Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Hát de nézd meg. 0 fokos döntésnél veszi a kanyart.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Azert ez ennyire lelogni kicsit tulzas azthiszem.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Felsőtesttel sokkal jobban visszahajol a tank/műszerfal fölé.
De ez a kedvencem a segglógatósok közül: Mick Doohan
De ez a kedvencem a segglógatósok közül: Mick Doohan
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Szerintem Bayliss szinte ugyanazt csinalja mint Edwards, csak Bayliss egy csoppet jobban ki van tekeredve.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
De ők mindketten a motor mellett vannak párhuzamosan, csak Edwards kiemeli a fejét.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Szerintem mindket esetben a segget logatni-tologatni kell...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Legalább is a balban lejjebb engedem a fejem. Jobb kanyarban meg szinte ki sem ülök.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Én meg másként ülök ki a jobb és a balkanyarban.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Nem tologatós, hanem lógatós!
Sőt a lógatósnál még jobban kell tologatni, mivel a felsőtest súlypontját sokkal kevésbé változtatod.
Éppen azt mondom, hogy szerintem ez a természetesebb, nem pedig a Te általad favorizált lebújós.
De ettől szép az élet.
Sőt a lógatósnál még jobban kell tologatni, mivel a felsőtest súlypontját sokkal kevésbé változtatod.
Éppen azt mondom, hogy szerintem ez a természetesebb, nem pedig a Te általad favorizált lebújós.
De ettől szép az élet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Most itt pontosan akkor melyikre is gondoltal? Mert mindkettonel kell a segget tologatni.viking wrote:Nekem a segglógatós a természetesebb.
Szerintem a megcsúszások jobban érezhetőek így és a nyakat sem kell úgy hátrafeszíteni.
Éljen az ausztrál iskola!
En szerintem az idom melle bujos jobban kontrollalhato es kenyelmesebb is. Nem kell kitekerned a felso tested.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Nekem a segglógatós a természetesebb.
Szerintem a megcsúszások jobban érezhetőek így és a nyakat sem kell úgy hátrafeszíteni.
Éljen az ausztrál iskola!
Szerintem a megcsúszások jobban érezhetőek így és a nyakat sem kell úgy hátrafeszíteni.
Éljen az ausztrál iskola!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Már ne haragudjatok de nem az volt a kérdés amiröl beszéltek. Inkább az hogy a különbség szerintetek mi, persze hogy egyetértek avval hogy mindkettöt használják.viking wrote:Az elejével egyetértek, a második felével már nem annyira.
Mármint, hogy gyorsak hány százaléka hajol be, vagy sem.
Ez egyedi dolog, testfelépítéstől is függ, lazaságtól is, meg szerintem szokástól is.
Inkább arra gondoltam hogy:
melyik stilusnál könnyebb a fejet függöleges tartani, az alkart a tankon tartani, a kezet lazán tartani a gázkezeléshez, rálátás a kanyarkijáratra, kigyorsitásnál melyik poziciobol kontrálhato jobban egy kis slide stb
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Az elejével egyetértek, a második felével már nem annyira.
Mármint, hogy gyorsak hány százaléka hajol be, vagy sem.
Ez egyedi dolog, testfelépítéstől is függ, lazaságtól is, meg szerintem szokástól is.
Mármint, hogy gyorsak hány százaléka hajol be, vagy sem.
Ez egyedi dolog, testfelépítéstől is függ, lazaságtól is, meg szerintem szokástól is.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Szerintem ez inkabb csak stilus kerdese. Nem hiszem, hogy tul nagy jelentossege van olyan szempontbol, hogy melyiket kellene ajanlani. Az en velemenyem szerint az idom melle hajolos az igazi es sokkal jobban nez ki a kepeken :)
Egyebkent kb a 90%-a az igazan gyors versenyzoknek mind a behajlos verziot valasztja. Inkabb az oreg rokak(Bayliss, Edwards, Schwantz) mennek meg mindig "felegyenesedve". Itt a palyazos sulikban is azt oktatjak, hogy tedd a fejed korulbelul oda ahol a visszapillanto tukrod lenne, ha lenne.
Egyebkent kb a 90%-a az igazan gyors versenyzoknek mind a behajlos verziot valasztja. Inkabb az oreg rokak(Bayliss, Edwards, Schwantz) mennek meg mindig "felegyenesedve". Itt a palyazos sulikban is azt oktatjak, hogy tedd a fejed korulbelul oda ahol a visszapillanto tukrod lenne, ha lenne.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Vezetéstechnika (mire figyelj, hogy gyorsabb lehess)
Pályaguruk, pályaelméleti doktorok!!! Hanging off technikáról beszéljünk!
Mi szol amellett hogy a fejed (felsötested) letegyed a plexi mellé? Ben Spies és még sokan mások (HJC-s Domi, Bala, M@tt) igy mennek a kanyarban:
Viszont sokan csak a segükkel mennek le a nyereg mellé, de a felsötestet visszahajlitják és a fejük totál a plexi mögött van a legnagyobb dölésszögnél is:
mindkét technikának kell hogy elönye legyen
Az én véleményem hogy a plexi mellett logo fejjel nehezebb korrekciot véghezvinni ha valami galiba lenne, de a visszahajlitott felsötesteddel a fejed a plexi mögött van, sokkal jobban áttekinted az elötted állo utat-szituáciot, könnyebb megitélned a kanyarkijáratot és könnyebb korrekciot végrehajtani mint a motor mellöl.
Vélemények?
Mi szol amellett hogy a fejed (felsötested) letegyed a plexi mellé? Ben Spies és még sokan mások (HJC-s Domi, Bala, M@tt) igy mennek a kanyarban:
Viszont sokan csak a segükkel mennek le a nyereg mellé, de a felsötestet visszahajlitják és a fejük totál a plexi mögött van a legnagyobb dölésszögnél is:
mindkét technikának kell hogy elönye legyen
Az én véleményem hogy a plexi mellett logo fejjel nehezebb korrekciot véghezvinni ha valami galiba lenne, de a visszahajlitott felsötesteddel a fejed a plexi mögött van, sokkal jobban áttekinted az elötted állo utat-szituáciot, könnyebb megitélned a kanyarkijáratot és könnyebb korrekciot végrehajtani mint a motor mellöl.
Vélemények?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!