Pálesz wrote:Juteszembe én ma láttam tacsi motorjának görbéjét is
No végre valami használható. Hol a vége?
Hát csak félig vagyok hasznalható
AFR-t neztem meg h elég nagy hasa van a görbének alul is. De a végét nem is néztem.
Vagyis valamiért 159-re emlékszem, de az meg nem lehet.
Flash-el barmit tudsz csinalni vele. nemsokara keszen lesz a programozom, akkor a hatar a csillagos eg. Meg pit lane speed limitert is lehet a gyari ECU-val ;)
Pálesz wrote:
viking wrote:Jesszusom!
Az elején botrányosan keveset kap!
A suzukinak amugy lehet állítani a gyári elektronikáját is nem?
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Lehet, de csak három tartományban és 5%-onként, ami sok.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
viking wrote:Öcsém, milyen arcok vannak?
A gixxer.comon megkérdezte egy csóka, hogy akar egy 1070-es blokkot fúratni, de drága a nicasillal történő bevonás.
Mi lenne, ha simán hagyná a hengereket a felfúrt alumíniumöntvénnyel...???
Azt en is olvastam. NAgyon kemenyen adjak elo.. Chip mondta is, hogy kb 6 sec-ig jo lesz :)
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Chip a KWS-től annyit válaszolt neki:
"Bírja is majd vagy 6 másodpercig..."
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Öcsém, milyen arcok vannak?
A gixxer.comon megkérdezte egy csóka, hogy akar egy 1070-es blokkot fúratni, de drága a nicasillal történő bevonás.
Mi lenne, ha simán hagyná a hengereket a felfúrt alumíniumöntvénnyel...???
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
ago motors wrote:
Lehet nem néztem, hogy más a mértékegység....
Ha átváltod a ft-lbs -t Nm-re mit gondolsz mennyi jön ki? Segítek: 139,7 Nm. És az enyém mennyi volt: 139,3. de osszuk el ezt is 1,0139-el az eltérő kompenzáció miatt, így lesz 137,4 Nm az enyém. Mégegyszer ismétlem vezérműtengely nélkül. Remélem le tudod mérni, aznap, miközben a Moshe barátom motorját állítod, mert már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyit javult a Wiseco dugattyú-Yoshi vezérműtengely kombótól.
feket663 wrote:
Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Hát az kurvára nem Hayabusa görbe...
Erre a megállapításra hogy jutottál?
A cikkben azt írják, hogy ez egy Carpenter cég által átalakított Busa, gyári dugókkal, főtengellyel, 4..-es vezérműtengelyekkel (asszem Megacycle-t használnak), átalakított hengerfejjel, rövid szívócsővel. Ha a tulaja hazudik, akkor én is. Itt az eredeti cikk: http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html
Lehet nem néztem, hogy más a mértékegység....
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO info@agomotors.hu http://www.agomotors.hu
feket663 wrote:
Ja azt a hayabusa.org-on találtam, ott a link is mellette, hogy milyen átalakítások vannak rajta eszközölve. Azért ezt választottam, mert nagyjából hasonló a konfig, mint az enyém, és ami a lényeg, hogy olyan a pad, mint a tied (Dynojet 250i), ha jól tudom.
Hát az kurvára nem Hayabusa görbe...
Erre a megállapításra hogy jutottál?
A cikkben azt írják, hogy ez egy Carpenter cég által átalakított Busa, gyári dugókkal, főtengellyel, 4..-es vezérműtengelyekkel (asszem Megacycle-t használnak), átalakított hengerfejjel, rövid szívócsővel. Ha a tulaja hazudik, akkor én is. Itt az eredeti cikk: http://www.hayabusa.org/forum/dyno-king ... -head.html
Ez szerintem egy GSX-R1000 teljesjtménygörbe.
Minden adat arra utal, főleg a nyomaték.
A teljesjtményis egy 1000-es adata, de a nyomaték egyértelműen arra utal.
Szeritned tuning után elveszett bellőle 35-40% nyomaték?!
Ezt te sem hiszed el...:)
AGO Motors Kft.
Approved Dynojet Tuning Center
Approved Bazzaz Tuning Center
1097 Budapest, Illatos út 9.
(+36 20) 5-AGO-AGO info@agomotors.hu http://www.agomotors.hu