Erőforrással kapcsolatos tuning

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

feket663 wrote:
almano wrote:
feket663 wrote:
Biztos igazad van, de ettől függetlenül a motorom kb. ugyanazon a teljesítményszinten volt, mint egy USA beli, hasonló konfiggal (hengerfej, PC3usb, Akra evo kipuff) felszerelt. nekem ez elég.
:smt023
Mit tud most a gép? Volt Dyno-n? Ki csinálta egyébként ha nem titok?
Még nem volt, azért a régi adatokat tudom csak megadni, amit már láttál. Dalmi Jánosnak hívják egyébként, valamelyik motorszerelő képző iskolában is tanítja a tuning alapjait. Most beszéltem vele, elmondtam az aggályaidat, erre csak annyit mondott, hogy áramlásmérő padon is be van mérve, és így jó.
Kiraly!! Egyebkent levegoaramlas szempontjabol termeszetesen jobb ha polirozva van az tuti. :smt023 SA-ban senki sem poliroz mar szivotorkot, csak egy finomabb 300-as koruli papirt megjaratnak benne, hogy a gyari ontesi rendellenessegek eltunjenek, es ne legyen zavaró áramlás. De ez mindenutt egy elegge vitatott tema. En a nem tukor polirozas mellet vagyok. Ami lehet jo lehet nem jo.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by predatork2 »

a gyárinál mindenképp jobb.de almanonak részben igaza van a polirozást illetően.nem jo a tükör felület,érdesített felületen simább az áramlás,mert a levegő vékony rétegben "letapad"a szívonyílás felületén,éas így már levegő a levegőn simán "gördül".az enyémnél kérdezték akarom e a visszaérdesítést.csak innen tudom.olyan mint a delfin bőre,az is érdes,így kissebb az ellenállása mert egy vékony vízréteg veszi körül,víz a vízen meg kcsuszik ugye ezért gyors.

de a gyárinál így is sokkal jobb lesz az biztos.szelep hajtokar csere?vezérműtengely?
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

almano wrote:
feket663 wrote:
Biztos igazad van, de ettől függetlenül a motorom kb. ugyanazon a teljesítményszinten volt, mint egy USA beli, hasonló konfiggal (hengerfej, PC3usb, Akra evo kipuff) felszerelt. nekem ez elég.
:smt023
Mit tud most a gép? Volt Dyno-n? Ki csinálta egyébként ha nem titok?
Még nem volt, azért a régi adatokat tudom csak megadni, amit már láttál. Dalmi Jánosnak hívják egyébként, valamelyik motorszerelő képző iskolában is tanítja a tuning alapjait. Most beszéltem vele, elmondtam az aggályaidat, erre csak annyit mondott, hogy áramlásmérő padon is be van mérve, és így jó.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

feket663 wrote:
Biztos igazad van, de ettől függetlenül a motorom kb. ugyanazon a teljesítményszinten volt, mint egy USA beli, hasonló konfiggal (hengerfej, PC3usb, Akra evo kipuff) felszerelt. nekem ez elég.
:smt023
Mit tud most a gép? Volt Dyno-n? Ki csinálta egyébként ha nem titok?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

almano wrote:
feket663 wrote:A motorom tuningmestere felrakott néhány képet az aktuális munkájáról:
http://sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=26402

Lehet gyönyörködni...
Szep a polirmunka, de a szivotorkokat nem kellet volna felpolirozni. A kipufogo OK, de a szivot teljesen felesleges, es ujab tesztek bizonyitjak, hogy ha kisse erdesebb a felulet jobb teljesitmenyt ernek el mint tukorre polirozott szivotoroknal. ez azert van mert a tukor feluleten megyulik az uzemanyagcsepp mint amikor egy uvegfeluletre cseppentesz es sokkal jobban kapaszkodik a feluletbe mint egy durvabba. Jobb a levego/uzemanyag keverekkepzes ha nem tukor a felulet.
Biztos igazad van, de ettől függetlenül a motorom kb. ugyanazon a teljesítményszinten volt, mint egy USA beli, hasonló konfiggal (hengerfej, PC3usb, Akra evo kipuff) felszerelt. nekem ez elég.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

feket663 wrote:A motorom tuningmestere felrakott néhány képet az aktuális munkájáról:
http://sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=26402

Lehet gyönyörködni...
Szep a polirmunka, de a szivotorkokat nem kellet volna felpolirozni. A kipufogo OK, de a szivot teljesen felesleges, es ujab tesztek bizonyitjak, hogy ha kisse erdesebb a felulet jobb teljesitmenyt ernek el mint tukorre polirozott szivotoroknal. ez azert van mert a tukor feluleten megyulik az uzemanyagcsepp mint amikor egy uvegfeluletre cseppentesz es sokkal jobban kapaszkodik a feluletbe mint egy durvabba. Jobb a levego/uzemanyag keverekkepzes ha nem tukor a felulet.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Nem ronda...mennyi egy ilyen "rendbe tétel"?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by feket663 »

A motorom tuningmestere felrakott néhány képet az aktuális munkájáról:
http://sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=26402

Lehet gyönyörködni...
Image
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Stock RSV4 a K9 ellen (a kék a GSX-R):
RSV4STKv091k.jpg
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

Felfúrt K9 (1043ccm), vezérműtengelyekkel, hengerfejmunkával, PC-vel, Leo kipuffal :shock: :
091klevel3vlevel1.jpg
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

K6 stock a K9 stock ellen:
09v061K.jpg
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by viking »

almano wrote:
viking wrote:
almano wrote:
viking wrote:Hogy ne adna plussz teljesítményt???
Mivel kiszedi a körny. véd. tiltást, 1-2-3-ban sokkal erősebb lesz tőle a motor.
Beszéltem Agóval, azt mondja, hogy 12-18 lóerő különbséget mért kettesben!
Mondjuk én azt szeretnem ha ezt alátámasztaná egy hiteles összehasonlító meréssel egy grafikonon egy időben ugyanolyan környezeti viszonyok mellet tesztelve.

Ezek úgy történnek, hogy felteszi a padra (az ország egyetlen minősített Dynojet padja) a gépet, megméri, aztán bele a Healtech és újra mér.
Mondjuk 10 perc van a két mérés között ugyanazon a padon.

Vedd fel Vele a kapcsolatot.
Kmetty Ágoston: 06/20-524-62-46

Nyugi Fonok! :D
En tudom, hogyan megy egy teljesítménymerés, ne feledd én versenymotorokat építettem 6 évig kint az újvilágban...
Es éppen ezert megkérdőjelezem a 12-18 LE-t, hacsak nem az EU-s motorok sokkal jobban le vannak fojtva abban a tartományban mint az USA verziók.
Nem vagyok ideges. :grin:
Csak ismerem a tagot, tudom, hogy korrekt.
Ráadásul láttam már én ott nagy arcokat összefonnyadni, akik elhozták a kistrillió lóerős gépüket megmérni, oszt csodálkoztak erősen... :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

nylontacsko wrote:... és ez mind-mind "Erőforrással kapcsolatos tuning" :smt011

: offtop2 :
Elnezest kerunk, kerem az illetekes elvtarsat tegye at a megfelelo topiikba a vaztores csevegest. :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Erőforrással kapcsolatos tuning

Post by almano »

viking wrote:
almano wrote:
viking wrote:Hogy ne adna plussz teljesítményt???
Mivel kiszedi a körny. véd. tiltást, 1-2-3-ban sokkal erősebb lesz tőle a motor.
Beszéltem Agóval, azt mondja, hogy 12-18 lóerő különbséget mért kettesben!
Mondjuk én azt szeretnem ha ezt alátámasztaná egy hiteles összehasonlító meréssel egy grafikonon egy időben ugyanolyan környezeti viszonyok mellet tesztelve.

Ezek úgy történnek, hogy felteszi a padra (az ország egyetlen minősített Dynojet padja) a gépet, megméri, aztán bele a Healtech és újra mér.
Mondjuk 10 perc van a két mérés között ugyanazon a padon.

Vedd fel Vele a kapcsolatot.
Kmetty Ágoston: 06/20-524-62-46

Nyugi Fonok! :D
En tudom, hogyan megy egy teljesítménymerés, ne feledd én versenymotorokat építettem 6 évig kint az újvilágban...
Es éppen ezert megkérdőjelezem a 12-18 LE-t, hacsak nem az EU-s motorok sokkal jobban le vannak fojtva abban a tartományban mint az USA verziók.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”