1. aprilisra heti 40km futas (most kb 20-25-nel tartok)
2. jovore nem motorozom el az osszes penzem mint az elmult 4 evben. Meg akkor sem ha emiatt a palyazasrol le kell modani :)
3. megprobalok osszevakarni annyi penzt hogy ne kelljen lemondani a palyazasrol
4. leszarom a koridot, iden legelvezetesebb palyanapokon nem is mertem az idot
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Jövő márciusig összeszedni annyi pííízt hogy nyugodtan végigcsináljuk a szezont.Hajni szeretne 2:10 alá bemenni akár 1 sec-el is.
Én köridőben nem tűzök ki célt,viszont Tibit és Svédet nem hagyom ellógni ha Ők fejlődnek akkor én is.
túlélni anyagilag ezt az évet,kimászni az adóságokból,január,február,márciusban is munkát találni,akkor van remény,hogy megmarad a motor,és talán elmegyek egy pályanapra is
Van aki szilveszter éjjel tesz éves fogadalmakat.
A motorosnak ennél több ideje van, egész télen álmodozik tervezget, és végül felállitja a célkitüzéseket, fogaldalmakat hogy melyik haverját is fogja tulszárnyalni stb.
A turázók is tesznek fogadalmakat télen, hogy milyen turákat tesznek meg a következö szezonban, de vajon mi valosul meg belölük?
Akkor kezdjük velem, 2008-as évadra:
a célkitüzés Hungaroringre 2:10 volt, ezt böven tulteljesitettem ( 2:06)
Pannoniaringre is tervben volt a fejlödés de az nem sikerült, keveset vagyok ott igy csak 2:13
Volt egy olyan álom is amiben azért nem nagyon biztam és mégis megvalosult, esés nélkül meguszni az évet. Volt ugyan egy ártatlan elcsuszásom de az nem versenytempoban volt hanem bemelegités nélkül hideg gumival elsö kanyarban.
Évközben született az ujabb terv hogy az uj tracktion controll amit felszereltem a K5 re meg fogja javitani a teljesitményemet. Ebböl érdekes dolog lett, mert a TC nem javitott rajtam semmit de a motorom tényleg erössebb lett a BAZZAZ-tol.
Idén minden kulföldi pályán sikerült javitonom a korábbi köridömön, talán Rijeka volt a kivétel, Misanoban pedig csak nyáron sikerult ez, a szezonzáron már csak Mugelloban javitottam.
Dobogora állni az is mindig az álmaim közé tartozik, ez idén Almeriában 1x, Mugelloban 2x sikerült.
Valora vált egy olyan dolog is amiben sosem biztam, országos haveromat, M@ttot megvertem a Brnoi 2 naposon.
Terveimben szerepelt népszerüsiteni a többnapos pályázásokat, több pályázot szerettem volna külföldre csábitani, ez sikerült is, itt az összesités:
Cartagena 13 fö
Almeria 9 fö
Brno 3 napos juniusban 10 fö
Misano nyáron 7 fö
Mugello nyáron 5 fö
Rijeka nyáron 18 fö
Brno Augusztus 29 fö
Mugello összel 7 fö (2 ****)
Misano összel 21 fö (7 ****)
Ezenkivül a Hungaroringen külföldi szervezökkel közös edzések:
GH Moto 10 fö
Valentinos 27 fö
RTS 8 fö
Jura Racing oktober 37 fö
Fogadalmak 2009-re
uj motor
Pring 2:10
Hring 2:04
Mugello 2:13
Misano 1:53
Brno 2:20
Cartagena 1:48
Almeria 1:50