Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

Hová viszed a motorod felkészíteni?

Márkaszerviz
8
17%
Független motor-szerviz
11
23%
Speciális tuning-műhely (pl.Végh Jana, Ago, stb.)
5
10%
Otthon bütykölöm a motoromat a sufniban
24
50%
 
Total votes: 48

Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Miller »

ddt500 wrote:
Miller wrote:És ennek ékes példája, hogy mindenki hanyatt-homlok cseréli Brembo-ra a főfékhengereket, meg a nyergeket a GSXR-eken.
A full-Gas egyenesen így hirdet. "Csak Brembo-val lehet tökéletes GSXR-ed"... :lol:
Mindenki=a sok szerencsétlen marha aki azt hiszi attól fog lemenni 2:10-ről 1:55-re. :lol:
A Full Gas-ról meg annyit, hogy gondolom mindent megtesznek, hogy menjen az üzlet és ismerik a Magyar mentalitást. :wink: Én inkább egy full Bódis rendszert kérnék a mocihoz. Az én szintemen épp olyan felesleges mint a Brembo de legalább fasza hangja lesz a gépnek meg mondhatom, hogy 200Le. :lol: Persze biztos jobb a Brembo mint a gyári de a pályázók 99%-nak nincs rá szüksége éppen úgy ahogy nincs szükségük +10Le-re. Szerintem.
Amúgy hány ilyen Brembo fékes K9-et már? Én egyet sem. :smt102
Ezt mondd a "sok szerencsétlen" nek. Nem egy ügyfelem van aki nem azért vesz rá Brembot, Magurát, IRC-t, vagy akármit mert azt hiszi hogy gyorsabb lesz tőle, hanem azért mert a 4. kör után a gázmarkolaton koppan a fékkar.
A Bódis téma nem feltétlenül értem hogy hogy jön ide, de abban egyet értek hogy tök felesleges :twisted: .
Én azért sokkal inkább jó féket tennék a motoromra, mint BÁRMILYEN kipufogót. Bár alapvetően ez sem volt kérdés.

Az hogy a pályázók 99% nak nincs szükségük a főfékhenger cseréjére, az egy jó erős túlzás. Ez az arány szerintem olyan 50% körül lehet. Maximum. (persze ez csak a Suzukira érvényes :smt033 )
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39101
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by ddt500 »

viking wrote:Maradjunk annyiban, hogy az a tuti, ha rendszer is meg fék is van rajta. :smt001
Há ja. :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by viking »

Maradjunk annyiban, hogy az a tuti, ha rendszer is meg fék is van rajta. :smt001
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39101
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by ddt500 »

Miller wrote:
Rumi wrote:nem csak 1:52nel nem melegszik, de 2:30nal sem :D
És ennek ékes példája, hogy mindenki hanyatt-homlok cseréli Brembo-ra a főfékhengereket, meg a nyergeket a GSXR-eken.
A full-Gas egyenesen így hirdet. "Csak Brembo-val lehet tökéletes GSXR-ed"... :lol:
Mindenki=a sok szerencsétlen marha aki azt hiszi attól fog lemenni 2:10-ről 1:55-re. :lol:
A Full Gas-ról meg annyit, hogy gondolom mindent megtesznek, hogy menjen az üzlet és ismerik a Magyar mentalitást. :wink: Én inkább egy full Bódis rendszert kérnék a mocihoz. Az én szintemen épp olyan felesleges mint a Brembo de legalább fasza hangja lesz a gépnek meg mondhatom, hogy 200Le. :lol: Persze biztos jobb a Brembo mint a gyári de a pályázók 99%-nak nincs rá szüksége éppen úgy ahogy nincs szükségük +10Le-re. Szerintem.
Amúgy hány ilyen Brembo fékes K9-et már? Én egyet sem. :smt102
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Miller »

Rumi wrote:nem csak 1:52nel nem melegszik, de 2:30nal sem :D
És ennek ékes példája, hogy mindenki hanyatt-homlok cseréli Brembo-ra a főfékhengereket, meg a nyergeket a GSXR-eken.
A full-Gas egyenesen így hirdet. "Csak Brembo-val lehet tökéletes GSXR-ed"... :lol:
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by mexikói »

Rumi wrote:
repsol82 wrote:Pályaidommal
uuuu
mehet az omlenges :)
kar hogy honda :twisted: ... de nekem a legjobban tetszo evjarat :smt023
:grin:
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by mexikói »

repsol norbi wrote:
repsol82 wrote:Pályaidommal
ezt az motort(idomot) máá láttam a Hringen....... :lol:
Ezt a motort nem,az idomot láthattad a ringen. Pár napja hoztam el egy sráctól aki egy 2005-ös repsolból csinált pályamotort.Azon volt rajta.Most szétbontja a motort,mert 636-al megy,azt mondta sokkal jobb,mint az ezres,sokkal kezelhetőbb.Úgyhogy minden van nála rr-hez a-tól z-ig.Ja meg törött motorokat bont,bementünk a garázsba,nem kaptam szikrát,annyi cucc volt a szekrényeken.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Rumi »

repsol82 wrote:Pályaidommal
uuuu
mehet az omlenges :)
kar hogy honda :twisted: ... de nekem a legjobban tetszo evjarat :smt023
SMR
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Rumi »

predatork2 wrote:
Miller wrote:Ez az állító tekerentyű egy bowdennell folytatódik, amit a fékkar pozícióállítójára kell csatlakoztatni. Pl. célegyenesben, amikor kuplung nélkül gangolsz felfelé, akkor van lehetőség a fékkar távolságát állítani egy ilyen cuccal. (gyári főfékhengeres "féelmelegedős" Suzukiknak kifejezetten ajánlott :smt016 )
nem melegszik az el ha tudsz motorozni és nem a célegyenes kigyorsítási szakaszánál kezded el parábol a féktávot!1.52 mentek már gyári gsxr fékkel(kivéve a fémfékcső)
nem csak 1:52nel nem melegszik, de 2:30nal sem :D
SMR
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by repsol norbi »

repsol82 wrote:Pályaidommal
ezt az motort(idomot) máá láttam a Hringen....... :lol:
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by mexikói »

Pályaidommal
Attachments
Ilyen lett
Ilyen lett
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Miller »

predatork2 wrote:
Miller wrote:Ez az állító tekerentyű egy bowdennell folytatódik, amit a fékkar pozícióállítójára kell csatlakoztatni. Pl. célegyenesben, amikor kuplung nélkül gangolsz felfelé, akkor van lehetőség a fékkar távolságát állítani egy ilyen cuccal. (gyári főfékhengeres "féelmelegedős" Suzukiknak kifejezetten ajánlott :smt016 )
nem melegszik az el ha tudsz motorozni és nem a célegyenes kigyorsítási szakaszánál kezded el parábol a féktávot!1.52 mentek már gyári gsxr fékkel(kivéve a fémfékcső)
Nem mindenki "tud motorozni", ahogy fogalmaztál...
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by predatork2 »

Miller wrote:Ez az állító tekerentyű egy bowdennell folytatódik, amit a fékkar pozícióállítójára kell csatlakoztatni. Pl. célegyenesben, amikor kuplung nélkül gangolsz felfelé, akkor van lehetőség a fékkar távolságát állítani egy ilyen cuccal. (gyári főfékhengeres "féelmelegedős" Suzukiknak kifejezetten ajánlott :smt016 )
nem melegszik az el ha tudsz motorozni és nem a célegyenes kigyorsítási szakaszánál kezded el parábol a féktávot!1.52 mentek már gyári gsxr fékkel(kivéve a fémfékcső)
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by almano »

http://www.sportbikes.net/forums/motowh ... sters.html

Egy km-ora spiral szeru kabellel ossze van kotve a radials fek(altalaban Brembo, vagy Magura) tavolsagallito csavarja ezzel a tekerovel, es igy kenyelmesen tudod allitani a fekkar tavolsagat ugy hogy mindket kezed a kormanyon marad es tudod huzni a gazt mint allat...
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Rumi »

Miller wrote:Bárki meg tudja, csak akkor vagy át kell nyúlni bal kézzel a fékkarhoz, miközben gyorsítasz, vagy jobb kézzel állítod, de akkor nem húzod a gázt. Vagy van valami spéci trükköd? :)
a balkezzel atnyulos trukk lesz az ;)
jobb kez csumpin tekeri a gazt, kozepso ujjal fekkar picit kiemel, bal kezzel atnyul es picit fordit

ilyet egyebkent eleddig egyetlen egyszer kellett tennem egy sved fele nemetszervezesu sok oras szabadmotorozas kereteben.
15-20 perc alatt felpuhul es nyulos lesz.. de nem annyira hogy allitani kelljen

itt irorszagban meg eppenhogy csak bemelegszik a fek :D
SMR
Post Reply

Return to “Egyebek”