábbis annyira h tudjam miért kell félre ülni ,és mi is változik ettől.és én legalább nem csak ugatom a holdat.próbálom gyakorlatban is megvalósítani,kisérletezgetek,kissebb nagyobb sikerrel.
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by almano »

En azt mondtam, hogy az iszonyatos kilogasok amit neha lehet latni egy palyanapon neha nevetsegesek, es teljesen feleslegesek ilyen 2:10 koruli idoknel. Nezd meg Valentinot, O alig log le a motorrol megis 60 fok korul dontoget. Ez tiszta fizika. Attol hogy ugy logsz mint Toni Elias meg nem biztos hogy 2:00 alatt fogsz menni, de viszont ha 2:00 alatt akarsz menni akkor mar igenis meg kell talani a megfelelo osszhangjat a doleszognek es kilogasnak.
: offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 : : offtop2 :
Kernem az illetekes szerveket, hogy heleyzzek a megfelelo temaba ezt a beszelgetest....
(Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess))
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by almano »

predatork2 wrote:akkor pénteken kispataki meg egedi,meg atom is csak pozolt a kamerának(2fölött mentek)!ez a 2.00 alatt még a hringen is nagyon sántítana.
Ha elolvasnad normalisan az irasokat(es megertened), meg ertenel a fizikahoz egy kicsit akkor ezt most nem irtad volna ide...
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Suzuki GSX-R Klub Kupa

Post by almano »

predatork2 wrote:joval 2.00 alatt!!!!???ezt a hujeséget!bebaszna ha csak akkor számítana az üléspozicio a kanyarban.
****!nem akarok okoskodni de pénteken többször is kisértelek mert kíváncsi voltam h miért is nem ér le a térded pedig egész jó időket mész!szóval az egyik h nem ülsz eléggé ki,ettől lassabban fogsz kanyarodni(már írták),és valoban lassab is vagy,a másik h mocskosul tulfékezed a kanyarokat,gyorsan beereszted,de mikor már csak tartani kéne te még akkor is fékezel egy akkorát h többször megijedtem h most esünk mert belédmegyek hátulrol,a kigyorsításod az ami a legjobb a kanyarjaidban.ez persze csak az én meglátásom.az meg hogy csak pozolás a félreülés a te idődnél,vagy akár az enyémnél az egy merő nagy baromság.aláírom h a 20mp-vel lassabb időnél nem szükséges de 2,10környékén már illik.remélem nem veszed zokon,h leirtam.ez csak az amit láttam.nem mintha én annyira tudnék....
Nem az ulespoziciorol volt szo hanem magarol a kiulesrol, ezeknek es doleszog mertekerol!!! Oriasi kulonbseg. :smt021
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Egyebek”