Erőforrással kapcsolatos tuning
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Ht hivatalosan 110szemes van rajt. Ha DID-et veszel az 112-es, tehát elbír htra 2-vel nagyobbat. Főleg, ha elöl 1-gyel kisebb akkor még úgyis ki lehet venni 1 szemet.apapali wrote:még valami!ha már megvan a lánc,erősen korlátolja a hossza,az áttételt,én eleve 114 szemest vettemami ehhez jó,de a gyárira nagy,nem vagyok hive a toldás foldásnak
Tegnap kicseréltem az elsőt. Robbanékonyabb lett. Nem forog sokkal többet, de még nem sokat mentem vele. Kicsit meg is lepődtem, körforgóból kifele kicsit elkönnyült az eleje, kis kormánycsapkosdás volt. Jobb lett.
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Igen én is így akartam, de a láncszett már megvan tavaj óta, és nem akarok feleslegesen venni egy hátsó lánckereket plusszba, az első meg nem drága. Igy most marad a 15/45 aztán majd meglátom.apapali wrote:15 első,47 hátsó,kb 245 lesz a vége,és iszonyatosat lép,vagy 48 hátsó(a gsr600 gyárija)és kezelhetetlenül egykerózni akar,mintha egy ezresen cserélnél egy elsőt (tapasztalat)
amúgy neked így mennyivel forog többet? Gyárival 120 - 6000
140 - 7000.
Igy mennyit pörög?
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
16-os a gyári. 14-est már kicsinek találom. Tehát marad az arany középútFélSvéd wrote:Asszem azt hallottam hogy ha 17 a gyári elsö akkor a 15 még nem gáz tehát nem nagy a törés , azért én nekem az lett az összes áttétell, elöl minusz 2, hátul gyáriPálesz wrote:A(z) geardata.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Folyamatosan ez jön be. Már mindent megpróbltam. Na mind1 Holnap veszek előre 1-gyel kisebbet. A kettő re azt mondják h sok, mert nagyon megtörik a lánc. Meg nem is akarom szénné fogatni.
De vannak olyan gépek amik elöl gyárilag csak 15, na abbol nem illik minusz 2 re menni, az biztos töri tényleg
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Asszem azt hallottam hogy ha 17 a gyári elsö akkor a 15 még nem gáz tehát nem nagy a törés , azért én nekem az lett az összes áttétell, elöl minusz 2, hátul gyáriPálesz wrote:A(z) geardata.exe hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Folyamatosan ez jön be. Már mindent megpróbltam. Na mind1 Holnap veszek előre 1-gyel kisebbet. A kettő re azt mondják h sok, mert nagyon megtörik a lánc. Meg nem is akarom szénné fogatni.
De vannak olyan gépek amik elöl gyárilag csak 15, na abbol nem illik minusz 2 re menni, az biztos töri tényleg
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
lehet hogy akkor már pirosban vagy és a táblázat meg csak piros elöttig számolaquabase wrote:Pálesz wrote:De asszem ez volt köszi. De valamiét nem indul el.
Azért ez érdekes...
Az én áttételemre azt írja, hogy 6.-ban 253 a vége.
A telemetria meg a cél végén a Hungaroringen 264-et mér.
akkor most melyik a jó?
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Pálesz wrote:De asszem ez volt köszi. De valamiét nem indul el.
Azért ez érdekes...
Az én áttételemre azt írja, hogy 6.-ban 253 a vége.
A telemetria meg a cél végén a Hungaroringen 264-et mér.
akkor most melyik a jó?
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.