Kipufogók
A táblát magunk csináltuk bent rá lézeres gravírgéppel.Készült előtte egy two brothers-t is savval megmaratva de elég bazári hatása volt meg el is rontották pár helyen.Ez így egyedi .Egy igazi two brothers sem lenne rossz(de akkor hol marad az egyediség ) de ezt a vlado dobot már be akarták számolni egy yoshiba,de meggyőztek hogy felesleges..... .Azóta mereven ragaszkodom hozzá.Nekem tetszik a hangja is.... :smt028 A gumi meg tényleg kezd kockásodni de csúnyán csal a kép.Ez a gumi amúgy 5500km-t ment nekem rajta,a Duke-on 7200-at bír.Majd csinálok képet amúgy is a gumikról,mellé rakom majd az új 2CT-t már csak azért is ,mert szemmel látható különbség van a gumik profilja,íve között!!!És nem azért ,mert az egyik már elkopott!
Már ez sem volt ide való de itt szeretném ezúton is megköszönni a gumit mindenkinek!
Már ez sem volt ide való de itt szeretném ezúton is megköszönni a gumit mindenkinek!
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Sosem élcelődtem ilyen dolgokon, hogy rinyacsík, meg kockás gumi.. persze az más ha valaki kötözködik akkor azért megkapja a magáét védekezésképpen. Mert rólam lepereg, de ki tudja kire hogy hat.Lehet ha valakinek megemlítem hogy van 1,5cm rinyacsíkja következő nap odabassza magát, mert épp azon mesterkedett hogy eltüntesse a "ciki" rinyacsíkot, hogy bizonyítson, ő azért jól motorozik.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Ez nem kérdőrevonás volt, hanem élcelődésAnthony Soprano wrote:Ez a gumi télen pihent. De ezt tényleg nem értem...gond az ha valaki ésszel közlekedik hideg időben?Úgy tudom Pezoo barátom 3 hete tolta ki a vasat egyébként.A másik pedig hogy egyáltalán nem kanyarodik rosszul.Autópályán pedig nem szoktunk sokat menni.Kenyér wrote:Lehet rosszul látom, de ez a gumi gurult pár kilómétert a télen. Még látszik rajta a nyári kanyarodás nyoma, de ha megnézed a felső ívét, hát... lapos
Nemhiszem hogy engem is látna bárki télen 150felett motorozni. Sőtt,inkább alatta. Ha párommal vagyok meg 130fölé sem nagyon megyek.
Persze pályán én is más íven tolom.
Jóvanmááá..magyarázkodok itt me nemértitek a hülye poénom
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Ez a gumi télen pihent. De ezt tényleg nem értem...gond az ha valaki ésszel közlekedik hideg időben?Úgy tudom Pezoo barátom 3 hete tolta ki a vasat egyébként.A másik pedig hogy egyáltalán nem kanyarodik rosszul.Autópályán pedig nem szoktunk sokat menni.Kenyér wrote:Lehet rosszul látom, de ez a gumi gurult pár kilómétert a télen. Még látszik rajta a nyári kanyarodás nyoma, de ha megnézed a felső ívét, hát... lapos
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Lehet rosszul látom, de ez a gumi gurult pár kilómétert a télen. Még látszik rajta a nyári kanyarodás nyoma, de ha megnézed a felső ívét, hát... laposAnthony Soprano wrote:Egyébként ezt honnan látod?Már mint hogy kocka...Kenyér wrote:Nagyon szép dob
Csak a csúúúnya kockaguminelátszan mellete
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
- Kenyér
- Posts: 2848
- Joined: 2007.02.22. 20:16
- Motorom: eReSzVú Mille 03
- Itt motorozok: Mindehol
- Köridő(k): ering1:18,9
- Location: Albertirsa
- Contact:
Nagyon szép dobpezoo wrote:Hand made kipufogó.
http://kepfeltoltes.hu/view/070317/07.0 ... es.hu_.jpg
Csak a csúúúnya kockaguminelátszan mellete
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
Pedig arról azt írták, hogy nagyot szól!Atika wrote:Hogyhogy nem two brothers?pezoo wrote:Hand made kipufogó.
http://kepfeltoltes.hu/view/070317/07.0 ... es.hu_.jpg
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...
Sv. 650 S
Sv. 650 S
Hogyhogy nem two brothers?pezoo wrote:Hand made kipufogó.
http://kepfeltoltes.hu/view/070317/07.0 ... es.hu_.jpg
- Anthony Soprano
- Posts: 973
- Joined: 2007.02.21. 10:17
- Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
- Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
- Location: tér-idő kontinuum
Úgy tudom az első 3 fokozat van lefojtva, ami nekem már ki van véve. Érezhetőbben durvább lett a motor, közvetlen a kütyü berakása után, amit azóta már megszoktam.csülök wrote: A SUZUKI-ban ezt a kis eszközt (ami egy ellenállás) két dologra használják az első 2 (vagy 3?!) sebességfokozatban: zajcsökkentés, barátságosabb motorkarakterisztika - nem bassza hanyatt a motor az embert.
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
Ha nagyobb az előgyújtás, akkor magasabb az égési csúcsnyomás (egy ideig, utána kopogás miatt csökken). Csak hangosabb a motor. Ha növekszik az égési csúcsnyomás (ez hat a dugattyútetőre), akkor nagyobb teljesítménybukkan ki a motorból. Ha érdekel, tudok előkaparni az égési csúcsníomásés az előgyújtás összefüggéséől elég beszédes görbéket.Ricco wrote:Csülök,én úgy tudom, hogy nem hoz teljesítményt.
A befecskendezett mennyiség ugyanannyi, csak a kiiktató modul (TRE vagy JSD, vagy G-Pack) módosítja az előgyújtást. Ettől még ugyanannyi benzin ég el az égéstérben. Persze a tökéletesebb égés miatt a motor teljesítménye is jobb, csak ez annyira kicsi különbség, hogy érezni nem lehet.
A többiben egyetértünk.
A SUZUKI-ban ezt a kis eszközt (ami egy ellenállás) két dologra használják az első 2 (vagy 3?!) sebességfokozatban: zajcsökkentés, barátságosabb motorkarakterisztika - nem bassza hanyatt a motor az embert.
Hand made kipufogó.
http://kepfeltoltes.hu/view/070317/07.0 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070317/07.0 ... es.hu_.jpg
- Ricco
- Posts: 214
- Joined: 2007.03.04. 17:58
- Motorom: GSX-R 1000 K6
- Itt motorozok: pááálya
- Location: versenypályák környéke
Csülök,én úgy tudom, hogy nem hoz teljesítményt.
A befecskendezett mennyiség ugyanannyi, csak a kiiktató modul (TRE vagy JSD, vagy G-Pack) módosítja az előgyújtást. Ettől még ugyanannyi benzin ég el az égéstérben. Persze a tökéletesebb égés miatt a motor teljesítménye is jobb, csak ez annyira kicsi különbség, hogy érezni nem lehet.
A többiben egyetértünk.
A befecskendezett mennyiség ugyanannyi, csak a kiiktató modul (TRE vagy JSD, vagy G-Pack) módosítja az előgyújtást. Ettől még ugyanannyi benzin ég el az égéstérben. Persze a tökéletesebb égés miatt a motor teljesítménye is jobb, csak ez annyira kicsi különbség, hogy érezni nem lehet.
A többiben egyetértünk.
GSX-R Forever
A zajvdelmi előgyújtás kiiktatása hoz teléjesítménynövekedést nálunk is.Ricco wrote: Nem erre gondoltam.
Zajvédelmi előgyújtás pl. Ennek a kiiktatása a gixxeren ugyan nem hoz teljesítményt, csak a gázreakciót javítja, de más motorokon ez máshogy van megolda, mint a mi Suzijainkon (bonyolultabb sokkal ) és ott 1-2 LE is megtalálja a kiutat a blokkból.
Aztán a befecskendezési mennyiségen kívül a bespriccentési időkkel is lehet variálni.
a befecskendezési mennyiség a befecskendezési időtől függ kizárólag, mivel állandó nyomáson megy az injektorsor. Esetleg időzítésre gondoltál?
Arra gondoltam, amit Ricco is mondott: már rég nem csak a kidörrentőkkel oldják meg. De ami kimondottan a kidörrentőket illeti: az egyre szigorúbb környezetvédelmi normák abszolút nem jelentenek egyre nagyobb fojtást a kipufogókon.ddt500 wrote:Itt vetem fel a kérdést. Szerintetek ahogy egyre szigorúbbak lesznek a környezetvédelmi előírások nem lenne logikus, hogy a tunning kidörgők százalékosan egyre több plussz lóerőt hozzanak?
ezért van pl. 2db mostmár minden ezresen 1 helyett, mert így összességében kisebb a katalizátor fojtása
ezért van az, hogy a katalizátorok egyre drágábbak és új technológiákat vonultatnak föl, hogy kisebb fojtással érjék el ugyanazt az eredményt - ezen a téren még van hová fejlődni, persze ez nem jelenti, hogy olcsó is lesz.