Pontosan.nylontacsko wrote:Az csak előre?Porsche wrote:Lég.nylontacsko wrote:D211-be milyen nyomás kell?
Gumik (pályára)
Moderator: ddt500
Re: Gumik (pályára)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Gumik (pályára)
Az csak előre?Porsche wrote:Lég.nylontacsko wrote:D211-be milyen nyomás kell?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: Gumik (pályára)
Lég.nylontacsko wrote:D211-be milyen nyomás kell?
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Attól még látod és el tudod olvasni...szerintem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Nyócvanhaccor leírtuk már.
Előre 2,0-2,1, hátra pályára 1,2-1,3, utcára 1,7-1,8.
Előre 2,0-2,1, hátra pályára 1,2-1,3, utcára 1,7-1,8.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Ez a Brian féle gumi? Arra hidegen nekem 2.1-et, hátra 1.7-et mondott a Brian, de én bevallom őszintén, pályán 1.9/1.7-tel szoktam menni, nekem az tökéletes, nagy melegben még picit kevesebbel. Utcán meg ahogy sikerül, általában hideg2.1/1.9-1.8.VIK-001 wrote:aki D211est használ elől az írja le legyen kedves h milyen nyomással mert én tegnap borzasztó okos és egyben szerencsés gyerek voltam ...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
[quote="Fre
Az ering minden gumit megtép így , ha parasztba mész ugymond , én is igy csinálom
az e ringre én valami tapadós utcai gumit tennék fel legalább is ha mégegyszer kijutok és lehetőségem lessz rá megpróbálom, mert a vett használt gumákat (pirelli Metzeller)(k2-sc2) ugyan így széttéptem 3 kör alatt és kuka[/quote]
Erre van most fent a BT003RS. Csak a pünkösdi időjárás is szápppportálja!
Az ering minden gumit megtép így , ha parasztba mész ugymond , én is igy csinálom
az e ringre én valami tapadós utcai gumit tennék fel legalább is ha mégegyszer kijutok és lehetőségem lessz rá megpróbálom, mert a vett használt gumákat (pirelli Metzeller)(k2-sc2) ugyan így széttéptem 3 kör alatt és kuka[/quote]
Erre van most fent a BT003RS. Csak a pünkösdi időjárás is szápppportálja!
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Gumik (pályára)
Blade_RRunner wrote:Amikor először mentem fel D211-el a Hringre, akkor lejövetel után rögtön 2,17-et mértem, és nagggyyyon ronda volt (a peremére legyűrődva a fekete takony, amit ha megpróbáltam letépni, akkor jött vele egy "réteg" gumi, kb. mint a hagyma rétegei). Aztán engedtem belőle, és 1,8-1-9 közt volt melegen, már szebb lett, de kenődött a minta.viking wrote:Eddig milyen nyomást használtál?
Most ápr. 4-én az Eringes oktatáson már úgy mentem, hogy hidegen volt benne 1,45, de ott ilyen lett ez a medium/hard hátsó
Az ering minden gumit megtép így , ha parasztba mész ugymond , én is igy csinálom
az e ringre én valami tapadós utcai gumit tennék fel legalább is ha mégegyszer kijutok és lehetőségem lessz rá megpróbálom, mert a vett használt gumákat (pirelli Metzeller)(k2-sc2) ugyan így széttéptem 3 kör alatt és kuka
Majd 1x felnövök :)
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
Megvolt az első pályázás a Bridgestone 003RS hátsóval egy hete a Pringen. Amiről írok, az határeset a gumi és a futómű téma közt, de legyen mondjuk itt.
Szóval volt bennem egy kis kíváncsiság, hogy egy RacingSTREET gumi, hogyan fogja kezelni a sutaságomat a D211-hez képest. Itt még nem a tempó miatt "aggódtam", hiszen ahhoz biztos elég, hanem hogy egy ezres motoron egy esetleges ügyetlenebb gázkezelés (jellemző ugye: delikvens túlfékezi kanyarba be, aztán kifelé -későn de hirtelen kezdett- nyélgázzal próbál kompenzálni) mennyire hozza ki a sodrából.
Első benyomásom nem volt jó. Ha bármi apró hiba volt az aszfalton kigyorsításon, akkor meg-meg csúszkált a hátulja. Megpróbáltam logikusan végiggondolni. Bájó szokta mondani, hogy OK, hogy 1-es Racetech rugó meg szelepelés elöl, de a hátulja (is) gyenge ennek, és ha majd gyorsulok, akkor kigyorsításon "elájul" a hátsó rugóstag. "Okoska" én gondolta, hogy kibaszok én ezzel a rugóstaggal, jól betekertem a nyomó csillapítást, hogy a hidraulika támogassa a rugót (szükség nem volt rá, csak kíváncsiságból gondoltam kipróbálni). Mivel jellemzően aszfalt hibákon jelentkezett a megcsúszás, felötlött bennem, hogy azokat nem tudja kirugózni. A 3clicks out-ot 6 clicks out-ra nyitottam, és ta-daaaaa, egyből nem driftelt.
Már csak egy kérdés maradt, de azt a Pringes topicban teszem fel.
Szóval volt bennem egy kis kíváncsiság, hogy egy RacingSTREET gumi, hogyan fogja kezelni a sutaságomat a D211-hez képest. Itt még nem a tempó miatt "aggódtam", hiszen ahhoz biztos elég, hanem hogy egy ezres motoron egy esetleges ügyetlenebb gázkezelés (jellemző ugye: delikvens túlfékezi kanyarba be, aztán kifelé -későn de hirtelen kezdett- nyélgázzal próbál kompenzálni) mennyire hozza ki a sodrából.
Első benyomásom nem volt jó. Ha bármi apró hiba volt az aszfalton kigyorsításon, akkor meg-meg csúszkált a hátulja. Megpróbáltam logikusan végiggondolni. Bájó szokta mondani, hogy OK, hogy 1-es Racetech rugó meg szelepelés elöl, de a hátulja (is) gyenge ennek, és ha majd gyorsulok, akkor kigyorsításon "elájul" a hátsó rugóstag. "Okoska" én gondolta, hogy kibaszok én ezzel a rugóstaggal, jól betekertem a nyomó csillapítást, hogy a hidraulika támogassa a rugót (szükség nem volt rá, csak kíváncsiságból gondoltam kipróbálni). Mivel jellemzően aszfalt hibákon jelentkezett a megcsúszás, felötlött bennem, hogy azokat nem tudja kirugózni. A 3clicks out-ot 6 clicks out-ra nyitottam, és ta-daaaaa, egyből nem driftelt.
Már csak egy kérdés maradt, de azt a Pringes topicban teszem fel.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Nincs is tervben.viking wrote:Az ára viszont elég húzós.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"