Plexi, idom, egyéb "gsx-r öltözék"
Az utangyartott idom nem csak azert jo mert olcso, hanem mert sokkal erosebb ha jol meg van csinalva. Nehezebben torik sokkal. En rendesen odavertem a gepet, mindket oldal lent volt, es nem tort el az idom (kicsit szakadt lent bal oldalt).
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Egy szimpla baloldal (Pezoo te is láttad hogy nézett ki a motorom), 5kilónál kezdődik.
Ezt tapasztalatból mondom. Természetesen feltéve ha nem bontott (használt) idomokat, alkatrészeket vásárolsz a helyreállításhoz.
Még akkor is megéri a pályidom, ha nem igazán pályázni hanem hétköznapi motorozni szeretnél. Itt az én példám is a pályidom 40e volt (alkalmi vétel), egy kis fényezés, egy kis matricázás és nincs 70e-be, mindazok mellett jól néz ki a motor (sajátvéleményem). A gyári alkatrészek elcsomagolva és ha neadj isten eladásra kerül a szekér, akkor visszakpaja a az eredeti gúnyáját, aztán slussz-passz. Ha zakó van közben akkor meg kevesebbet "buktam" a történeten.
Ezt tapasztalatból mondom. Természetesen feltéve ha nem bontott (használt) idomokat, alkatrészeket vásárolsz a helyreállításhoz.
Még akkor is megéri a pályidom, ha nem igazán pályázni hanem hétköznapi motorozni szeretnél. Itt az én példám is a pályidom 40e volt (alkalmi vétel), egy kis fényezés, egy kis matricázás és nincs 70e-be, mindazok mellett jól néz ki a motor (sajátvéleményem). A gyári alkatrészek elcsomagolva és ha neadj isten eladásra kerül a szekér, akkor visszakpaja a az eredeti gúnyáját, aztán slussz-passz. Ha zakó van közben akkor meg kevesebbet "buktam" a történeten.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
az enyemt lattad ?? szerintem szebb mint a gyari, a masik ha eldobod a motort akkor a kar kb 300e mert ennyit bukik a motor erteke ha ne mgyari az idom. A masik, hogy a javitas tobb mint 50.pezoo wrote:Köszi Feri ,Jako tavaly óta akarja az övét 50 körül eladni nekem.Nem akarok ilyen csavarozott gépet,inkább megpróbálok vigyázni rá ,ha az én tempómban meg eldobom akkor tök béna vagyok.Bala is megmondta hogy ultralassúak vagyunk .zsir wrote:Te mester nem kell neked full palya idom oda adom olcsoert. mondjuk legyen 70 penz.pezoo wrote:A fékkar vándorlása már megszokott dolog nálam.Ha elmelegszik,beljebb jön a fékkar,megáll egy ponton,de a fékhatás megmarad.Meg lehet szokni....
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
AZt mondtam ultra ovatosak. Nem ugyanaz.pezoo wrote:Bala is megmondta hogy ultralassúak vagyunk .
Ennek egy oka lehet a csillivilli motor. En is tul ovatoskodom a dolgot neha, de nem mernek igy se menni egy full gyari szepseggel.
Bocs az offert.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Köszi Feri ,Jako tavaly óta akarja az övét 50 körül eladni nekem.Nem akarok ilyen csavarozott gépet,inkább megpróbálok vigyázni rá ,ha az én tempómban meg eldobom akkor tök béna vagyok.Bala is megmondta hogy ultralassúak vagyunk .zsir wrote:Te mester nem kell neked full palya idom oda adom olcsoert. mondjuk legyen 70 penz.pezoo wrote:A fékkar vándorlása már megszokott dolog nálam.Ha elmelegszik,beljebb jön a fékkar,megáll egy ponton,de a fékhatás megmarad.Meg lehet szokni....
Te mester nem kell neked full palya idom oda adom olcsoert. mondjuk legyen 70 penz.pezoo wrote:A fékkar vándorlása már megszokott dolog nálam.Ha elmelegszik,beljebb jön a fékkar,megáll egy ponton,de a fékhatás megmarad.Meg lehet szokni....
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
Kössz Lui! Titkon azért reméltem, hogy neked lesz ötleted, lévén ua a masinád, és van egy gyönyörű pályaidomod is rajta:)Lui wrote:Hát a fejidom és a hasidom 3-3 csavarral (műanyag patenttal )van egymáshoz rögzítve.
A fejidom pedig a légbeömlőhöz szintén patenttal, oszt annyi.
A váznál oldalt pedig szivacs kell , hogy ne zörögjön.
Nem felejtem el, az első gixxeremen a 2 idomot középen csak 2 csavarral rögzítettem, emiatt 200 felett leszakadt.. Az egyik haver jött utánam a gixxerével, barátnőjével, majdnem elkapták, még szerencse, hogy kicsit elléptem tőlük. Szal amiatt a 3 patent miatt kicsit még bizonytalan vagyok..
Igazából azt találtam ki, hogy csavarral húzom össze, pont akkorával, ami nem lóg ki. Belülrő meg egy alu lapkát tennék fel, erősítésnek.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
Help!
Ma rápróbáltam a szlovák idomot a gépemre, és nem igazán passzolt rá csont nélkül. A tankborítás és az első sárvédő az tök jó, de a farokidom és a fej-alsóidom necces kicsit. A farokidomot úgy ahogy befaragtam, de a nagyobb kutya a fejidom és a hasidom rögzítése.
A fejidom az a tükröknél csavarozható fel, de azon kívül semmi, de semmi más rögzítési pont nincs. Kell még lennie valahol? Se stift, se csavarhely nincs.. :(
Az alsóidomon 2 db csavarhely van, azokat kifúrtam, de aztán ott sincs több.. :(
Na és a bónusz szopás, a fejidom és a hasdom hogy a rákba kötődik össze? Gondoltam ki kell fúrni és összecsavarozni, csakhogy sehol nincs megreősítve a burkolat a csavarozáshoz..
Ha valaki rutinos már ilyen dolgokban, segítsen pár ötlettel, tanáccsal. Thx.
Ma rápróbáltam a szlovák idomot a gépemre, és nem igazán passzolt rá csont nélkül. A tankborítás és az első sárvédő az tök jó, de a farokidom és a fej-alsóidom necces kicsit. A farokidomot úgy ahogy befaragtam, de a nagyobb kutya a fejidom és a hasidom rögzítése.
A fejidom az a tükröknél csavarozható fel, de azon kívül semmi, de semmi más rögzítési pont nincs. Kell még lennie valahol? Se stift, se csavarhely nincs.. :(
Az alsóidomon 2 db csavarhely van, azokat kifúrtam, de aztán ott sincs több.. :(
Na és a bónusz szopás, a fejidom és a hasdom hogy a rákba kötődik össze? Gondoltam ki kell fúrni és összecsavarozni, csakhogy sehol nincs megreősítve a burkolat a csavarozáshoz..
Ha valaki rutinos már ilyen dolgokban, segítsen pár ötlettel, tanáccsal. Thx.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
Nevesítve: az A-hitel :) asszem az nem a személyi kölcsön kategória.. Sajnos lehet további forintokat kell majd kiadnom, mert le kell fényezni az idomokat, az még egy 20-30 lesz cca.Rumi wrote:ez ugye nem a rövid lejáratú ugynevezett gyorshitelű személyi kölcsön?Bécus wrote:Na átvettem a cuccot.. :)
A kivágás plusz 7 ezrembe került :( így volt 82 pénz. Sajnos hitelre ment, mert már elfogyott a havi gempa, szal OTP kölcsönre..
Holnap vagy pénteken felrakom a mocira a farokidom kivételével, majd dobok fel képet.
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!