Elektronikai okosságok
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
Meglett, csak le kell szedni hozzá az oldalidomot.
Na megyek szerelni azért köszi
Na megyek szerelni azért köszi
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
A Tizedesé kb. 8X3cm-es doboz benne vagy 5 biztosíték. Könnyű elnézni.Pálesz wrote:nem látom de megyek keresek még egy keveset, mielőtt kitépem a hajamddt500 wrote:Vezetőülés alatt kis dobozban?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
nem látom de megyek keresek még egy keveset, mielőtt kitépem a hajamddt500 wrote:Vezetőülés alatt kis dobozban?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Vezetőülés alatt kis dobozban?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
Nem tudja vki k5-6-ba hol a bánatba vannak a világítás biztosítékai? Meg ugy általába a biztosítékok?
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Csak és kizárólag a vakvéletlen műve lehet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Valamit mint ha jól mondtam volna.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Köszönjük, így még én is értem.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
-
- Posts: 76
- Joined: 2009.12.29. 18:35
Re: Elektronikai okosságok
Próbálom rendbe rakni a dolgot.
Power Commander, illetve gyorsváltó.
A Power Commander III és V tudja (tudná) kezelni a gyorsváltást.
Ha csak a Power Commander van benne, akkor váltáskor nem a gyújtást, hanem az injektort kapcsolja le, mivel a Power Commander csak azzal van kapcsolatban.
Azokon a motorokon, amelyek egy injektor sorosak, azon működik ez a funkció. Azon a motorokon, amelyek két injektor sorosak, azokon nem működik ez a funkció tökéletesen, hiszen csak az alsó injektor sort zárja le gyorsváltáskor a Power Commander, viszont a felső injektor sor működik tovább, igy nem tehermentesíti a motort megfelelően. Ez az oka, hogy sok ember nem tudja miért bizonytalan a gyorsváltója.
Hungaroringrn ez főként a 2 kanyar elött és a -3 kanyar elött jön elő jelentősen, mivel ott még az is beleszól, hogy a pálya lefelé lejt...
Milyen megoldások vannak:
Power Commander IIIUSB:
Ha ez van a motorban, akkor kell hozzá egy Ignition Module (79.900HUF), ami vezérli a gyújtást és akkor már működni fog. Előny: lehet akkor előgyújtást is állítani Hátrány: motorspecifikus
Power Commander V:
Itt már két lehetőségünk is van. Vagy veszünk egy QEM (QuickShifter Extension Module), ami gyorsváltás közben lekapcsolja a felső injektort, vagy egy SFM (Secondary Fuel Module) ami nem csak lekapcsolni tudja, hanem még állítani is.
Persze itt is van lehetőség Ignition Modul beszerelésére is.
Ignition Quick Shifter:
Lehet belerakni mindentől független gyorsváltó rendszert. Ezek nem motorspecifikusak, lehet vinni át másik motorra is. Ebből több verzió is van nálunk úgy 125.000HUF-180.000HUF-ig.
Bazzaz Z-Fi TC:
Úgye ez a 3 az egyben dolog (injektor vezérlő, gyorsváltó, kipörgésgátló) itt a gyorsváltót a gyújtásmegszakításával vezérli.
Remélem válaszoltam mindenre....
Power Commander, illetve gyorsváltó.
A Power Commander III és V tudja (tudná) kezelni a gyorsváltást.
Ha csak a Power Commander van benne, akkor váltáskor nem a gyújtást, hanem az injektort kapcsolja le, mivel a Power Commander csak azzal van kapcsolatban.
Azokon a motorokon, amelyek egy injektor sorosak, azon működik ez a funkció. Azon a motorokon, amelyek két injektor sorosak, azokon nem működik ez a funkció tökéletesen, hiszen csak az alsó injektor sort zárja le gyorsváltáskor a Power Commander, viszont a felső injektor sor működik tovább, igy nem tehermentesíti a motort megfelelően. Ez az oka, hogy sok ember nem tudja miért bizonytalan a gyorsváltója.
Hungaroringrn ez főként a 2 kanyar elött és a -3 kanyar elött jön elő jelentősen, mivel ott még az is beleszól, hogy a pálya lefelé lejt...
Milyen megoldások vannak:
Power Commander IIIUSB:
Ha ez van a motorban, akkor kell hozzá egy Ignition Module (79.900HUF), ami vezérli a gyújtást és akkor már működni fog. Előny: lehet akkor előgyújtást is állítani Hátrány: motorspecifikus
Power Commander V:
Itt már két lehetőségünk is van. Vagy veszünk egy QEM (QuickShifter Extension Module), ami gyorsváltás közben lekapcsolja a felső injektort, vagy egy SFM (Secondary Fuel Module) ami nem csak lekapcsolni tudja, hanem még állítani is.
Persze itt is van lehetőség Ignition Modul beszerelésére is.
Ignition Quick Shifter:
Lehet belerakni mindentől független gyorsváltó rendszert. Ezek nem motorspecifikusak, lehet vinni át másik motorra is. Ebből több verzió is van nálunk úgy 125.000HUF-180.000HUF-ig.
Bazzaz Z-Fi TC:
Úgye ez a 3 az egyben dolog (injektor vezérlő, gyorsváltó, kipörgésgátló) itt a gyorsváltót a gyújtásmegszakításával vezérli.
Remélem válaszoltam mindenre....
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO
info@agomotors.hu
http://www.agomotors.hu
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Pablo Escobar wrote:Nem érné meg lecserélni a pc+qs-t egy fullos Bazzazra?
Így nem. 220e a fullos Bazzaz. Ha a mostanit el tudod adni 100 körül akkor talán de pl. Agó azt mondta nekem, hogy egy csomó embernek mind a kettő benne van. A PC injektorvezérlésre, a Bazzaz meg a gyorsváltó és a TC miatt.Pablo Escobar wrote:Kösz. A motoromon kívül se ingem, se gatyám
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pablo Escobar
- Posts: 146
- Joined: 2011.02.09. 18:09
- Motorom: K5 EZREDES
- Itt motorozok: hol itt-hol ott
- Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
- Location: Magyarország
Re: Elektronikai okosságok
Nem érné meg lecserélni a pc+qs-t egy fullos Bazzazra?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Majd jön Agó és útbaigazít.Pablo Escobar wrote:Kösz. A motoromon kívül se ingem, se gatyám
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pablo Escobar
- Posts: 146
- Joined: 2011.02.09. 18:09
- Motorom: K5 EZREDES
- Itt motorozok: hol itt-hol ott
- Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
- Location: Magyarország
Re: Elektronikai okosságok
Kösz. A motoromon kívül se ingem, se gatyám
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Egyébként pillanatok alatt kiderül, hogy jól működik-e. Ha rossz akkor nem tudsz váltani vagy nem lesz sima a váltás. Egy rossz váltástól meg nem láttam szétmenni váltót. Próba cseresznye.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"