Gumik (pályára)
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Egyébként meg mi a faszért kell megvárni, hogy én válaszoljak?? Hee?? Csak azért tettem mert senki nem reagált. Amúgy feltételezem 2,1-es elsővel sem fog eltaknyolni a második körben.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Remelem a Hungaroringen mentel Pirellivel, kulonben kigyomlal minket a gyilkos moderator
Kill faster and be alive.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Kapjátok be mindketten!! Hétfőn pirellivel mentem és az is szar volt!!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Tibi ne orjiccs meg.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Re: Hungaroring
"Sracok, milyen egy Passat 2.5TDI 0.8 bar toltonyomassal?
Hat, nem az igazi. Mentem 2.5 dizeles turboval 0.8-cal, de nem volt jo. Igaz, Merci volt...."
Szezont a fazonnal...
Hat, nem az igazi. Mentem 2.5 dizeles turboval 0.8-cal, de nem volt jo. Igaz, Merci volt...."
Szezont a fazonnal...
Kill faster and be alive.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Micsoda??tom war wrote:TIBI, EZ FAJT!!!!!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
Én ugyan nem vagyok szakértő de elöl 1,9-el eddig egyszer próbáltam menni. 3 körön keresztül az eséshatáron voltam annyira kóválygott a motor a kanyarban. Bár az Dunlop volt.balagee wrote:Pirelli kb 2.0-2.1 jo melegen hatul. Szoval elore ugy 1.9 hatra ugy 1.6 hidegen.
Ha fosol hatra 1.6ot tenni, akkor rakj 1.7-et. Ha van gumi melegitod akor ugyse lesz gond mert felmegy a nyomas 1.6-rol.
Roviden: elol: 1.9-2.0. Hatul 1.6-1.7. Megforditani lehet nyugodtan.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
Hat en azt csinaltam hogy megneztem mennyit teved az enyem, es tovabbra is mertem a pontatlannal :)feket663 wrote:Ha tudnál ilyen helyet ajánlani, ahol tartanak pontos műszert mert ezt, hogy az olcsó digitálisok pontatlanok, már én is tapasztaltambalagee wrote: Meg 1 megjegyzes. Az Ntec hatso ha ilyen kenyes a guminyomasra, akkor venni KELL egy NAGYON pontos nyomasmerot. Siman 1-1,5 tizedet teved egy ilzen digitalis vacak, es akkor leves.
Palyanapokon vannak kint emberek akinel van rendes mero, igy nem volt nehez dolgom :)
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Re: Hungaroring
Pirelli kb 2.0-2.1 jo melegen hatul. Szoval elore ugy 1.9 hatra ugy 1.6 hidegen.
Ha fosol hatra 1.6ot tenni, akkor rakj 1.7-et. Ha van gumi melegitod akor ugyse lesz gond mert felmegy a nyomas 1.6-rol.
Roviden: elol: 1.9-2.0. Hatul 1.6-1.7. Megforditani lehet nyugodtan.
Ha fosol hatra 1.6ot tenni, akkor rakj 1.7-et. Ha van gumi melegitod akor ugyse lesz gond mert felmegy a nyomas 1.6-rol.
Roviden: elol: 1.9-2.0. Hatul 1.6-1.7. Megforditani lehet nyugodtan.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39116
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Hungaroring
2,1 elöl, 1,9 hátul és nyugodtan megfordíthatod.BerikZ wrote: Hi!
Most én is pirellivel fogok menni (diablo superbike), vmi tipp,h a nyomást mennyire állítsam pénteken?
Még 1 kérdés...a gumit megfordíthatom, vagy ne próbálkozzak vele?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Hungaroring
ok.nem voltam teljesen jólinformáltFélSvéd wrote:Amikor otthonrol elindultam akkor 1,25 re állitottam hidegen a hátsot, tehát az kizárt hogy 1,2 lett volna melegen
akkor lehetett 1,2 körül amikor már rég lejöttem a pályáról és nem dugtam be a melegitöt mert fühöz fához rohangáltam a tépés miatt, de melegen tuti megvolt a minimum 1,5, nem emlékszem hogy Dávid mennyire is állitottam de aztán Kispataki tanácsára én is feljebb vittem mégegyszer,
Mindegy most végzek gyorstalpalot egy futomü iskolába és majd beteszem ide a diplomamunkámat
-
- Posts: 66
- Joined: 2009.03.25. 09:27
- Motorom: suzuki TL1000R
- Itt motorozok: Hring
- Location: Bp
Re: Hungaroring
balagee wrote:A racetech.com szerint 9,5. Bele kene probalni egy 10-est ha valoban csak 8.5.
Viszont szerintem nem rugo tepes ez. Annak lentrol kene indulnia es szepen csokken a gumi kozepe fele.
Szerintem... :)
Informacioum szerint szerint 1.5-1.55 korul kell lennie az ntecnek kozvetlenul akkor amikor lejottel a palyarol. Persze palya es homerseklet meg keverek fuggo hogy mi lesz a jo, de ez az alap. Ez elvileg hidegen ugy 1.1-1.15
1.1bol ha 1.2 lesz az nem jo. Valami ott nem stimmel.
"The rear should be 22-23 hot, immediately coming off the track. If it's 24-25, drop it down to 23........
............... . I found 16 cold works real well for the med compound. That got me 19-20 psi on warmers and 22 psi right off the track...."
Szoval kiindulas 1.1, gumimelegiton 1.35, palyarol lejove 1.5. Kozelitoleg a legtobbeknek ez jott be a WERA-n.
Meg 1 megjegyzes. Az Ntec hatso ha ilyen kenyes a guminyomasra, akkor venni KELL egy NAGYON pontos nyomasmerot. Siman 1-1,5 tizedet teved egy ilzen digitalis vacak, es akkor leves. En 1 evig teptem a pirelliket mert 2 tizeddel kevesebbet mert a nyomasmerom, es nem volt eleg meleg a hatsom....gumimelegitot meg nem hasznaltam... aztan lejjebb mentem 2 tizeddel es maris jo lett...
Hi!
Most én is pirellivel fogok menni (diablo superbike), vmi tipp,h a nyomást mennyire állítsam pénteken?
Még 1 kérdés...a gumit megfordíthatom, vagy ne próbálkozzak vele?
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
Re: Hungaroring
Ha tudnál ilyen helyet ajánlani, ahol tartanak pontos műszert mert ezt, hogy az olcsó digitálisok pontatlanok, már én is tapasztaltambalagee wrote: Meg 1 megjegyzes. Az Ntec hatso ha ilyen kenyes a guminyomasra, akkor venni KELL egy NAGYON pontos nyomasmerot. Siman 1-1,5 tizedet teved egy ilzen digitalis vacak, es akkor leves.
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: Hungaroring
Amikor otthonrol elindultam akkor 1,25 re állitottam hidegen a hátsot, tehát az kizárt hogy 1,2 lett volna melegen
akkor lehetett 1,2 körül amikor már rég lejöttem a pályáról és nem dugtam be a melegitöt mert fühöz fához rohangáltam a tépés miatt, de melegen tuti megvolt a minimum 1,5, nem emlékszem hogy Dávid mennyire is állitottam de aztán Kispataki tanácsára én is feljebb vittem mégegyszer,
Mindegy most végzek gyorstalpalot egy futomü iskolába és majd beteszem ide a diplomamunkámat
akkor lehetett 1,2 körül amikor már rég lejöttem a pályáról és nem dugtam be a melegitöt mert fühöz fához rohangáltam a tépés miatt, de melegen tuti megvolt a minimum 1,5, nem emlékszem hogy Dávid mennyire is állitottam de aztán Kispataki tanácsára én is feljebb vittem mégegyszer,
Mindegy most végzek gyorstalpalot egy futomü iskolába és majd beteszem ide a diplomamunkámat
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!