Kipufogók

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

A táblát magunk csináltuk bent rá lézeres gravírgéppel.Készült előtte egy two brothers-t is savval megmaratva de elég bazári hatása volt meg el is rontották pár helyen.Ez így egyedi :cool: .Egy igazi two brothers sem lenne rossz(de akkor hol marad az egyediség :wink: ) de ezt a vlado dobot már be akarták számolni egy yoshiba,de meggyőztek hogy felesleges..... :shock: .Azóta mereven ragaszkodom hozzá.Nekem tetszik a hangja is.... :smt028 A gumi meg tényleg kezd kockásodni de csúnyán csal a kép.Ez a gumi amúgy 5500km-t ment nekem rajta,a Duke-on 7200-at bír.Majd csinálok képet amúgy is a gumikról,mellé rakom majd az új 2CT-t már csak azért is ,mert szemmel látható különbség van a gumik profilja,íve között!!!És nem azért ,mert az egyik már elkopott!


Már ez sem volt ide való de itt szeretném ezúton is megköszönni a gumit mindenkinek! :smt052
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Sosem élcelődtem ilyen dolgokon, hogy rinyacsík, meg kockás gumi.. persze az más ha valaki kötözködik akkor azért megkapja a magáét védekezésképpen. :wink: Mert rólam lepereg, de ki tudja kire hogy hat.Lehet ha valakinek megemlítem hogy van 1,5cm rinyacsíkja következő nap odabassza magát, mert épp azon mesterkedett hogy eltüntesse a "ciki" :cry: rinyacsíkot, hogy bizonyítson, ő azért jól motorozik. :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Anthony Soprano wrote:
Kenyér wrote:Lehet rosszul látom, de ez a gumi gurult pár kilómétert a télen. Még látszik rajta a nyári kanyarodás nyoma, de ha megnézed a felső ívét, hát... lapos :roll:
Ez a gumi télen pihent. :wink: De ezt tényleg nem értem...gond az ha valaki ésszel közlekedik hideg időben?Úgy tudom Pezoo barátom 3 hete tolta ki a vasat egyébként.A másik pedig hogy egyáltalán nem kanyarodik rosszul.Autópályán pedig nem szoktunk sokat menni.
Ez nem kérdőrevonás volt, hanem élcelődés :wink:
Nemhiszem hogy engem is látna bárki télen 150felett motorozni. Sőtt,inkább alatta. Ha párommal vagyok meg 130fölé sem nagyon megyek.
Persze pályán én is más íven tolom.
Jóvanmááá..magyarázkodok itt me nemértitek a hülye poénom :twisted:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Kenyér wrote:Lehet rosszul látom, de ez a gumi gurult pár kilómétert a télen. Még látszik rajta a nyári kanyarodás nyoma, de ha megnézed a felső ívét, hát... lapos :roll:
Ez a gumi télen pihent. :wink: De ezt tényleg nem értem...gond az ha valaki ésszel közlekedik hideg időben?Úgy tudom Pezoo barátom 3 hete tolta ki a vasat egyébként.A másik pedig hogy egyáltalán nem kanyarodik rosszul.Autópályán pedig nem szoktunk sokat menni.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Anthony Soprano wrote:
Kenyér wrote:Nagyon szép dob :!: :cool:
Csak a csúúúnya kockaguminelátszan mellete :twisted:
Egyébként ezt honnan látod?Már mint hogy kocka... :roll:
Lehet rosszul látom, de ez a gumi gurult pár kilómétert a télen. Még látszik rajta a nyári kanyarodás nyoma, de ha megnézed a felső ívét, hát... lapos :roll:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

Kenyér wrote:Nagyon szép dob :!: :cool:
Csak a csúúúnya kockaguminelátszan mellete :twisted:
Egyébként ezt honnan látod?Már mint hogy kocka... :roll:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

Nagyon szép dob :!: :cool:
Csak a csúúúnya kockaguminelátszan mellete :twisted:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42220
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Gyanítom: árkérdésről van szó...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Atika wrote:
Hogyhogy nem two brothers?
Pedig arról azt írták, hogy nagyot szól! :lol:
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
Atika
Posts: 898
Joined: 2007.02.21. 20:10
Motorom: GSXR1000 K4
Location: Újpest

Post by Atika »

Hogyhogy nem two brothers?
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

csülök wrote: A SUZUKI-ban ezt a kis eszközt (ami egy ellenállás) két dologra használják az első 2 (vagy 3?!) sebességfokozatban: zajcsökkentés, barátságosabb motorkarakterisztika - nem bassza hanyatt a motor az embert.
Úgy tudom az első 3 fokozat van lefojtva, ami nekem már ki van véve. :cool: Érezhetőbben durvább lett a motor, közvetlen a kütyü berakása után, amit azóta már megszoktam.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Ricco wrote:Csülök,én úgy tudom, hogy nem hoz teljesítményt.
A befecskendezett mennyiség ugyanannyi, csak a kiiktató modul (TRE vagy JSD, vagy G-Pack) módosítja az előgyújtást. Ettől még ugyanannyi benzin ég el az égéstérben. Persze a tökéletesebb égés miatt a motor teljesítménye is jobb, csak ez annyira kicsi különbség, hogy érezni nem lehet.
A többiben egyetértünk.
Ha nagyobb az előgyújtás, akkor magasabb az égési csúcsnyomás (egy ideig, utána kopogás miatt csökken). Csak hangosabb a motor. Ha növekszik az égési csúcsnyomás (ez hat a dugattyútetőre), akkor nagyobb teljesítménybukkan ki a motorból. Ha érdekel, tudok előkaparni az égési csúcsníomásés az előgyújtás összefüggéséől elég beszédes görbéket.
A SUZUKI-ban ezt a kis eszközt (ami egy ellenállás) két dologra használják az első 2 (vagy 3?!) sebességfokozatban: zajcsökkentés, barátságosabb motorkarakterisztika - nem bassza hanyatt a motor az embert.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Csülök,én úgy tudom, hogy nem hoz teljesítményt.
A befecskendezett mennyiség ugyanannyi, csak a kiiktató modul (TRE vagy JSD, vagy G-Pack) módosítja az előgyújtást. Ettől még ugyanannyi benzin ég el az égéstérben. Persze a tökéletesebb égés miatt a motor teljesítménye is jobb, csak ez annyira kicsi különbség, hogy érezni nem lehet.
A többiben egyetértünk.
GSX-R Forever
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Ricco wrote: Nem erre gondoltam.
Zajvédelmi előgyújtás pl. Ennek a kiiktatása a gixxeren ugyan nem hoz teljesítményt, csak a gázreakciót javítja, de más motorokon ez máshogy van megolda, mint a mi Suzijainkon (bonyolultabb sokkal :D) és ott 1-2 LE is megtalálja a kiutat a blokkból.
Aztán a befecskendezési mennyiségen kívül a bespriccentési időkkel is lehet variálni.
A zajvdelmi előgyújtás kiiktatása hoz teléjesítménynövekedést nálunk is.
a befecskendezési mennyiség a befecskendezési időtől függ kizárólag, mivel állandó nyomáson megy az injektorsor. Esetleg időzítésre gondoltál?
ddt500 wrote:Itt vetem fel a kérdést. Szerintetek ahogy egyre szigorúbbak lesznek a környezetvédelmi előírások nem lenne logikus, hogy a tunning kidörgők százalékosan egyre több plussz lóerőt hozzanak?
Arra gondoltam, amit Ricco is mondott: már rég nem csak a kidörrentőkkel oldják meg. De ami kimondottan a kidörrentőket illeti: az egyre szigorúbb környezetvédelmi normák abszolút nem jelentenek egyre nagyobb fojtást a kipufogókon.
:arrow: ezért van pl. 2db mostmár minden ezresen 1 helyett, mert így összességében kisebb a katalizátor fojtása
:arrow: ezért van az, hogy a katalizátorok egyre drágábbak és új technológiákat vonultatnak föl, hogy kisebb fojtással érjék el ugyanazt az eredményt - ezen a téren még van hová fejlődni, persze ez nem jelenti, hogy olcsó is lesz.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”