Ezt mondd a "sok szerencsétlen" nek. Nem egy ügyfelem van aki nem azért vesz rá Brembot, Magurát, IRC-t, vagy akármit mert azt hiszi hogy gyorsabb lesz tőle, hanem azért mert a 4. kör után a gázmarkolaton koppan a fékkar.ddt500 wrote:Mindenki=a sok szerencsétlen marha aki azt hiszi attól fog lemenni 2:10-ről 1:55-re.Miller wrote:És ennek ékes példája, hogy mindenki hanyatt-homlok cseréli Brembo-ra a főfékhengereket, meg a nyergeket a GSXR-eken.
A full-Gas egyenesen így hirdet. "Csak Brembo-val lehet tökéletes GSXR-ed"...
A Full Gas-ról meg annyit, hogy gondolom mindent megtesznek, hogy menjen az üzlet és ismerik a Magyar mentalitást. Én inkább egy full Bódis rendszert kérnék a mocihoz. Az én szintemen épp olyan felesleges mint a Brembo de legalább fasza hangja lesz a gépnek meg mondhatom, hogy 200Le. Persze biztos jobb a Brembo mint a gyári de a pályázók 99%-nak nincs rá szüksége éppen úgy ahogy nincs szükségük +10Le-re. Szerintem.
Amúgy hány ilyen Brembo fékes K9-et már? Én egyet sem.
A Bódis téma nem feltétlenül értem hogy hogy jön ide, de abban egyet értek hogy tök felesleges .
Én azért sokkal inkább jó féket tennék a motoromra, mint BÁRMILYEN kipufogót. Bár alapvetően ez sem volt kérdés.
Az hogy a pályázók 99% nak nincs szükségük a főfékhenger cseréjére, az egy jó erős túlzás. Ez az arány szerintem olyan 50% körül lehet. Maximum. (persze ez csak a Suzukira érvényes )