Gumik (pályára)
Moderator: ddt500
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Almos Uj Gumimelegitoje
Yoohoo!!!
Ma jott meg a hiper-szuper gumimelegitom.
Ma jott meg a hiper-szuper gumimelegitom.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Ha többnyire utcán mész és ennek ellenére keverékes gumit akarsz használni akkor Type 2 vagy Type 1, de ha a type 4 féláron volt akkor én sem hagytam volna ki, de akkor tényleg tavasszal használd elrepsol82 wrote:Pályán szeretném használni,néha utcán.Elég olcsón jutottam hozzá ehhez a párhoz,és ezért vettem meg.90%-os állapotban van az elsö és a hátsó is,azt ajánlották hogy hidegebb idöben ezt használjam,szezonkezdésre jó lesz.A hátsó biztosan gyorsan elkopik de ezt majd szeretném úgyis lecserélni egy médium keverékü gumira.A motorosok.hu-n olvastam hogy te is brigestone-okat használsz.Te melyiket választanád a BT-003-as keverékek közül?Meddig lehet lekoptatni egy ilyen gumit?Mivel még csak keveset motoroztam pályán ezért a slick gumikat nem ajánlották nekem.A hungarorigen még nem voltam,a pannoniaringen 2:25 -öt tudtam menni.Te milyen gumit javasolsz??FélSvéd wrote:Tisztában vagy vele hogy a Type 4 a létezö legpuhább keverék? Hol akarod használni hogy ilyet vettél? Vagy erre beszéltek rá? Mindenestre valoszinü az a legrövidebbb élettartamu gumid leszrepsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz.
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Pályán szeretném használni,néha utcán.Elég olcsón jutottam hozzá ehhez a párhoz,és ezért vettem meg.90%-os állapotban van az elsö és a hátsó is,azt ajánlották hogy hidegebb idöben ezt használjam,szezonkezdésre jó lesz.A hátsó biztosan gyorsan elkopik de ezt majd szeretném úgyis lecserélni egy médium keverékü gumira.A motorosok.hu-n olvastam hogy te is brigestone-okat használsz.Te melyiket választanád a BT-003-as keverékek közül?Meddig lehet lekoptatni egy ilyen gumit?Mivel még csak keveset motoroztam pályán ezért a slick gumikat nem ajánlották nekem.A hungarorigen még nem voltam,a pannoniaringen 2:25 -öt tudtam menni.Te milyen gumit javasolsz??FélSvéd wrote:Tisztában vagy vele hogy a Type 4 a létezö legpuhább keverék? Hol akarod használni hogy ilyet vettél? Vagy erre beszéltek rá? Mindenestre valoszinü az a legrövidebbb élettartamu gumid leszrepsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz.
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Tisztában vagy vele hogy a Type 4 a létezö legpuhább keverék? Hol akarod használni hogy ilyet vettél? Vagy erre beszéltek rá? Mindenestre valoszinü az a legrövidebbb élettartamu gumid leszrepsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz.
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Ha valaki tudja akkor kerem szepen itt folyatassa a beszelgetest:Rezi wrote:Klub kupában lehet menni slickkel? Van valami műszaki előírás?
http://www.gsxrfans.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=211
Re: Minden a gumikról
Klub kupában lehet menni slickkel? Van valami műszaki előírás?
Lassan ride, tovább élsz...
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Tuti infot nem tudok csak par havertol akik hasznaljak, es ok igy szeretik, de ez nem jelenti, hogy ez a tokeletes beallitas. Lehet Probalkozni.repsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz.
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Elol 2.0-2.1, hatul 1.9-2.0 bar 80 fokon a melegitokon.
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Minden a gumikról
A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz.
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz.
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Bridgestone palyagumik
Kis info anyag Bridgestone palyagumikrol.
Bridgestone Racing Tires
Bridgestone Racing Tires
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
MICHELIN POWER ONE
MICHELIN POWER ONE COMPETITION Gumiabroncs informacio
ESLSO GUMI:
Az osszes 17”-es elso gumi tobbfle gumikevereku es az ajanlott nyomas 2.1 Bar 3 kulonbozo elso vanAz A es B inkabb kerekitett, de a profil haromvogletu mint a PRC volt. A V a legjobban haromszogesitett hegyes gumi. Az A es B kisse kevesbe haromszogesitett mint a regi PRC de a magassaga ugyanaz.
A- 4.30kg, 605.4mm atmero es ez a legpuhabb keverek, hasznalatos amikor a levego homerseklet 20C fok alatt van. 5 retegu.
B- 4.30kg, 605.4mm , kisse kemenyebb keverek mint az A, es hasznaltos 20C fok feletti homersekletnel. 5 retegu
V- 4.50kg, 606mm, ugyanaz a keverek mint a B, csak sokkal kihegyezettebb profil. 4 retgu
HATSO GUMIK.
-az osszes 180/55, 639.5mm atmeruju, 6.24kg, 4 retgu es tobb komponensu
-az osszes 190/55 652.8mm atmeroju. 6.71kg, 4 retegu es tobb komponensu.
-az "A " gumi szelei mind a 180 es 190-es puha keverek
- a "B" szelei kisse kemenyebb keverek mit az A.
-A "C" Hatso egy Endurance jellegu gumi hosszab tavu versenyekre kemenyebb keverekkel mint a B
-Az osszes hatsonak ugyanolyan kemenysegu keverek a kozepso resze.
Gumi Melegitok:: MCHELIN szerint , palyazashoz (nem utcai gumikon) tegyetek fel a melegitoket 30-40 perccel hasznalt elott es 80 fokra(sem tobb sem kevesebb)allitsatok az elsore es hatsora is. SEMMIKEPPEN sem legyenek a melegitok 90 percenl tovabb folyamatosan a gumin!!!
GUMIKOPAS: Amikor a kis “esocsatornak eltunnek a gumi TAPADASA MEG JOBB LESZ. IGY VAN TERVEZVE, HOGY A HASZNALT SORAN ATALAKUL SLICK GUMIVA!!! Nem kell kidobni ahogy a csikok eltunnek!!!
Es egy jo kis gumi valasztast segito weboldal angolosoknak:
http://www.michelinpowerone.com/sitepow ... dexen.html
ESLSO GUMI:
Az osszes 17”-es elso gumi tobbfle gumikevereku es az ajanlott nyomas 2.1 Bar 3 kulonbozo elso vanAz A es B inkabb kerekitett, de a profil haromvogletu mint a PRC volt. A V a legjobban haromszogesitett hegyes gumi. Az A es B kisse kevesbe haromszogesitett mint a regi PRC de a magassaga ugyanaz.
A- 4.30kg, 605.4mm atmero es ez a legpuhabb keverek, hasznalatos amikor a levego homerseklet 20C fok alatt van. 5 retegu.
B- 4.30kg, 605.4mm , kisse kemenyebb keverek mint az A, es hasznaltos 20C fok feletti homersekletnel. 5 retegu
V- 4.50kg, 606mm, ugyanaz a keverek mint a B, csak sokkal kihegyezettebb profil. 4 retgu
HATSO GUMIK.
-az osszes 180/55, 639.5mm atmeruju, 6.24kg, 4 retgu es tobb komponensu
-az osszes 190/55 652.8mm atmeroju. 6.71kg, 4 retegu es tobb komponensu.
-az "A " gumi szelei mind a 180 es 190-es puha keverek
- a "B" szelei kisse kemenyebb keverek mit az A.
-A "C" Hatso egy Endurance jellegu gumi hosszab tavu versenyekre kemenyebb keverekkel mint a B
-Az osszes hatsonak ugyanolyan kemenysegu keverek a kozepso resze.
Gumi Melegitok:: MCHELIN szerint , palyazashoz (nem utcai gumikon) tegyetek fel a melegitoket 30-40 perccel hasznalt elott es 80 fokra(sem tobb sem kevesebb)allitsatok az elsore es hatsora is. SEMMIKEPPEN sem legyenek a melegitok 90 percenl tovabb folyamatosan a gumin!!!
GUMIKOPAS: Amikor a kis “esocsatornak eltunnek a gumi TAPADASA MEG JOBB LESZ. IGY VAN TERVEZVE, HOGY A HASZNALT SORAN ATALAKUL SLICK GUMIVA!!! Nem kell kidobni ahogy a csikok eltunnek!!!
Es egy jo kis gumi valasztast segito weboldal angolosoknak:
http://www.michelinpowerone.com/sitepow ... dexen.html
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Ez a táblázat már megvolt egyszer, de ha ismét látni szeretnétek, akkor:motorosmanó wrote:valami képnek kéne. nekem csak egy piros x van kis kockábaBérczi Jani wrote:Mi ?motorosmanó wrote:nem jelenik meg.
1/ jobb egérgombbal katt;
2/ "másol";
3/ parancssorra ráálsz;
4/ jobb egérgomb, "beilleszt"
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Re: Minden a gumikról
Nekem sem látszik, de egy kis találékonysággal elő lehet varázsolni.motorosmanó wrote:nem jelenik meg.
IE esetén:
1. jobb klikk a kép helyén
2. Properties / Tulajdonságok
3. Az Address / Cím sornál kimásolod az elérhetőségét
3. Egy új böngésző ablakba beilleszted a címet és már látod is
update:
már nálam is látszik! :)
.: bionic :.
- motorosmanó
- Posts: 1975
- Joined: 2007.11.30. 15:53
- Motorom: -
- Itt motorozok: ahol csak tudok
- Location: Pest megye-Göd
Re: Minden a gumikról
már nekemis!
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Minden a gumikról
Nekem is.almano wrote:Nekem latszik a kep a tablazattal.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Minden a gumikról
Nekem latszik a kep a tablazattal.