Gumik (pályára)

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Egyébként meg mi a faszért kell megvárni, hogy én válaszoljak?? Hee?? :smt017 :lol: Csak azért tettem mert senki nem reagált. :smt005 Amúgy feltételezem 2,1-es elsővel sem fog eltaknyolni a második körben. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Hungaroring

Post by tom war »

Remelem a Hungaroringen mentel Pirellivel, kulonben kigyomlal minket a gyilkos moderator :smt003 :smt003 :smt003
Kill faster and be alive.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Kapjátok be mindketten!! :smt098 Hétfőn pirellivel mentem és az is szar volt!! :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Hungaroring

Post by balagee »

Tibi ne orjiccs meg.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Hungaroring

Post by tom war »

: offtop2 : "Sracok, milyen egy Passat 2.5TDI 0.8 bar toltonyomassal?

Hat, nem az igazi. Mentem 2.5 dizeles turboval 0.8-cal, de nem volt jo. Igaz, Merci volt...." : offtop2 :

Szezont a fazonnal... :roll:
Kill faster and be alive.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

tom war wrote:TIBI, EZ FAJT!!!!! :smt017 :smt010 :smt003
Micsoda?? :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Hungaroring

Post by tom war »

TIBI, EZ FAJT!!!!! :smt017 :smt010 :smt003
Kill faster and be alive.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

balagee wrote:Pirelli kb 2.0-2.1 jo melegen hatul. Szoval elore ugy 1.9 hatra ugy 1.6 hidegen.
Ha fosol hatra 1.6ot tenni, akkor rakj 1.7-et. Ha van gumi melegitod akor ugyse lesz gond mert felmegy a nyomas 1.6-rol.

Roviden: elol: 1.9-2.0. Hatul 1.6-1.7. Megforditani lehet nyugodtan.
Én ugyan nem vagyok szakértő de elöl 1,9-el eddig egyszer próbáltam menni. 3 körön keresztül az eséshatáron voltam annyira kóválygott a motor a kanyarban. Bár az Dunlop volt. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Hungaroring

Post by balagee »

feket663 wrote:
balagee wrote: Meg 1 megjegyzes. Az Ntec hatso ha ilyen kenyes a guminyomasra, akkor venni KELL egy NAGYON pontos nyomasmerot. Siman 1-1,5 tizedet teved egy ilzen digitalis vacak, es akkor leves.
Ha tudnál ilyen helyet ajánlani, ahol tartanak pontos műszert mert ezt, hogy az olcsó digitálisok pontatlanok, már én is tapasztaltam
Hat en azt csinaltam hogy megneztem mennyit teved az enyem, es tovabbra is mertem a pontatlannal :)
Palyanapokon vannak kint emberek akinel van rendes mero, igy nem volt nehez dolgom :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Hungaroring

Post by balagee »

Pirelli kb 2.0-2.1 jo melegen hatul. Szoval elore ugy 1.9 hatra ugy 1.6 hidegen.
Ha fosol hatra 1.6ot tenni, akkor rakj 1.7-et. Ha van gumi melegitod akor ugyse lesz gond mert felmegy a nyomas 1.6-rol.

Roviden: elol: 1.9-2.0. Hatul 1.6-1.7. Megforditani lehet nyugodtan.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39116
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

BerikZ wrote: Hi!

Most én is pirellivel fogok menni (diablo superbike), vmi tipp,h a nyomást mennyire állítsam pénteken?
Még 1 kérdés...a gumit megfordíthatom, vagy ne próbálkozzak vele?
2,1 elöl, 1,9 hátul és nyugodtan megfordíthatod. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Dave
Posts: 522
Joined: 2008.01.14. 22:37
Location: Sárisáp

Re: Hungaroring

Post by Dave »

FélSvéd wrote:Amikor otthonrol elindultam akkor 1,25 re állitottam hidegen a hátsot, tehát az kizárt hogy 1,2 lett volna melegen
akkor lehetett 1,2 körül amikor már rég lejöttem a pályáról és nem dugtam be a melegitöt mert fühöz fához rohangáltam a tépés miatt, de melegen tuti megvolt a minimum 1,5, nem emlékszem hogy Dávid mennyire is állitottam de aztán Kispataki tanácsára én is feljebb vittem mégegyszer,
Mindegy most végzek gyorstalpalot egy futomü iskolába és majd beteszem ide a diplomamunkámat
ok.nem voltam teljesen jólinformált :smt023
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Hungaroring

Post by BerikZ »

balagee wrote:A racetech.com szerint 9,5. Bele kene probalni egy 10-est ha valoban csak 8.5.
Viszont szerintem nem rugo tepes ez. Annak lentrol kene indulnia es szepen csokken a gumi kozepe fele.
Szerintem... :)

Informacioum szerint szerint 1.5-1.55 korul kell lennie az ntecnek kozvetlenul akkor amikor lejottel a palyarol. Persze palya es homerseklet meg keverek fuggo hogy mi lesz a jo, de ez az alap. Ez elvileg hidegen ugy 1.1-1.15

1.1bol ha 1.2 lesz az nem jo. Valami ott nem stimmel.

"The rear should be 22-23 hot, immediately coming off the track. If it's 24-25, drop it down to 23........
............... . I found 16 cold works real well for the med compound. That got me 19-20 psi on warmers and 22 psi right off the track...."

Szoval kiindulas 1.1, gumimelegiton 1.35, palyarol lejove 1.5. Kozelitoleg a legtobbeknek ez jott be a WERA-n.

Meg 1 megjegyzes. Az Ntec hatso ha ilyen kenyes a guminyomasra, akkor venni KELL egy NAGYON pontos nyomasmerot. Siman 1-1,5 tizedet teved egy ilzen digitalis vacak, es akkor leves. En 1 evig teptem a pirelliket mert 2 tizeddel kevesebbet mert a nyomasmerom, es nem volt eleg meleg a hatsom....gumimelegitot meg nem hasznaltam... aztan lejjebb mentem 2 tizeddel es maris jo lett...

Hi!

Most én is pirellivel fogok menni (diablo superbike), vmi tipp,h a nyomást mennyire állítsam pénteken?
Még 1 kérdés...a gumit megfordíthatom, vagy ne próbálkozzak vele?
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Hungaroring

Post by feket663 »

balagee wrote: Meg 1 megjegyzes. Az Ntec hatso ha ilyen kenyes a guminyomasra, akkor venni KELL egy NAGYON pontos nyomasmerot. Siman 1-1,5 tizedet teved egy ilzen digitalis vacak, es akkor leves.
Ha tudnál ilyen helyet ajánlani, ahol tartanak pontos műszert mert ezt, hogy az olcsó digitálisok pontatlanok, már én is tapasztaltam
Image
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Hungaroring

Post by FélSvéd »

Amikor otthonrol elindultam akkor 1,25 re állitottam hidegen a hátsot, tehát az kizárt hogy 1,2 lett volna melegen
akkor lehetett 1,2 körül amikor már rég lejöttem a pályáról és nem dugtam be a melegitöt mert fühöz fához rohangáltam a tépés miatt, de melegen tuti megvolt a minimum 1,5, nem emlékszem hogy Dávid mennyire is állitottam de aztán Kispataki tanácsára én is feljebb vittem mégegyszer,
Mindegy most végzek gyorstalpalot egy futomü iskolába és majd beteszem ide a diplomamunkámat
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Post Reply

Return to “Technika”