Gumik (pályára)
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Már a D209GP NTEC sem úgy volt. De amúgy tök mindegy mert két kánikulai versenyt (egyik endurance) toltam le medium hard gumival és semmi gondom nem volt vele. Feltételezem 1:55 körül jönnek elő a gondok. Fordítva rosszabb a dolog mert a soft keveréket széttépi a hideg aszfalt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Posts: 794
- Joined: 2014.04.09. 20:53
- Motorom: R6
- Itt motorozok: MátraTT
- Köridő(k): under 2"30 @ Hring
Re: Gumik (pályára)
D211 ott még normál módon van a medium hard (az az ami melegben faxa?)
Én tegnap buktam életem vételét
egy garni D212 75be fájt volna ha időben vissza jelzek a csákónak ...
Most meg veszek majd 20-25ért elhasznált szart hátra....
Én tegnap buktam életem vételét
egy garni D212 75be fájt volna ha időben vissza jelzek a csákónak ...
Most meg veszek majd 20-25ért elhasznált szart hátra....
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
A tőled kapott D211GP.
Janóék ma felpattintották.
Előttem egy ZX9R-re tettek fel D212GP Pro-t, utánam pedig egy ZX14 jött.
Janóék ma felpattintották.
Előttem egy ZX9R-re tettek fel D212GP Pro-t, utánam pedig egy ZX14 jött.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Melyik???
szerk. Jaaa! Tudom, hogy az. Használd egészséggel.
szerk. Jaaa! Tudom, hogy az. Használd egészséggel.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Nagyon finom ez a gumi, Tibi!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Futómű kérdése. Ha Pringen nem csinálta gondolom Hringen sem fogja.Blade_RRunner wrote:Hmmmm… ejnye, no, most mi legyen? Semmi gondom nem volt vele, tök mélyek kopásjelzők, semmi csúfság nincs rajta, de már megvan az utódja. Sztem Hring előtt nem lesz lehetőségem úgysem átgumizni, úgyhogy marad ez.ddt500 wrote:Vigyázni kell a régi dunlopokkal. A ZX-10R konkrétan motorozhatatlanná vált tőle. 260-nál többet nem lehetett vele menni úgy elkezdett imbolyogni a motor.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
Hmmmm… ejnye, no, most mi legyen? Semmi gondom nem volt vele, tök mélyek kopásjelzők, semmi csúfság nincs rajta, de már megvan az utódja. Sztem Hring előtt nem lesz lehetőségem úgysem átgumizni, úgyhogy marad ez.ddt500 wrote:Vigyázni kell a régi dunlopokkal. A ZX-10R konkrétan motorozhatatlanná vált tőle. 260-nál többet nem lehetett vele menni úgy elkezdett imbolyogni a motor.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Vigyázni kell a régi dunlopokkal. A ZX-10R konkrétan motorozhatatlanná vált tőle. 260-nál többet nem lehetett vele menni úgy elkezdett imbolyogni a motor.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
A 2006-os Non-NTEC, őskövület Dunlop hátsó slick teljesen rendben dolgozott tegnap. A reggeli hidegben, langyos állapotban azért jelezgette a mélyebb kanyarokban, hogy ez még nem a tutiság, de aztán kaptam tippet, hogy engedjek belőle. 1.7-en aztán hibátlanul dolgozott (meg persze az aszfalt is melegedett).
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39117
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Ez a gumi ki lett használva.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
Az emberem, aki egyebek mellett a gumiszerelést szokta csinálni az Adrián vitorlázik, meg amúgy is nyűgös teljes szett gumit munkaidőben a város másik végébe transzportálni. Találtam egy műhelyt, akik közel vannak, 8-kor nyitnak, komoly cég benyomását keltették a zInternetttten, stb.
Végül nem tudtam, nevessek, vagy sírjak.
Első benyomás: a "versenyképes" magyar KKV. 4-en fognak hozzá a gumi szett cseréhez. Ez egy ponton 5-re is felment. 1 vagy 2 ember dolgozott (néha hasznos volt a második, néha egymást zavarták), 2-3 nézi. Oké, ez legyen az ő dolguk!
Amikor viszont 4-en erőlködtek, hogy visszarakják a hátsó kereket, amit nekem már sikerült egymagamnak is kényelmesen, akkor kezdtem picit aggódni. (Ez a 600-as volt. Mihez kezdenének a Fireblade-del? Abba sokkal nehezebb visszajátszani, szenvedtem vele egy csomót).
Jött az eleje. Nem tartom szerencsésnek, ha az ügyfél belekotyog a munkába, de amikor hozzáfogtak volna az első kerék kiszedéséhez úgy, hogy egyedül a nagy nehezen bejátszott első emelőn állt a motor (meg a hátsó keréken), akkor megkértem, hogy ezt így ne, mert baj lesz. Akkor kiadták az egyik józsinak feladatba, hogy közép sztenderen nyomja le a hátulját. :) Kerék ki. Gumi cserél. Itt jött az igazi show. Egy csomót bénáztak, tanakodtak, hogy miért nem talál vissza az első kerék. Melyik távtartót honnan is szedték ki? Nagy nehezen, addig legóztak, míg az is visszakerült a helyére.
Mintegy "desszertként" természetesen basztak középpontosítani az első kereket. Az első tengely befogó (? hogy hívják ezeket? - pintch bolt angolul, azt tudom- merőlegesek a tengelyre) csavarokat már akkor meghúztak, mikor az első kerék nem érte a talajt, és a nyergek a levegőben lógtak leszerelve. Első fékezésnél megtette a nyereg a padka felé húzva. :)
Nyomatékkulcsot a közelben sem láttunk. Józsi2 muszkliból meghúzott mindent. Nem ártott nyomikulccsal átmenni ezeken. A féknyereg rögzítő csavarok szerintem dupla nyomatékkal voltak meghúzva.
Tisztességből el kell mondanom, hogy a fékeket felpumpálták, és a markolatot letörölték. Szóval nem annyira a hozzáállással, mint a tapasztalattal, tudással van ott a gond.
Végül nem tudtam, nevessek, vagy sírjak.
Első benyomás: a "versenyképes" magyar KKV. 4-en fognak hozzá a gumi szett cseréhez. Ez egy ponton 5-re is felment. 1 vagy 2 ember dolgozott (néha hasznos volt a második, néha egymást zavarták), 2-3 nézi. Oké, ez legyen az ő dolguk!
Amikor viszont 4-en erőlködtek, hogy visszarakják a hátsó kereket, amit nekem már sikerült egymagamnak is kényelmesen, akkor kezdtem picit aggódni. (Ez a 600-as volt. Mihez kezdenének a Fireblade-del? Abba sokkal nehezebb visszajátszani, szenvedtem vele egy csomót).
Jött az eleje. Nem tartom szerencsésnek, ha az ügyfél belekotyog a munkába, de amikor hozzáfogtak volna az első kerék kiszedéséhez úgy, hogy egyedül a nagy nehezen bejátszott első emelőn állt a motor (meg a hátsó keréken), akkor megkértem, hogy ezt így ne, mert baj lesz. Akkor kiadták az egyik józsinak feladatba, hogy közép sztenderen nyomja le a hátulját. :) Kerék ki. Gumi cserél. Itt jött az igazi show. Egy csomót bénáztak, tanakodtak, hogy miért nem talál vissza az első kerék. Melyik távtartót honnan is szedték ki? Nagy nehezen, addig legóztak, míg az is visszakerült a helyére.
Mintegy "desszertként" természetesen basztak középpontosítani az első kereket. Az első tengely befogó (? hogy hívják ezeket? - pintch bolt angolul, azt tudom- merőlegesek a tengelyre) csavarokat már akkor meghúztak, mikor az első kerék nem érte a talajt, és a nyergek a levegőben lógtak leszerelve. Első fékezésnél megtette a nyereg a padka felé húzva. :)
Nyomatékkulcsot a közelben sem láttunk. Józsi2 muszkliból meghúzott mindent. Nem ártott nyomikulccsal átmenni ezeken. A féknyereg rögzítő csavarok szerintem dupla nyomatékkal voltak meghúzva.
Tisztességből el kell mondanom, hogy a fékeket felpumpálták, és a markolatot letörölték. Szóval nem annyira a hozzáállással, mint a tapasztalattal, tudással van ott a gond.