Különben mi haszna lenne?Pablo Escobar wrote:Már van, nem akarok venni. Csak nem tudom nagy gáznál (visszavétel nélkül) merjem-e használni.
Elektronikai okosságok
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pablo Escobar
- Posts: 146
- Joined: 2011.02.09. 18:09
- Motorom: K5 EZREDES
- Itt motorozok: hol itt-hol ott
- Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
- Location: Magyarország
Re: Elektronikai okosságok
Már van, nem akarok venni. Csak nem tudom nagy gáznál (visszavétel nélkül) merjem-e használni.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Ez nem kérdés. A gyújtásmegszakítósat kell venni.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Ott voltam, amikor beletette Brunekker motorjába.
Állati jó lett.
Tehát meg lehet csinálni rendesen.
Állati jó lett.
Tehát meg lehet csinálni rendesen.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Van egy olyan verziója azt hiszem ami az injektorokat buzerálja.viking wrote:Majd a szaki megmondja a tutit, de nem egy gyorsváltót rakott már be -be, amik tökéletesen működtek.
A logika azt mondatná, hogy mivel a gyújtást szakítja meg, tökmindegy, hogy mit csinál az injektor, legfeljebb durran egyet.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Majd a szaki megmondja a tutit, de nem egy gyorsváltót rakott már be -be, amik tökéletesen működtek.
A logika azt mondatná, hogy mivel a gyújtást szakítja meg, tökmindegy, hogy mit csinál az injektor, legfeljebb durran egyet.
A logika azt mondatná, hogy mivel a gyújtást szakítja meg, tökmindegy, hogy mit csinál az injektor, legfeljebb durran egyet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Gyújtásmegszakítósat kell venni nem injektorosat.Pablo Escobar wrote:Ago vagy bárki! Van jelentősége k5 1000 motoron a Dynojet gyorsváltónak. Mintha azt hallottam volna hogy dupla injektoros motoron nem lehet tökéletesen beállítani.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pablo Escobar
- Posts: 146
- Joined: 2011.02.09. 18:09
- Motorom: K5 EZREDES
- Itt motorozok: hol itt-hol ott
- Köridő(k): Nem voltam még sehol. De szeretnék
- Location: Magyarország
Re: Elektronikai okosságok
Ago vagy bárki! Van jelentősége k5 1000 motoron a Dynojet gyorsváltónak. Mintha azt hallottam volna hogy dupla injektoros motoron nem lehet tökéletesen beállítani.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Elektronikai okosságok
Igen.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
Ez vajon még a régi verzió lehet?:
http://www.kepesmotor.hu/elektronika_muszerfal/p556717
http://www.kepesmotor.hu/elektronika_muszerfal/p556717
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
köszi!ddt500 wrote:Éppen tegnap beszéltem erről az Agóval. Az újak már igen. Azt mondta azzal tökéletesen működik a gyári fokozatkijelző.Pálesz wrote:Nem tudja valaki, hogy a prop tech környezetvédelmi tiltás kiiktató meghagyja-e a gyári fokozatkijelzőt? Nem a fokozatkijelzős. Esetleg van vkinek tapasztalata?
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39126
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Elektronikai okosságok
Éppen tegnap beszéltem erről az Agóval. Az újak már igen. Azt mondta azzal tökéletesen működik a gyári fokozatkijelző.Pálesz wrote:Nem tudja valaki, hogy a prop tech környezetvédelmi tiltás kiiktató meghagyja-e a gyári fokozatkijelzőt? Nem a fokozatkijelzős. Esetleg van vkinek tapasztalata?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: Elektronikai okosságok
Nem tudja valaki, hogy a prop tech környezetvédelmi tiltás kiiktató meghagyja-e a gyári fokozatkijelzőt? Nem a fokozatkijelzős. Esetleg van vkinek tapasztalata?
Re: Elektronikai okosságok
Az akkumulátor töltése - Legfontosabb, hogy ne felejtse el az akkumulátorból kivett energiát mielőbb vissza is tölteni. Ha nem így tesz, akkor az elszulfátosodás beindul, amely a kapacitás és élettartam csökkenéséhez vezet. A gépjárművek generátora egyben akkumulátortöltő is és általában jól végzi a feladatát egészen addig, amíg az akkumulátort nem sütjük ki túlságosan. A generátor a mélykisütött akkumulátort rendszerint túltölti, ami megint csak nem tesz jót az akkunak. Általában egy mélykisütött indítóakkumulátort kb. tízszer tud a generátor újratölteni. Az akkumulátorok szeretik, ha megfelelő karakterisztika szerint töltik fel őket, különösen mélykisütött állapotukból. Ezt az optimális töltési karakterisztikát 3 lépcsős töltési karakterisztikának nevezzük. Ezt a karakterisztikát csak speciális processzorvezérelt akkumulátortöltők képesek nyújtani, ilyen töltőket egyáltalán nem vagy csak ritkán látni a barkácsáruházak polcain. Az első lépcső a teljes töltés (bulk charging), ahol az akkumulátor a kapacitásának kb. 80%-át visszanyeri a töltő maximális áramú és feszültségű töltése mellett. Amikor az akkumulátor feszültsége eléri a 14,4V-ot, elkezdődik a második lépcső, a kímélő töltés (absorption charge). Ilyenkor a töltőfeszültség állandó 14,4V-os értéken marad és a töltőáram folyamatosan csökken egészen addig, amíg az akkumulátor töltöttsége el nem éri a 98% körüli értéket. Itt elkezdődik a harmadik lépcső, a csepptöltés (float charging), amely kb. 13,4V-os töltőfeszültséggel és alacsony (többnyire 1 amper körüli) töltőárammal kímélve tölti az akkumulátort. Ezzel az utolsó lépcsővel az akkumulátor töltöttsége eléri vagy megközelíti a 100%-os értéket. A csepptöltés ideje alatt az akkumulátor nem melegszik és a töltöttségi szintje közel 100%-os marad hosszú idejű pihenés alatt is. Megjegyezzük, hogy bizonyos zselés vagy AGM akkumulátorok speciális töltési karakterisztikát igényelnek.