Elektronikai okosságok
-
- Posts: 3
- Joined: 2011.10.17. 19:49
- Motorom: GSX-R 750 K7
- Itt motorozok: Kozut
- Location: Irorszag
Re: Elektronikai okosságok
Sziasztok!
Akadt egy kis gondom a motorommal igy hozzatok fordulok!
Szoval egy Gsx-R 750 k7 boldog tulajdonosa vagyok (azaz csak voltam eddig) mert par napos parkolasok utan a muszerfalon inditaskor mindig megjelenik az F1 hibajel. Beindul megy gond egy szal sem, egeszen addig amig el nem eri a 104 fokot, ott neha neha beszaggat es elindul drasztikusan felfele a vizhofok.(tehat a ventillator nem kapcsol) Eddig a problemat lehetett kezelni azzal ha parszor beinditottam a motort utanna eltunt a hibajel. De aztan mindig vissza vissza ter! Menetkozben es tartos hasznalat soran sosem. Az ules alatt levo diagnosztikai csatit rovidre zartam, de az ondiagnosztika nem talalt hibat. Gondolkodok meg az injektorok sorjendjenek megcserelesen de ezt csak vegszukseg eseteben szeretnem elkovetni. (mivel eleg pepecselos melo).Kerlek azt ne irjatok hogy fordulj szervizbe mert ez sajnos foldrajzi helyzetemnel fogva nem kivitelezheto!(legkozelebbi kb 200 kilometer es erteni sem ertenek semmihez ) Ezuton kernek minden forumozot hogy ha van vagy volt valakinek ilyen jellegu problemaja es sikerult megoldania, irja meg nekem a megoldast ide vagy az alabbi email cimre: panyok@freemail.hu
Akadt egy kis gondom a motorommal igy hozzatok fordulok!
Szoval egy Gsx-R 750 k7 boldog tulajdonosa vagyok (azaz csak voltam eddig) mert par napos parkolasok utan a muszerfalon inditaskor mindig megjelenik az F1 hibajel. Beindul megy gond egy szal sem, egeszen addig amig el nem eri a 104 fokot, ott neha neha beszaggat es elindul drasztikusan felfele a vizhofok.(tehat a ventillator nem kapcsol) Eddig a problemat lehetett kezelni azzal ha parszor beinditottam a motort utanna eltunt a hibajel. De aztan mindig vissza vissza ter! Menetkozben es tartos hasznalat soran sosem. Az ules alatt levo diagnosztikai csatit rovidre zartam, de az ondiagnosztika nem talalt hibat. Gondolkodok meg az injektorok sorjendjenek megcserelesen de ezt csak vegszukseg eseteben szeretnem elkovetni. (mivel eleg pepecselos melo).Kerlek azt ne irjatok hogy fordulj szervizbe mert ez sajnos foldrajzi helyzetemnel fogva nem kivitelezheto!(legkozelebbi kb 200 kilometer es erteni sem ertenek semmihez ) Ezuton kernek minden forumozot hogy ha van vagy volt valakinek ilyen jellegu problemaja es sikerult megoldania, irja meg nekem a megoldast ide vagy az alabbi email cimre: panyok@freemail.hu
Re: Elektronikai okosságok
Dehogy!Kezdetektől az enyém a kicsi!Most kezdte el csinálni!Kicsit részletesebben:Nem mindig csinálja,kb minden 3.alkalommal,ahogy el éri a bizonyos fordulatot.Szóval 100le probléma kizárva!Levegőszűrő kitisztítva,üzemanyag szűrő szintén kitisztítva.Valami elektronikára gyanakszom.Elég baj ez nekem,mert bosszantó!Mindjárt vége a szezonnak,és itt szívok vele!Láncnak mi köze lehet hozzá?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Már a kezdetektől ezt csinálja? Mert ha igen és mindig pontosan ugyan ott áll meg és mindezt szép szabályosan teszi akkor lehetséges, hogy egy 100Le francia modellt fogtál ki. Forgalmival besétálsz egy Suzuki márkakereskedésbe és a motor/vázszám alapján meg kell tudni mondaniuk, hogy így van-e.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Elektronikai okosságok
Kicsit elnagyolt a kérdés megfogalmazása, és a jelenség leírása is. Ezeket figyelembe véve az alábbiak közül bármi lehet, sőt még más is.zoltánka wrote:Sziasztok!Gsxr600k6-som,14000-es fordulatot eléri és megtorpan!Miért lehet ez?
Gyertya, légszűrő, lánc, lánckerék, kuplung, injektor, gyújtás, gyári tiltás, elengeded a gázt, szembe szél .
Re: Elektronikai okosságok
Sziasztok!Gsxr600k6-som,14000-es fordulatot eléri és megtorpan!Miért lehet ez?
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: Elektronikai okosságok
Az mindenképp meglesz, 10 éves motor lévén ráfér.
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: Elektronikai okosságok
Sziasztok!
Bemérettük, szétszedtük, az állórészben leégett 2 tekercs. Szóval megy tekercselésre, és remélem, hogy a fesz. szabályzóval nem lesz gond, mert a szerelő szerint sanszos, hogy azzal is baj van.
Bemérettük, szétszedtük, az állórészben leégett 2 tekercs. Szóval megy tekercselésre, és remélem, hogy a fesz. szabályzóval nem lesz gond, mert a szerelő szerint sanszos, hogy azzal is baj van.
- hapcika
- Posts: 1046
- Joined: 2007.07.03. 18:53
- Itt motorozok: Fejér
- Location: Tolna megye, Dunaföldvárvár
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Nekem ugyanezeket a tüneteket csinálta.A feszszabályzóban volt a csatlakozó megolvadva.
Nézesd meg szerelővel,ne barkácsold!
Nézesd meg szerelővel,ne barkácsold!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Töltésed van?
Generátor vagy feszszab.
Generátor vagy feszszab.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: Elektronikai okosságok
Sziasztok!
Van nekem egy k1-es 600asom. 1 hete menet közben leállt alattam. Akksit leszívta, csak betolni tudtam. Akkor mások javaslatára vettem bele új akksit, viszont fél óra használat alatt az is lemerült. 5ezres fordulat alatt semmi nem müködik, még a gyújtás is kihagy, viszont felette minden rendben. Most már nyilvánvaló hogy töltésbajok vannak. De mi okozza ezt? Segítsetek. Köszi :)
Van nekem egy k1-es 600asom. 1 hete menet közben leállt alattam. Akksit leszívta, csak betolni tudtam. Akkor mások javaslatára vettem bele új akksit, viszont fél óra használat alatt az is lemerült. 5ezres fordulat alatt semmi nem müködik, még a gyújtás is kihagy, viszont felette minden rendben. Most már nyilvánvaló hogy töltésbajok vannak. De mi okozza ezt? Segítsetek. Köszi :)
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Altalaban ok-okozati osszefugges van a ketto kozott, en jobbnalk latom ilyenkor mindkettot kicserelni.Pálesz wrote:Álmos
haverom 600rr-be meghalt a fesszabályzó. ha összedugom a kábelköteggel kivágja a főbiztit /30A/est az aksinál. elég kicserélni a feszabályzót, vagy ilyenkor a generátorral is lehet vmi?
Ki kell merni a generatort, es akkor talan kibujik a szog a zsakbol.
a 3 vezetek a generatorbol egymas kozott 0.5 Ohm korul kell lennie, es a test fele egyiknek sem lehet zart. HA ezek kozul valamelyik santit akkor a generator is biztosan gatya.
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
Álmos
haverom 600rr-be meghalt a fesszabályzó. ha összedugom a kábelköteggel kivágja a főbiztit /30A/est az aksinál. elég kicserélni a feszabályzót, vagy ilyenkor a generátorral is lehet vmi?
haverom 600rr-be meghalt a fesszabályzó. ha összedugom a kábelköteggel kivágja a főbiztit /30A/est az aksinál. elég kicserélni a feszabályzót, vagy ilyenkor a generátorral is lehet vmi?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39119
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"