Erőforrással kapcsolatos tuning
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Ez nem robbant fel: http://www.p1race.hu/hir/hungarikum_szu ... n_20140206
Márciusban remélhetőleg visszük is a gixxert Csabihoz szezon előtti szervizre.
Márciusban remélhetőleg visszük is a gixxert Csabihoz szezon előtti szervizre.
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
feriék.... fodrászra sincs pénzMiller wrote:
Kérdezd csak meg a nógrádi különítményt.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39121
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Én úgy tudom Gy. Adriánnak csinált 900e Ft-ért egy blokkot ami az időmérőn felrobbant kint Rijekában. Emiatt kénytelenek voltak odakint venni egy bontott blokkot ami érzetre erősebb volt mint amit Végh Jana csinált. Link.Blade_RRunner wrote:Vele mi van mostanság? Úgy értem, nagy név (volt valaha) a szakmában itthon, de mostanában "érdekes" dolgokat hallani a felrobbanó blokkjairól. Viszont ha jól tudom, Gy. Adriánnak is ő csinálta a blokko(ka)t, és ő sikeres évet zárt.ddt500 wrote:Hát lehet revideálnom kell az álláspontomat. Agó nem tartja elképzelhetetlennek a dolgot bár sokallja. Szerinte 220-230Le a reális. Ha még a pad is fölé mér akkor....
Végh Jana meg...
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Vele mi van mostanság? Úgy értem, nagy név (volt valaha) a szakmában itthon, de mostanában "érdekes" dolgokat hallani a felrobbanó blokkjairól. Viszont ha jól tudom, Gy. Adriánnak is ő csinálta a blokko(ka)t, és ő sikeres évet zárt.ddt500 wrote:Hát lehet revideálnom kell az álláspontomat. Agó nem tartja elképzelhetetlennek a dolgot bár sokallja. Szerinte 220-230Le a reális. Ha még a pad is fölé mér akkor....
Végh Jana meg...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39121
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Hát lehet revideálnom kell az álláspontomat. Agó nem tartja elképzelhetetlennek a dolgot bár sokallja. Szerinte 220-230Le a reális. Ha még a pad is fölé mér akkor....
Végh Jana meg...
Végh Jana meg...
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Ne légy szkeptikus!ddt500 wrote:Én nem az elvégzett munkában kételkedem hanem az eredményén. Agónál láttam mindenféle motort meg a tuning eredményét is. Jó pár cucc van amit az emberek túlértékelnek. Az én motorom ha jó lenne full rendszerrel, 4 térképpel, felső injektorsor vezérlővel lenne 175 paci keréken.
Na most ha kapna hengerfej tuningot, kittes vezérműtengely akkor esetleg lenne 180 de nem több. Mindez +500e Ft. Emelt kompresszió 100-as benzin, +5lóerő, -80% élettartam. +1000 fordulat és minden ami ehhez kell + 1,5millió, és 1%-os élettartam. +7-8Le-ért.
És akkor eljutottunk 190Le-ig egy full kittes dugattyú, hajtókar, kiegyensúlyozás, full ECU tuning blokkal ami jó esetben kibír egy pályaidényt (3000km) felújítás nélkül.
Ja és ahogy tuningoljuk a motorokat úgy tűnik el a különbség a szériamodellhez képest. A S1000RR már gyárilag tuningolva van nem véletlenül nem forog a KWS blokk 15500-ig.
Mindegy kérdezd meg Agót ha nekem nem hiszel de szerintem ez a görbe nem jó kerékre.
Végh Jana biztos meg tudja csinálni ccm növelés nélkül is.
Kérdezd csak meg a nógrádi különítményt.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39121
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Én nem az elvégzett munkában kételkedem hanem az eredményén. Agónál láttam mindenféle motort meg a tuning eredményét is. Jó pár cucc van amit az emberek túlértékelnek. Az én motorom ha jó lenne full rendszerrel, 4 térképpel, felső injektorsor vezérlővel lenne 175 paci keréken.
Na most ha kapna hengerfej tuningot, kittes vezérműtengely akkor esetleg lenne 180 de nem több. Mindez +500e Ft. Emelt kompresszió 100-as benzin, +5lóerő, -80% élettartam. +1000 fordulat és minden ami ehhez kell + 1,5millió, és 1%-os élettartam. +7-8Le-ért.
És akkor eljutottunk 190Le-ig egy full kittes dugattyú, hajtókar, kiegyensúlyozás, full ECU tuning blokkal ami jó esetben kibír egy pályaidényt (3000km) felújítás nélkül.
Ja és ahogy tuningoljuk a motorokat úgy tűnik el a különbség a szériamodellhez képest. A S1000RR már gyárilag tuningolva van nem véletlenül nem forog a KWS blokk 15500-ig.
Mindegy kérdezd meg Agót ha nekem nem hiszel de szerintem ez a görbe nem jó kerékre.
Na most ha kapna hengerfej tuningot, kittes vezérműtengely akkor esetleg lenne 180 de nem több. Mindez +500e Ft. Emelt kompresszió 100-as benzin, +5lóerő, -80% élettartam. +1000 fordulat és minden ami ehhez kell + 1,5millió, és 1%-os élettartam. +7-8Le-ért.
És akkor eljutottunk 190Le-ig egy full kittes dugattyú, hajtókar, kiegyensúlyozás, full ECU tuning blokkal ami jó esetben kibír egy pályaidényt (3000km) felújítás nélkül.
Ja és ahogy tuningoljuk a motorokat úgy tűnik el a különbség a szériamodellhez képest. A S1000RR már gyárilag tuningolva van nem véletlenül nem forog a KWS blokk 15500-ig.
Mindegy kérdezd meg Agót ha nekem nem hiszel de szerintem ez a görbe nem jó kerékre.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Sokminden nem maradt benne gyári...új hengerfej, új Carillo hajtókarok, kovácsolt 2mm-rel nagyobb dugók, új, 4mm-rel hosszabb löketű főtengely, átdolgozott csatornák, BAZZAZ-elektronika, más vezérlés...ddt500 wrote:Azért Agónak ezt nem adod be. Szerintem egy gyári SBK sincs keréken 246Le. A MotoGp motorok esetleg de azok 16 000felett forognak.viking wrote:1134 köbcentiből hoznak ki annyit, amennyit a gyári 999,8-as superbike tud.
Keréken 246 az 280Le főtengelyen. Ja és nem forog többet mint a gyári.
A 246-ot elhiszem főtengelyen. Esetleg.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39121
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Azért Agónak ezt nem adod be. Szerintem egy gyári SBK sincs keréken 246Le. A MotoGp motorok esetleg de azok 16 000felett forognak.viking wrote:1134 köbcentiből hoznak ki annyit, amennyit a gyári 999,8-as superbike tud.
Keréken 246 az 280Le főtengelyen. Ja és nem forog többet mint a gyári.
A 246-ot elhiszem főtengelyen. Esetleg.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
1134 köbcentiből hoznak ki annyit, amennyit a gyári 999,8-as superbike tud.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39121
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Nem sok az egy kicsit?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Elég harmatos. Le kéne áttételezni hogy ugorjon kicsit jobban...
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
A KWS 1134 köbös S1000RR-je...keréken 246 paci.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42220
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Erőforrással kapcsolatos tuning
Jó az anekdóta mögötte.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"