13-as elso-vel nem hiszem, hogy megy barki is. Azzal lecsokken a max sebesseg kb 210Km/h-ra. Nem hiszem azzal sokra lehet menni a Hring celegyeneseben.zsir wrote:srac akinek szerelek 600ban gixxer kupaban 3 dik lett ove all. de ugy volt 2 lesz csak az utolso ket versenyen egy hires futomu szerelo ugy megcsinalta futomuvet hogy nem tudott rajthoz allni, termeszetesen a srac tudtom nelkul vitte el a vilag bajnok szerelohoz, azota rajott es most hatso gatlo csere lesz mert nem tudjuk sehogy se bealitani annyira kemeny. vicces. a futomu szerelo gyereket nem erem el telefonon, jo ket hete, megjegyzem nevet a futomu szerelonek nem irom ide be...almano wrote:14 az -2 elol legalabbis a K6-K9-en. Az szerintem egy kicsit sok.zsir wrote:
nem 1000, es suty k5 felfele, hacaz elol egy foggal kevesebb altalaban 14 es hatul detto.
es igy megy. ahogy irtam. de az elso helyezett is. de van olyan aki 13 al, brian aszem van ahol...
Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Moderator: ddt500
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
srac akinek szerelek 600ban gixxer kupaban 3 dik lett ove all. de ugy volt 2 lesz csak az utolso ket versenyen egy hires futomu szerelo ugy megcsinalta futomuvet hogy nem tudott rajthoz allni, termeszetesen a srac tudtom nelkul vitte el a vilag bajnok szerelohoz, azota rajott es most hatso gatlo csere lesz mert nem tudjuk sehogy se bealitani annyira kemeny. vicces. a futomu szerelo gyereket nem erem el telefonon, jo ket hete, megjegyzem nevet a futomu szerelonek nem irom ide be...almano wrote:14 az -2 elol legalabbis a K6-K9-en. Az szerintem egy kicsit sok.zsir wrote:
nem 1000, es suty k5 felfele, hacaz elol egy foggal kevesebb altalaban 14 es hatul detto.
es igy megy. ahogy irtam. de az elso helyezett is. de van olyan aki 13 al, brian aszem van ahol...
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Vagy Balát.
Ő nyomta 600-zal is, most pedig 750-nel.
Ő nyomta 600-zal is, most pedig 750-nel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
14 az -2 elol legalabbis a K6-K9-en. Az szerintem egy kicsit sok.zsir wrote:
nem 1000, es suty k5 felfele, hacaz elol egy foggal kevesebb altalaban 14 es hatul detto.
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
zsir wrote:nem 1000, es suty k5 felfele, hacaz elol egy foggal kevesebb altalaban 14 es hatul detto.almano wrote:Es 600 on meg 750-en???aquabase wrote:hááát ha nem mondja meg, akkor oda kell menni, oszt megszámolni a fogakat...
egyébként hring 15-44, pannonia 15-44 vagy 15-45, rijeka 15-45 merészebbek 15-46...
K7-K8 ezer...
De szerintem a K5-6-ra is jó lehet ez...
600-750-hez fingom sincs ezért nem is írok hülyeséget!
Talán Ricco-t kéne megkérdezni!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
44-el a hringen váltok 6.at, és az elmegy 12500 ig...zsir wrote:te es a 44 nel az 5 lerecseg a celvegen Hring ?aquabase wrote:zsir wrote:az en tapasztalatom az hogy:
meg kell vizsgalni melyik az a hely vagy helyek ahol kanyarbol valo kigyorsitaskor ha visszavaltasz keves a tüz ha elvaltasz akkor keves, vagy illetve pl. egy kaynar elott mondjuk 50 meterrel elfogy a sebesseg mondjuk kettes de elvaltasz majd vissza a kaynar elott buksz egy kis idot. Szoval az ilyen helyeken kell kiprobalni az a hosszabb vagy eppen rovidebb attetelt ami javit a helyzeten de csak akkor ha ezt kitudod szamolni (tized masodpercekben).
Ilyen pl. a Hring -3 bol a -2 be hacazas eseten (lehet keves a fordulat). vagy -4 kigyorsitas bele a lejtobe (elvaltasz akkor keves a tuz)
Szoval rendkivul fontos a hoszu egyenesekbe valo megfelelo kigyorsitasi ero legyen. Ha nem tudod kiszamitani akkor kerdezmeg azon a palyan 4 komolyabb embert es atlagold a javaslatait. Igaz nagyjabol a 99% nem mondja meg a tutit. Kivetel egy ketto jo gyerek.
Tipikus beszolas, huzzad fiam.... es ne pofaz.
hááát ha nem mondja meg, akkor oda kell menni, oszt megszámolni a fogakat...
egyébként hring 15-44, pannonia 15-44 vagy 15-45, rijeka 15-45 merészebbek 15-46...
K7-K8 ezer...
De szerintem a K5-6-ra is jó lehet ez...
6 nem valtsz el ugye ?
illetve rijeka elforog a 6 is teljesen a hatso egyenesben nem ?
44-nel ?
rijekában a 45 a hátsó egyenesben 6.ban 12800...
szóval szerintem jó...
és még mielőtt bárki megkérdőjelezi, ezek az adatok a telemetriából vannak, szóval nem kamu....
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
nem 1000, es suty k5 felfele, hacaz elol egy foggal kevesebb altalaban 14 es hatul detto.almano wrote:Es 600 on meg 750-en???aquabase wrote:hááát ha nem mondja meg, akkor oda kell menni, oszt megszámolni a fogakat...
egyébként hring 15-44, pannonia 15-44 vagy 15-45, rijeka 15-45 merészebbek 15-46...
K7-K8 ezer...
De szerintem a K5-6-ra is jó lehet ez...
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Es 600 on meg 750-en???aquabase wrote:hááát ha nem mondja meg, akkor oda kell menni, oszt megszámolni a fogakat...
egyébként hring 15-44, pannonia 15-44 vagy 15-45, rijeka 15-45 merészebbek 15-46...
K7-K8 ezer...
De szerintem a K5-6-ra is jó lehet ez...
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
te es a 44 nel az 5 lerecseg a celvegen Hring ?aquabase wrote:zsir wrote:az en tapasztalatom az hogy:
meg kell vizsgalni melyik az a hely vagy helyek ahol kanyarbol valo kigyorsitaskor ha visszavaltasz keves a tüz ha elvaltasz akkor keves, vagy illetve pl. egy kaynar elott mondjuk 50 meterrel elfogy a sebesseg mondjuk kettes de elvaltasz majd vissza a kaynar elott buksz egy kis idot. Szoval az ilyen helyeken kell kiprobalni az a hosszabb vagy eppen rovidebb attetelt ami javit a helyzeten de csak akkor ha ezt kitudod szamolni (tized masodpercekben).
Ilyen pl. a Hring -3 bol a -2 be hacazas eseten (lehet keves a fordulat). vagy -4 kigyorsitas bele a lejtobe (elvaltasz akkor keves a tuz)
Szoval rendkivul fontos a hoszu egyenesekbe valo megfelelo kigyorsitasi ero legyen. Ha nem tudod kiszamitani akkor kerdezmeg azon a palyan 4 komolyabb embert es atlagold a javaslatait. Igaz nagyjabol a 99% nem mondja meg a tutit. Kivetel egy ketto jo gyerek.
Tipikus beszolas, huzzad fiam.... es ne pofaz.
hááát ha nem mondja meg, akkor oda kell menni, oszt megszámolni a fogakat...
egyébként hring 15-44, pannonia 15-44 vagy 15-45, rijeka 15-45 merészebbek 15-46...
K7-K8 ezer...
De szerintem a K5-6-ra is jó lehet ez...
6 nem valtsz el ugye ?
illetve rijeka elforog a 6 is teljesen a hatso egyenesben nem ?
44-nel ?
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
Ize, igen azt elfelejtettem mondani, hogy a finomhangolast a valtoattetelekkel kell megoldani :) Vagy motortuninggal, hogy ne legyen tul keves az ero ha esetleg felrevaltasz
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
zsir wrote:az en tapasztalatom az hogy:
meg kell vizsgalni melyik az a hely vagy helyek ahol kanyarbol valo kigyorsitaskor ha visszavaltasz keves a tüz ha elvaltasz akkor keves, vagy illetve pl. egy kaynar elott mondjuk 50 meterrel elfogy a sebesseg mondjuk kettes de elvaltasz majd vissza a kaynar elott buksz egy kis idot. Szoval az ilyen helyeken kell kiprobalni az a hosszabb vagy eppen rovidebb attetelt ami javit a helyzeten de csak akkor ha ezt kitudod szamolni (tized masodpercekben).
Ilyen pl. a Hring -3 bol a -2 be hacazas eseten (lehet keves a fordulat). vagy -4 kigyorsitas bele a lejtobe (elvaltasz akkor keves a tuz)
Szoval rendkivul fontos a hoszu egyenesekbe valo megfelelo kigyorsitasi ero legyen. Ha nem tudod kiszamitani akkor kerdezmeg azon a palyan 4 komolyabb embert es atlagold a javaslatait. Igaz nagyjabol a 99% nem mondja meg a tutit. Kivetel egy ketto jo gyerek.
Tipikus beszolas, huzzad fiam.... es ne pofaz.
hááát ha nem mondja meg, akkor oda kell menni, oszt megszámolni a fogakat...
egyébként hring 15-44, pannonia 15-44 vagy 15-45, rijeka 15-45 merészebbek 15-46...
K7-K8 ezer...
De szerintem a K5-6-ra is jó lehet ez...
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
az en tapasztalatom az hogy:
meg kell vizsgalni melyik az a hely vagy helyek ahol kanyarbol valo kigyorsitaskor ha visszavaltasz keves a tüz ha elvaltasz akkor keves, vagy illetve pl. egy kaynar elott mondjuk 50 meterrel elfogy a sebesseg mondjuk kettes de elvaltasz majd vissza a kaynar elott buksz egy kis idot. Szoval az ilyen helyeken kell kiprobalni az a hosszabb vagy eppen rovidebb attetelt ami javit a helyzeten de csak akkor ha ezt kitudod szamolni (tized masodpercekben).
Ilyen pl. a Hring -3 bol a -2 be hacazas eseten (lehet keves a fordulat). vagy -4 kigyorsitas bele a lejtobe (elvaltasz akkor keves a tuz)
Szoval rendkivul fontos a hoszu egyenesekbe valo megfelelo kigyorsitasi ero legyen. Ha nem tudod kiszamitani akkor kerdezmeg azon a palyan 4 komolyabb embert es atlagold a javaslatait. Igaz nagyjabol a 99% nem mondja meg a tutit. Kivetel egy ketto jo gyerek.
Tipikus beszolas, huzzad fiam.... es ne pofaz.
meg kell vizsgalni melyik az a hely vagy helyek ahol kanyarbol valo kigyorsitaskor ha visszavaltasz keves a tüz ha elvaltasz akkor keves, vagy illetve pl. egy kaynar elott mondjuk 50 meterrel elfogy a sebesseg mondjuk kettes de elvaltasz majd vissza a kaynar elott buksz egy kis idot. Szoval az ilyen helyeken kell kiprobalni az a hosszabb vagy eppen rovidebb attetelt ami javit a helyzeten de csak akkor ha ezt kitudod szamolni (tized masodpercekben).
Ilyen pl. a Hring -3 bol a -2 be hacazas eseten (lehet keves a fordulat). vagy -4 kigyorsitas bele a lejtobe (elvaltasz akkor keves a tuz)
Szoval rendkivul fontos a hoszu egyenesekbe valo megfelelo kigyorsitasi ero legyen. Ha nem tudod kiszamitani akkor kerdezmeg azon a palyan 4 komolyabb embert es atlagold a javaslatait. Igaz nagyjabol a 99% nem mondja meg a tutit. Kivetel egy ketto jo gyerek.
Tipikus beszolas, huzzad fiam.... es ne pofaz.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
almano wrote:En AFAM illetve Renthal lanckerekeket hasznalok es D.I.D. ERV vagy RK GXW lancot hasznalok, nekem ezek valtak be a legjobban tartossag es minoseg teren.Koca wrote:Aqua, írd már be légy szíves, milyen láncot és lánckereket használsz? Tudom, hogy már írtad valahol, de sajnos nem találom.
Renthal lánckereket, és 520-as D.I.D ERV 3 GOLD láncot használok már 4. éve...
Egy szezont nekem kibír.. :)
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.
almano wrote:En -1/+2-t hasznalok, ez eddig szinte minden palyan bejott. Persze itt nincsenek olyan nagy palyak mint otthon, ugyhogy nem tudom.
Itt azt mondjak, hogy ugy valaszd meg az attetelt, hogy a leghosszab/leggyorsabb szakaszon az adott palyan 6-ikban majdnem ki tudd porgetni szabalyzasig mielott fekezel.
Szerintem ez így hülyeség...
Nem csak a célegyenes hossza befolyásolja az megfelelő áttételt!
Miért?
Mert ha csak azt nézzük, hogy a 6.ik leforogjon a célegyenes végén, akkor nem biztos, hogy a kanyarkombinációkban és a rövidebb egyenesekben jól fog kijönni a váltás...
Ergo, ha egy két helyen nem jól jön ki a váltás, akkor azzal többet veszítesz mint amit a célegyenesben nyersz...
Mit értek az alatt, h nem jól jön ki a váltás?
Például féktáv előtt 40-50 méterrel még rá kell váltanod, mert leforog, vagy mert a kanyarban a 2. túl sok, a harmadik kevés stb stb...
Tehát szerintem nincs is tökéletes áttétel, csak akkor ha a váltóáttételt, és a lánckerekek fogszámát is változtatod...
Az meg ugyebár már SBK MotoGp szint... :)
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.